JIŘINA (33): Jsem třikrát vdaná a třikrát nešťastná. Co dělám špatně?

34 komentářů

Snoopy
29. září • 12:26

Zdravím, asi dopadnou, jako ta paní, co chtěla poradit, a málem jste ji usekli hlavu...
Jsem jako paní, třikrát rozvedená, třikrát vdaná, budiž, stalo se. Jen mám pocit, ze svého manžela, že jaksi strašně po mě touží, pořád, kdyby se dal sex podávat i jako jídlo, tak je to třikrát denně. Ale není, uf. Než jsem ho poznala, vše zařizovat, vyrizoval, a dělal sám. Prostě staral se, po nějakém roce jsem se za něj vdala, a vše opadlo. Ne že bych zarizovala vše, co řekne, v rámci možností, ale přijde mi, že mě má jakoby spise na ten sex. Mám svůj byt, kam jezdím kvůli doktorum, takže se třeba 4dny nevidíme, budiž, tak to je jasný, že má chuť, ale aby to bylo každou chvilku. Staral se, aby byli peníze, teď to nějak jako vysumi... Takže třeba 14dni bez koruny, ale on má pro sebe. Neměla jsem dobré vztahy, první prodal byt a nezbylo nic, druhý byl"na deti"a spal s dudlikem, i když ten peníze měl, takže se nestradalo, no a ten třetí má sice doma, zahrádku, dobře srdce, ale... Asi jsem měla zůstat sama, když se ohledu, co by mi chybělo. Moc toho nepotřebuji, jsem zvyklá žít skromně ,ale ne v bídě. Nepracuji, jen chodím na operace, takze to taky je na nic, když já nemám sama osobně. No život je pes. Možná to ještě chvíli vydržím, a popřemýšlím o rozchodu. Víte, třeba mě odsoudit, ale asi to bude lepší, než si vzít život.

Rambíša
27. července • 10:26

Já osobně bych s nějakým chlapem,co by mne tlačil do vztahu sebevnucováním,podbízením a pod. nikdy nešla,vždy se za tím skrývá nějaký podraz,že on se nějak přetvařuje,dělá něco až příliš "krásného",mám pro to cit,za mlada se mi několik podobných týpků chtělo vnutit,ale když já jsem jasně řekla ne,náhle otočili,začali vyhrožovat,že toho budu litovat,když jsem je odmítla ,čekávali na mě poblíž pracoviště nebo kam jsem chodila se psem,jednomu takovému musel ručně domluvit kamarád,tak byl neodbytný.Nejlepší vztah dvou je takový,kdy oba se mají tak nějak stejně rádi,navzájem si dopřejí určitou svobodu,nenutí se navzájem "aby se změnili",nechali se dýchat a nedělali vědu z toho,že by se jeden nebo druhý přátelili se svým okruhem známých a necpali se navzájem mezi ně.I koníčky můžou mít rozdílné,ale musí zůstat úcta,slušnost,těšení se na druhého,spolehlivost a takové důležité věci.Nechat se unést jednorázovým úletem a brát to hned vážně,když druhého pořádně neznám,je nanic,a pak to končí takhle,jak píše Jiřina,která měla hlavně koukat na všední spolužití a ne se nechat unést na zlaté niti něčích představ.Také v ní je asi něco nevhodného,jak se chová,jak mluví a co dělá,co přitahuje k ní ty stejné týpky,co pak zjistí,že ona není "taková" jak si mysleli,a pak ji za to vlastně trestají.

