Komentáře ke článku

ILONA (48): Manžel se zamiloval do recepční, teď…

8. 10. 2017 | Ilona má občas pocit, jako by její život vystřihli z nějakého…

Přidat příspěvek
j66 Reagovat 12. 10. 2017 19:54

helza: Neomlouvejte se. Já myslím, že chápu, jak to s Matou myslíte, jen podle mně nemáte pravdu. Žiju prostě v jiném vesmíru :-))

helza Reagovat 12. 10. 2017 18:59

j66: Začala mi blbnout klávesnice, víc jsem nestačila napsat. Opravdu se nemusíš za nic omlouvat. Ale mám tě ráda, tak proto ta (asi křečovitá) snaha ti to nějak vysvětlit, jenže to neumím a motám to čím dál víc, takže omluvit bych se měla spíš já. Škoda, že tu nejsou smajlíci.

helza Reagovat 12. 10. 2017 14:27

j66: Za to se neomlouvej.

Mata69 Reagovat 12. 10. 2017 13:26

j66: necháme toho ;-) A není potřeba se omlouvat, není za co.

j66 Reagovat 12. 10. 2017 11:54

helza: Já rozhodně žádnou svatozář nemám! Lituji, že jsem sklouzla do osobní roviny. Omlouvám se.

j66 Reagovat 12. 10. 2017 11:52

Mata69: Každý má pro své jednání důvod, a i když se ten jeho důvod může druhému člověku zvenčí jevit jako malicherný.Každý člověk žije svůj život sám a jen jednou!!! Já rozhodně nikoho neposuzuji ani neodsuzuji. Právě to, že neustále ve svých příspěvcích zdůrazňujete, jak mají spolu dva lidé zůstat, ale zároveň píšete, že vy byste se rozvedla, kvůli tomu, tomu, tomu mi teda přijde docela schizofrenní. Lituji, že jsem sklouzla do osobní roviny a omlouvám se.

Mata69 Reagovat 12. 10. 2017 10:44

j66: nechápeš vůbec co se tu snažím sdělit, s tím nic nenadělám, možná "face to face" bychom si porozuměly lépe. Já myslím chápu jak to myslíš, ale tak trochu mluvíme každá o něčem jiném. A pak souhlas s Helzou, soudit co bychom my...když nevíš co máme odžito. A jen tak pro zajímavost, jsem vdaná podruhé, ano, i já jsem se kdysi rozvedla.

helza Reagovat 12. 10. 2017 10:39

j66: Tomu co píšeš vůbec nerozumím, stejně jako ty jsi nejspíš vůbec nepochopila to, o čem jsem psala já a mata. Přiznávám, že já píšu někdy hodně zmateně a nesrozumitelně. A už vůbec nechápu větu: "a konkrétně vy s matou si takové ohleduplné přežívání dvou lidí v jednou bytě nedovedete pro sebe vůbec představit a 100% byste při první příležitosti utekly." Máš snad dar věštění? Vím, že ty to máš velice těžké a zasluhuješ si obdiv a jistě i svatozář. Ale o mně a o matě nevíš, čím jsme prošli a co máme za sebou. Nemluvě už vůbec o tom, že já utéct nemohu, vždyť ani nechodím. ... ................................................................................................................................... .. Nicméně ty dva vesmíry - to je asi přesně to, o čem se neuměle pokoušíme psát. Totiž to, že člověk se musí celý život učit, jak z těch dvou tak protichůdných vesmírů vytvořit jednu fungující, pokojnou a šťastnou galaxii. Chápu, jak myslíš, že lásce se nedá naučit, že ji musíš v sobě mít. Taky vím, že tvůj život je tak těžký, že všechno co píšeme, jsou pro tebe pitomý kecy. Ale ty sama jsi příkladem člověka, který i v opravdu těžké situaci neutíká a neopuští, byť by jeho odchod byl omluvitelný. Nemůžeš ale generalizovat svůj život a podle něj soudit, vlastně schvalovat jednání okolí. Mnozí odcházejí ze vztahu za svobodou jenom z nudy, z potřeby zachovat si svou individualitu, jelikož to je dnes IN, ze sobectví a neochoty se něčemu přizpůsobit. Jenom proto, že si ten svůj vlastní vesmír chtějí zkrášlovat a rozšiřovat a nehodlají se v této činnosti nechat ničím rušit, natož omezovat.

j66 Reagovat 11. 10. 2017 22:42

helza: Já myslím, že každý žije svůj život sám.Jestli Vy a Mata se chcete lásce učit, tak Vám rozhodně nikdo nebrání, ale já si myslím, že lásce se nedá naučit. Dá se naučit ohleduplnosti, ale to není to samé. Myslím, že každý žijem v jiném vesmíru a konkrétně vy s matou si takové ohleduplné přežívání dvou lidí v jednou bytě nedovedete pro sebe vůbec představit a 100% byste při první příležitosti utekly. Jen byste si pro ten útěk našly objektivní příčinu, proč zrovna vy jste to nevydržely :-(

