LUCIE (39): Muž mě trestá odpíráním sexu

59 komentářů

ruzickaa
25. července • 10:50

Když mají dva nějaký problém tak se mají posadit a vše si vyříkat a né to takhle řešit přijde mi to dětinský ty si nenatankovala benzín tak ted máš smůlu já tě potrestám pani by to mohla taky tak dělat jak se mu to bude líbit just bych mu to vrátila zpátky at si taky užije .....

xxkouckaxx@seznam.cz
21. července • 16:06

když vím , že polovička zapomíná , tak si natankuji sám(a) a je po problému :) absolutně nechápu jak se partneři mohou za něco trestat - buď se mají rádi , znají chyby toho druhého a berou jej tak , nebo mají jít od sebe

kocur
21. července • 15:35

paní Lucko, kdyby mě můj muž takto nesmyslně "trestal", skrz takových hovadin, tak mu dám najevo že mě tím nezaujme, a jestli jsem ještě mladá ženská k světu, tak si najdu zřejmě milence. Pokud by měl vážnější problém, který stojí za to řešit a navíc když je to prima chlap, tak to řešíme. Ale jestli na mě vytáhne takové citové vydírání a takové s prominutím hovadiny, asi se začnu poohlížet jinde....
Víte já nežiju se žádným mužem od rozvodu asi 10 let. Já se nebráním vztahu. Ale ten chlap musí stát prostě zato , i k dětem. Jinak jsem raději sama. A má to věřte mnohdy i své výhody. Nemusím se starat o další "dítě", neřeším kde,kdy a s kým je, neuklízím za ním, nenutím ho že by mohl doma taky něco udělat, nemusím se mu zpovídat,kde a ským jdu a vkoli dorazím nebo kde jsem byla, a když chci sex , domluvím se z dobrým známým, s kterým i to v téhle oblasti dobře vyhovuje. A mám to vyřešeno. Vy se trápíte a škodíte si sama a úplně zbytečně...hlavně na nic nečekejte, natož na zázraky.

Mata69
19. července • 7:47

Je možné, že on jí "netrestá", že je prostě nasratý a týden s ní nemluví, je v kumbálu a o sex nemá zájem. I to je ale proboha na palici. Takový byl tchán - urazil se, tchyně kolikrát ani nevěděla proč a týden s ní prostě nemluvil. Umíte si představit takové soužití? A´t jí trestá nebo ne (ona to zřejmě jako trest cítí), je to prostě špatně a pán má problém se sám se sebou.

SandraN
18. července • 22:44

Až tak dalece bych to neposuzovala, zda paní je tak hloupá, že POKAŽDÉ NENATANKUJE a pokaždé zapomene stále stejnou věc. On ví, jak ji vytrestat. Kdyby ji seřval nebo jednu vrazil, tak by to na ní nemělo ten patřičný dopad. Tady dámy vidíme, že tresty se stejně míjejí účinkem. Příště opomene zase něco jiného. Kdyby mě někdo měl trestat za zapomínání, už bych byla nejspíš někde umlácená. Mám toho docela hodně v práci i soukromí a tak je u mě zcela normální, že vyrazím do marketu pro cukr, přitáhnu nákup, sednu, postavím na čaj, chci osladit...a jéje...! Trestat odpíráním sexu je nefér. On to dělá schválně. Ona ne. Nefér bych to brala i obráceně. Kdyby žena trestala tak za cokoli manžela. Mezi námi, když už jsme jednou v manželství, proč si to kazit, lidi spolu mají spávat, dokud jsou mladí, dokud je to baví, dokud můžu, dokud mají s kým chodit spát. Podle mě to nemá manžel v hlavě tak řekla bych recht a já bych se s ním asi rozešla. Umíte si představit reakci soudkyně u rozvodu, když žena řekne, já toho už mám dost, já zapomenu zamknout garáž a on se mnou zato dva týdny nespí? Jedinou možnou odpovědí od každého je - vážně je tohleto možný...?