Jesus007
26. července • 20:28

Nejste ve znamení Ryb? :-)

Dasa63
11. července • 11:31

helza: to máš pravdu, ale ukecat neznamená zase donutit, takže si ho nemusela brát :-D prostě člověk se sekne, pak 20 let trpí a nakonec to dobře dopadne a rozvede se. miluju happyendy :-)

helza
11. července • 11:15

bruttt: Ach, jak hluboko jsem klesla :(

bruttt
11. července • 10:07

helza: ženské nesnáším ?...naopak...po krásné ženě se rád podívám a ještě raději ji někam pozvu...ale podotýkám krásných, takže s Vámi se do řeči nedám :)

helza
10. července • 19:03

Dasa52: No, donutit a ukecat není jedno a to samý. Mnoho žen žárlivců a násilníků si myslelo, že si berou skvělého muže, tak se před svatbou totiž choval. Koneckonců naše dívky ještě stále občas naletí okouzleny "balícím" dvořením se mužů z arabského světa a po svatbě pak jsou zaskočeny jejich proměnou na "majitele." Ano, musí se naučit rozeznávat ony jemné povahové signály včas a nenechat se oblbnout medovými řečmi.

Dasa63
10. července • 17:22

Elynor: bingo :-D

Dasa63
10. července • 17:20

eva.navarra: ještě jsem neviděla ženskou, kterou by někdo donutil k sňatku násilím. to že píše, jak jí všichni chtějí a milují a zahrnují dárky, je sice krásné, ale ve finále je 2x rozvedená a třetí chlap jí také asi šťastnou neudělal, když sem píše. takže spíš bude chyba v ní a hlavně v jejím výběru partnerů.

Elynor
10. července • 12:37

eva.navarra: na světě je přibližně 10 miliard lidí. Z toho zhruba polovina jsou ženy. Celému tomuto množství se podle vás má projevovat jakási solidarita pouze z toho titulu, že jsou to taky ženy? A není to absurdní požadavek, když se nad tím zamyslíte? Kromě toho tady je článek anonymního autora pod zkratkou MM o nějaké fiktivní hrdince příběhu, na zábavném serveru, kde se neřeší problémy světa. Tady se jen tak zabíjí čas pro zábavu. Komu teda máme projevovat solidaritu? Autorovi, který přece ani nemusí být žena, či "hrdince" článku, který je pravděpodobně autorova kompilace na základě sta podobných příběhů? A vy v životě praktickém projevujete solidaritu každé ženě bez výběru a na potkání? Nebo jste jenom měla aktuálně potřebu napomínat - nejste učitelka? :-))

helza
10. července • 10:29

eva.navarra: Na druhé straně by mi sem tam i to klovnutí nevadilo, pokud by bylo vedeno snahou opravdu poradit a dobrat se jádra problému. Z tohoto pohledu je totiž i solidarita k ničemu. Nic se totiž nevyřeší tím, že se přikloním na něčí stranu, předvedu svou genialitu a přidám pár postřehů stvárněním něčeho ze svého života.

helza
10. července • 10:23

eva.navarra: "že miluje peníze a má ráda drahé dárečky," psal naštěstí brutt, takový chlap, co ženské přímo nesnáší.

helza
10. července • 10:21

Mnoho příspěvků tvrdí jedno - "dovolí si k tobě jen to, co mu dovolíš". To je prima klišé, které vůbec neodpovídá na dotaz a vůbec problém neřeší. Pokud už ji "dubude" majetnický chlap, tak jediným řešením je utéct a naučit se takového včas rozpoznat, aby nenalítla jeho kouzlu příště. Ty rady - nenechat si líbit - jaksi vyplývají z nesmyslné představy vdát se a poté chlapa převychovat. Žárlivec ji před svatbou hýčká - není nic, co by si neměla nechat líbit a po svatbě ho nepředělá ani dobrý psychiatr. A co zanmená nenechat si líbit od majetníka a žárlivce po svatbě, to ví jen ten kdo to zažil. S tím se prostě žít nedá. stejně jako s alkoholikem, narkomanem, či gemblerem.

eva.navarra
10. července • 10:19

Takovéto "vztahové" internetové diskuze mě vždy dojmou, vážně. Žádná ženská solidarita, jen do té ženské polovičky klovat a klovat. Jedna napíše, že se paní chce mermomocí vdávat (opravdu bych neřekla, když si pozorně přečtete článek, je to spíše naopak), další zase, že miluje peníze a má ráda drahé dárečky, atd. Čest vyjímkám!
Ale co třeba se, dámy, zamyslet nad tím, že chyba může být i na protějšcích? Že paní měla možná jen smůlu a že příště už se "ukecávat" nenechá? Co ji třeba trochu podpořit. Ale to nejde, že? Je to vždycky jako v kurníku.:-( I kdyby paní byla světice, může si za vše sama. Ach jo.

hynek
10. července • 9:47

Že jste se 3x vdala a 3x rozvedla... :)
Víc po přečtení článku :) i komentářů.

