Šok: Na internetu se nabízí kočky "chované" ve skleněných lahvích

117 komentářů

Týna
29. března • 19:52

Je to odporný!!

Pucik_00
19. července • 21:10

to je fakt odporný takhle týrat ubohá zvířata však za nic nemůžou!!!Je to nechutný mělo by se s tím něco udělat přeco se to nemůže jen tak nechat je to fakt hnus!!!!!!!!!Ty lidi musí být bezcitný,když tuto udělají

..
16. února • 16:14

HOAX

Peťula
24. září • 13:36

For Ňapina:Nevím,jestli si to ještě přečteš,ale chtěla bych ti napsat,že já mám psa na vesnici!Každý den chodí na procházku s majitelem-strejdou,když tam sem přes víkend já,tak jdem na louky,vykoupat se,hrajem si nebo něco takového.A víš co,štěká jak blázen na každého kdo se jenom ukáže v okolí zahrady nebo baráku.Je takový ťáplý-štěká na ptáky,motýly a tak,ale chodí ven,takže tím to není!!Nesuď každho psa a majitele!!!For alle:je to strašný.To co oni delají těm koťátkům,to bych jim udělala to samé!!Je to hnus,ale jde vidět,jak si lidé váží živých tvorů a cítí se pány světa!Přitom nejsme nic,než další výtvor Matky přírody,který dostal šanci žít a vyvíjet se na této planetě po boku ostatních.A jak se k tomu stavíme my??Žijeme a vyvíjíme se na této planetě,ale už ne po boku ostatních,ale jako jejich "vládci" nebo "nadřízení".To není féééér!!Mnoho organismů a zvířat tu bylo dřív.Proč má člověk touhu stavět se nad zvířata a ničit tu krásu naší planety??Proč?

Hedvika
14. září • 15:04

To je to nejhnusnější co jsem kdy viděla jestli si myslíte, že jste vymysleli něco extra?-TAK JSTE NA OMYLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! souhlasím s ostatními a doufám, že nás bude víc a víc!!!!!!

Terez
14. září • 14:57

Zajímalo by mě jak by vám bylo, kdybychom vám udělali to samé co těm ubohým kočičkám vy ho....???????????????????????????????????????

lichna
8. září • 20:08

no to mne sere nejvic at jim to zatrhnou ja na to nemam zaludek to je strasny ........poslalami to kamoska ae to fakt je strasny .........

Nika
2. března • 13:35

je to střašný jestli více o nějaké petici proti takovéhlemu týrání tak se mi ozvěte na nasela@seznam.cz

Ondřej
31. prosince • 23:20

Toho člověka který ty kočky zavíra do lákví bych osobně zavž¨řel na doživotí taky a ještě bych mu dal pokutu za ubližování na zdraví , týrání zvířat a neoprávněného manipulování se zvířaty.
Doufám že nikoho z Vás nenapadne si tyto kočky pořídit!!!!!!!!!

verulda
26. října • 19:56

jestli je to pravda tak je to nevjestsi sracka co clovek muye udelat
nechci to dal resit
a radci tomu verit nebudu a nechci

9. října • 23:18

Je to perfektni!! Ja ji chci sehnat. Ja chci kocicku.

Ňapina
26. srpna • 14:49

Je to blbej fór, ale co máte proti vlčákům v paneláku, to teda nevím. Myslíte, že budou rádi, když je vyženete na zahradu a necháte je tam samotné? Vám by se to taky strašně líbilo, co? Když jdu po vesnici a vidím všechny ty vynervované psy jak zuřivě hlídají zahradu, na kterou jim tak jako tak nikdo neleze, tak je mi smutno. Když jdu kolem rodinných domků ve městě, tak jsou tam psi taky, ale neštěkají? Proč? Protože se z té zahrady alespoň párkrát denně dostanou ven do kontaktu s lidmi a ostatními psy. Alespoň ti šňastnější.

broskvička
21. července • 14:23

Je to nechutné trapení zvířat, člověka co tohle vymyslel bych trápila stejným způsobem - nacpat toho kreténa do lahve!!!

Bobík
4. července • 13:37

Je to nechutný a pěkně trapný ftip!!!!

Michal
8. června • 12:15

Ježíš, a to jsem původně na netu hledal informace o žrádle pro kočky a dostal jsem se sem...

Michal
8. června • 12:10

Jste banda bezmozkových krav, když něco podobného uveřejníte. Za prvé je zcela jasné, že je to nesmysl, to vám potvrdí každý veterinář, jestli víte, kdo to je a za druhé máte pravdu v tom, že by to mohlo někoho natolik ovlivnit, že by se o podobnou věc mohl pokusit. Takových debilů je celá řada a než jim dojde, že to nejde, může zařvat dost nějakých malých zvířátek. Takže to, že na to ještě upozorníte, je fakt úžasná věc! Nakonec tady musí každý soudný člověk poznat, že vám jsou ta zvířátka ukradená, ale jde přece o senzaci, že?? Co takhle "dámy" vrátit se zpátky na pastvu??

kristie
14. května • 20:44

toto to vysvetluje http://www.inzine.sk/clanok.asp?c=1250&id_clanok=6946

kristie
14. května • 20:24

mne to skor pripada ako fotomontaz, aspon toto je urcite http://www.bonsaikitten.com/parts/rcc.jpg

kristie
14. května • 20:11

ak ide o zart, preco je to na webe uz rok, to nechapem. za rok nezistili, ze ci je to zart alebo skutocnost? v amerike je zakon na ochranu zvierat, ktory by nieco taketo nedovolil. ak ide o zart, je to poriadne nechutny zart, a hlupym ludom, ktori radi tyraju zvierata to poskytne vyborny navod, ako sa zabavit.

*K*
12. května • 17:11

Je to obludne a modlim se aby opravdu slo velmi ubohy vtip,ktery neni vubec smesny.

Václavka
7. května • 21:05

Jestli je to for, tžak jsem ho sezrala i s navijákem a děsně jsem se nastvala na toho uchyla, co tohle vymyslel a jeste vic ny ty co to treba kupujou.

J.
7. května • 14:48

Aki, to bude asi tím, že každý máme jiný smysl pro humor a jiné hranice. Když se podívám na tu fotku namačkaného koňátka do flašky, tak mi to bránici rozhodně netrhá. Ani po zjištění, že jde s největší pravděpodobností o fotomontáž.

Aki
7. května • 14:05

Dost dobrá recese :o)) Na to může skočit fakt jenom nějakej trouba...
Zvířátkům neubližuju a mám je rád, ale koukám, že většině místních čtenářek chybí trocha smyslu pro humor...
A všechny ty kecy o tom, že je to trapný a nechutný jsou samy o sobě trapný. Kolem nás se děje spousta zvěrstva a to nikomu nevadí, radši šlapete na lidi, který si jen chtěli z někoho vystřelit...

