Jak zplodit chlapečka nebo holčičku?

179 komentářů

Anonymizovaný
14. května • 22:35

Dobry den,funguje jeste tati diskuze

KopackovaP@seznam.cz
22. ledna • 18:15

Ahoj holky mam dva kluky a do třetice bych chtěla holčičku jak to vypočítat poradíte.Já 11.3.1983 syn 15.4 2005 a druhy 1.11.2008.Četla jsem,že se může počít dítě jenom při ovulaci a vy tady píšete jak na holku 3 až 5 dní před ovulací.

Věra
31. ledna • 20:08

@KopackovaP@seznam.cz: Dobrý den, máme stejne přání vím z6e tohle je už hodně stará dizkuze,ale velice mě zajima zda to fungovalo a mate svou vysněnou holčičku .Popřípadě jestli by jste mi mohla také poradit dekuji mockrát

Maruska84
6. listopadu • 16:14

Ahoj, máme 2 dcery a toužíme po chlapečkovi, prosím poradíte nám? Já 8.10.1984, dcery 14.3.2005 a 19.10.2008

Síma
8. října • 20:40

Dobrý večer,ráda bych také požádala o radu,máme dvě holčičky doma a noc by jsme si přáli syna,jsem narozena 2.4.1979 dcera 14.7.2008 druhá 6.6.2011,moc a moc dekuji prosím poslat na Simona.box@seznam.cz

Weu
11. února • 14:10

JONUSKO Pěkně prosím, smutně koukám :) Moc bych si přála ještě děvčátko. Já 12.6.1987 a můj chlapeček 9.5. 2013. Email - weu7@centrum.cz
Děkuji ti za odpověď a věnovaný čas :)

Jancule
18. prosince • 2:35

Prosím, také bychom si přáli holčičku :-) já narozená 20.2.1990 a syn 16.6.2011
Mail:merrunka@seznam.cz .... Díky moc. Budu se těšit :-)

mimco
17. prosince • 0:20

ahoj jestli tahle diskuze stále funguje tak bych taky ráda o výpočet :-) mám doma tři kluky a plánujeme 4 a to holčičku :-)
já 30.8.1980
syn 9.5.2005
syn 3.1.2008
syn 26.12.2009 děkuji email je :
chvojsikovajarka@seznam.cz

Lucie
7. listopadu • 15:58

Dobrý den pokud mohu poprosit o výpočet na email sarahkate@seznam.cz budu ráda mooc chtěla bych holčičku máme doma dva roubíře jsem narozena 25.2.1983 ,první kluk 6.10.2011 a poslední chlapák je narozen 11.7.2014 ( příští rok kolem června bychom chtěli ještě jedno miminko a kéž by to byla slečna ), děkuji za odpověd

jizdenka
8. července • 20:47

Prosim Jonusku o radu,mame holcicku a chteli bychom chlapce.Ja jsem narozena10.06.1982, dcera 16.03.2013.Dekuji za radu email fajule@email.cz

petiiik
27. března • 18:29

Ahoj Jonuško, taky bychom ti byli moc vděční, kdybys nám pomohla. Máme holčičku a moc si přejeme chlapečka. Já jsem narozená 18.3.1989 a dcera 7.8.2014, tak do 3 měsíců bychom se chtěli začít snažit o další mimčo. Poradíš nám prosím? Email: Petra.123@post.cz

llovelly
17. listopadu • 14:42

Ahoj Jonuško taky prosím o radu jak na chlapečka.Už máme holčičku a chceme páreček.Já jsem narozena 12.9.1984 a dcera 23.3.2013.
Můj email je irenah@tiscali.cz.
Moc děkuji.

Pindula
19. září • 19:54

Januška ...Januško , prosím mohu vás také poprosit o výpočet ? Moc a moc děkujijá 2.10.1979 , syn 18.6.2000 , syn 18.5.2005 ještě jednou moc děkuji Petrapetraprochyna@seznam.cz

Patyka
20. srpna • 17:22

Ahojte mam 2kluky a chtela bych jeste holcicku poradte mi prosim :-) ja jsem 31.5.1988 a kluci 27.12.2010 a 10.7.2013 mooc dekuji za email :-)
Andy.003@seznam.cz

marselina
5. května • 9:13

marselina: mejl marketa.pv@seznam.cz

marselina
5. května • 9:12

Jonuska:i á prosím o pomoc,máme doma také dva chlapečky,toužím po děvčátku.
já 1.11.1980,syn 11.9.2005,druhý 6.12.2006

mimisek12
2. února • 23:20

Jonuska já zapomněla na email karzedpet@seznam.cz

mimisek12
2. února • 23:18

Jonuška: dobrý den,pomozte nám splodit holčičku děkujeme moc, přítel má již 2syny z předchozího manželství a spolu máme také syna moc bychom si prali holčičku. Já 21.4.1981 a syn 5.1.2012, díky za odpověď, petra

Kocourice
15. ledna • 9:01

ahoj máme už 2 syny doma a chceme ted holčičku nějaké speciální rady díky moc

melmen
23. prosince • 18:22

Ahojky Jonusko...s manzelem by jsme si prali holcicku ..mema skoro dvou leteho klucika...ja sem narozena 20.03. 1990 a syn 14.01.2012 dekuji predem email...poiso@email.cz

j201081
3. července • 10:32

@ januska..dobry den, clanek me moc zaujal, mame doma chlapecka s ASD a spousta lidi nas odrazovalo od dalsich deti, chlapeckovi jsou ted 4 roky a ma krasnou 16ti mesicni, zdravou holcicku....moc radi bychom treti ditko a po konzultacich a vselicem moznem bychom radi do tretice chteli vyzkouset holcicku...myslite, ze byste nam mohla poradit? email janaroberts81@yahoo.co.uk

MagsW
30. června • 23:01

Jonusko prosim mohla by si i me vypocitat aby to byla holcicka....uz mame krasneho zdraveho kluka a ted si prejeme druhe mimi,hlavne zdrave,ale kdyz by to byla mala princezna,tak by to bylo krasne.....ja sem narozena 10.8.1983 a syn Rowan 21.6.2007. muj email magdalena.weberova@centrum.cz.....moc moc dekuji :)

moja
3. června • 10:57

Ahoj, mám 3 letou dceru, kterou jsme počali cca 4 dny před ovulací. Tentokrát bychom rádi chlapce (ačkoliv holky jsou prima :) ). Prosím poradíte kdy na to vlítnout (wikipi@email.cz) ? Díky (hlavně za manžela)

Martík
29. března • 14:47

Tak teda nevím, ale obě děti jsem zplodila 4-5dní před ovu a oba to jsou kluci :816:

Beveron
19. března • 18:07

musím říct, že aniž bych o tuto metodu nějak usilovala, to asi opravdu tak funguje.

TynkaG
19. března • 16:24

Dobrý den, chtěli bychom chlapečka. Cyklus mám 31 dní. Kolikátý den by jsme na tom měli pracovat?

