Známá tvář prodává: Kdo si kupuje celebrity?

| Autor: Marta Pušová | Rubrika: Celebrity

Známá tvář je mocný nástroj. Velké i menší značky všeho druhu to moc dobře vědí, a tak často do svých kampaní oslovují hvězdy z řad herců, zpěváků i modelek. Které tváře momentálně ve světě módy frčí?

Herečky, zpěvačky i modelky

Oblíbená značkami i návrháři je momentálně modelka Karlie Kloss. Ta nafotila kolekci šperků Swarowski a zárobeň je i ambasadorkou módní značky Topshop. Překvapivě spíš než na modelky cíli světové značky na herečky a zpěvačky. Pro Jennifer Lawrence si zvolila módni značka Dior, Sienna Miller nedávno nafotila kolekci pro Lindex. Ambasadorkou pro kosmetickou firmu L’oreal je ve světě herečka Susan Sarandon, kdežto konkurenční značka dekorativní kosmetiky MAC si ke spolupráci vybrala zpěvačku Ellie Goulding.

Když je to v rodině

Velký úspěch v zastupování značek mají děti populárního herce Willa Smitha. Teprve patnáctiletá dcera Willow je čerstvou ambasadorkou luxusní módní značky Chanel. „Děkuji vám Karle Lagerfelde a celý týme značky Chanel za rozšíření vnímání krásy tím, že jste mě vybrali, abych byla novou ambasadorkou pro Chanel. Jsem poctěna,“ uvedla Willow na sociálních sítích u fotky s návrhářem Chanelu Karlem Lagerfeldem.
Sedmnáctiletý bratr Willow Jaden se pro změnu stal tváří značky Luis Vuiton. K překvapení veřejnosti ale nepropaguje pánské oblečení, nýbrž dámské. Jaden se rád strojí do unisexového oblečení a tak pro něj tato nabídka byla výzvou, které neodolal. Jen vyjadřuji, jak se cítím vevnitř, což není žádný styl, protože co si myslím o sobě a o světě, to se každý den mění,“ uvedl ke svému způsobu oblékání Jaden.

Slavné tváře českých značek

Ani v Čechách nezůstáváme pozadu, řada českých značek promuje svoje jméno prostřednictvím známé tváře. Hodně vysoko sáhly například Klenoty Aurum, které nyní propaguje hokejista Jaromír Jágr. Tereza Maxová po letech spolupráce s kosmetickou značkou Oriflame přeběhla ke konkurenci a momentálně její krásnou tvář zdobí česká kosmetika Astrid
Dlouholetou spolupráci se salónem YES Visage si zase nemůže vynachválit modelka Simona Krainová. V Yes Visage se starají komplet o její vlasy, nehty i makeup a při pohledu na krásnou modelku je zcela zřejmé, že odvádějí dobrou práci. Popularitu a krásu herečky Andrey Kerestešové zase využila návrhářka Veronika Štěrbová tvořící pod značkou Sophistic by Veronika. Slovenská herečka žijící v Praze se nechala nafotit v kolekci s názvem PROTOŽE.
Velmi vytížený propagací nejrůznějších značek je zpěvák Ben Cristovao. Jeho popularita láká značky napříč odvětvími, a tak Ben propaguje kosmetiku L’oreal, nosí boty Reebok, oblečení Bang &Olufsen, pije RedBull, a je tváří i dalších značek, jako je Jaguár, Microsoft nebo Epico.

Komentáře

Komentářů celkem: 0

Další články z rubriky

Retro: Co se stalo se sex symboly minulého století?

Retro: Co se stalo se sex symboly minulého století?

20. 1. | Za absolutní sex symbol 20. století byla a stále je považována Marilyn Monroe. Vnadná blondýnka ale…

Sexy jako rodiče! Syn Madonny nebo Beckhama vás dostane

Sexy jako rodiče! Syn Madonny nebo Beckhama vás dostane

18. 1. | 1 | Slavným filmovým i hudebním tvářím roste nová konkurence, která jednou bude stát za hřích. Někteří…

Radovánky ve sněhu: Jak si zimu užívají Solaříková, Verešová nebo Krainová?

Radovánky ve sněhu: Jak si zimu užívají Solaříková, Verešová nebo Krainová?

13. 1. | Zima se konečně umoudřila a nadělila nám pořádné sněhové závěje, a to nejen na horách, ale i ve…

Jak zestárli muži ze Sexu ve městě?

Jak zestárli muži ze Sexu ve městě?

4. 1. | 1 | Když v roce 1998 vstoupil na obrazovky seriál Sex ve městě, zřejmě nikdo nečekal, jak velký úspěch…