Aprilmouse
1. května • 19:22

Když jsem to viděla poprvé asi před rokem, jakožto chovatelce koček se mi udělalo naprosto nevolno. Je to ohavné, i jako vtip.... asi tak vtipné, kdyby někdo podobný vtip udělal na miminka - taky byste se tomu smáli? Já tedy ne! Zvedá se mi žaludek, ačkoliv vím, že to není doopravdy. Nicméně věřím tomu, že pro některé lidské jedince s menší inteligencí by to mohl být dobrý návod, co by se nechalo dělat... a věřím tomu, že to určitě někdo podle návodu ozkoušel.

Pampalini
1. května • 17:17

Tak to je dost dobry vtip :-)) Lidi jsou fakt magori kdyz tomuhle uveri :-) Uverit tomu muze akorat clovek, ktery je tohodle schopen. Normalni clovek se tomu muze akorat zasmat.

Katka
1. května • 16:49

Ponny, já už se k vegetariánství vyjadřovat nebudu, protože kdo si chce něco omluvit nebo zdůvodnit vždycky si něco najde. jen bych tě ráda informovala o výzkumu který byl prováděn a měřila se výkonnost vegetariánů versus mrtvolkožravců. Bylo zjištěno, že vegetariáni dosahovaly v zátěžových testech lepších výkonů, než mrtvolkožravci. Při žátěžovém testu se u vegetariánů dostavovala únava a asi o půl hodiny později při stejné nezměněném tempu, vydrželi časové déle vykonávat zátěž a ve všech provedených testech byli vždy lepší. potřeba živočišných bílkovin pro lepší výkon je nesmyslný blábol pramenící z propagandy minulých let, kdy se lidem ládovaly do hlavy informace, že maso, mléko sýry jsou pro zdraví to nejlepší. Dosáhlo se pouze toho, že v celosvětovém měřítku dosahujeme těch nejhorších výsledků v nemocnosti, jasně vedeme v rakovině tlustého střeva na světě, v tom jsme celosvětová jednička a v kardiovaskulárních nemocech zabíráme první místa...ve všech postkomunistických zemích jsou zaznamenány nejhorší statistiky a výsledky.Bohužel. Mnoho z vás asi netuší, že sprinter Carl Lewis je vegetarián a sám tvrdí, že nejlepších výsledků dosahuje, když dodržuje veganskou stravu.Andreas Cahling a Bill Pearl jsou boxeři. Ctislav Doseděl a Martina navrátilová jsou tenisté.Everson Cory je kulturista. Edwin Moses je překážkář. Martin Kocourek a Martin Milovník jsou ultramaratonci.Petr Bartoš je hokejista... všichni jmenovaní a další nejmenovaní jsou vegetariáni. Jsou dokladem toho, že tato strava neubírá nijak fyzické kondici a při této plánované stravě je možno provádět jakékoli sporty a zátěže. myslím, že v případě Carla Lewise jsme se o tom mohli všichni přesvědčit několikrát.

EVA
30. dubna • 18:41

Jirka ---8-oPočkám si,až budeš vědět víc o životě.
K těm školám gratuluji.Je asi třeba
ještě přidat,nebo tam jen nesedět,ale
takz něco do hlavz dostat.
Držím palce.A nech se políbit zejtra
pod rozkvetlou třešní.
Promiň mi,že si šlapu po IQ a že
nejsem nevěřící jako Ty. AHOJ

jirka
30. dubna • 14:08

eva: :o) tak ty na psychologii nehcod ani se o to nesnaz, za 1 mam vysokor skolu a jeste dale studuju a za 2 zviratum neublizuju, ja jen nesnasim vsechny ty verici pomatence.

žanda
30. dubna • 12:17

Toho Japonce nacpu do láhve!

EVA
30. dubna • 10:27

Jirka:Neurážej lidi,které neznáš,já Tě
přece taky neurážím.Ale teď Ti přece
jen musím něco vzkázat :Na Tobě se
lehce pozná,že toho moc neumíš a že
ses ve škole moc dobře neučil.
Takoví jako Ty právě mučí zvířátka
i lidi.Uč se a hodně čti,aň ta zlost
s Tebou nelomcuje . Ahoj

pavel
30. dubna • 8:38

veronikia: tak to je pravda. bidel sem o tom dokument. medvedi sou v kleich kam se jen tak tak vejdou, do tele maj permanentne zavedenou trubicku na odvod zluci. a v podstate je tryzni aby meli lepsi (nebo vice) zluci. ty trubicky, jsou caso zrezively a tak podobne.

Veronika
30. dubna • 8:10

To Renata: Je to pravda? Kde jsi o tom slyšela? To je fakt příšerný! Že to nezakážou!

Renáta
30. dubna • 0:02

Tohle možná vtip je, ale v Číně chovají podobným způsobem znehybněné medvědy v těsných klecích a odebírají jim žluč na lékařské účely. A aby jí měli víc, nebo aby byla kvalitnější /to nevím/ tak ta bezmocná zvířata ke všemu dráždí a bijí.

jirka
29. dubna • 18:06

eva: ty ses taky takovej ten vymatlanej "bozi" fanatik co ?
takovej ten slabej jedinec kerej kdyz nevi co tak se uchyli k bohu.

Veronika
29. dubna • 11:18

Taky dost dobře nechápu tento styl humoru.

E V A
29. dubna • 10:47

A ještě něco málo k názoru na zvířátka
chovaná v domě,hlavně v paneláku.
Kdo nemá zkušenost a nikdy žádné zví-
řátko nechoval,neměl by se vyjadřovat
ani kladně,ale ani záporně.Věřte mi,
že když neznám problém jakýkoliv,tak
ho nemohu hodnotit.Protože přece nemám
žádné argumenty,se kterými bych mohla
polemiku vést.
My máme dva velké psy a v paneláku.
Ano,vím,že by jim bylo lépe na venko-
vě a nejlépe úplně na svobodě /ale
s tou úplnou svobodou si teď nejsem
na sto procent jistá/.Oba jsou nale-
zenci,ale nebrali jsme si je z útulku.
Jednoho jsme našli na ulici,jako asi
půlroční štěnátko-moc zbídačelé.Druhý
byl v křoví se svými sedmi sourozenci,
kdzž jim předtím někdo surově zabil
mámu.Byli sotva pětidenní,skoro nevi-
děli.Ty ostatní si vzali domů lidé,
podobní nám.Měli jsme v obou případech
nechat pejsky svému osudu?Jenom proto,
aby se později krutě netrápili v našem
paneláku?Ale já Vás chci poprosit,
abyste nebyli tak kategoričtí ve svých
úsudcích.Protože pejskům je dobře,
běhají s námi velmi často ven na pro-
cházku,dostávají pravidelně jíst svoji
stravu,vodu mají stále čistou,vzměňu-
jeme jim ji několikríát za den.Netlu-
čeme je,netýráme je,netrestáme je.
Bereme je totiž jako sobě rovnpcenné
bytosti.Myslím,že si navzájem rozumíme
i beze slov.Až ten z Vás,kdo takovouto
zkušenost ještě nemá,ji vyzkouší,
pozná o čem teď mluvím.Ten krásný
pocit sounáležitosti se totiž nedá
slovy ,ani jinak vyjádřit.Musíte ho
prožít.A proto mě tíží osud těch dal-
ších zbídačelých tvorečků.
A jestli si teď někdo říká,že tyto
řádky píše nějaká změkčilá hysterka,
tak je opravdu na omylu.Protože právě
ti lidé,kteří si pořád hrají na to,
jak jsou silní,neporazitelní,jak se
umí ovládat,nikdy nebrečí,nikdy nikomu
neukáží l á s k u /protože se buď
bojí a nebo stydí,nebo to zapoměli/,
tak takoví lidé páchají to nejhorší
a dělají z téhle části vesmíru peklo. Takže Vás všechny prosím a žádám
P ř e m ý š l e j t e ! A d á v e j t e l á s k u !