Ivaaneb
15. října • 16:34

Ahoj Jonuško,
chtěla bych tě také moc poprosit o výpočet. Já jsem narozena 29.5.1982, a syn Petr 7.4.2011. Teď bychom si moc přáli holčičku. Děkuji za odpověď. Prosím napiš mi na mail: simkovaivana@email.cz Měj se hezky

divoska.janca
11. dubna • 1:05

Ahoj Jonuško. Prosím, prosím, taky bych chtěla i já vypočítat datum, ať máme holčičku. Já jsem 18.04.1983, syn 25.08.2002, syn 16.03.2006. Strašně moooooooc děkujiZapoměla jsem emaildivoska.janca@seznam.cz

divoska.janca
11. dubna • 1:04

Ahoj Jonuško. Prosím, prosím, taky bych chtěla i já vypočítat datum, ať máme holčičku. Já jsem 18.04.1983, syn 25.08.2002, syn 16.03.2006. Strašně moooooooc děkuji

KikiPet
9. března • 21:47

Chtěli bychom chlapečka, holčičku už máme. Poradte mi, jak na to? :-)

teta.hana
30. července • 10:06

Ahoj chtěla bich taky holčičku poradi my nekdo

blanulka1
28. července • 22:31

Jonuška Ahojky,já jsem 14.04.1978.
moje děti.18.06.2007.2.3.2010.
přála bych si moc holčičku.
napiš mi prosím na mail:
blanka.baum@seznam.cz

andelskalufi
21. července • 18:20

JONUSKA prosim mohla by jsi mi take vypocitat poceti holcicky ja 7.7.1975 a kluci 2.3.2006 a 4.4.2008 pak mam jeste jednoho,ale ten je z predchoziho manzelstvi tak nevim zda to plati i u toho,kdyz je jiny otec ten je 23.9.1996 dekuji email je andelskalufi@seznam.cz dekuji moc

lucik
1. června • 16:57

Jonuška....Ahojky rada bych holku a jestli mi to spocitas tak dcera je 27.5.2006 a ja jsem 15.3.1984 dekuji a byla bych rada kdyby jsi mi to poslala na meilik dekuji.lucinka.sony@seznam.cz

lucik
1. června • 16:18

Ahojky rada bych holku a jestli mi to spocitas tak dcera je 27.5.2006 a ja jsem 15.3.1984 dekuji a byla bych rada kdyby jsi mi to poslala na meilik dekuji.lucinka.sony@seznam.cz

Janča
6. května • 18:20

Jak rychle lze otěhotnět po vysazení antikoncepce?

Uztrdf
5. května • 14:57

tak zase nic holky, máme druhého kluka:-)))))

Uztrdf
2. prosince • 12:08

Ahojky, tak já jsem na to zvědavá, dle ovu, bychom měli také čekat holčičku, jedna dr. mi řekla, že to holčička bude a druhá řekla, že rozhodně vidí kluka, tak jsem zvědavá na UTZ ve 30tt.

KikiPet
30. listopadu • 19:53

Ahoj, já si také myslím, že záleží hlavně na ovulaci. Nám to tak vyšlo, styk jsme měli před ovulací a narodila se nám holčička. Jinak jak se tu někdo ptal, tak pohlaví na UZ zjistí většinou kolem 20.týdne, ale u někoho je to vidět už i o dva týdny dříve, je to individuální.

Uztrdf
24. srpna • 8:25

JONUŠKA: Ahojky já jsem 4.8.1986 a malé by mělo být 17.3.2010

Jonuška
23. srpna • 21:09

Andrea: ahojky písněte mi datum narození vaše a dětí..mám tabulku pohlaví dítěte dle postavení luny v datumu narození dítěte....mě to vyšlo.a i spousta jiným.asi 90procentní .zkoušela jsem na spousty maminek.:888:

Uztrdf
22. srpna • 21:09

Ahojky, já mám doma téměř 2 letého kloučka. Přála jsem si holčičku ale přítel od začátku říkal, že je to kluk a měl pravdu. A teď jsem moc ráda že ho mám, je to mazlík. Teď čekáme druhé ( 11tt) podle toho co tu probíráte by to vycházelo na holčičku, ale necháme se překvapit co nám řekne doktor. Jinak je mi jedno, co to bude, hlavně že bude ok. Nevíte ve kterém týdnu se už dá na ultrazvuku zjistit pohlaví?

Andrea
8. srpna • 19:28

Ahoj všichni,ráda čtu Vaše příběhy.Mám dva kluky 8 a 5 let.Chtěli by jsme s manželem ještě holčičku,ale každej nám radí něco jiného.Po přečtení vašich názorů si myslím ,že záleží hlavně na ovulaci.Kdyby jste měli nějakou 99 procentní radu tak mi jí napište.Díky jste zlatička

Jonuška
6. srpna • 22:11

:808:koukám co tu kodujete???taky to tak jde jo???:724::541:

Jonuška
21. července • 13:44

geGvzzawHOqOJ: co je to za tajné koooody?????????:724:

Jonuška
21. července • 13:44

k.kopriva: ahojky to je to samé co je nahoře:810:
a u nás to vyšlo...3krát:888:

Karmelka
13. února • 20:15

tak nám podle této metody chlapeček vyšelted plánujem druhé a zkusíme holčičku tak pak napíšu jak a co se zadařilo:651:

k.kopriva
10. ledna • 0:49

Moje sestra byla stejně jako několik dětí mých známých počata podle metody Karla Příplaty. Sice není moc známá, ale vypadá, že velmi dobře funguje. Dočtete se o ní tady:
http://vimjak.cz/napady/jak-ovlivnit-pohlavi-ditete-dcera-nebo-syn

Jonuška
11. října • 19:25

ahojte holky,tak my mame doma 2 kluciny,a ted cekame holcicku.udelali jsme ji 3dny pred ovulaci,neplanovane ale datum vim presne,manza jezdi na tyden pryc.podle krve nam to vyslo,ale presne naopak,kluci meli byt holky a holcicka kluk.a cetla jsem nekde ze to tak je mozny.nekdo to ma naopak.a podle plzaka mi to taky vyslo,ale verim nejvic te ovulce

danča
17. června • 22:17

ahoj, mám dva syna a výměna krve u nás teda nevyšla,takže si myslím že to jsou jen povídačky a komu to výjde tak to je náhoda.

kikina 30
14. dubna • 14:05

Tak jsme si snad udělali holčičku. Početí jsme zkusili 5 a 3 den před ovulací. už máme chlapečka a všichni si přejí holčičku. Ale když se narodí znova klučík tak se nic neděje, hlavně aby bylo zdravé....

pešimi
11. dubna • 14:43

KikiPet: tak to gratuluju!!!!!!!!!!:645: manza poprve delal kluka a udelal holku:219: a ted kdyz zjistilo, ze holky jsou mazlivky a s tatama to umi delal druhou holku a budeme mit kluka:224: Je to proste prekvapkooo.

KikiPet
11. dubna • 13:39

Ahoj holky, tak se mi to vyplnilo, budu mít opravdu tu holčičku.

benkova
3. dubna • 12:50

ahojda holky,já mám doma 4.letého kluka a ted jsem v 6.měsíci strašně moc jsem si přála mít opět kluka,ale podle ultrazvuku to zatím vypadá na holku ...:623:,no co se dá dělat...:541:

KikiPet
14. ledna • 11:36

Ahoj holky :788: Tak já tomuhle článku moc nevěřím, ani tomu, že se pozná pohlaví podle tvaru bříška. Je to prostě padesát na padesát, náhoda. Já jsem ted na začátku těhotenství, v 9 týdnu, ještě nevím, co to bude. Přeji si holku, myslím že to holka bude a všichni mi i holku předpovídají. Takže já tomu i věřím, že to tak bude. Pak vám napíšu, až budu vědět. :637::502:

Tulisek
13. prosince • 19:37

křemílek: mě to poprvé taky nevyšlo podle čínského kalendáře, ale podruhý už jo, držim pěsti. A podle tohoto teď podruhý taky ne.

křemílek
13. prosince • 14:38

My máme chlapečka, podle čínského kalendáře to ale měla být holčička. Teď jsem těhu a doufám, že se tentokrát kalendář nemýlí, protože si moc přeju holčičku a podle kalendáře by to mělo vyjít, tak jsem zvědavá.

