Komentáře ke článku

LÍBA (46): Manžel má nemanželské dítě, roky tajil…

13. 7. 2017 | Líba stojí před zásadním životním rozhodnutím. Právě zjistila,…

Přidat příspěvek
farah.farah Reagovat 17. 7. 2017 15:19

Elynor: pochybuji že v tomto případě si ho vybrala pro to aby ji cíleně otěhotněl.......kdyby ano, tak na něm hned od začátku požaduje peníze a nebude se mu klidit z cesty................tedy leta že by to bylanějaké zoufalá singhle paní které už je jedno s kým otěhotní hlavně aby měla dítě...ale taková, pokud by to chlapovi neřekla tak by asi ani po těxh letech nepřišla s prosíkem si myslím....

j66 Reagovat 15. 7. 2017 11:22

Především manžel není žádný svedený hlupák. Ta sekretářka byla v závislé pozici na něm. A pokud neměl o "její svádění" zájem, tak měl určitě možnosti si vyměnit sekterářku . Protřelá "svůdnice" by ho uhnala do chomoutu hned nebo aspoň k placení alimentů nejen na dítě ale i jí. To , že po něm nic nechtěla ani mu o dítěti neřekla, vypadá spíš , že to byla naivní hloupá holka, kterou zblbnul šéf a pak jí odkopnul. ...................A to , že přišla k němu domů? No asi nic řešit nechtěl a myslel že je to pořád ta blbá hodná a nechá se opít rohlíkem. Život ji asi naučil, že peníze jsou pro život opravdu důležité a syn má právo na stejnou životní úroveň jako táta. Jen ať platí, takové muže není třeba litovat.

Zebruška Reagovat 15. 7. 2017 04:33

Souhlasím se vším níže napsaným - pokud se jednalo o krátkodobou nevěru kdysi před lety, která vlastně až doteď jejich mnaželství nijak nenabourala, tak bych mosty nepálila a manželovi odpustila a s novou situací se vyrovnala. Ne že by to bylo v pořádku, ale holt se někdy stane že někdo z manželů ujede a jestli v té nevěře nepokračuje, tak bych to skousla. Ostatně to vypadá, že manžel je vytrestaný dost a dost :-) Měl by si ale rozhodně ověřit, že je dítě opravdu jeho a že to na něj bývalá milenka jen nešije. No a pokud je jeho, tak přijmout otcovství se vším všudy. Dívala bych se na to tak, že to dítě za to nemůže a na otce má právo. Jinak je to samozřejmě celé šok, to je jasný - a že bylo u nich dusno, až muž šel radši na čas ke kamarádovi, to se ani nedivím. Kdo by byl v pohodě a neudělal by doma haló, kdyby mu najednou za dveřmi "přistálo" manželovo neznámé, utajené dítě s milenkou? To je normální a v pořádku, že bouchly saze, to se taky stává :-) Teď by si to ale měli rozumně vyříkat a aspoň zkusit pokračovat dál spolu. Jinak měli přece spokojené manželství, to mi přijde škoda zahodit (pokud pán tedy znovu neprchá do náruče milenky).

Elynor Reagovat 14. 7. 2017 19:08

Jinak ano, pán udělal chybu - pravděpodobně se nestaral dostatečně o antikoncepci a nepojistil se, aby žádné robě nevzniklo. A za chyby se platí. Teď bude mít na krku nechtěného potomka ještě cca 20 let, takže by měl ve vlastním zájmu a v zájmu toho dítěte začít v tom fofrem hledat nějaká pozitiva, bohužel když matka dítěte začala tímto nešťastným způsobem, tak se mu vůbec nedivím, že by nejradši utekl do Austrálie. No a manželka mu udělala čóro a vystěhovala ho ke kamarádovi, to je o důvod víc zdrhat :-)

Elynor Reagovat 14. 7. 2017 19:01

farah.farah: To bych vážně chtěla vidět muže, který spí s milenkou proto, aby jí udělal nemanželské dítě :-)) Zato žen, které si záměrně nechají udělat dítě, aniž by to ten muž tušil, těch není málo.

Rambíša Reagovat 14. 7. 2017 13:30

Jestli dítě je opravdu toho manžela,tak se paní musí smířit s jeho existencí,a měla by z dobrého srdce taky pomoci,to dítě nemůže za jednání svých rodičů! Vzala bych to reálně,muže bych vzala zpět,i on byl vytrestán,ale nemělo by se to víc rozmatlávat a dělat opruzy,jednou se stalo a nejde odestát.Jen jednání bývalé sekretářky je na pěst,co si myslela,že vytrhne sama a bez pomoci??? To byla falešná hrdost,nebo co vlastně???