Vrbenka
18. července • 19:59

Willa: To si taky myslím.A nebo to otočit a když vím že jsem něco zapomněla a právě to nejde napravit tak říct:Zapomněla jsem koupit benzín a ty za to budeš teď 14 dní bez sexu.

j66
18. července • 19:52

farah.farah: Ono je to sranda, ale chtěla bych Vás vidět, když se to bude stávat s železnou pravidelností a Vy budete spěchat na jednání, sednete do auta a tam dojezd tak k benzínce. U nás teda za 20 let nepomohlo nic. :-(

farah.farah
18. července • 17:09

j66: reaguju na to co má manžel dělat když ho sere prázdná nádrž...já nevím, třeba zajet natankovat?;)

Rambíša
18. července • 16:46

Pán by jí asi nejraději dal pár do držky,ale to nemůže,tak dělá tohle,ač je to takové spíš směšné,dětinské a muže nedůstojné.Paní je patrně nezodpovědná a nespolehlivá osoba,zřejmě to dělá běžně i v jiných případech a ještě se ohání kecama jako "věděl,že jsem taková",no to je na pěst,být v manželství a stále dělat ty samé chyby,žádný posun,žádný náhled na změnu k lepšímu.Paní ať si vezme ruku a užije si,zpytuje svědomí a příště nedělá žádnou pitomost,nejlépe by bylo,kdyby si oba o všem vážně promluvili,jestli na to mají.

j66
18. července • 13:45

helza: No právě, nejde předělat. Takže když se vrátím zpět k článku, on ji nepředělává, jde na samotku, dokud to v sobě nezpracuje, I to je to dle manželky špatně a některé dámy tady to dokonce vidí jako týrání a domácí násilí. Chudák chlap :-((

helza
18. července • 13:07

Mně se tak nějak zdá, že známe spoustu psychopouček, co ano a co ne a co už je přes čáru. Jenomže podle mne všechny ty poučky mají být k tomu, aby nám vztahy dobře fungovaly. Ne na to, abychom jimi posuzovali co a jak děláme a a když to neděláme tak jak poučky praví, si ty vztahy jimi komplikovali, ne-li rozbíjeli. Každý je jiný. Jedinou poučku beru vážně, že dospělého člověka nejde předělat. A ani se to nemá.

j66
18. července • 10:32

Pisatelka píše, že je splachovací, tj. i kdyby jí vymluvil díru do hlavy, tak za týden zase bude prázdná nádrž! Co asi ten manžel má udělat, když ho to štve a domluva veškerá žádná?

helza
18. července • 9:29

Trochu mi tady chybí Hynek - pohled z jeho strany. Já osobně to vidím podobně jako Elynor. I když já "zuřím" zcela neškodně, mého muže bych naštvaného určitě vidět nechtěla. A ono to taky není vůbec jednoduché, zůstat se svou zlostí sám.

farah.farah
18. července • 9:14

No paní píše že muž měl vědět koho si bere ...no a věděla ona koho si bere?
Možná že před svatbou jí sex neodpíral, ale určíte se už tehdy musely projevovat náznaky toho že on o problémech nemluví a že za problémy považuje to co ona považuje za drobnost.jinak za sebe nechci hodnotit jestli je důvod k naštvání dost velký nebo ne každý má tohle vnímání jinak, podstatné je jak funguje partnerská dynamika a jakým způsobem tyhle ty kotrmelce na cestě řeší.
On nikdo není neomylný a každý má nějaké povahové rysy které nás dráždí, ale jde o to jestli je tam ta společná snaha věci řešit a ten vztah udržovat.
Obecně bych to co dělá neviděla primárně jako "odpírání sexu" pán je prostě uražený naštvaný a nechce s ní bližší kontakt, což se projevuje mimo jiné i na to mže není sex.
Paní dle všeho vlastně ani nevadí, že spolu nemluví, ale není OK že nemá sex.....to taky o něčem vypovídá. Stejně jako chování toho manžela. Být uražený 14 dní kvůli tomu co bylo popsáno je už poněkud podivné, to je o tom že on CHCE být uražený, chce tou uražeností dokázat že ona mu ubližuje ona ho urazí ona ho nerespektuje...či cokoli jiného co má on zrovna za dojem že se děje.........a míso aby to řešil tak udržuje tu auru nadřazené uraženosti....a paní to nevadí, jen ten sex by teda mohl být........bože...myslím že se hledali dva až se našli........:D