Tulisek
31. října • 13:37

rok se s rokem sešel.... a info z tohoto článku se mi nepotvrdilo. Ale porušili jsme tradici trvající čtvrtou generaci.

gabina38
2. října • 21:57

no chlapečka nebo holčičku ???? si myslím ať se narodí každýmu to co chce . Jsem si přála chlapečka a mám ho!Je to jasný je to na těch ženskejch Ty jsou hlavní !!!!!!

capecoral
5. srpna • 21:44

Skvělý e-shop s dětským a kojeneckým oblečením z USA za super ceny!! Stojí za to se podívat!! www.babies.cz

TeliLucka
31. července • 12:26

Gaba a 2:
Moc děkuji za gratulaci :572:

Gaba2
14. července • 0:38

slucie: Tak to je super zprava, moc gratuluji a drzim palecky at vse je dobre :o)) :427:

TeliLucka
26. června • 10:05

hospodyňka:
Ahoj,asi máš pravdu,s tím tlakem.Uvidím,co mi ve čtvrtek řekne doktor.Moc se těším!Jsem zvědavá,jestli už něco uvidíme na ultrazvuku,ale myslím si,že je ještě brzy.
S tím vínem no to raději zkoušet nebudu,nechci tomu miminku ublížit.Mě nikdy alkohol nic neříkal!
Takže Barunka už začíná capkat,to je bobeček šikovný.
10 měsíců,to je princeznička,malinká.
No nic jdu pracovat,mám tady dost faktur,které musím zadat dnes po počítače.
Zítra se zase ozvu
Ahoj

Angelina***
25. června • 20:09

Ahojky,tak asi máš nízký tlak,radši se prudce nezvedej,ať neomdlíš,bylo by to docela nebezpečné. Radši si dej po ránu třeba jednu decku vína-to ti neublíží,alkoholu je tam málo a trošku rozproudíš krev a zvedneš tlak... Asi to bude i tím vedrem...
Hormony s tebou teďka cvičí-no to neva,to je vidět,že těhotenství probíhá jak má...Barborka začala chodit za ručičky-odkoukala to od takové malé kámošky a druhý den to hned zkoušela... Jinak jí je dneska deset měsíců.

TeliLucka
25. června • 11:45

hospodyňka:
Ahoj,dlouho jsem tady nebyla :572:
Měla jsem v práci volno.
Neboj,dost často se válím v posteli.Od soboty mě je nějak divně,asi ranní nevolnosti.Ale nezvracím!Děsně se mi ráno točí hlava,až bych s sebou sekla.A mám jakousi divnou náladu :445:
Snad to brzy přejde.
Ve čtvrtek jdu na gyndu,sepsat tu těhotenskou kartu.
A co je u tebe a Barborky nového?
Zase zítra písnu
Ahoj

holčina
22. června • 17:22

Holky mám pro vás dobrou nabídku: Prodám výherní certifikát v hodnotě 4150Kč. Tento certifikát je jízdenka do Evropy luxusním autobusem od Student Agency. Je to jízdenka pro 1 osobu. Jízdenka je na cestu tam i zpět. Můžete využít pouze do zahraničních zemí: Švédsko, Německo, Holandsko, Švícarsko, Itálie a Maďarsko. Jak už jsem řekla hodnota jízdenky je: 4150Kč prodám za 3000kč. Kdo by měl zájem pošlete mi vzkaz Díky.

Angelina***
19. června • 12:22

No určitě,já jezdím pořád do Hranic-to už není taková dálka... pa pa a koukej pěkně odpočívat,ať máš pak hodné mimi... :)

TeliLucka
19. června • 12:10

hospodyňka:
No super,to se můžeme někdy do budoucna sejít.:47:
Ostrava je kousek :1:
Jdu pracovat,ať šéfík nenadává
Zítra zase něco písnu
Pa

Angelina***
19. června • 11:52

Já kousek od Ostravy...

TeliLucka
19. června • 11:28

hospodyňka:
To věřím,že je ten film,kde hraje hlavní roli Barborka,nádherný :113:
Musí to být úžasné miminko :562:
Já bydlím v Olomouci a ty?

Angelina***
19. června • 10:36

slucie: Dneska jsme dostali dvd z plavání. Zrovna jsem se na to dívala a je to krásný. Podbarvené hudbou,záběry jak se Barča potápí jsou zpomalené,takže to je opravdu nádhera.
Odkud jsi?

TeliLucka
19. června • 10:02

hospodyňka:
Ahoj,díky za gratulaci :-)
Včera jsem byla na gyndě,dnes mě poslal na vyš.krve.Ve čtvrtek budu vědět výsledky.Nemůžu se dočkat.Říkal,že do konce měsíce mě vystaví kartu a konečně budu mamina.
Jsem děsně šťastná.
Určitě budu dávat vědět,co a jak je se mnou.
A co Barborka?
Pa zítra

Angelina***
18. června • 21:14

Tak to moc gratuluju!!! Hlavně si to pořádně užívej a válej se pěkně doma... Odpočívej a hodně spi...
A piš co a jak...

TeliLucka
18. června • 14:53

hospodyňka:
Hospodyňko,nebudeš tomu věřit,ale jsem těhotná.V pátek jsem nedostala mensku a včera jsem si udělala test a mám 2 čárečky.Jsem moooc šťastná.
A Barborka je super.
Pa Lucka

Angelina***
17. června • 19:53

slucie: Máme Barborku... Jezdím s ní na plavání a ve čtvrtek jsme se potápěly obě dvě najednou-bylo to úžasné. Určitě doporučuju!!! Je úžasné dovádět s prckem ve vodě.

TeliLucka
13. června • 18:14

Tulisek:
Ok.Dík :-)

TeliLucka
13. června • 18:12

Hospodyňko,jé tak ty máš holčičku?Moc gratuluji.My taky chceme první holčičku,Terezku.10 měsíců,tak to je maloučký prcek.
Dnes se moc rozkecávat nebudu,jdu se dívat na Ulici
Tak pa

Angelina***
12. června • 19:36

Ahojky všichni,já mám holčičku-10měsíců. Mně teda nádherně vycházelo měření teploty. Je jasné,že když se vstane třeba na záchod 2 hodiny před budíčkem,kdy se pak měří teplota,tak to vycházet nemůže. Mělo by se ležet min.4 hodiny. Takže když půjdete pařit,tak je třeba jít ve 4 hodinky spát a nejdříve v 8 hodin si měřit teplotu.... Měří se vleže ihned po probuzení-není dobré někam chodit pro teploměr,i kdyby to byly 2 kroky. Takže nejlépe dát na noční stolek hned vedle hlavy a pak pro něj jen sáhnout.
A ohledně spermií-slyšela jsem,že spermie tzv.mužské jsou rychlejší,ale míň vydrží a tzv.ženské vydrží déle,ale jsou pomalejší... Co je na tom pravdy opravdu netuším.

Tulisek
12. června • 18:44

slucie: ještě jednou si přečti ten článek , tam tu životnost spermií najdeš.