Jori
29. dubna • 10:37

To, že je to pouze trapný vtip dosvědčuje i stránka http://www.hoax.cz/txthoax/hx_bonscat.html
Informace o "bonsaj koňátkách" se rozesílají i mailem, jedná se ovšem o hoax, tedy o poplašnou zprávu.
Ovšem autorka článku by to měla nějak vysvětlit - ten, kdo si to přečte na Dámě a nikdy nenavštívil hoax.cz, to může brát vážně.
Autoři těch webových stránek mají dost zvláštní smysl pro humor... Fuj.

Alena
29. dubna • 10:04

K redakci: dost ubohá omluva toho, že jste byli schopni publikovat tento článek bez ověření, nezdá se vám? Skočili jste někomu na špek a teď je dost trapné se schovávat za snahu informovat čtenáře o "vtipu", když jste mu sami uvěřili... Snižujete hodnotu internetu jako informačního média.

E V A
29. dubna • 9:39

Potíž je v tom,že právě ted,v téhle vteřině a v tomhle momentě někdo mučí
a nebo zabíjí nevinné dítě a nebo zví-
řátko a já ani Vy všichni nemůžem teď
momentálně dělat vůbec nic.Snad jen se
bát,mít vztek,brečet a prosit Boha
o pomoc.A v tom to je moji drazí.Ta
hrozná bezmoc mě tíží na prsou jako
velkej balvan.A tak už nemůžu být nikdy,nikdy šňastná,aň se stane pro
mne cokoli dobrého.Protože vím,že
někde někdo a nebo něco prosí o pomoc,
volá,pláče a nikdo nepřichází.Ani já
,ani Vy.Bohužel.Držím všem nám a všem
živým bytostem ,které samy nikomu
neubližují,pěsti,aby měly štěstí.
Prosím Boha /Kosmickou inteligenci-
chcete-li/ o pomoc a modlím se.
E V A

Sisi
29. dubna • 8:54

Je to hnusný, jestli je to pravda měli by ho na doživotí zavřít do flašky.

Veronika
29. dubna • 8:26

Tento článek je myslím naprostý nesmysl a kachna. Nechápu lidi, kteří na tuto blbost dokáží naletět.

Radim
29. dubna • 8:06

Janit to řekla nahlas. Vlčák v paneláku. Stejná zvrhlost jako kočka v lahvi. A přeci se děje.

Hana
29. dubna • 0:23

Co je to zanesmysl,nemaji asi nic jineho za praci,ze ?!Co takhle se sami nacpat do sklinky.

milovnice kocek
29. dubna • 0:21

Nemam slov co se ohavnyho muze vylihnout v nejaky lidsky palici mam takovy dojem ze by ten dotycny potreboval psychijatra a narvat taky do nejaky lahve.Chtela bych se s tim uchylem setkat

Janit
28. dubna • 20:48

Tak to je fakt síla!!!!!!! Nechápu lidi, kteří by si to koňátko takhle koupili, ale někdo si je kupovat musí, jinak by to neprodával. Někdo by měl zasáhnout. Není nad to, aby kočka a jeké koli zvířátko bylo vychovávano ve svobodě. Nechápu ani lidi kteří si pořídí velkého psa, jako je Německý ovčák do paneláku.

Ponny
28. dubna • 10:22

K vegetariánství bych řekl, že ne každý si ho může dovolit. Zkuste si představit Eskymáka vegetariána, nebo udřeného horníka vegetariána živící se pouze rostlinnými produkty.Jsou prostě lidé, kteří se bez masa neobejdou.

Kimmy
28. dubna • 1:24

Pavel: povedala by som, ze si dost cynicky, nie? Viem, mas pravdu. Nasa civilizacia aj s ostatnym zivotom na tejto planete moze zmiznut a vymriet a zdanlivo to na zvysok vesmiru nebude mat ziaden vplyv. Ale to je snad prirodzena vlastnost, dana prirodou, ze zive tvory sa usiluju si svoj druh zachovat, nie? A preto sa rozmnozuju a opatruju si podmienky na prezitie. Tak preco by sme to mali my ludia nicit, nie len nam ale aj ostatnym zivym tvorom na Zemi. Ved podmienky na zivot sme si sami nevytvorili, my sme nevytvorili tuto planetu a zivot na nej, nemame teda nejake pravo ho nicit. A povedala by som, ze vacsina ludi ma zaujem o to, aby sa zivot na Zemi zachoval pre buduce ludske generacie, a su ochotni preto obetovat trochu zo svojho "pohodlia". A tak by to malo byt. Tak vezmime trochu zodpovednost do hrsti. A este k tomu vegetarianstvu. Ja som sa rozhodla byt vegetariankou, ked som si v nieco viac ako dvanastich rokoch precitala prvu vegetariansku kucharku aka bola v Ceskoslovensku po predoslych desatrociach vydana: Vegetarianska kucharka od Karla a Drahomiry Cervenej (1990). V prvej polovici knihy Karol opisoval rozne aspekty vegetarianstva, napr. moralne, zdravotne, ekonomicke, v druhej jeho manzelka uviedla recepty. Celkom dobre, nie? No a to bolo pred osmimi rokmi... nanestastie(?) sa mi este furt nepodarilo byt uplnou vegetariankou, jedavam teraz kuracie a morcacie maso a obcas ryby; musim uznat, ze plnohodnotna vegetarianska strava moze byt obcas drahsia (najme pre takych, co penazi moc nemaju...) Tak cau, Kimmy