Mata69
18. července • 7:35

j66: já přeci píšu, že je takové chování divné ať je to muž, či žena.

j66
17. července • 20:41

Mata69: Tak manžel přece ví, že manželka je roztržitá, tak co se má co naštvávat. Manželka ví, že dělá věci které manžel nesnáší, ale když si jde na samotku vychladnout a nesexuje s ní, tak ji tím trestá a páchá na ni psychologické násilí. Prostě viníkem je vždycky muž, at udělá cokoli nebo neudělá nic!

Elynor
17. července • 20:15

Mata69: proč? Každej jsme jinej, a někomu holt to naštvání vydrží déle než dvě hodiny. Kdyby pán praštil do stolu, křičel na ni a všeobecně řádil jak černá ruka, tak by ho to možná přešlo dřív, ten vztek, ale zase by mohl být opravdu zlý a říct manželce nepěkné věci, případně jí i ublížit. A to on jistě nechce, takže radši jde a zaleze, aby ji neměl na očích a mohl se uklidnit. Pravděpodobně už má za ty roky natrénovanou techniku sebeovládání. Několik dní je zcela přiměřená doba. No a já si teda radši ani nepředstavuju, jak by to dopadlo, kdybych byla na někoho opravdu naštvaná, a on si vzpomněl se sexem, v situaci, kdy bych mu nejradši prokousla krční tepnu :-))

Mata69
17. července • 19:53

A asi každá známe situaci, kdy nás naše polovička naštvala, vytočila...a pak pochopitelně chuť na ten sex moc není. (No někdo rád usmiřovačky) Ale být naštvaný několik dní je už poněkud na pováženou ne?

Mata69
17. července • 19:52

j66: ano, psala jsem to a vím to. A jestli je to tak, jak ona píše (což jasně taky tak být nemusí), že za to, že nenatankovala, nezavřela skleník...atd. atd. následuje trest - nemluví s ní, nemá s ní sex - tak by to mohlo známky týrání mít. Otázka je, jestli jí "trestá" nebo je jen "naštvaný". Obojí je blbě. Jestli to paní dělá schválně, o tom se dá taky diskutovat, nebo jestli je "jen" roztržitá - pak jí přeci manžel zná a ví o tom, ne? Pak jí za to jakkoliv trestat nemá smysl. Mě všeobecně přijde ve vztahu druhého "trestat" poněkud nedospělé jednání a nebo jednání, které evokuje známky týrání. Takže si stojím za vším, co jsem napsala.

j66
17. července • 18:28

Mata69: Příspěvěk na který jsem reagovala byl o tom , že ji týrá . To jsou Vaše slova, ne moje. Podle mne ho její chování prostě jen vytáčí a je naštvaný a zcela určitě s ní pak nemá chuť sexovat. Kdo by taky měl, že?

Mata69
17. července • 18:02

j66: já bych spíše řekla, že v rovnocenném vztahu dělat cokoliv "jako trest" druhému (a´t je to žena nebo muž) je buď nevyzrálost a nebo manipulace (týrání)

SandraN
17. července • 17:20

Docela Lucii chápu. My jednou dali děti k rodičům a měla jsem dojem, že bychom si to mohli užít. Byl to docela týden nanic. Hned první večer při návratu domů jsme zmokli, já za to dostala vynadáno a kdyby ty děti byly doma, měla bych aspoň s kým prohodit slůvko. Řeknu vám, dámy na Dámě, jediné, čeho lze v životě litovat, je pozdní rozvod.