TeliLucka
11. června • 11:17

PETRA.:
Ahoj Peťo,
to je sice krásný,že nám sperma vydrží až tři dny,ale chcípnou.Myslím si,že když sperma po styku neoplodní vajíčko,tak za pár minut umírají nebo se mýlím?

TeliLucka
11. června • 10:57

Hospodyňko,
děkuji za povzbuzení a radu.
A co Ty?Ty už mimčo máš?
Uvidíme,denně si měřím teplotu,tak uvidím co mi doktor poví,za 2 týdny jdu na prohlídku.Uvidím :-)
Ale moc děkuji Lucka

PETRA.
10. června • 20:51

Jinak, logicky pokud se milujete 3x týdně tak není potřeba počítat ovulaci.Sperma nám tam vydrží až tři dny.
Některý než doputujou k vajíčku,tak jim to trvá dlouho a když se vajíčko uvolní tak je cestou podká.Zkráceně řečeno.:304:

PETRA.
10. června • 20:43

Ahojky mě měření teploty nikdy nevycházelo.
Ono totiž záleží i na tom jak tvrdě jste spaly,měřit to přesně ve stejnou dobu.Pokud vstanete třeba i dvě hodinky před tím, tak už je to taky nepřesný.Podle mě je to prostě blbost.
Jediný co se mi ověřilo byly ovulační testy.Ty byly úplně suprový.Jenom počůráš papírek jako u těhu testu a hned to ukáže.Holky je to fakt super.
Ty peníze za tu jistotu stojí :812:

Angelina***
8. června • 14:40

slucie: No, ono opravdu záleží jakej je doktor. Když my se pokoušeli,tak jsem chodila k jednomu panu doktorovi,co říkal: jen si měřte teplotu,měřte. Tak jsem jí měříla a měřila a když jsem pak za ním šla,aby mi řekl co a jak,tak mi zase řekl jen: měřte,měřte. To se mi samozřejmě nelíbilo,neřekl mi nic o ovulaci-jak jí poznám,jestli je všechno o.k. Tak jsem přešla k jinému-bývalému primáři. Jakmile viděl můj kalendář,tak hned věděl,která bije a podle toho mi poradil a já byla moc spokojená. Jestli si to pamatuju dobře,tak teplota by měla být stále kolem 27°mírně kolísat. jakmile nastane ovulace,tak vystoupí přes 27°. Tato doba je příhodná pro početí. Pa pa,držím palce

TeliLucka
8. června • 11:24

hospodyňka:
Ahoj,jsi moc hodná.Moc děkuji za radu.
Mám ještě jednu otázku:vaginální teplotu si měřím denně,protože to můj gyn.lékař vyžaduje.Ta otázka zní " kolik stupňů vaginální teplota musí mít,abych zjistila ovulaci? "
S mým gyn.lékařem,jsem se bavila,ať nás pošle na vyšetření.Říkal,že je ještě brzy.Prý vyšetření doporučuje až tak po roce neúspěšného snažení.
Jo a moje menstruace byla trochu složitější.Od 18 let jsem brala antikoncepci a po ni jsem skoro vůbec nekrvácela ( jen špinila ),dříve jsem chodila ke gynekologovi,který mě říkal,že mám být prý ráda,že jen špiním,říkávál " co by jiný ženský za to daly" !
Tak víc jsem to neřešila,myslela jsem,že je to v pořádku,když to říká DOKTOR.
Před rokem jsem vysadila antikoncepci a krvácím jen 1 - 2 dny.Prý je to normální.
Přestěhovala jsem se do Olomouce a začala chodit k novému gynekologovi,říkal,že jsem brala moc silnou antikoncepci,když jsem jen špinila.
Právě mám strach,aby nebyl problém ve mě.Počkám ještě půl roku,když neotěhotním,začneme vše řešit jiným způsobem.
Pěkně jsem se rozkecala,že? :-)
Mooooc děkuji za radu
Ahoj Lucka

Angelina***
7. června • 15:45

Kimeček: Je to opravdu normální,nic si z toho nedělej. Doporučuje se interval mezi milováním 2-3 dny,aby se vytvořilo dostatečné množství spermií. Dále by bylo super,aby sis začala měřit vaginálně teplotu-ráno než vstaneš z postele. Podle ní se dá totiž určit přesně na den,kdy dochází k ovulaci a je tudíž nejlepší možnost otěhotnět. Může se stát,že ovulaci třeba i nemáš,ale to by bylo v případě,že bys měla problémy s menstruací... Pokud ti chodí v pohodě,tak by to mělo být o.k. Každopádně by bylo určitě taky dobré,kdyby manžel šel na spermiogram. Věděli byste hned,jestli není někde nějaká chybička... Dobrý gynekolog ti se vším poradí a podle naměřených teplot ti dokáže poradit...

hchkrdtn
5. června • 12:00

evoluce: haha, tak to je dobrej vtip. A priste si nasad vyssi cenu prosim te, 3 litry za takovou info je fakticky malo

Kimeček
5. června • 10:33

Dobrý den přeji všem maminkám,
moc vám všem závidím,že už máte svoji rodinu.
Mě je 25 let,v srpnu se budu vdávat.S budoucím manželem máme krásný 3+1 velký byt a miminko žádné.Denně se milujeme a doufáme,už to trvá přes půl roku.
Může mě někdo poradit,jestli je normální,že to trvá tak ( podle mě ) dlouho? Moje sestra otěhotněla asi za měsíc,co vysadila antikoncepci.Já ji vysadila asi před rokem.
Děkuji za odpověď Lucka

Angelina***
25. května • 10:16

No,podle mě je nesmysl určovat jestli v ten den počnu kluka nebo holku,stejně to záleží jenom na spermiích...!
Nezlobte se na mě,ale mně ten článek nahoře připadá jako naprostá kravina...

mamak
21. května • 14:34

Annie: Švagrová jezdila po čertech i ďáblech a otěhotněla po neuvěřitelných 13 letech!

Gaba2
15. května • 15:25


Ahojky, necetla jsem az zas tak moc, ale preci snad kazdy vi, ze pohlavi ditete zalezi na otci a jeho X a Y chromozonech. Annie, je smula ze vam to nevychazi, ale tady je diskuse o tomhle a pro nekoho to muze byt dulezity. Nejsi jedina, kdo se pokousi rok a nic, ale jestli s manzelem jste v poradku, tak nevidim problem. Znam lidi, kteri se pokouseli 5 let.

MMa
8. května • 21:38

Ahoj tak me to vyšlo, podle toho grafiku co je výš.
Kluk 21DC cyklu, pak jsem otehotnela 7DC, to byl taky kluk, ale tehotenství skončilo neuspechem, pak holčička 4DC a ted jsem potratila zase a to naprosto nevim kdy se počalo, neb jsme nic jinýho nedelai:224::224:Ale myslim, že to bylo okolo ovulace, takže klucík

hanap
5. dubna • 17:45

Ahoj!:350:Tak ja mam 7 leteho kluka,ale chtela bych jeste jedno dite:420:Mozna to klapne:391:

kocicka75
29. března • 2:01

zuzur:
Já jsem vdaná 8let, za 14 dní jdu na pátý pokus KET, to je po rozmražení embryí a neztrácím hlavu ani naději.
3/4 - 1rok není v léčbě neplodnosti žádná doba.Tak proto radím všem , držte se, a je uplně jedno, zda se narodí holka nebo kluk.Hlavně at je to zdravé.
Ahojky všem

Kolečko
22. března • 16:53

morry: lae kdepak, stimulace jen určená k tomu aby ti narostlo víc vajíček, která budou schopná oplodnění, aby titaké dozráli a narostla dobře sliznice, která je důležitá k uchycení embryí. Jinak ovulaci ti to neurychlí ani nezpomalí. Tzn, že když máš jen inseminaci, tak tě takhle připraví přesně tak jako příroda, ale pomocí injekcí a hold toho máš víc, pokud absolovuješ ISCI tak tam je přirozená ovulace taky hodně důležitá, ale myslím si že je hlavní aby mimi bylo zdravé a v pořádku, ostatní mi přijde fakt jako magořina, však kluci i holky jsou krásní a hlavně je přeci jedno co miluješ, je to tvoje a z tebe to je hlavní.