pavel
28. dubna • 0:06

katka: vem to prakticky, krovak zivi jednu rodinu a sebe, muze si dovolit za jelenem behat 14 dnu a omlouvat se mu. ale kdyz by takhle behala za jelenama cela mesta , tak to asi nepujde ze ? a proto mame chovy zvirat, kde se zvirata chovaji pro konzum. je to tak, at se to zda jako vrchol pohodlnosti je to tak. jenze z tveho pohledu uz je toto spatne. takze krovak ktery pro potravu "neco dela" ma vetsi pravo jist maso ? to uz se ale bavime uplne o necem jinem ne ? tak jako ten kdo si neumi usit saty si je koupi v obchode, tak i ten kdo nema domazi zvirectvo si koupi proste neco k jidlu. vzdyt i ten krovak ma moznost byt vegetarianem. vem to takhle, co se stane zvireti kdyz pozre neco, co pro nej neni dobre ? patrne to zvrati. ale copak my lide po poziti masa hned zvracime ? (ok bulimie nepocitam) ne tudiz z toho (samozrejme nejen z toho) usuzuju ze jsme schopni prijima masitou stravu. takze otazka neni biologicka (jsme/nejsme uspusobeni pro traveni masa) ale moralni. jsme ochotni akceptovat to ze pro nasi potrebu musi zahynout jiny tvor. a kdyz tohle nedela problemy veskerym zivocichum krome cloveka, proc ne ? protoze clovek ma urcitou inteligenci. a ta mu dava moznost uvazovat ale nikde nevidime jasne danou pravdu, kdo nam rekne ze se rozhodujeme moralne nebo ne ? u nekterych veci jsou vysledky jasne, proste tohle je dlouhe metr. tak to tak je. ale otazky moralky ? to se lisi. nejen clovek od cloveka ale narod od naroda a jeste v ruznych dobach a situacich. zkracene receno podle me, jedinny problem v tom jestli se maso ma jist nebo ne je problem moralni. a to u kazdeho z nas resi nase svedomi, ale nekdo z nas se vubec nepozastavuje nad tim ze nejaky takovy problem vubec existuje. ja na tom nic nevidim, ja mam maso rad, chutna mi a nedela mi problem smirit se stim ze kvuli tomu musi zemrit jiny tvor.

Larisa
27. dubna • 23:53

Katko, křovák se honí 14 dní za jelenem, my se zase honíme v práci, abychom dostali peníze a za ty si pak mohli to maso koupit. Naše kultura je jako celek schopnější, protože jsme si to uměli zorganizovat (trh, dělba práce) a proto taky máme šanci získat snáze víc věcí. Ale není to rozhodně zadarmo.

Katka
27. dubna • 22:10

Pavle, na smrti jelena to skutečně nic nemění... mě pouze zaujala ta jakási úcta k tomu zvířeti projevená tím křovákem, kteroužto bežný člověk konzumní společnosti není dostatečně schopen projevit ani takto. Ten křovák nemá k dispozici supermarket, obchody, restaurace jeho rodina a on je odkázán na přírodu a váží, jelikož cítí tu závislost na ní.Honil se za tím tvorem dlouhou dobu, nekoupil si ho na tácku v celofánu. Na smrti to nic nemění, ale toho křováka si vážím, jeho morální hodnota je z mého pohledu a pro mě daleko vyšší než u většiny spoluobčanů. Pavle, u mě není nejezení masa póza, jak se udělat zajímavou, pro mě je to moje morální nutnost. Neber to tak, že ti chci něco vnutit, to v úmyslu nemám. Ale jinak s tebou souhlasím, lidstvo si pod sebou řeže větev, která je hodně tenká a co až se ulomí... co? Nic, slunce zase ráno vyjde a zase večer zapadne,den bude mít zas jen 24 hodin, jen ve vesmíru bude o jednu civilizaci míň. Padnem za blbost...dokud si lidi neuvědomí, že nejsou žádní páni tvorstva, ale jen součást ekosystému a jestli budou či ne, závisí jen na lidech, je konec neodvratný. Příroda umí milovat a umí nenávidět...Za co by nás měla mít ráda? Aň přemýšlím, jak přemýšlím, nemůžu na nic přijít....přijdou nemoci horší jak AIDS, přijdou horší věci jak povodně či tornáda..

Natálka
27. dubna • 17:53

Tak tohle je síla, někdo OPRAVDU nepochopí, že je to vtip a vezme to vážně. Nechápu proč si musíte dělat takovou ZVRHLOU REKLAMU, je to opravdu trapné a pod úroveň.

pavel
27. dubna • 17:12

andrea: hmm a kdyz nekde v prirode zabije jezkovou mamu nejakej treba padajici strom ??? to preci taky neni pririzeny vyber ne ? musime si uvedomit ze priroda je vsechno okolo nas, teda v dnesni dobe i auta sidliste, chemicky i lesy pralesy reky a tak proste tohle vsechno je velkej celek, to ze si vsechno treba znicime a pak vymreme ? no a co kdo rika ze tu lidi budou vecne, dinosauri taky vymreli a nic se nestalo sme tu my, a kdyz lidstvo padne, za par milionu let se vyvine jina forma zivota, anebo taky ne. ale komu na tom zalezi ? uvedomte si ze zadnej smysl v tom neni. lidsky zivot obecne nema zadny smysl. to jestli vymre 5 miliard lidi na nejaky bezvyznamny planete v tomhle vesmirupreci nikoho nezajima ne ? mozna to zni krute ale kdyz se nad tim zamyslite tak to je pravda. lidsky zivot ma smysl jen pro jednotlivce. ale obece na lidech a planete zemi vubec nic nezalezi.

pavel
27. dubna • 16:59

kimmi: jsme jen zvirata nic vic, inteligentni mozna ale zvirata a na vrcholu evolucniho retezce a zaroven na vrcholu potravinoveho retezce. tim inteligentni, jsem myslel inteligenci s kterou pouzivame nastroje, umime tvorit, ale i samozrejme nicit, jenze bez toho neni pokrok. zda se mi ze nejvice pokroku je vzdy po nejake destrukci, ale to jsme jinde. vegetarianstvi, proc ne, muj kamos je vegetarian a je mi to jedno, protoze me nepresvedcuje.v posledni dobe se mi zda jako moda byt vegetarian a usklibat se nad tim jak nekdo muze jist maso. a to ze se nejakej krovak nekde modlil pred jelenem ? no pekny ale z tvyho pohledu to preci na jeho smrti nic nemeni. ne ?

Andrea
27. dubna • 14:03

Ještě k ježkům: Zazněl tu názor, že bychom neměli zachraňovat slabá zvířátka, která by sama nepřežila. Můj postoj je asi takový: 20 % ježků umírá díky automobilovému provozu. Ježek je tvor chráněný a užitečný. Najdu-li v zimě mládě mající pod 70 dkg, na vině bývá především to, že jeho matku přejelo auto. Tady se nedá mluvit o přírodním výběru. Proto mládě nechám přes zimu u sebe a na jaře ho vypustím. Jestliže teprve poté nepřežije, bylo opravdu slabé a neživotaschopné. Víc se v téhle diskuzi vyjadřovat nebudu. Kdo má zvířata rád, ten jim pomáhat bude a kdo ne, ten bude jenom hledat důvody a ostatní napadat.