j66
17. července • 15:51

Mata69: Co se na to občas kouknout z jiné stránky! Pokud v tom vidíte psychologické týrání, tak tím domácím tyranem je tady pisatelka, která záměrně dělá věci vytáčející manžela

j66
17. července • 15:42

monada: Pochybuji že by to pomohlo. Mně prázdnou nádrž nechává manžel. Vždycky mě děsně m to nas*re. Jednou volala dcera , že ji známý doveze do sousední vesnice cca 2 km, at ji tam o půlnoci vyzvednu. Manžel pro ni dojet nechtěl a když jsem vyjela z vrat pochopila jsem proč, Svítil dojezd 5km , Po cca 500m se rozsvítila 0km. Nakonec jsme dojely i zpátky. ............................Takže pro manžela pisatelky mám značné pochopení.

helza
17. července • 11:57

arreaux: souhlas

šiška
17. července • 10:36

No hodně trapný trest od muže! Moje kolegyně okamžitě zareagovala, no bóže copak ho má jenom on?!

arreaux
17. července • 10:11

helza: Asi na tom bude mít velký podíl i stres, kterému teď mnoho lidí podléhá.

helza
17. července • 9:46

arreaux: Tak nějak se to traduje, nakolik je v tom ale figuruje trest, to nevím. Nicméně dnes je dle statistik běžné, že plně zaměstnaní muži (ne dřevorubci, ale manažeři a podd.) mívají po 40. k sexu docela nechuť a je to obráceně.

helza
17. července • 9:42

Dasa52: Je to něco jiného, já vím, ale když budu mít svůj život, tak mě to zase moc nervovat nebude. Rozhodně to pro mne nebude zase až takový trest. Respektive, i v případě, že muž "své dny v exilu" skutečně myslí jako trest, pokud na něm nebudu "pohodově a sexuálně závislá", tak bude vědět, že takto mě nepotrestá. A pokud bude dál utíkat, budu já vědět, že pouze sám v koutě řeší své nakrknutí a budu klidnější. Prostě vymizí motiv vychovávat, trestat, být vychováván a trestán. Vymizí zo trapné a nepatřičné mezi dospělými partnery.........................................................................................................................................Sexuální nezávislot je asi to nejdůležitější. Ona totiž taková "nadrženost" čiší z každé ženy na dálku a každý chlap má na ni bezpečný radar. A možná taky, že ten její sedí v ateliéru a vnímá ty její signály touhy s pocitem, že jej sexem těžce manipuluje. Udělá si cokoliv a pak ho v posteli umlčí a dělá si co chce dál, i když ví, jak ho to trápí. Sexuální nezávislostí ovšem nemám na mysli milence, to se jako řešení nevyplácí.

monada
17. července • 9:10

Zebruška: S tím benzínem se to dá vyřešit vozit 2 litry v kanystru když vím jak se to stává často a je vyřešeno . No a když se urazí tak ať trucuje našla bych taky něco na něj není pan dokonalý a v klidu si s ním promluvila pokud by to nepomohlo tak prostě si udělám svůj program . Ale budu s ním normálně komunikovat uvařím aj .pokud by nejedl šup do mrazáku a dostane to jindy . Jsou to prkotiny .

Elynor
17. července • 7:59

No a máme tady řešení - Lucie si přečte článek "Sexuální restart", kterej je tady hned vedle a už bude vědět :-))

arreaux
17. července • 7:09

Tak nějak mám pocit, že obvykle odpírají spíše sex ženy mužům, ale asi je to i naopak. Přijde mi to dost trapné, zvlášť v jeho věku.

Dasa63
17. července • 0:02

Zebruška: souhlas, je to trapné a dětinské

Dasa63
17. července • 0:01

helza: taky se bez chlapa pár dní docela dobře obejdu a mám svoje koníčky. Ale ono je něco jiného, když je na služebce a něco jiného je, když zaleze na dva týdny do ateliéru :-)

Dasa63
16. července • 23:58

Syda1949: možná už jste zapomněla, co pro vás znamenal sex ve čtyřiceti nebo jste k němu neměla kladný vztah nikdy, ale 14 dní je dost dlouhá doba na to, aby z toho většinu průměrných žen bolela hlava a byly pěkně naštvané.
Nevím, co bych v takovém případě dělala, ale asi bych ho nechala jednou vycukat a zase pro změnu bych nechtěla já, až si zase vzpomene. V každém případě je ponižující se o sex doprošovat. Nemyslím si, že by se dva lidé měli navzájem vychovávat a dávat si za prohřešky jakékoliv tresty. Ale zase tak moc bych se tím neznepokojovala, jinak vypadá vztah funkční a aspoň máte posekáno a pár dní se vyspíte bez chrápání :-D