Mata69 Reagovat 14. 7. 2017 11:38

farah.farah: ne ne, nejde o to otěhotnění, to je bez debat. Jde o to rozhodnutí té matky, že "mu šla z cesty" a on ani nevěděl, že jí otěhotněl. Ona rozhodla za oba - matku i otce o tom dítěti, že bude bez otce, bez výživného.

farah.farah Reagovat 14. 7. 2017 11:33

Elynor: stejně tak se dá říct že to že je dítě nemanželské zařídil ten pán když věděl že je ženatý a spal s jinou. To je dost demagogie házet to že otěhotněla jen na ni. ASex je dobrovolná aktivita obou a oba nesou stejnou míru odpově dnosti za případné následky, které to bude mít, včetrně těhotenství. Tam kde je sutečně jen její zavinění je to že mu o těhotenství neřekla.

Elynor Reagovat 14. 7. 2017 07:34

SandraN: to, že je dítě nemanželské, mu zařídila jeho matka, když si jako otce cíleně vybrala ženatého muže, a ještě se ho ani neobtěžovala informovat, že to dítě vůbec existuje. Takže by si teď neměla moc vyskakovat. Dobře věděla, co dělá, a jestli ne, tak je to především její nerozum. Ano, otec se teď musí začít starat - až poté, co by se potvrdilo, že skutečně je otcem toho dítěte - ale nikdo po něm nemůže žádat, aby kvůli tomu zlikvidoval vlastní funkční rodinu, ani ekonomicky, ani jinak. Každopádně pokud ta matka chce pomoci jenom tím, že očekává přísun financí a nehodlá otci umožnit to dítě taky vychovávat, tak to jednoznačně vydírání je.

SandraN Reagovat 13. 7. 2017 22:46

Až se k dítěti přihlásí, alimenty mu budou vyměřeny. Dítěti můžou být dva tři pět let, víc ne. Bylo by slušností to vykompenzovat. Pokud si někdo myslí, že když jí za pár měsíců začne dávat třeba tu tisícovku, tak že ji to vytrhne, řekla bych, že se mýlí. Ona potřebuje pomoct víc. Myslím, že se vytrestala sama taky dost. Můžeme se jen dohadovat, zda to je vychytralá vyděračka nebo naprosto zoufalý člověk, kterému už nic jiného nezbývá. Musí to být ponižující. Myslela, že to zvládne a nejde to. Jestli nemá rodiče, co by jí pomohli, nemá práci, nemá vlastní bydlení, co jí zbyde? To se má jít s dítětem utopit? Nějak to řešit musí, nejde jen o ní. Radost to žádná není pro nikoho ze zúčastněných. O tom, co je a není morální, by se dalo dlouho diskutovat. Jak to dítě přijde k tomu, že je nemanželské a tudíž se musí mít hůř, než ty dva starší sourozenci? Pán si užil. Přišel čas platit. A to ať to bylo jak to bylo.

Mata69 Reagovat 13. 7. 2017 21:26

Amaliana: a dokážete si představit, že existují i manželství, kde prostě manžel nikde žádné dítě "bokem" nemá? A nemusí to nutně být naivní vybásnění manželky? Že vy žijete ve třech, neznamená, že je to jaksi norma a pravidlo.

Mata69 Reagovat 13. 7. 2017 21:25

Já bych to nějak nehrotila, evidentně jde o "starou" nevěru a manželství nadále dobře funguje. Teď dělat závěry a uvažovat o rozchodu? To je trochu opožděná reakce. Souhlasím s testy otcovství, kdoví kolik může být adeptů na tatínka. A jestli se to potvrdí, tak to prostě přijmout jako fakt a nedá se svítit - bude platit alimenty. Od té svobodné matky je to teda nářez, s dítětem zvonit u dveří - slušná vydíračka, vůbec neuvažuje jak to asi působí na to dítě a čemu ho vystavuje. Nemám pocit, že by otec strkal hlavu do písku - zaujala mne informace, že bydlí momentálně u kamaráda. To asi bylo doma dusno...

Amaliana Reagovat 13. 7. 2017 20:42

no jéééje, to je zas článek a diskuze, takhle žije dnes každej druhej chlap, pokud si nějaká dokáže naivně vybásnit, že ten její ne tak je na velkém omylu, já žiju takto ve třech už 5 let, a co - vyhovuje to všem :) a v našem věku si dokážeme život užít, ne hystericky pálit mosty

farah.farah Reagovat 13. 7. 2017 15:17

SandraN:jaké vyměřené alimenty máte přesně na mysli? Vždyť on žádné alimenty vyměřené nemá. Jinak osudně může žádat zpě+tně o alimenty max za 3 roky. Je třeba si uvědomit že on o dítěti nevěděl a tak ani plkatit nemohl a zároveň mu takto matka vp odstatě bránila ve styku s dítetem, protože o něm nevěděl. Tak že bych se tu neoháněla tím že má automaticky zaplatit vše zpětně. To že syna neviděl a neměla na něj peníze byl důsledek jejího vlastního rozhodnutí a na to by on neměl dle mého názoru doplácet, přijde mi to nemorální. Pokud platit tak nyní když o situaci ví. K soudu ani nemusí, pokud se na částce normálně dohodnou.