Kimmy
27. dubna • 6:32

Mne sa to tiez zdalo poriadne nechutne, jedla som vcera veceru (nejake grecke jedlo kupene s fast-food), bolo to sice poliate nejakou sytou omackou co na chuti moc nepridavalo (aspon pre mna), ale aj tak ked som si na to spomenula, skoro som sa nad tym jedlom pogr... no proste, skazilo mi to veceru. A napadlo ma to iste, ze by to sem nemali pisat... a to som ani nevedela, ze to ma byt tkzv. "vtip". Neviem teda, ci je to vazne vtip ale ak ano tak naozaj psychopaticky - stotoznujem sa v tomto s nazorom "čtenář-e" z 26.4. 13:38. Ale inac, podla mna to vobec nie je znakom nejakej neschopnosti, ak tomu niekto naleti, sama som tomu "naletela" a pritom sa po sebakriticky posudeni sa(!) odvazujem tvrdit, ze viem racionalne rozmyslat. Skor sa mi zda, ze to je dokaz toho, ze ludia maju tendenciu byt viacej dovercivi a mat viacej viery (tym padom dalo by sa povedat ucty) k ostatnym, namiesto upodozrievania... A este k vegetarianstvu: suhlasim s Katkou. Ono sa hovori, ze aj selmy jedia ine zvierata, ale HODNOTA A PREDNOST CLOVEKA JE AJ V TOM, ZE MA SCHOPNOST RACIONALNE UVAZOVAT A ZDOVODNOVAT VECI, A TAKTIEZ ZE MA MOZNOST VOLBY (teraz tym nemyslim interupcie ale schopnost rozhodnut sa, akym zivotom budeme zit). Napriklad taky pavuk sice moze ludom pripadat nechutny (aj mne tak pripada), a jeho sposob ziskavania obzivy viz. budovanie si sieti a chytanie obeti tiez je asi kruta, ale to je jedine co im matka priroda dala. Oni nemaju nejaku inu moznost a tak sa musia zabezpecovat iba tak ako je im to geneticky dane. Ale ludia tu moznost maju. Tak preco sa znizovat na tu istu rovinu ako zver (ku vsetkej ucte k nim). Alebo sa tvarme, ze sme ludia, inteligentnejsi tvorovia ako zvierata a tak sa tak musime aj chovat (moznost 1), alebo teda argumentujme tym, ze "aj v prirode sa to tak deje" (napr. Pavel), no ale potom sa netvarme ze sme ludia, cize inteligentnejsie tvory ako zvierata a tym padom si neprisudzujme nejake pomyslene pravo "vladnut" nad nimi (moznost 2). Asi tolko. Generatorom tohto "vtipu" by som odporucala ako tu uz tusim bolo navrhnute sa dat ist psychiatricky liecit. Pre Libushe: tie prispevky (bol medzi nimi aj moj) asi boli vymazane preto, lebo ich je tu uz vela, takze tie posledne s pridanim novych isli dole... mozno tu na to maju nejaky limit... ale neviem, nie som si tym ista, lebo na diskusiach to tak nebyvat. Pre Alkoholika a podobnych: nenamahajte sa s odpovedou. Kimmy

27. dubna • 3:37

Jak vubec muzete neco takoveho uverejnit? I kdyby to byla pravda, je to zrudnost, chtit na takove senzaci vydelavat. Clanek se neda ani cist, jen zahlavi a cloveku se dela spatne. Misto toho, chtit delat senzaci v novinach, by jste si meli zjistit, zda je to skutecne pravda a alarmovat ochrance zvirat. Clanek se mi vubec nechtelo cist ani zadne prispevky. Takze je mozne, ze nekdo mel stejny nazor, jako ja.

Sissi
27. dubna • 0:14

Lidi jsou zvrhlí ubožáci a trest je nemine!

Katka
26. dubna • 23:07

Já žádám redakci dámy. cz aby stáhla tento text ze svých stránek a nepodporovala tak tento nechutný vtípek nebo aspoň vydala viditelný komentář, že se jedná o debilní žert. Myslím si že žertovat na toto téma je pod úroveň.že by senzachtivost začala i na tomto serveru, když už se nechal nachytat i Blesk a pod. Kdyby se jednalo o pravdu, pak je uveřejnění samozřejmé, ale v případě těchto vtípků, je popularizování víceméně chybné. na někoho tento text nemusí působit dobře, zvlášň pokud nepochopí, že se jedná o vtip. Děkuji.

Katka
26. dubna • 22:56

Pavle, samozřejmě, že v přírodě je správné, že právě je , slabší, které by většinou nepřežili nejvíce loví dravci. Příroda se tímto krokem stará o to, aby tyto druhy nedegenerovaly, přirozený výběr, kdy vlastně přežije ten nejsilnější a zaručí tak zdravé potomstvo. Lidstvo ale pomalu degeneruje, protože se zachraňují jedinci, kteří nedají kvalitní základ pro další potomstvo a nekvalitní rodiče nedají kvalitní základ potomstvu. To je prostě fakt, jenže nikdo, ani já by přece neobětoval své nemocníé dítě pro blaho světa a nikdo z nás by jej nenechal zemřít a dělal by vše proto aby žilo. To je samozřejmé, já jsem jen konstatovala fakt, který již prohlásilo mnoho vědců. Že v přírodě funguje to, že silnější přemůže slabšího a potom mu slouží jako potrava. Samozřejmě. je mi taky líto gazelky, kterou polapí hladový tygr aby nasytil a nezahynula jeho rodina. Za prvé, gazelka má možnost utéct, za druhé tygr loví proto, aby přežily a nezemřely hladem jeho potomci, neloví pro zábavu či pro nějaké chutě a za třetí: Žádný živočišný druh neuvězní jiný druh do nějaké klece se záměrem vykrmit a sežrat.To je právě o tom. viděla jsem dokument o lidech - křovácích, jejichž příslušník se 14 dní trmácel za nějakým jelenem a až ho udolal, seděl u něj dvě hodiny, modlil se, omlouval se mu, za to co mu způsobil, vysvětloval mu proč to udělal a prosil ho o odpuštění....měli bychom se od nich hodně učit, všichni, jejich úctě k sobě navzájem , k živým tvorů, k přírodě. Pavle, jez si co chceš , to je tvůj problém, každý máme svoje vlastní svědomí a svoje morální zásady. Já bych se sebou nemohla žít, kdybych se stala pohřebištěm mrtvolek, nedokázala bych žít s pocitem krve na rukou a bolesti zvířat,ale je to můj problém a moje rozhodnutí. Já ho nikomu nenutím, jen jsem se sdělila svůj názor.
Ale jinak jsem na tento stupidní žert nenaletěla, jak píše bezejmenný, vím o tom, že se jedná o debilní žert.