Elynor
16. července • 18:37

helza: přesně tak, výpadek chotě z manželské komunikace není žádné neštěstí, a většina žen si dokáže v takovém případě poradit, ne-li si to užívat. Plakat, jak jsem zanedbávaná, to bych pochopila u novomanželky v líbánkách, což není v článku popsaný případ :-)

Elynor
16. července • 18:34

Zebruška: ona sama připouští, že je zapomnětlivá a že se jí takové věci stávají často. A současně říká, že to její muž věděl, když si ji bral - ale stejně tak ona věděla, že ho to vytáčí a štve. Takže nelze všechnu vinu házet jen na něj. A za sebe můžu říct, že já bych takovou ženskou dávno utopila ve vaně :-) zejména jestli se ty věci opakují s železnou pravidelností každý týden. Jistě, jednou se to může stát, že dejme tomu nezavřu ten skleník, a pes nadělá škody. Ale kurňa se snad z toho poučím, a příště si dám pozor, jestli jim pes likviduje skleník ob týden... a to tankování taky. Dobře, výjimečně se stane, ale jestli se to stává pořád, no tak holt je pán nasrstěn. A potom nemůže dáma požadovat sex. Nebo může, ale jinde :-) a je dětinské chtít plnění manželských povinností, když jsem napřed udělala všechno pro to, aby k tomu nedošlo :-)

helza
16. července • 18:17

Babaloo55: To je druhá věc, která mě napadla. Ale ne proto, abych mu ukázala, jak mi to bez něj klape, bych se zařídila v pohodě. Ale proto, že si myslím, že k tomu, aby bylo manželství pro oba partnery dlouhodobě přínosné a krásné, je třeba, aby neviseli jeden na druhém, ale aby každý měl nějaký, jenom svůj svět. A ten tam pravděpodobně chybí. Když můj muž někdy musel na delší služebku, těšila jsem se na ten jenom můj čas a užívala jsem si ho naplno. A taky si naklidila, napekla a těšila se až se vrátí a pak byla šťastná, že už je doma. Kdyby i na 1/2 roku někam zmizel, já jsem měla svůj svět.

Zebruška
16. července • 16:20

A vůbec tím nechci říct, že by se on nemohl naštvat kvůli poopsaným věcem, ale jeho reakce je prostě mimo

Zebruška
16. července • 16:15

A připadá mi teda takové chování trapné a dětinské, i když to dělá některá žena partnerovi :-)

Zebruška
16. července • 16:13

Elynor: tak mně teda přijde, že to jsou prkotiny, co jsou v článku popsány. Jako skleník zničenej psem by mě taky namíchnul, ale popravdě řečeno sice bych taky nejdřív zařvala něco v tom smyslu "sakra, to někdo nemůže za sebou zavřít skleník", ale pak bych se mohla jen tlouct do hlavy, že jsem to večer nešla zkontrolovat, když vím, že mám holt takovýho nenechavýho psa. A s tím natankováním - no ono zas benzín nedochází každej druhej den, že. A pochybuju, že by se u nich běžně stávalo to, že pán vyjede, zůstane mu tam půl nádrže a na druhý den je prázdná, tolik určitě paní pravidelně nenajezdí, aby mu s železnou pravidelností nechávala takhle neočekávaně prázdnou nádrž, takže bych řekla, že i manžel vidí, že dochází benzín, a může pro něj zajet zavčasu. na každý pád tohle se prostě někdy stane, že není dost benzínu a nikdo pro něj nezajel, takže na někoho to padne a musí se s tím vypořádat, i když nemá dost času. To přece jsou prkotiny non plus ultra, takový věci se v každém běžném provozu domácnosti stávají (stejně jako to, že někdo třeba dojí chleba a zapomene ho koupit nebo aspoň nahlásit, že není) a neumím si představit, že bychom se kvůi tomu na sebe s manželem na týden uráželi a nemluvili spolu, ignorovali se a podobné kraviny. To by v některých domácnostech spolu ti dva nepromluvili jak je rok dlouhej :-) Prostě podle mě to je pořádně přehnaná reakce a navíc hloupá.