Annie
21. března • 14:27

Zuzur - já vím, že rok není tak moc. Vlastně už je to rok a půl - snažíme se od září 2005. Jen mám tak trochu strach, že se nám nepodaří nikdy.
Momentálně jsem ve stavu, kdy jsem se sama na sebe zdravě naštvala a řekla si, že když nemá dítko příjít, tak se holt nezblázním. Zahodila jsem teploměr, nesleduju kalendář, "tulení" u nás probíhá jen podle chuti...Gynekolog mě chce nějak květen/červen poslat do Caru, ale já na to asi dlabu - nechám to až po prázdninách - někdy v září, říjnu. Přece si nebudu kazit léto...

Annie
21. března • 14:19

Samantha - my jsme se začali pokoušet o mimčo ve 25 letech - nějaké odkládání mě ani nenapadlo...
Vím, že člověk chce, to co nemá - máš doma kluka, chceš holčičku - ale myslím, že kdyby se Ti nezadařilo půl roku, rok, dva, tak Ti to opravdu bude jedno...
Mít dítě je dar - ještě větší dar je, když se narodí miminko zdravé - a neuražte se, ale řeči jaké se vedou kolem pohlaví jsou tak trochu rouháním. Nakonec byste si byly schopné "naordinovat" modrookého bloňďáčka...
Jinak nic ve zlým, ale muselo to ven...

volksbank
20. března • 17:13

Vždyť je to jedno jestli je to holka nebo kluk. Hlavně, že je to zdravé

barbínka
15. března • 8:58

annie: plně souhlasím já mám teda 3 letého chlapečka ale nepřišla jsem k němu jak slepej k houlím a zajímalo mě jen to aby byl zdravý teď bych chtěla ještě jedn dítě ale vůbec nepřemýšlím co to bude myslým jen na to aby se to vůbec ještě jednou povedlo a aby bylo zdravý budu vděčná a šťastná za cokoli jen abych měla ještě jednou to krásné velké štěstíčko

Samantha
1. února • 22:25

annie: no jo, ale znáš to, člověk chce to, co nemá, já mám dceru a když jsem ji čekala, moc jsem chtěla syna, ale nevěděli jsme,co to bu¨de, ted jsem znovu těhotná a chtěla jsem 2. dceru a bude syn, jsme trochu zklamaná, ale už se na klučíka těším, prostě jsem chtěla mít holčičí partu, ale nevyšlo to.
To máš těžké brát to jako rozmazlené chování, stejně tak si já můžu myslet něco ne zrovna hezkého o ženách, co s mateřstvím čekají na 35, 38 nebo i 40 let, kdy už mají všechno, jen ne mimčo (neříkám, že jsi to ty) a pak se diví, že to nejde.

marta.kk
26. ledna • 22:11

a ještě, pro maminky z Plzně a oklolí. Příští týden (snad od čtvrtka) by měly mít v Tescu na Rokycanské akci: Huggies super-flex za 209 Kč a při nákupu 3 balení dvoje ubrousky Huggies (108ks) zdarma. Skvělé, že. Chystáme se tam zas na hromadný nákup!

zuzur
18. ledna • 12:59

annie: nám se zadařilo až po pěti letech,tak myslím že rok není tak stašně dlouhá doba,určitě to vyjde

LENÍ
11. ledna • 10:30

Jsem stejného názoru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

annie
28. prosince • 11:42

Jak si tak čtu tuto diskuzi, tak mě obchází mráz.
Nejdůležitější snad je, aby miminko bylo zdravé.
My se pokoušíme s manželem více než rok o mimčo, a bezúspěšně.
Takže se neuražte, ale vaše starosti o pohlaví dítěte mi přijdou poněkud rozmazlené...

black.cat
20. prosince • 18:35

evoluce: super nabídka :777:

paboucek
30. listopadu • 5:14

Tulisek: jasně, že dám vědět ... zrovna v pondělí se kolagyni narodila holčička 3,5 kg, 50 cm a jmenuje se Sára ....

morry
27. listopadu • 11:51

evoluce: mě by zajímalo jak je to u IVF to se asi ovlivnit nedá ta ovulace musí probíhat úplně jinak když se dávají ty stimulační injekce

nadynda
24. listopadu • 22:42

Ahojky, prosím vás můžete mi někdo pomoct s touhle soutěží ?????
http://www.fiddle-faddle.estranky.cz/clanky/souteze/soutez___-chcete-vyhrat-knizku-pod-stromecek_Tu knížku bych potřebovala...

Blabla*
20. listopadu • 15:49

evoluce: :353:to je teda cena...to už stojí za to nechat se jen tak překvapit:525:

evoluce
20. listopadu • 14:15

Pokud má někdo zájem o 100% výpočet pohlaví dítěte, zašlete datum narození budoucího biologického otce na e-mailovou adresu vypocet@seznam.cz
Musí však být již biologickým otcem minimálně jednoho dítěte s jakoukoliv partnerkou. Datum narození dítěte a jeho pohlaví uveďte také.
Cena 3.000,-

Tulisek
19. listopadu • 21:08

pabouček. Tobě přeji totéž :-) pak se přijď pochlubit

paboucek
17. listopadu • 0:23

Tulisek : Achojík :) mám podobný problém s přítelem .. taky má v rodině hodně silnou větev chlapů .. tak uvidíme, zda se nám povede holčička ... i když by jí přál snad víc než kluka ... takže vám držím palečky o to víc,ale hlavně, že bude potomek zdravej, né?:)

Blabla*
16. listopadu • 12:23

Na mě vyšel Čínský kalendář početí:266: tam mi vyšel kluk:305:

Tulisek
16. listopadu • 11:44

Sem zvědavá jak bude tahle metoda fungovat. :40: mi oznámil že už je připravený na druhého potomka, prvního máme chlapečka, já byhc ráda holčičku. Z manželový straný je už třetí generace jen chlapů a už se u nich v rodině traduje že ani nic jinýho neuměj. Já doufám že jim tuhle tradici porušim. Držte mi pěsti. Poprvé sem otěhotněla když sem užívala horm.antikoncepci, takže ani netušim kdy to bylo, protože se termín odhadoval podle velikosti plodu....