Libushe
26. dubna • 22:21

CHCI VYSVETLENI PROC JSOU VYMAZANE PRISPEVKY SE DNE 25.4. MEZI NIMIZ JSEM BYLA I JA, A NEJEN JA.JEDNA SE O NEJMENE 3 PRISPEVKY... TOHLE SE MI VUBEC NELIBI.....

Hanka
26. dubna • 19:26

Máme doma chov prských koček a když jsem si přečetla tenhle článek,bylo mi zle.Asi za hodinumi tczně řekla,že jde o blbý vtip nějakého cvoka. Dost se mi ulevilo.Stejně,že ty lidi napadají takové kraviny.

Šušu
26. dubna • 18:26

Musím se přiznat, že jsem tento článek asi tak do 1/4 schroupla a pobouřeně syčela:Chudáci kočičky..., než mi došlo, že je to dost brutální vtip. Tak mě tak napadlo - co se takhle navézt do blbejch lidí - jenomže to by nebylo vtipné, ale spíš k breku.
To kočky: jelikož jsem chovatelkou 5 kočiček (bydlím na vesnici), vůbec mě nepohoršuje, jak trápí chycenou myš. Za prvé je to jejich přirozenost jakožto šelem, za druhé jsem kdysi četla pojednání o tom, že maso takto trápené myši se pro kočky stává křehčím a za třetí mi ty potvory myši nemají co dělat v baráku a proto ty kočky mán!!!

Ivita
26. dubna • 18:24

Byla jsem šokovaná, když jsem si článek přečetla. Ale pak jsem pochopila, že to nemůže být pravda.
Viz názor paní Adély (vysvětlení v časopisu NAŠE KOČKY - je to jen vtip)

Nanucka
26. dubna • 18:23

Je to týraní zvířat!!!!!!ty debilní japonci už nevěděli coby a tak přišli s tímhle.Hnedka bych jim udělala to samý,aby věděli co si ty chudáčci musej prožít!!!!!

Hana
26. dubna • 17:55

Tak takhe trapný a nechutný pokus o vtip jsem ještě nezažila. V dnešní době je už vážně možné úplně vše....

zizala
26. dubna • 17:37

M. -posuzovat kočky podle lidských měřítek morálky je hloupé, nejsou ani sadistky, ani falešné. Nemají ani tušení, co to znamená. Je to stejné, jako když řekneš, že prase je "prase". Zavři kultuního člověka na pár měsíců do chlívku, kde se nebude moct skoro hnout a uvidíš, jaké z něj bude "prase".
Jinak si myslím, že článek je blábol z nějakého bulváru.

26. dubna • 16:19

Katko a ostatní, kteří postrádají zdravý rozum: Už na první pohled je jasné, že jde o pokus o kachnu, kam by se poděly všechny vylínané chlupy např ? Ono kotě bez péče o srst by vypadalo jako v popelnici, kdo by si ho choval ? Zděšeně zírám, že toto mohl vůbec někdo sežrat. Co tak trochu zapojit mozek, zda je to vůbec reálně proveditelné a neohánět se hned plynovými komorami a Mengelem ? Ještě, že jsem si nikdy nedělala iluze o inteligenci tohoto národa.

Ilona2
26. dubna • 15:30

Proboha chlapi, kde se to ve vás bere??? Podle vás bych ty dvě malinkatý koňata, který mi některej "dobrák" hodil před rokem přes plot, měla pod tím stromem, kde jsem je našla, asi nechat, žejo? Naštěstí mám doma chlapa, který okamžitě souhlasil s tím, že jedno si necháme. Druhé se mi podařilo dát do dobrých rukou. A do dneška mi občas řekne, že jsme si měli nechat obě. Zaplaňpánbuh, že mám vedle sebe toho, koho mám .......

M.
26. dubna • 15:22

Příroda je krutá a jen ten nejsilnější přežije. Asi to tak má být. Konkrétně třeba kočky to jsou sadistky. Pozorovali jste někdy kočku co všechno dělá s myškou, než ji zabije???

pavel
26. dubna • 14:56

mila andreo pecinova, tvoje snaha o zasahovani do prirody (zachranovani zvirat ktera sama nemaji sanci na preziti) jde proti zakonum prirody, sice je to urcite pekne co delat, ale bohuzel asi ne moc ucinne. kdyz ptakovi pomuzes ze skorapky aby se nemusel namahat, tak on casem pojde protoze nebude mit zakodovanou snahu prezit. a kdyz by se bez tve pomoci ven nedostal a umrel alepson by poslouzil jako dalsi clanek potravinoveho retezce. at uz jde o cervy nebo vyssi savce.

pavel
26. dubna • 14:53

mila katko ! podivej se nekdy na nejaky dokument o zviratech, treba z afriky. a poznas ze selmy si nevybiraji jen nemocne ci slabe kusy.
no a nektere selmy se ani nezdrzuji s trim aby korist zabili. proste ji pojidazi zaziva, jsou na ni treba 4 a proste ji oziraji az k smrti.
a i kdyzby, tak podle tveho pristupu je spravne nemocne a slabe kusy likvidovat ? asi ne co ? no vidis podle tohodle pristupu by zvirata musela byt vegetariany. a nejsou. at si ji kazdy co chce. ja mam rad rizky a steaky i ten tatarak si dam rad.

Jirkac2
26. dubna • 14:46

je nejakej limit na odber zvirat z utuklu ? docela bych si to zkusil udelat, jen me napada ze se ty kocky musej davat nejak aby mohly i dejchat ne ? pojdte to zkusit, sem zvedavej jak dlouho se daji chovat mozna i nekolik let. myslite ze by to slo i s pejskama ? ty jsou sice moc zivy ale kdyby se jim nejak svazali nohy aby se necukali tak by to slo. kdyz bude mit nekdo zajem to zkusit piste mi na muj mail. jirka.vosmacky@volny.cz

Katka
26. dubna • 14:33

Radunko, to je věcí názoru. Já po deseti letech nejezní masa, jsem naprosto zdravá. Tvrzení, že zvířata jsou tu na to abychom je jedli, je jen alibizmus. Jistě v přírodě se zvířata také chytají navzájem a jedí se. Vybírají si zraněná, či slabá zvířata, musí se za nima jo sakra trmácet, než je polapí a navíc je to souboj, kdy ten druhý má možnost utéct. smrt jim nezhoršovat... holka zlatá ona existuje lepší a horší smrt? Vysvětli zvířeti, že jde na smrt, ale že ho nezabjieš skobou do hlavy, ale jen mu nasadíš klapky na hlavu a pustíš elektrickej výboj. Tu hrůzu, co zažívá při transportu, při ustájení, při čekání, kdy přijde na řadu .. jak to chceš zmírňovat. Následky tohoto (adrenalin, a jiné hormony, které zvíře vyloučí) traumatu si pěkně spapáš v biftečku... proto říkám nechte si chutnat...

