Vyhlášení 21. ročníku prestižní soutěže MISS České republiky

Vyhlášení 21. ročníku prestižní soutěže MISS České republiky

V neděli 22. března 2009 byl na tiskové konferenci v Praze vyhlášen již 21. ročník prestižní soutěže MISS České republiky. Dívky se mohou přihlásit do konce dubna na webových stránkách www.miss-cr.cz. Finále soutěže MISS České republiky se bude konat 24. října 2009 v hotelu Clarion v Praze.

Už v listopadu odletí vítězka reprezentovat Českou republiku na Miss World 2009 do Jihoafrické republiky. V rámci soutěže MISS České republiky se toho v letošním roce hodně změnilo – vlastníkem se stala společnost CENTRAL GROUP a prezidentkou Taťána Kuchařová. Navíc se soutěž změnila na nekomerční akci spolupracující s ČESKOU TELEVIZÍ, kdy veškerý výtěžek bude vždy plně věnován na konkrétní charitativní účely určené dětem.

ČESKÁ TELEVIZE bude vysílat v tomto roce dva celovečerní pořady související s MISS České republiky. V sobotu 11. dubna bude vysílat celovečerní zábavný vyhlašovací pořad, který budou společně uvádět Karel Gott a Lucie Bílá. Druhým a hlavním pořadem, který bude televize ohledně MISS České republiky vysílat, bude přímý přenos finále, které se uskuteční v sobotu 24. října.

Ve vyhlašovacím pořadu se objeví vedle Karla Gotta, Lucie Bílé a dřívějších vítězek a finalistek MISS České republiky také mnoho zajímavých hostů. Kromě jiných Jiří Korn a 4TET, Jiří Bartoška, Petr Janda, Marie Rottrová, Petr Vondráček, Ondřej Brzobohatý, Jan Čenský a další. V rámci večera pak nová prezidentka MISS České republiky Taťána Kuchařová vyhlásí již 21. ročník této prestižní soutěže.

Dívky, které budou mít zájem o účast v soutěži, se budou moci přihlásit do konce dubna. Do soutěže se může přihlásit každá dívka, která je narozena v letech 1985 - 1992, je bezdětná, svobodná, není rozvedená a dosud se nezúčastnila finále MISS České republiky. V průběhu května budou probíhat castingy, které se uskuteční v Praze, Brně a Ostravě. Osmnáct vybraných semifinalistek bude následně představeno médiím v červnu. V průběhu letních měsíců bude probíhat příprava dívek na semifinále, které se uskuteční během jejich zahraniční cesty.

Dvanáct dívek, které odborná porota vybere do finále, bude představeno médiím v září. Od začátku října pak bude probíhat v médiích kampaň na finálový večer a volba MISS Sympatie, pro kterou budou hlasovat diváci a čtenáři mediálních partnerů soutěže. Vítězku MISS České republiky a dvě Vicemiss bude v rámci finálového večera volit dvacetičlenná porota, které bude předsedat Taťána Kuchařová.

Pro vítězky a finalistky soutěže jsou připraveny ceny v mnohamilionové hodnotě. Mezi nimi i luxusní sportovní vůz Audi TT, roční užívání zařízených luxusních bytů od CENTRAL GROUP v Praze, dále užívání limuzín Audi A8 s řidičem k dispozici 24 hodin denně, luxusní zájezdy a mnoho dalších cen. Pro vybrané finalistky je samozřejmostí i exkluzivní smlouva s mezinárodní modelingovou agenturou a účast na prestižních světových soutěžích – Miss World, Miss International, Miss Europe a dalších.

Společnost CENTRAL GROUP byla při minulém ročníku jedním z hlavních partnerů soutěže. To jí přivedlo k myšlence soutěž odkoupit a změnit její pojetí na nekomerční akci. Vstupem nového vlastníka se zásadně změnilo i vedení soutěže. Prezidentkou MISS České republiky se stala topmodelka a vítězka nejprestižnější soutěže Miss World Taťána Kuchařová. Ředitelem soutěže byl jmenován Jiří Adamec, významný český režisér a dlouholetá vůdčí osobnost realizačního týmu MISS České republiky. Do soutěže se vrátil i Miloš Zapletal, který MISS České republiky založil a 20 let ji vedl. Nyní zde působí jako hlavní odborný poradce.

Příchodem nového vlastníka se zásadně posunula koncepce a pojetí soutěže. MISS České republiky se změnila na nekomerční akci. Veškerý výtěžek z této soutěže, po odečtení provozních a pořizovacích nákladů, půjde vždy plně na charitativní účely určené dětem. Výtěžek se bude dělit mezi tři charitativní projekty – Nadační fond pro zdraví dětí, Nadaci Taťány Kuchařové – Krása pomoci a charitativní projekt Pomozte dětem!, který probíhá pod záštitou ČESKÉ TELEVIZE.

Hlavní rozdíly nové koncepce MISS České republiky od dřívějšího pojetí této soutěže:

  1. nový vlastník se silným kapitálovým zázemím a nové vedení soutěže v čele s Taťánou Kuchařovou
  2. prestižní nekomerční akce, kdy veškerý výtěžek půjde vždy plně na - konkrétní charitativní účely určené dětem
  3. spolupráce s konzervativními médii – ČESKÁ TELEVIZE, Rádio IMPULS, mediální skupina MAFRA (deník MF DNES, server iDNES.cz), JCDecaux a další
  4. dva celovečerní pořady v ČESKÉ TELEVIZI – vyhlašovací večer 11. dubna a finálový večer 24. října 2009
  5. přesun finále soutěže z jarního na podzimní období
  6. záměrně výrazně menší počet partnerů soutěže a důraz na prestiž značek partnerů

zdroj: MISS České republiky www.miss-cr.cz.

Doporučujeme

Články odjinud