Blabla*
12. listopadu • 19:27

jojo2: :115: vím,že je až 14tý...řekl mi to doktor,když jsem byla na prohlídce:636:

jojo2
11. listopadu • 23:42

Blabla*: Moje sestra má ovulaci pokaždé 11tý den,tak možná je to i tvůj případ

Blabla*
24. října • 12:18

My jsme počali našeho kluka...na UTZ to bylo jasně vidět ... 11tý den a ovulace měla přijít 14den.Takže u mě to neplatí:636:

ruhina
24. října • 10:52

Asi něco pravdy na této metodě bude, protože moje švagrová má dvě holčičky a právě tímto způsobem, 3 dny před ovulací - možná je to náhoda, možná taky ne... Takže si myslím, že zkoušku to stojí :275:

Doca
15. října • 10:15

Dobrý den,mohla byste mi prosím poslat odkaz na tu čínskou tabulku?Máme dva kluky a přáli bychom si holčičku.Mockrát Vám děkuji.Petra

paboucek
9. října • 14:12

ahojík lidi :-) od doby co přemýšlíme s přítelem o dětech,tak jsem slyšela a četla o všech metodách, které tu popisujete ... docela mě pobavilo jak se špičkujete .... dle mého nározu máte pravdu fšichni ... tak jak tu někdo již napsal, záleží to na mnoha okolnostech,takže může být někdy těžké "ovlivnit" .. ono říct si, chci holčičku/chlapečka, je hezký, ale mít doma kvůli tomu celou fotbalovou jedenáctku kluků/holek asi nejni to pravý :) ... když to někomu vyjde,tak je jedině dobře, každej má něco čemu chce věřit,tak proč jim brát víru? .. tenhle měsíc začínáme boj s přírodou, uvidíme kdo zvítězí ... chceme dvě děti a budeme rádi, když to bude holčička a chlapeček,ale milovat budeme i jinou kombinaci, protože to budou naše děti .....

plejada
3. října • 16:59

jo tak tento clanek jsem taky cetla a chteli jsme podle nej zplodit chlapecka.Mame dvouletou holcicku a ta se nam podarila skoro na poprve.No a ted uz jsem to potreti dostala a vlastne budu nakonec rada,kdyz zjistim,ze jsem tehotna a uz mi bude jedno co to bude.Navic se mi, od te doby co se snazim otehotnet, zblaznila menstruace.Mela jsem pauzu 10 dni a ted 25,jednou jsem to mela 5 dni slabe a pak jsem to dalsich 5 dni mela normalne...... Byla jsem i u gynekologa,ale ten mi predepsal nejake leky,ktere nakonec ani neberu,protoze prechazi do mleka a ja jeste kojim.Spis jsem chtela jen nejake ujisteni,ze jsem OK,protoze zacinam byt nervozni,jestli jsem v poradku,kdyz nemuzu otehotnet.A navic ta menstruace a taky se mi hodne lamaly nehty,ale to uz vypada byt v poradku.To pry taky znaci nejakou poruchu.Nemate s tim nektera zkusenosti nebo radu.Ta menstruace i ty nehty mi zacaly blaznit prave tehdy,kdyz jsme se zacali snazit pocit.Ja vim,ze nekdo se snazi o dite i roky,ale ja vidim souvislost s temi popsanymi priznaky.

mlíčko
19. září • 12:33

My máme první holčičku.Manžel je ze tří dětí a chtěl také tři.Já ze zdravotních důvodů ne.Proto jsem moc chtěla,aby druhé dítě byl kluk.Sestřička u žensk. doktora mi pradila,že v půlce (mezi měsíčkama) to je holka.A hned po nebo před měsíčkama je to kluk.Tak jsme to tak zkusili a opravdu máme kluka.Ale pozor!Tatínkové chtějí kluka jen,aby měli stejné příjmení, ale holčičky jsou u nich vždy na prvním místě!

jojo2
4. září • 12:31

:502:Někde jsem četla,že mužské spermie jsou rychlejší,ale dříve umírají,proto když chcem holku milujem se na plno už před plodným dnem.Počají si na vajíčko a mužské mezi tím odumřou.Když se milujem v plodný den mužská spermie je rychlejší,tak by to měl být kluk.Mám dvě holky a třetí je kluk.Vyšlo to.

Mickey
22. srpna • 18:42

Máte prosím někdo zkušenost s Jonášovou metodou?Mám doma dva kluky a přejeme si holčičku.Děkuji

pavla
8. srpna • 11:53

já mám dva kluky šest holek a taky jsme to nemohli nijak ovlivnit

Mirka
7. srpna • 16:33

má tu někdo prosím zkušenosti s výpočtem dní jonášovou metodou?Mám dva kluky a moc si přejeme holčičku,díky

Mirka
7. srpna • 16:31

Má někdo zkušenosti s jonášovou metodou?Mám dva kluky a moc si přejeme holčičku.Díky

sabatinka
2. srpna • 14:54

:47: pekne my mame doma 2 kluky a ted jdeme na IVF a jsme teda zvedavi co se nam narodi strasne by jsme chteli holcicku ale hold kdyz to bude chlapec tak proste devce nam neni souzeno :47::47::47:

výhra
29. května • 23:15

:350:hezký večer,nevím jestli vubec něco existuje podle čeho jde takto určit kdy počít holčičku a kdy chlapečka....snažím se ale moc tomu nevěřím:6:

Dadkan
15. května • 20:09

:502: Ahojky ,děvčata nechám Vám tu odkaz na diskusi o pobytu dítěte v nemocnici.Jedná se tu sice o FDN a Brně ,ale nejen o ni.Napište nám Vaše zkušenosti s dětskými nemocnicemi. Děkujeme TADY TO JE

Kačík
13. dubna • 13:55

Vím, že je to trochu mimo, ale je teda možné, že mám týden před menstruací teplotu okolo 37, 2-37,3 nebo jsem nemocná..nic mi totiž nechybí..

vewinka
5. března • 19:43

ahoj holky, ráda si vás tu přečtu. Toto téma mě dost zajímá:113:

renule
15. ledna • 17:09

Tak já jsem jednou studovala nějakou čínskou tabulku četla jsem o ní na netu a podle ní jsme měli mít holčičku a o chlapečka jsem se pokusila podle ní a vyšlo to, i když dva numerologové tvrdili, že tu bude holka, tabulka vychází z let matky a měsíce zplození dítěte. I ostatní co se do ní dívali, tak říkali, že jim to vychází.

januzza
26. srpna • 13:15

mate nekdo zkusenost s jonasovou metodou.ja mam sraz s jednim astrologem a chtela jsem se vas zeptat jestli se to nekomu povedlo.Muj mail je januzza@seznam.cz

babocka
9. srpna • 13:10

No teda já nevím, my jsme vždycky počítali věk děleno 7 ( doba výměny krve) a pak kdo měl krev mlaDŠÍ - BYLO TO TO POHLAVÍ. no A vždycky to vyšlo !!!

jennifer.aniston
9. listopadu • 9:40

holcicku nabo chlapecka vam muze vypocitat astrolog podle Jonasovy metody. Ovsem nejde to u prvniho ditete, to je uz osudem predurceno a nikdo s tim nehne!<:e117>

Aprika
8. listopadu • 9:06

Zajímolo by mě jestli to už někdo podle toho grafu zkoušel <:e5> I tohle se dá ovlivnit? <:e8>

vella
20. září • 21:18

My mame holcicku 14mesicu,zkouseli jsme to 4mesice,nez jsem zapadla.Byla jsem na odberu plodove vody a z vysledky se potvrdili.holcicka. Jeste jedna soukroma teorie,porad se mi zdalo o kockach a i sen ze jsem kocku porodila.Muzu rict,ze i mym dvoum kamaradkam ,ktery byly tehotny se zdalo o kockach a meli holku.A ty jedny se zas zdalo ze porodila psa a mela kluka.Moje segra je ted tehotna a ja se ji jen tak zeptala jestli se ji nezdalo neco o kocce a nebo o psu.A ona nato: Vís ze se mi zdalo ze jsem nasla kotatko? TAK muj tip u moji segry je holcicka.