Radunka
26. dubna • 14:23

Lidi vzpamatujte se, tím že nebudete jíst maso, žádnej život zvířeti nezachráníte, akorát si pokazíte zdraví. Zvířata byla, jsou a budou zdrojem potravy, tak je to i v přírodě, jde jen o to jim tu smrt ještě nezhoršovat a netýrat je, aň už z jakéhokoli důvodu.

Katka
26. dubna • 14:09

Děkuju, že jste mě neodsoudili. jsem zvyklá spíš na posměšky, či výrazy typu, že jsem hloupá, blbá , divná, nenormální....Já nejím maso již deset let a živočišné věci nejím asi dva roky, po mléčných výrobcích mi nebylo dobře a vejce nemám ráda. Ta návštěva jatek ve mě zanechala něco, co nelze z mysli smazat. Kdybych to opravdu neviděla, tak bych těm různým článkům popisující jatka nevěřila...protože když je člověk čte, tak si říká, že to není možný. Je jednoduchý si koupit kus mrtvolky v supermarketu na tácku, když člověk neví, co je za tím. Působí to nevinně. Člověk by ale neměl přijímat stravu, která někomu způsobila bolest či smrt...

Romy
26. dubna • 14:00

Myslím, že by redakce měla uveřejnit nějaké vysvětlení, protože tento článek je poplašná zpráva a hloupý vtip, a spousta lidí tomu uvěří, aniž by se to snažili ověřit. Takže, dámo.cz, konej.

Ilona2
26. dubna • 13:53

Tento týden jsem náhodou (teda náhodou, pravidelně sleduju internetové stránky toho Libereckého útulku, kam občas přispívám) a tam jsem narazila na stránky ochránců hospodářských zvířat. Stačilo mi přečíst si reportáž budoucí veterinářky, která byla na jatkách na praxi a ostavec, kde popisovala, jak se poraží malá telata. V ten okamžik jsem si řekla, že krom ryb a občas kuřecího masa jiné maso nejím. Telecí a jehněčí nejsem schopna pozřít odmalička. Naprosto s tebou v tomhle Katko souhlasím. Je to neskutečné zvěrstvo - ale to se ani nedá nazvat zvěrstvem - zvířata by se takhle nikdy nechovali.

Sandra
26. dubna • 13:44

Katko, neodsoudím tě. Též jsem viděla podobné zrůdnosti. Co se děje na jatkách, to, v jakých podmínkách žijí hospodářská zvířata, je otřesné. Naprosto s tebou souhlasím.

čtenář
26. dubna • 13:38

Nechápu, proč si někteří lidé myslí, že jejich psychopatické cítění lze pokládat za vtipné. Kdo nezná meze, neznamená, že je vtipný, ale spíš zralý na odborné vyšetření. A meze se přeci dají velmi lehce rozpoznat.

Andrea Pencová
26. dubna • 13:28

to alkoholik: Jsi si jistý, že jenom krafeme a pro zvířata nic neděláme? Já každý rok přispívám finančně. Na vánoce jsem navíc přinesla do útulku plnou tašku krmení a hraček, předtím deky a nádoby na vodu. Zachránila jsem už mnoho zvířat z ulice,včetně kocourka, kterému někdo přerazil páteř. Prožil u nás dva roky života s veškerým lékařským ošetřením. Další dvě nalezené kočky se těší výbornému zdraví. Moje matka se zase ujala nalezeného psa. Samozřejmostí je zachránit zimní ježky, kteří nemají správnou váhu a umrzli by. Takové mládě je nutné nechat přezimovat v bytě a na jaře ho vypustit. Viděla jsem dost zubožených psů a koček, proto jsem na podobný "humor" alergická. Mám pocit,že ten kdo jenom krafe, jsi ty.

Katka
26. dubna • 13:06

Sandro, kdybych to já osobně neměla historickyověřené, pak bych tomu klidně věřila. Je to stejně zrůdné, jako mít vyčiněnou zvířecí kůži a z ní kabelku. Lidstvo denně brutálně vraždí tisíce zvířat takovým způsoby, o kterých se vám ani nezdá. Každému z vás tady bych doporučila návštěvu jatek…to je „podívaná“. Krávy vražděné střílením kovových hřebů do hlavy, pověšením za nohu a podřezáním krku, kdy kráva při vědomí cítí všechnu tu bolest, vidí, jak z ní ránou na krku crčí krev….nechte si chutnat milé dámy! Kdo to na vlastní oči neviděl…nepochopí. Ty oči toho zvířete vás budou provázet po zbytek života, jako provází mě. Těch ubohých tvorů se nikdo na nic neptá, nemají jinou volbu, nemohou se bránit a utéct…humánní společnosti. Myslete si o mě co chcete, klidně mě odsuzujte. Jen se nad tím zamyslete...

Sandra
26. dubna • 12:49

Milá Angie, vzhledem k tomu, co všechno se ve světě dělo a stále i děje - a nad čím kolikrát rozum zůstává stát, jsem taky ta podle tebe "blbá" a nalítla jsem. A jen tak na okraj, kdybys neměla historicky ověřené, že Němci zplynovali milióny lidí v koncentrácích, že Mengele dělal pokusy na dětech a že pracovní stoly a obýváky gestapáků byly vyzdobeny dekorativními předměty z vydělané lidské kůže - věřila bys tomu? Asi ne, viď? Je to příliš zrůdné. A přesto se to dělo a zase to není tak dávno.

Angie
26. dubna • 11:47

Cha, chá, to je blbóóóst. A blbí jste i všichni vy, co jste na to skočili ...
Na vašich reakcích se dá otestovat manipulovatelnost s lidma. Bodejň, když si necháte nakukat kdejakou kravinu a nepoznáte, že jde o žert, byň nejapný ...

Alkoholik
26. dubna • 11:27

Stejne tak, jako vyprovokovat Vas ... a nebylo to vubec tezky ;]

Alkoholik
26. dubna • 11:11

Vy z toho nadelate ;] jako humor je to drsny ...., ale jako napad vyprovokovat lidi ( a mozna v nich ukazat solidaritu) docela dobry ;)

Sandra
26. dubna • 11:06

Alkoholiku, nevím jak ty, ale já mám Internet i doma! O mojí pracovní morálku neměj zbytečnou péči, od toho jsou jiní a zatím si nikdo nestěžoval!

Ilona2
26. dubna • 10:49

To alkoholik: abys věděl, že jenom nekrafu- na podzim jsem nakoupila kočičí konzervy, vitamíny a hračky a odvezla to všechno do Liberce do soukromého kočičího útulku, který zápasí s financema a od města nedostává ani korunu. Nemluvě o dalších aktivivách, ale tobě to asi nemá smysl říkat, viď?

Ilona2
26. dubna • 10:44

Teda jenom zírám, kam až dokáže sklouznout debata kolem blbého vtipu o týrání zvířat!!!

Sovinista
26. dubna • 10:29

A ja bych tam zavrel tebe, Zando ...ty feministicka kravo!!!!

