Proč jsme se rozhodli jít cestou vytvoření webové stránky?

| Autor: redakce | Rubrika: Krása

Přestože internet je dosud pro české občany nákladným médiem a vzhledem k telekomunikační infrastruktuře stále ještě trpí pomalou rychlostí připojení, jeho obliba a používanost neustále roste. Dle posledního výzkumu, zpracovaného v květnu letošního roku poradenskou firmou Deloitte & Touche, se k internetu připojuje každý šestý občan České republiky.

Proč jsme se rozhodli jít cestou vytvoření
webové stránky?


Přestože internet je dosud pro české občany nákladným médiem a
vzhledem k telekomunikační infrastruktuře stále ještě trpí pomalou
rychlostí připojení, jeho obliba a používanost neustále roste. Dle posledního
výzkumu, zpracovaného v květnu letošního roku poradenskou firmou Deloitte
& Touche, se k internetu připojuje každý šestý občan České
republiky.

Dále z výzkumu vyplývá, že převážná většina se k němu připojuje ze
zaměstnání (52 %) a ze školy (16 %), pouze domácnosti v nejvyšší příjmové
kategorii, tedy s celkovým příjmem nad 50 000 Kč měsíčně se připojují
z domova.


Co ženy zajímá na internetu!

Přes skutečnost, že typickým uživatelem internetu v České republice je muž,

podíl žen
na využívání tohoto média zřetelně narůstá a letos byl již
36 %
(před pouhým rokem tento podíl činil pouze 29 %).

Ženy si na internetu vyhledávají kulturních akcí, informace pro běžný život
a informace o cestování. Předpokládá se, že vývoj v České republice
bude postupně kopírovat celosvětové trendy a do popředí zájmu žen se
postupně dostanou specializované ženské portály, věnované zdraví,
kosmetice a životnímu stylu, které se v České republice teprve začínají
rozbíhat. Server voníme.cz je tak první
vlašňovkou
nejen v edukativní oblasti o problémech pocení a boje s ním,
ale i ve sféře zpopularizování internetu u ženské populace.


Neméně zajímavá je i další část statistiky. Z celkového počtu žen,
které se pravidelně připojují k internetu, se 58 % zaměřuje na
zpravodajství a novinky, a 56 % na informace o podnicích. Propojení webové
stránky voníme.cz s domácí stránkou společnosti Henkel se tak musí výrazně
odrazit na povědomí o firmě a jejich produktech.


Co nám řekly výzkumy na téma prostředky proti pocení


Společnost Henkel zkoumala na jaře tohoto roku v České republice, Maďarsku,
Polsku, Rumunsku a Slovinsku, jak, kdy a proč používají obyvatelé jednotlivých
států prostředky proti pocení. V každé zemi se průzkumu zúčastnilo 200
žen a 100 mužů.


Nejvíce používají prostředky proti pocení lidé v Maďarsku a Polsku -
kolem 90% dotázaných žen je v těchto zemích používá denně. Následuje
Slovinsko a Rakousko s 85%. Na posledním místě je Česká republika se
70%
.

Podobné rozvrstvení je i u mužů, ale zde jsou čísla nižší.


Češi se rovněž umístili na posledním místě, když se tazatelé ptali,
zda ví, jestli používají deodoranty nebo antiperspiranty a jaký je mezi
nimi rozdíl.


Zajímavé bylo, že skoro ve všech zemích kupuje přibližně jedna čtvrtina
nebo jedna pětina žen prostředky proti pocení i pro své partnery. Ovšem s
výjimkou ČR, kde jde do obchodu koupit tyto výrobky pro své mužské protějšky
celých 41% .


Ženy ve všech zemích shodně tvrdily, že prostředky proti pocení musí
mít dlouhotrvající účinek, musí být jemné k pokožce, dávat jim pocit
svěžesti a musí jim příjemně vonět. Není pro ně důležitá moderní
značka.


Jaké jsou nejoblíbenější značky?

Ženy ve všech zemích nejčastěji používají značky Fa, Rexona a Nivea.

U mužů je to jinak a situace se liší země od země.


Jak vnímají Češky značku Fa


Tentokráte se společnost Schwarzkopf & Henkel Cosmetics dotazovala na
jaře tohoto roku 500 českých žen, aby zjistila, jaké sprchové gely používají
a co si o nich myslí. Výsledky průzkumů vyšly pro značku Fa více než dobře.


Obecně z výzkumu vyplynulo, že sprchový gel používá denně 46% českých
žen. 15% Češek pak používá sprchový gel více než jednou denně. Každé
dva dny pak 11 % dotázaných. 5% žen jej nepoužívá vůbec.


Fa jsou nejznámější

Když se tazatelé ptali žen, které značky sprchových gelů znají, spontánně
si dotazované ženy nejčastěji vzpomněly na značku Fa (ve 24%), což je
velmi cenné. Stejně tak si nejčastěji pamatují reklamu na Fa sprchové
gely.


České ženy oceňují, že:

Fa sprchové gely jsou k dostání ve více variantách a dodávají jim pocit
svěžesti. Hodnotí je jako dobrou značku, kterou vyrábí dobrá firma. Tvrdí
o nich, že se dají koupit téměř všude.

Další články z rubriky

Zbavte se oteklých očních víček. Pomůžou brambory i masáž

Zbavte se oteklých očních víček. Pomůžou brambory i masáž

26. 11. | Dělá vám problém po ránu rozlepit víčka a mžouráte na svět skrz uzounké škvírky místo očí? Oteklé…

5 překvapivých důvodů, proč zima prospívá vaší pleti

5 překvapivých důvodů, proč zima prospívá vaší pleti

21. 11. | I když před sebou máme několik dlouhých zimních měsíců, nemusí to ještě nutně znamenat jen deprese,…

10 zlozvyků, které vám zhoršují vrásky. Děláte je taky?

10 zlozvyků, které vám zhoršují vrásky. Děláte je taky?

19. 11. | 3 | Spousta lidí vypadá o mnoho starší, než ve skutečnosti je, a to jen kvůli svému špatnému životnímu…

Vizážistka radí: Jak se dobře nalíčit pod brýle?

Vizážistka radí: Jak se dobře nalíčit pod brýle?

14. 11. | Je to trochu umění – jak se nalíčit a nepřehnat to, když nosíme brýle? Od určitého věku je totiž,…