farah.farah Reagovat 13. 7. 2017 15:13

No není to příjemné ale zase na druhou stranu stalo se to před lety a pokud je pravda že spolu spali jen 3x tak to zjevně+ nebyla nevěra ve stylu prudce jsem se zamiloval a zvažuju odchod z rodiny ale jen tkaové to využití příležitosti.jako v pořádku to není ale myslím že se tohle dá ještě omluvit. Být jimi v prvé řadě udělám testy otcovství. Je také možné že jeho dítě není a slečna to prostě jen zkouší na někoho, kdo jí peníze dá.pokud se ukáže, že je dítě jeho tak by se k tomu měli postavit čelem. Kluk za to nemůže a neměl by být "trestán" za to, jaké má rodiče. Měl by se k důsledku toho co dělal postavit čelem. To, jestli bude jen platit a nebo s klukem naváže i nějaký vztah je na něm, ale přišlo by mi rozumné s dítětem nějaký druh vztahu navázat, přeci jen newní to věc je to jeho syn. Mynželce bych paqk doporučila trpělivost. Pokud jí s ním jinak bylo dobře myslím že nemá smysl kvůli několik let staré aféře manželství zničit. Možná by jim pomohl psycholog aby o tom zvládli konstruktivně mluvit, tak že být jimi zajdu do poradny, to uškodit nemůže.

SandraN Reagovat 13. 7. 2017 11:42

Postavte se k tomu s manželem čelem. Test otcovství pro něj, doplatit vyměřené alimenty zpětně a uznat dítě jako legitimního potomka kvůli dědictví. Pro Vás akceptování nové situace, nedělání scén, nevyčítání, stalo se, dítě tu je, nikdo Vám manžela vzít nechce, vidíte, že ani o dítěti do téhle doby nevěděl, co se dá dělat, ze sexu prostě děti vznikají. Manžel je vytrestaný až dost. Protože to víte Vy a dozvědí se to i Vaše dospělé děti. Mají na to právo.

Elynor Reagovat 13. 7. 2017 11:27

Ano, test otcovství je to první, co měl ten chlap udělat, a bavit se až pak, jestli je to opravdu jeho. Nemyslím si, že se zachoval zbaběle - o dítěti nevěděl, tak jak se měl starat. A když se o něm dozvěděl, tak se pochopitelně vyděsil, no a podle toho, že teď bydlí u kamaráda, tak měl důvod. Paní zřejmě řádila jak černá ruka, což on jistě věděl, že řádit bude, žijou spolu 20 let, tak ji zná a ví, co ona umí. Tudíž se samozřejmě nehrnul do toho, aby o potomkovi hovořil. No a vzít dítě a jít někam zvonit u dveří, to je s prominutím vydírání. To si ta slečna měla rozmyslet dřív, to by dovedl každý - napřed jsem hrdá a nic od tebe nechci, dítě vychovám sama, a jak začne téct do bot, tak přijít brečet, že to tak nemyslela. Chyba. Od začátku se mělo vyjasnit, zda pán otcem je či není, a pokud ano, tak mu dát šanci plnit jeho otcovské povinnosti.

mambule Reagovat 13. 7. 2017 10:02

monada: ano, chybu udělala i ta svobodná maminka, která svému děcku fakticky upřela otce. Nechat zapsat otce do rodného listu je základní minimum, kterému je každá matka povinována, pokud otec dítěte není zločinec. Otec má dále dbát o hmotné zajištění všech svých dětí a také jim věnovat svůj čas. Paní Libě přeju, ať to své leknutí ustojí a nejlépe, ať najde na celé situaci i pozitivní aspekt - možnost dítěti dosud bez táty pomoci. I když její povinnost to není, čistě na základě dobrovolnosti a pochopení pro mužskou slabost :-)

monada Reagovat 13. 7. 2017 09:46

Holky plně s váma souhlasím testy otcovství a pak ho přijmout . Je to hold dítě manžela . A pokud bylo manželství v pohodě i to se dá přečkat. Sice nevím kolik je let dítěti a nějak paní zaspala dobu . Proč neřekla dřív , že je to jeho je to nějaké divné neměla více adeptů o otcovství? Test rozhodně.

ruzickaa Reagovat 13. 7. 2017 09:33

Ta za prvé by si měl manžel nechat udělat testy otcovství jestli je to doopravdy jeho dítě paní si může také klidně vymýšlet a když by potvrdily otcovství tak každý občas chybuje a nevěra je v dnešní době celkem běžná hlavně asi u mužů.Tak kůli jednomu úletu bych manžela neopouštěla jen je divné ,že manžel zaujal zbabělý přístup k vlastnímu synovi že ho hed nenapadlo si nechat udělat otcovské testy aby věděl 100% pravdu jednou to dítě bohužel je a ono za to nemůže vždycky na to musí být dva.

Pro vkládání komentářů se musíte nejdříve přihlásit