Reefer
26. dubna • 10:29

Ta samotna vec vtipna neni. Ale opravdu vtipnou se stava v okamziku, kdy se tu objevi dmnc komentare v duchu tech vasich. To ze to tenhle bulvar vydava za seriozni zpravu prece neni chyba tech lidi :))

Žanda
26. dubna • 10:27

Chuďátka kočičky. Toho Japonce bych do té lahve zavřela!

Alkoholik
26. dubna • 10:27

to Sandra: ty asi v praci nemas co delat, co? ...ze mas cas myslet na tyhlety veci

Sandra
26. dubna • 10:20

Přišlo mi to předevčírem poštou, bylo mi z toho na nic, nemohla jsem večer ani usnout. No, v případě, že je to vtip, tak jsem se tedy uklidnila a mám dojem, že ti vtipálci by měli absolvovat nějaké psychologické vyšetření. Černý humor mám docela ráda, ale tohle je i na mne moc. Navíc - dala jsem si tu práci a ty stránky si celé prohlédla. Opravdu jsem se nekácela smíchy při pohledu na fotky zmrzačených kočiček.

Alkoholik
26. dubna • 10:14

Atom na Vas... To ze jste tak BLBI, ze jste na to skocili, Vase vec. Imho ...kdyby jste radeji neco delali pro vsechny zvirata a ne jenom krafali o svych milaccich, se kteryma se stejne jenom muckuejete az prijdete domu.

M.
26. dubna • 10:13

Tak to jsem ráda, že je to "jenom" vtip, ale zasmát se sama sobě nemohu, jak jsem nachytala, protože to dost hořký vtip.

Katka
26. dubna • 10:03

Jéé, nachytala se i dáma. cz!!!! není to pravda, je to vtípek, kterej je na netu už delší dobu a touto "senzační "zprávou se nachytalo více serverů. Já všechny uklidním :NENÍ TO PRAVDA!!!!OPRAVDU.Buďte klidní, nikdo žádný zvířata do sklenic nedává!!!

Hobo
26. dubna • 9:33

Doporučuju navštívit www.hoax.cz

Ilona2
26. dubna • 9:02

Vážená redakce Dámy, děkuji Vám za neskutečné ráno. Doteď se klepu. A kdyby tu v diskusi nebyly zmíněny stránky, na kterých je opravdu vysvětleno, že jde o žert, tak obvolávám všechny možné ochránce zvířat a jiné podobné instituce. Asi jsem blbá, že jsem na to skočila, ale mě opravdu utrpení zvířete (jakéhokoliv) neskutečně bere a snažím se pomoc.

Ilona2
26. dubna • 8:58

Navštívila jsem stránky www.inzine.sk. Pokud je to skutečně fór, tak je neskutečně blbej a věřím tomu, že se najdou lidi, pro které to může fungovat jako návod k takové krávovině.

Adéla
26. dubna • 8:58

O tomto článku jsem četla již na začátku roku v časopise Naše kočky,tam ale v článku vysvětlí, že je to jen vtip.

Ilona2
26. dubna • 8:48

Panebože, je vůbec něco takovýho možný ve třetím tisíciletí???? Stránky jsem navštívila, sedím tady u počítače a brečím. Doma mám kočku, kterou miluju jako svoje druhý dítě. V životě bych žádnému zvířeti nedokázala ublížit. Probůh to je přece trestný!!!!!!!

Ketka
26. dubna • 8:41

Není to pravda! Je to žert. Podle mě blbej, ale každý má hranici etiky někde jinde, že?

Nife
26. dubna • 8:26

To snad ani neni pravda.Tem co strkaji kotatka do flasek bych prala presne to same a na cely zbytek zivota.Schvalne jak by se jim to libilo???A jestli je to vtip tak blbej.

Lilika
26. dubna • 8:25

Možná to není vtip! Lidi jsou různí a hlavně divný! Mají čím dále více blbých nápadů!!!

EVA
26. dubna • 8:21

Vazeni vsichni, jedna se opravdu o cerny humor. Tento clanek vysel uz v jistem magazinu o chovatelsvi s dodatkem,ze se opravdu jedna o vtip, na ktery mohou upozornit uz i uverejnene "dotazy ctenaru" : Kdyz kote zavru do garaze, vyroste do velikosti garaze? :-)
Jde proste o nadsazku...

Klára
26. dubna • 8:14

Takovy lidi bych strilela na potkani. Ten kdo dokaze ublizit zvireti, neni clovek. Zavrela bych je taky do naky pekny pyramidy ze skla a soupla na poledni slunce.

Jirka
26. dubna • 8:12

Nahodou je to jako vtip velmi dobra vec. Mam rad tento typ humoru.

Lilika
26. dubna • 8:10

Jestli je to pravda, tak je mi z toho nablití! Souhlasím s M. Nacpala bych je na doživotí taky do láhve, aň zkusí!

Alena
26. dubna • 7:46

Samozřejmě je to vtip, ale ta pointa jsou momentálně ti, kteří takové blbosti uvěří! A milá Andreo Pencová, měla bys zavolat nějaké své kamarádce, pozvat ji na kafe a mluvit a mluvit a mluvit...

26. dubna • 7:43

souhlasím s ghanimou, zdroj Plus by si měl nejprve řádně ověřit informaci a ne "papouškovat" něco, co bylo zveřejněno už před několika dny jinde.

M.
26. dubna • 7:42

Bohužel, asi to není žert. Nedávno to byla taková reportáž v televizi. Koukala jsem jak blázen. Zakázat, trestat. Toho sadistu co to vymyslel, tak bych ho taky zavřela do láhve a toho kdo mu to oprávnění vydal, toho bych nacpala do láhve s ním, aby si dělali společnost. Neskutečné.Roztřískala bych všechny láhve a pustila kočky ven.

Bobina
26. dubna • 5:57

Ghamino,tak to pevně doufám,že to je pouhý žert.Ale dost hloupý. Pokud by to byla realita,bylo by příšerné vědět,že na světě jsou takoví "ujetí" lidé /..a oni jsou na světě/.

Lucka2
26. dubna • 5:24

To se snad nedá ani komentovat ...???

Libushe
26. dubna • 5:05

.....Idioti..........

Andrea Pencová
26. dubna • 1:54

Skutečně hloupý žert. Na světě je dost krutosti a násilí. Bavit se na tom, jak lidé organizují kampaně a snaží se něco proti tomu udělat je odporné. Stejně ubohé, jako posmívat se postiženým lidem nebo volat z legrace hasičům, že někdě hoří a blokovat tak linku.

ghanima
26. dubna • 0:34

Mali by ste si zistit vsetky informacie pred tym ako uverejnite takyto clanok. Ta webova stranaka a cela tato kampan je len zartom studentov bostonskeho MIT a nie realitou. Viac informacii na www.inzine.sk

Kimmy
26. dubna • 0:24

To je krute. Mali by mu to zakazat.

Doporučujeme

Články odjinud