Hroch
1. září • 8:39

Nebudu to počítat...... Až se to stane, tak se to stane. Kluk nebo holka to je fuk. Hlavně ať je to zdravý!

maverick
1. června • 22:11

Netvrdil by som že v tomto prípade je vyhra nad prirodou nemožná. Už existuje techológia, pri ktorej si párik môže vybrať či chce chlapca alebo dievča a to doslovne. Ide o to že proste presondujú spermie a vyberú len tie so správnymi chromozómami.

Mami
26. března • 3:27

Proč stále někdo chce vyhrát nad přírodou,když to je nemožné?!

Lendulka
11. března • 16:46

Mám doma holku a 2 kluky.Ještě bychom rádi jednu holčinu.A když to bude klouček, nevadí!

Láďa
11. října • 9:36

Kdysi jsem měl takovou teorii, ve které měla mít vliv gravitace. Síla, která působí všude a na každého. Pak stačilo dělohu při styku natočit tak, aby hrdlo směřovalo dolů, to je, aby vajíčko bylo co nejvýše. Pak se k němu dříve domrskají ty čilejší a lehčí spermie. Nemohl jsem si to ale ověřit na více případech, protože každý, na koho jsem s tím přišel, se mi vysmál. Ale myslím si stále, že na tom něco bude, protože před několika lety japonci prováděli selekci tak, že dali sperma do odstředivky. Těžší spermie se odstředivou silou dostaly blíže k obvodu a lehčí ke středu. Pak se oddělily a homogenním semenem se oplodnilo vajíčko. Ale ve světě to vyvolalo dost veliký odpor, takže se to neujalo. . . Jinak se říká, že elektrikáři mají jen holky. A když některý má kluka, tak je mizerný elektrikář, nebo není jeho.

Mira
4. října • 11:42

Envy, ty si taky pripad pro psychiatra. Jo a az k nemu pudes, tak si vem s sebou i ty zakony genetiky - na hajzlu se budou hodit.
PS: Bacha jesli Te starej nesuka slepice na dvorku, ty zanasilko !!!

Mira
4. října • 11:26

Pro Tomase : Si neskutecnej dacan. Asi myslis ptakem a ne hlavou. Nechci objahovat tuto teorii, ale stejne tak nebudu obhajovat teorii v knihach, ze ktere beres ty svoje zarucene informace. Tato teorie je urcite tvrzeni na zaklade statistickyh dat. Hawk - to je cele. Na jakem podklade si asi myslis, ze to je v ucebnicich !!! Totez, maximalne nejaka dalsi priblbla teorie navic. Vsechny teorie o zivote jsou pouze statisticke teorie - nic neni dogma. I clovek, ktery kouri ci chlasta se muze dozit vysokeho veku - vse je souhra milionu okolnosti a take nahod (existuji pouze urcite mantinely, ve kterych se to pohybuje). Tak mysli a nedelej chytryho !!!

Tomas (27)
21. září • 11:17

Trochu opozdene, ale nemohu tento clanek nechat bez povsimnuti. V zaveru clanku sice pisete ze "Benendova prace urcite neni z vedeckeho hlediska nenapadnutelna.", ja dodavam, ze je to z vedeckeho hlediska naprosty nesmysl a zadne pruzkumy to potvrzovat nemohou. Rad bych ted uvedl vse na pravou miru. Muzska spermie sice vydrzi v pohlavnim ustroji zeny pohybliva vice dnu, ale schopnost oplodneni straci po 2 dnech (nektere ucebnice GYNEKOLOGIE uvadi max. 3 dny). Oplodnit vajicko mohou po ovulaci do 12 hod. (max.do 24hod).Jestlize pohlavni styk nastal 3,4 nebo 5 dni pred ovulaci, nehohou uz spermie vajicko oplodnit. Pokud zena otehotni, pak musela mit budto dalsi styk nebo se ovulace posunula o nejaky den dopredu. Vzhledem k tomu, ze spermie tedy oplodni vajicko, z pohlavniho styku max.2 dny pred ovulaci az do 24 po ovulaci, meli by se podle teto metody rodit na 86% muzi. Vzhledem k tomu, ze nepredpokladam, ze vetsina z Vas zen jsou nakonec zakukleny chlapi, je diskuze na toto tema naprosto nesmyslna.

Karaoke
13. září • 1:43

Juraj: a v případě výsledek=holka o to více ;-))

Karaoke
13. září • 1:42

Ješte bych dodal, že informace o této metodě a další potřebné informace jsem si dal dohromady v roce 1989, v době socialistické mizivé informovanosti. Dnes to je lepší, hledejte, snažte se. Nic nespadne do klína samo ...

Karaoke
13. září • 1:35

Dostal jsem se sem náhodou a musím reagovat.
Ta metoda je opravdu stará, vědecky doložená záležitost, sami jsme si podle ní pořizovali děvče "do páru".
Pohlaví určují kombinace chromozómů. Klučičí jsou méně odolné, nesnášejí kyselé prostředí. PH v pochvě se mění s cyklem. Normálně je kyselé, při ovulaci, v období nejlepší pro otěhotnění, se blíží k zásaditému.
Takže jsou dva plány:
Kluk - muž hezky odpočinout (třeba 2-4 týdny to nedělat, ovlivní to kvalitu spermií) a vletět na to v období ženy nejlepší pro otěhotnění (Xka mají velkou šanci).
Holka - nešetřit se, dělat to furt (my to dělali týden 2-3xdenně) před ovulací, při ovulaci pauza, případně přídavek na závěru.
Je to dost pakárna (povedlo se otěhotnět až na 3. pokus /to CELÉ 3x !/, předtím to bylo "po půjčení zubního kartáčku"). Kluci se dělají líp.
Krásně s tím souvisí i to, že mladí mají většinou jako první holky (dělají to 2xdenně a vlastně se snažili v neplodné dny, ale ono z toho nakonec něco bylo).
Naše 3. dítě je také děvče, také "plánovaně". Nechci tím teda tvrdit, že pohlaví dítěte se dá "plánovat". Tvrdím jen, že se dá "ovlivnit", posunout jazýček vah k jedné straně, vyšinout pravděpodobnost. Nic víc. Ono taky záleží, jak na tom ten chlap je a jaký má poměr X a Y. Ale to se dá laboratorně zjistit. A k tomu zjištění "kdy je 4 dny před ovulací" to je problém. Moje žena předtím užívala pilulky, takže měla dost pravidelný cyklus. Organismus si tu pravidelnost většinou nějakou dobu "podrží".
PS: Ale hlavne na mně nechoďte se zaručeným astrologickým ovlivňováním, pane Ivo Janeček, beztak si za to necháváte určitě od hlupáků platit, a když to nevyjdete, uplatníte obecné kecy ....

juraj
12. září • 13:55

Hlavně při té pilné diskuzinezapomeňte, že se musí taky šoustat!!!

juraj
12. září • 13:54

Hlavně při té pilné diskuzinezapomeňte, že se musí taky šoustat!!!