Armana
9. července • 11:39

Každý si k tobě dovolí tolik, kolik mu dovolíš. Tak tedy žádné ustupování a podřizování se. Ne hádku, ale razantně říct svůj názor, svůj požadavek jak to chci či nechci a trvat si na tom. Že partner udělá scénu? Jen ať udělá. Jiřino, ty buď v klidu, jen důrazně žádej ohled a toleranci. Čím víc ustupuješ, tím víc si dovolí.

Groov
9. července • 9:54

helza
8. července • 15:51

Paní Jiřině na tu otázku už kdysi, před první svatbou odpověděla její kamarádka. Muž, který ji vytrvale, vehementně, byť galantně a romanticky, ba krásně, bude dobývat, bude vždy muž starého světa. Princ na bílém koni, rytíř, pohádkový hrdina - po kterém ve snech dívky touží, ale pro kterého bude žena také vždy ženou starého světa; trpělivou, skromnou a především poslušnou princezničkou. Muž, který vnímá ženu za rovnocennou bytost se stejnými právy, nebude žádnou ženu nikdy dobývat. Pokud se mu bude líbit a probudí v něm i něco víc, dá ji to najevo, ale to bude vše. Pokud neuslyší, že i ona k němu něco cítí, pochopí to jako ne a jako ne to taky vezme a pokud respektuje ženu jako rovnocenného partnera, pak názor ženy bude rovněž respektovat. Ono je to sice krásné být dobýván a asi po tom všechny občas toužíme, ale každá mince má svou druhou stranu. Ono "renezančních mužů" je mezi námi stále dost, ale být renesnční ženou renesančního muže není žádný med.

farah.farah
8. července • 14:49

No být paní a chtíát přijít na to co dělám špatně tak bych sep odívala do minulosti.je zjevné že z nějakého důvodu ona sama podvědomě vyhledává tenhle typ chlapa co jsi lásku plete s vlastněním... tak že jaký měla doma vzor jaká byl otec nebo partner matky se kterým vyrůstala, jak se k ní chovali rodiče? Měli tendenci je neustále řídit ak ontrolvoat nebo ji dopřávali svobodnou vůli? Předpokládám že někde tam bude začátek toho proč podvědomě vyhledává tohle, protože to bylo pro ni zjevně nějakým způsobem v dětství normální tak to v rodině prostě bylo. Jinak na obecné rovině partner se k vám chová tak jak se chováte smaa k sobě, sebevědomou ženu nikdo ponižovat nebude ale ustrašenou nesebevědomou klidně profackuje.je ot jak zrcadlo dostáváme od ostatnít to co sami v sobě neseme. Paní hledá chybu jen u mužů, to jak se chovají samozřejmě není v pořádku ale každý psycholog by jí ukázal že ona si to přitahuje. Už jen to že se vždy vdávala proto že on to tak moc chtěl a zvláště u případu 2 a 3 je zjevné že ona ho vlastně ani až tak moc nemilovala a spíš se nechala ukecat, zmanipulovat...proč se vdávala, když to tak necítila? Být jí pokud to své nastavení chce skutečně změnit tak navšítím nějakého terapeuta, asi to má na hodně podvědomé úrovni když neví proč se jí to děje tak že bude potřebovat pomoc se k těm příčinám dostat, jinak to změní jen těžko.

