Lancôme 75 let krásy

| Autor: Kamila Netolická | Rubrika: Krása

Lancôme založil v roce 1935 vizionář jménem Armand Petitjean s cílem rozšiřovat francouzského ducha a vkus po celém světě. Lancôme vždy ztělesňoval podstatu současné módní značky; značky, kde dokonalost a plodnost, péče o pleť a make-up jdou ruku v ruce v ryze nadnárodním duchu.





Ani ne šest let po svém vzniku již byl Lancôme distribuován do 30 zemí a v roce 1942 značka otevřela svou první školu pro kosmetičky, jejichž úkolem bylo šířit toto současné pojetí francouzské krásy do celého světa.



Dnes je Lancôme jedním z mezinárodních lídrů na trhu luxusní kosmetiky a výrobky této značky můžete zakoupit ve 135 zemích, kde zaměstnává na 20 000 kosmetických poradkyň, které šíří image francouzské dokonalosti, ať už jde o propracované služby nebo to nejlepší v luxusní kosmetice, a to prostřednictvím rozsáhlé sítě prodejen.






„Proč jsem založil Lancôme? Zaznamenal jsem, že Francouzi byli na poli krásy vidět stále méně. Dvě velké americké značky ovládly nejen trh USA, ale i trh celosvětový. Cítil jsem, že nastal čas zapojit do hry také Francouzskou firmu.“ Armand Petitjean, zakladatel Lancôme



Když Armand Petitjean značku zakládal, hledal jméno, které by se dobře vyslovovalo ve všech jazycích. Vybral proto jméno Lancôme, ke kterému ho inspiroval Château de Lancosme ve Vendoeuvres ve francouzském regionu Indre. "S" z Lancosme bylo vyjmuto a nahrazeno typicky francouzskou stříškou nad „o“.



Za posledních 75 let dala značka Lancôme hlasitě a zřetelně najevo, že zdaleka nejde pouze o péče o pleť, ale že kosmetika je ryzí emocí a probuzením všech smyslů. Cílem značky Lancôme bylo vždy vyzdvihovat krásu žen a ženskosti, bez ohledu na jejich věk či původ, tím, že jim přinese to nejlepší, co může současná věda nabídnout.



Značka má navíc štěstí, že je součástí největší světové kosmetické společnosti L´Oréal a má tak k dispozici vědecké poznatky 16 výzkumných center, 3000 výzkumných pracovníků specializujících se na dermatologii, biologii, biofyziku, biochemii a psychologii, nejnovější diagnostické systémy, partnerství se vyhlášenými univerzitami, publikace v nejprestižnějších vědeckých časopisech a studie, do kterých se každoročně zapojuje 50 000 žen po celém světě.







Tváře značky Lancôme byly vždy hluboce ženské a okouzlující. Nepředstavovaly pouze produkty, se kterými byly spojeny, ale i základní hodnoty značky: Jsou to výjimečné ženy, jejichž talent je přitažlivý i pro ostatní.



Tváří Lancôme se v roce 1983 na 12 let stala Isabella Rosellini. Skrze ní ženy z celého světa upevňovaly své pouto důvěry značce, která se jim tak mohla více přiblížit. I když je asi nejvíc spojená s legendárním parfémem Trésor, byla tváří řady make-upů a pleťových péčí.



Dnes ztělesňují všechny ambasadorky značky bohatství a rozmanitost soudobé krásy. Žena značky Lancôme se tak může spatřit v odrazu Darii Werbowy s jejím uvolněným stylem nebo Ines Sastre a její nenucené a nadčasové eleganci, v Elettře Widermann, která zosobňuje oduševnělý šarm nebo Arlenis Sose vyzařující neobvyklou krásu.



Kate Winslet, která je od června 2007 tváří vůně Tresor a řad Rénergie a L’Absolu Rouge, ztělesňuje zase odlišný typ krásy. Je to svobodomyslná, sebevědomá a silná žena. Upřímná a elegantní, nebojí se vyjádřit emoce. Dokázala najít rovnováhu mezi kariérou a mateřstvím. Jako nejmladší herečka v historii byla šestkrát nominovaná na Oscara a nakonec sošku získala za výkon ve filmu Předčítač Stephena Daldryho.







Ten samý rok jí porota udělila i dva Zlaté glóby - za Předčítače a Nouzový východ Sama Mendese. Kate Winslet je jednou z největších hvězd stříbrného plátna a v pravém slova smyslu přitažlivou osobností. Je zcela moderní, rozhoduje sama za sebe, věrná svým představám. Nepřestává fascinovat a okouzlovat svým nenuceným stylem a kreativitou.



Všechny tváře značky Lancôme propagují po celém světě francouzskou eleganci. Jejich charisma, citlivost, emoce a velkorysost charakterizují moderní ženu. Taková je aspoň vize, kterou sdílí i značka Lancôme, která letos stylově oslaví 75. narozeniny.




ČTĚTE TAKÉ:

Letní trendy v manikúře



Komentáře

Komentářů celkem: 0

Další články z rubriky

Zbavte se oteklých očních víček. Pomůžou brambory i masáž

Zbavte se oteklých očních víček. Pomůžou brambory i masáž

26. 11. | Dělá vám problém po ránu rozlepit víčka a mžouráte na svět skrz uzounké škvírky místo očí? Oteklé…

5 překvapivých důvodů, proč zima prospívá vaší pleti

5 překvapivých důvodů, proč zima prospívá vaší pleti

21. 11. | I když před sebou máme několik dlouhých zimních měsíců, nemusí to ještě nutně znamenat jen deprese,…

10 zlozvyků, které vám zhoršují vrásky. Děláte je taky?

10 zlozvyků, které vám zhoršují vrásky. Děláte je taky?

19. 11. | 3 | Spousta lidí vypadá o mnoho starší, než ve skutečnosti je, a to jen kvůli svému špatnému životnímu…

Vizážistka radí: Jak se dobře nalíčit pod brýle?

Vizážistka radí: Jak se dobře nalíčit pod brýle?

14. 11. | Je to trochu umění – jak se nalíčit a nepřehnat to, když nosíme brýle? Od určitého věku je totiž,…