Mata69 Reagovat 11. 10. 2017 18:40

helza: děkuji! Pochopila jsi to. ;-)

helza Reagovat 11. 10. 2017 18:02

j66: Myslím, že rozumím tomu, o co Matě69 jde. Dnes skutečně mnoho lidí od partnerství něco požaduje, nějak si společný život představuje a když se pak ta představa nesplní, pak raději ze vztahu odejde. A myslím si, že je k tomu navíc povzuzena a vedena médií, těmito příběhy a mnohdy i dobrými svobodnými kamarákami. Ano, jsou případy kdy je jeden z partnerů asociál, psychopat, alkoholik, gembler, tyran, nezralá osobnost a podobně, prostě člověk, s kterým se žít nedá. Pak je ne lépe, ale nutné z manželsví odejít a v tom je současná "rozvodová svoboda" skutečně pozitivní. Ale v případě dvou vyzrálých dospělých jedinců je ona "rozvodová móda", onen trend "JAK TO CHCI JÁ" ... já to vlastně neumím pojmenovat. Ale myslím si, že život v páru má význam především v tom, že partneři musí mít jeden vůči sobě ohled a jak stárnou, musí se učit více a více vzájemné "lásce", prostě .. musí se stále učit žít s někým tak, aby byli spolu šťastní. A podle mne je to velice důležité. No, taky to ale neumím vyjádřit.

Mata69 Reagovat 11. 10. 2017 08:48

j66: ale jistěže se můžou rozvést, jak říkám, tihle jsme to tu rozebirali u jiného článku. Mám pocit, že se často lidi rozvádí aniž by vyvinuli snahu na stávajícím stavu něco měnit, aniž by se nějak snažili, aby se jejich vztah do takového stavu vůbec dostal. "JÁ" mám nárok na lepší život, tak za tím prostě jdu. Tohle se psaním těžko vysvětluje. Ano, někdy je skutečně lepší když jdou dva radši od sebe.

j66 Reagovat 10. 10. 2017 21:48

Mata69: A proč by se dva lidi, kteří mají dospělé a samostatné děti a spolu jen bydlí, nemohli rozvést? Co je na tom tak špatného, že konkrétně Vy to neustále kritizujete? To jako myslíte , že ke spokojenosti stačí, když se nehádají a večer se pobaví o počasí? No každému to třeba nestačí, nebo prostě potká "slečnu z recepce" nebo "spolužáka ze školy" a zjistí, že tak dalších 20 let žít nechce?

j66 Reagovat 10. 10. 2017 21:31

Dámy myslím, že to přeháníte :-)) Já jsem neřekla, že ženy po 50-ti nemají žádnou potřebu sexu, ale co slyším zase já v okolí tak mají rozhodně menší chuť než by manžel chtěl. Nicméně já si průzkum nedělala. To že manžel s manželkou nechce a s jinou by rád asi taky svědčí o "spokojeném" soužití a nutnosti ho zachovat až do hrobu. :-))

Mata69 Reagovat 10. 10. 2017 20:27

lebahu: á koukám taky, že tě zarazilo to dokola omílané "ženskou po padesáti sex moc nebere a chlap by sexoval jak o život ". Prdlajz...

Mata69 Reagovat 10. 10. 2017 20:25

Kde se bere to dogma, že ženskou po padesáti sex nezajímá? A jinak je to zase to stejné, co jsme tu u jiné diskuze probírali nedávno...když mi život, soužití a kdoví co nevyhovuje, tak to změním - půjdu jinam, rozvedu se...mám na to "pravo", "narok", "žiju jen jednou"....

lebahu Reagovat 10. 10. 2017 19:58

j66: A až v 70letech zjistí, že mu nový model zestárnul a už jsou spolu "ze zvyku", tak šup do třetího kola. PS: Odkud se berou názory, že muž v 50 chce (sex) a ženská už ne? Kde se podívám v okolí, tak kamarádky skuhrají, že je to právě naopak. Možná tyhle výzkumy pochází z doby před 100 lety, kdy ženská po 50 štrychovala vnoučatům čepičky a čekala na smrt. A nebo je to obvyklá mužská balicí fráze (a omluva samého před sebou i okolím), když oblbujou ten "nový model" ... že mu žena nerozumí a už spolu nespí... Za tuhle větu jsem schopná i Alaina Delona (kdyby se mě snažil sbalit :-D ) poslat někam a kopnout mezi nohy.

j66 Reagovat 10. 10. 2017 15:09

Mata69: No je otázka co je správně udělat v těch 50-ti, když je to partnerství o zvyku? Někomu se to nechce měnit vůbec - obvykle žena, někdo to změní až když potká "mladší" model- obvykle muž. Což většinou souvisí se sexem, žena v padesáti už moc nechce ale muž by ještě rád, tak logicky si najde mladší , která taky ještě chce , samozřejmě zevšeobecňuji. Nicméně každý žijeme jen jeden život a proč ho v 40,50-ti nezměnit, když ten dosavadní způsob nevyhovuje?

Mata69 Reagovat 10. 10. 2017 14:29

j66: já neříkám, že je to bídák...já jen říkám, že se tím paní utěšuje, že jí je líp než jemu. A na rovinu - takových co si v 50ti usmyslí, že ještě nejsou na odpis a vzdorujíc svému věku si nabrnknou mladší model, pořídí novou rodinu - tak takových je spousta. A zhusta to není o tom, že by jim to v původním manželství až tak neklapalo. Jen jaksi pánovi začne docházet, že už je mládí v háji a snaží se ho zadržet.

j66 Reagovat 10. 10. 2017 14:00

Mata69: To je jen lhaní do vlastní kapsy. Manžel spokojený nebyl , děti byly dospělé a samostatné tak se s ní rozvedl. Jí to vyhovovalo ale jemu evidentně asi ne. Kdyby odešla ona, tak řeknete, že udělala dobře, ale když odejde manžel, tak je to bídák? To je ženský šovinismus jak vyšitý.

Pro vkládání komentářů se musíte nejdříve přihlásit