Dasa63
8. července • 14:16

Nemám ráda konflikty, radši se podřídím, než abych se hádala, kdo má pravdu. ---- Sama jste si odpověděla :-) Musíte se hned vdávat? Sňatek je přece hlavním důvodem k rozvodu.

ruzickaa
8. července • 13:34

bruttt: není zač :-):-)

bruttt
8. července • 13:13

ruzickaa: díky :)

ruzickaa
8. července • 12:46

bruttt: "klidně do mě at je po mě" vážně humorné :-)

Nuggy
8. července • 11:35

Co jsem četla ten článek tak podle mě je chyba v tom že se paní pokaždé vdávala moc rychle. Prostě být s někým rok až dva není dostatečná doba na to abych někoho správně poznala. A už vůbec nechápu proč se vdávala proti svému přesvědčení (myslím u druhého manžela, když ji vzal na tu dovolenou do Řecka...)

bruttt
8. července • 11:28

na hádku mnohdy stačí....jedna.... :-D

monada
8. července • 10:36

bruttt: Vždy na to musí být dva hádka nejde jednorázově já se s manželem pohádala jen jednou já štěkala a on jo máš úplnou pravdu ještě jsem štěkla párkrát a bylo po hádce. Takže taky bych chtěla vědět o co se hádají .

bruttt
8. července • 10:28

Paní je jasně na peníze, ....pozornosti, dárečky, ...vdávat se chtěla..jinak by to 3x neudělala :-D...ale za všechno můžou ti druzí..ona ne, ona je chudáček tak nešťastná..jestli se po svatbě mění na hydru...tak se nedivím těm mužům...vím, že mě tady dotyčné budou slovně lynčovat - ale vážně je to na těch 3 o sobě nevědíc mužích???není možné, že to je v ní ?...chtěl bych vidět, jejich hádky - to by mnohé prozradilo :-D
tak dámy, klidně do mě - ať je po mě :-)

Ja7nina
8. července • 9:21

Víte, ono je to docela nespravedlivé, vinit jen ji. Ona nikomu neškodí, škodí jí ti chlapi. Ona za to vlastně může, že je tak hodná a přizpůsobivá. Což není fér. Oni toho zneužívají. Myslím, že nikoho nenutila, aby si ji bral. Ti chlapi to asi chtěli taky. Protože by se nedovedli přetvařovat donekonečna. Zakopaný pes je v tom, že se sešli dva, co jim to spolu nejde a neklape. Neladí spolu tak, aby byli spokojení oba dva. Ona s každým nepovedeným vztahem nabaluje negativní pocit, že příště to vyjít musí a nebo příště to jistě zase nevyjde. Vzpomínám, že jsem kdysi četla příběh, který se vymykal. Paní popisovala, že se vdala, ale muž si dělal po svém, nepomáhal s děckem, ani doma. Vyzkoušela, co šlo a pak si řekla, že - bylo to na vesnici - tohle tedy ne, takový život, kdy má práci, zahradu, barák, dítě a on jen tu svou práci a koníčky, mít nechce a nebude si další děti s ním pořizovat a dávat jim do života takový model jako vzor. A to i přesto, že ho ráda měla. Dopadlo to velice zajímavě: pán se brzy znovu oženil a měli dítě. Bývalá žena čekala, že to dopadne stejně - že ho její následovnice bude nahánět, aby doma pomáhal a že to zase fungovat nebude. Opak byl pravdou. Ten chlap buďto si vzal ponaučení a snažil se, nebo ona prostě věděla, jak na něj. A nebo, kdo ví, tu původní ženu si vzal jen kvůli těhotenství? Každopádně jezdil s kočárkem, rodině se maximálně věnoval, a té původní - ona se do nového vztahu radši nehrnula, zbyly doslova oči pro pláč. Byla hrozně zklamaná a donekonečna opakovala, to jsem nemohla vědět, že je schopný být úplně jiný, než ho znám. Proč teda nepomáhal mně, když jí ano? Takže ona byla s dítětem sama a první manžel se snad i díky zkušenosti s ní stal skutečně manželem, kterého další manželce okolní ženy pomalu záviděly. No a teď mi řekněte, kde byl ten zakopaný pes tady...?

ruzickaa
8. července • 9:18

Janys3: Mám úplně přesný názor proč se vdávat a to ještě 3 krát měla by se vážně Jiřina nad sebou zamyslet co dělá špatně za každou cenu se hrne do vdávání a pak jen kouká .Jestli se trochu neprobere tak se snad pak vdá i počtvrté ne a zase neštastně .Nemůže přece takhle se sebou nechat orat má přece taky svoji důstojnost copak musí být každá ženská za každou cenu vdaná .