Berenica
7. září • 12:58

Milá Envy,Moji prarodiče měli 5 synů.A to chtěli stále holčičku. Naši sousedi si po 5 dcerách chlapečka prostě adoptovali... Zdravím

Berenica
7. září • 12:55

Milá Envy,k Vašemu názoru pouze tolik:moje babička měla 5 synů. A to stále chtěli holčičku. . . A naši sousedi si po 5 holčičkách kluka prostě adoptovali :-) Zdravím Berenica

smart
12. srpna • 16:11

Tak jsem se odzvedel, ze je to skoro pravda. Pohlavi urcuje spermie a spemii holcici a klucici vyhovuje jine
chemicke prostredi budto zasaditejsi nebo kyselejsi, takze pokud existuje nejaka souvislost mezi PH u zeny a jejich cyklem, tak tu urcite nejaka korelace bude. Je ovsem mozne, ze u kazde zeny je to jinak, mozna ne. Nezbyva, nez to an sobe zkusit. A treba i petkrat :o) Tot vse.

Berunka
9. srpna • 15:20

Dobrý den, paní Evo, víte již jakého pohlaví bude vaše miminko? děkuji za odpoveď.

Hanka
31. července • 12:14

omluva za chybu - z 5.7. (tady nic neprojde bez kritiky:-))

Hanka
31. července • 12:08

Paní Evo z 5.4. pozítří jsou tomu ty slíbené čtyři týdny. Prosím napište jak vše dopadlo.

Pavel
28. července • 17:26

To je hodně stará metoda a její problém je v tom, že nelze předpovědět, kdy bude ovulace a ještě nikdo nevymyslel, jak dosáhnout soulože 5 dní před ovulací. Mimochodem, ve vašem grafu je hrubá chyba, po ovulaci teplota stoupá (a ne klesá). Aby to fungovalo, musí se měřit za přísně bazálních podmínek, což je dost komplikované.
Ostatně metod, jak získat chlapečka nebo holčičku, je víc a jejich kombinací se prý dá dosáhnout až 90 % úspěšnost.

Dana
27. července • 7:10

Určitě to není 100% účinná metoda, ale za pokus rozhodně stojí -pokud mají rodiče přání něco ovlivňovat. My jsme to na radu jednoho známého vyzkoušeli a k prvorozené neplánované dceři jsme si pořídili do párku "plánovaného" chlapečka.

Chloe
25. července • 0:00

trochu mam

nino
24. července • 12:39

ja bych chtel holcicku.

Ivo
22. července • 14:39

Existuje velmi spolehlivá astrologická metoda, jak počít chlapečka nebo holčičku. Máme to vyzkoušené. Zájemci mimohou poslat mail na ivo.janecek@iol.cz

Ivo
22. července • 14:37

Chloe nemáš po té vaší technice potíže s vaginální infekcí?

zofa
20. července • 5:33

vsechno zalezi na prirode vy pitomci kdybyste verily vsemu co se tu pise tak se budou rodit ufouni

Chloe
14. července • 11:43

Ja jsem si vzala bulhara a ziju s nim ve Varne. Oni maji metodu na plozeni chlapcu, pomazavaji si penis lehce cerstvou stolici(stridanim analu a klasiky se to taky da delat) a veri, ze pri styku dojde k oplodneni a bude to kluk. Zkousime to uz rok a ted jsem poprve tehotna, takze uvidime. Jestli mne pusti do Prahy na ultrazvuk, tak to budu vedet uz drive.

Beruška
11. července • 9:02

V grafu popisujete,že při ovulaci teplota klesá o 4-6 des.stupně a v textu píšete, že teplota o 4-6 des.stupně znatelně stoupá!!! Nezmatkujte !!!

Monika Šindelková
10. července • 7:12

To Kulich: A nebo naopak - samé ženy.:-) Přečti si Merleho nebo Párala:-)

Kulich
10. července • 4:08

To hezke ,ze se muzeme rozhodnout co bude mit , ale nic neni 100% . A co takhle neco nechat na prirode at si sama reguluje pohlavi na zemi . Mohlo by se stat ,ze na zemi budou napr. jenom muzi . A co dal?

Monika (29)
6. července • 18:49

Zdravím návštěvníky stránek! Člověk rád věří tomu, co se mu hodí, s čím má určité zkušennosti nebo ve své konzervativnosti tomu, na co je zvyklý. Osobně: čekám své 1. dítě, jsem ve 32.týdnu, k oplodnění došlo v den ovulace - tím jsem si jistá. A .... bude to chlapeček (a to vysněný) - z toho tudíž plyne má zkušenost: se článkem souhlasím. Přeji všem hodně štěstí a zdraví

Eva
5. července • 20:48

Mne to jako sarlatanstvi nepripada. Ziji trvale v USA a cetla jsem mnoho clanku, ktere popisuji stejnou metodu. Dle teto metody bych tedy mela mit chlapecka. Jsem momentalne 17. tydnu tehotna a tak vam za 4. tydny dam vedet, zda tomu tak opravdu je.

Danny
5. července • 8:24

Milé Kolorado,jestli to nevíš, tak tady je řeč zhruba o tom, že tzv."holčičí"spermie vydrží déle než ty "klučičí"-to už opravdu pro ty méně chápavé.Ostatně vždyň i ženy toho vydrží v životě víc jak chlapi,tak se není čemu divit.Ale když někdo neví co to je ovulace, tak mu tato informace stejně nepomůže.

Irena
4. července • 22:27

Kolorado, přečti si článek pořádně.

Kolorado
4. července • 21:44

Prosim Vas co to tu pisete??? Prece pohlavi ditete je "zakodovano" v muzich a zena s tim nenadela nic.

Danny
4. července • 21:32

Milá paní nebo slečno Jolanko, toto s těmi spermatozoidy X a Y je stará věc, bohužel vyvolává hysterii mezi věřícími, kteří si myslí, že za všechno může všemohoucí apod.Ale ono je to opravdu vypozorováno a funguje to, takže pokud někdo touží mít dítě a chce konkrétně kluka či holku, stojí za to zvýšit pravděpodobnost toho, že se mu to splní.Blud to tedy není.

Dana z Třebíče
4. července • 15:27

Zavání mi to šarlatánstvím. Že by na něco opravdu "spolehlivého" nepřišli lékaří už dávno ? Já mám tři syny a vím, o čem mluvím. Ovšem myslím si,že na pohlaví dítětě až tolik nezáleží,důležité je zdraví celé rodiny.

Lenka2
4. července • 12:10

Envi, proč si myslíte, že to takhle nejde a ze 5. dítě musí být opačného pohlaví? Vy máte nějaké kušenosti se "zanášením", že to tady zmiňujete?

Věra Zaplatílková
4. července • 9:01

Můj názor je ten, že neexistuje žádná metoda pro narození chlapečka nebo holčičky. Tohle nechta laskavě "na stvořiteli". Lidé mají tu vlastnost - montovat se do všeho a mluvit i do vůle "nejvyššího". Potom se diví, jaký je jejich život....

Lucie
4. července • 8:55

To aby manželé měli styk jen ten určitý den či dva a jak vysoká je pravděpodobnost otěhotnění? V dnešní době, kdy má hodně párů problémy s otěhotněním. Mně osobně přijde úplně jedno zda to bude holčička či chlapeček.

Envy
4. července • 7:20

Dobrý den, Váš článek nemohu nekomentovat. Nehodlám komentovat serióznost výše uvedené metody, ale Váš příklad, že známí měli čtyři chlapce a zázračnou metodou dosáhli toho, že se jim narodila dcela je nesmysl. Protože pakliže stále ještě platí zákony genetiky, musí se páru po čtyřech dětech stejného pohlaví narodit páté dítě opačného pohlaví. Pokud ovšem ale nezanáší soused:-) Takže bych tuto "ověřenou" metodu nebrala zase tak vážně.

Doporučujeme

Články odjinud