Janys3
8. července • 8:30

Já si myslím, že Jiřina je vcelku hodná žena, poddajná. Ale má se málo ráda a tohle je důsledek. Urputný milý, to je signál, ale byla mladá, budiž. Jenže svádět své druhé manželství na to, že otěhotněla je už alibismus. To nezná antikoncepci a nechránila se? Toho třetího si brát bylo neuvážené. Všichni se k ní nakonec chovali jako ke kusu hadru a utírali si o ni své boty, takže i jí je snad jasné, že chyba je v ní. Má málo sebevědomí, za každou cenu chce být vdaná a to je do manželství špatný vklad. Měla by se nad tím zamyslet a naučit se být trochu potvora, nenechat sebou tak orat a umět se za sebe vzít.

Syda1949
8. července • 6:06

To už přece bylo tolikrát popsáno v odborné literatuře, je to námi, protože si podvědomě vybíráme stále stejný typ partnera, ať už je to žárlivec, sobec, alkoholik... Musela by přepnout svůj mozek a těmhle "urputně milujícím" se vyhnout obloukem, ale ono se to někdy hned nepozná. Byj popsaný příběh paní, která si neomylně vybírala alkoholiky.

Ja7nina
8. července • 0:09

Jiřino, možná je to tím, co vysíláte a vyzařujete do okolí, aniž si to uvědomujete. Naše neverbální komunikace o nás možná prozradí víc než to, co vědomě říkáme. Muži asi vycítí, jaké jsme, aniž by k tomu potřebovali nějaký zvláštní talent. Pokud jsme svolné a ochotné k ústupkům a kompromisům, asi děláme chybu. Říká se, že se k nám lidé chovají tak, jak jim dovolíme. Co docela nechápu, tu úpornou snahu žít v páru a mít to posvěceno a mít na to papíry. Tady snad každý další pokus je už předem odsouzen k nezdaru, nebo se pletu? Mám známou, která je štíhlejší, bohatší, zdravější, mazanější, zkrátka jsem proti ní takový obyčejný dříč se srdcem na dlani. Jsme obě rozvedené stejnou dobu. Zatímco já potkala, aniž jsem hledala - byla jsem spokojená a umím se radovat z každodenních maličkostí - za tu dobu několik adeptů na vztah a skutečně dva velmi kvalitní vztahy prožila, ona je sama, sama, sama. Ráda by, ale nejsou lidi. Vy zase potkáváte, a pořád to stejné. Myslím, že byste neměla dávat najevo, jak Vám záleží na tom, být vdaná a mít partnera. Já když začala vysílat - konečně jsem se dokopala tomu, že jsem sama a je to fajn, musela jsem nápadníky pomalu odmítat. Tak Vám nevím. Jste docela mladá na tři sňatky, přijde mi. Někdo ve Vašem věku nestihne ani jednu svatbu....

Mata69
7. července • 18:30

Pise to sama, netusi, kde dela chybu. Dokud to nepochopi, bude si porad hledat stejne typy, porad bude ta, co nema rada konflikty a radsi se podridi a necha se ponizovat a ridit. Ja bych ji radila, at se probuh nevdava, proc taky? Po takobych zkusenostech. Kdyz ji neni nic napadne, nic podezrele, jak ji vsichni stejne uhaneli, jak byli uporni, tak ji zatim neni pomoci.

monada
7. července • 18:09

Netuším proč se vdávala potřetí mohli žít na hromádce a pokud by toto začal dělat tak zbalím kufry ahoj.

Doporučujeme

Články odjinud