Babaloo55
16. července • 14:54

Babaloo55: Aha, tak až teď jsem si přečetla diskuzi a zjistila, že to není jen můj nápad. Tak se omlouvám za - v podstatě - duplicitu.

Babaloo55
16. července • 14:48

Myslím, že Lucie to víno vychladit klidně mohla, i nachystat grilovačku, a pak s nohama na stole popíjet vychlazené vínko a k tomu baštit dobrotu z grilu. K tomu si pustit muziku, kterou má ráda a třeba se opalovat. To už je celkem jedno, jakou činností by se Lucie zabývala. Jistě, bylo by to bez pána domu, ale co? Možná by taky mohl vidět, že jeho napučená huba kvůli prkotinám (pro příště možná dát do kufru auta kanystr s benzínem, pro sichr, ale nemyslím to tak, že kvůli manželovi, prostě pro jistotu) Lucii rozhodně nezabrání v příjemném odpočinku a že ho k (alespoň) tomu nepotřebuje.

helza
16. července • 13:43

Elynor: taky to tak vidím. Mnoho mužů neřve, ženy nefackuje, ale jde se z takového naštvání vysekat (má-li na dvoře špalek, dříví a sekyru), nebo zašít do "trucovny". A každej chlap nějakou tu "trucovnu" má, nebo po ní aspoň touží. Případně jde do hospody, což by mně osobně vadilo. Nevím, co se na tom dá vykomunikovat. Muži určité věci vadí a když se naštve, raději zmizí. Koneckonců neučíme své vztekající se potomky ať se jdou vyvztekat do svých pokojů? A není horší koukat na vztekajícího se muže, než na vztekající se dítě? A ženě vadí, že odchází a neřve v kuchyni. Toť vše, co si mohou říct. Muž může ženě vysvětlit, že ji netrestá, ani nevychovává a může se pokusit svá naštvaná období zkrátit (nad hněvem by podle Bible nemělo zapadnou slunce), žena by muži mohla vysvětlit, že to nedělá natruc, že se bude snažit nezapomínat a že když neodejde, ale bude na ni řvát v kuchyni, tak ona bude raději a nebude řvát taky? (Oč lépe by se všechno v přímém střetu vyřešilo sama nevím, možná rychleji, ale kdoví jak.) Toť vše, co mohou udělat. Popravdě nemohu naštvat dospělého člověka a ještě po něm chtít, ať je naštvaný právě tak, jak mně se to líbí. Na druhé straně nemohu dospělého vychovávat. Co se týče skleníku, pěnila bych taky i když v něm dělá pouze muž a co se týče benzínu - když muž zjistí, že pomalu dochází mlíko, sůl, olej, toaletní papír a podobně a nezajistí nákup dřív, než něco doopravdy dojde (u nás hospodaří muž), tak mi to taky vadí. A myslím si, že každému. A spěchat do práce, či s dcerou na nádraží, vletět do auta a zjistit, že ještě musím cestou čerpat, jinak nedojedu, to je na naštvání.

mina0405
16. července • 10:33

To je fakt,že spoustu věcí není vysvětlených...tak se potom těžko radí :-)

Elynor
16. července • 8:18

druidka: ano, taky mě to napadlo - ženy tohle dělají běžně a nikomu to nepřipadá divné, když se urazí žena a je pak tichá domácnost bez sexu. Když to udělá muž, tak je to hodno článku na ženský server :-))

Elynor
16. července • 8:11

Nemyslím si, že pán to chápe jako formu trestu. On se prostě namíchne a nekomunikuje. No a součástí té nekomunikace je i to, že není sex. Však se to v tom článku píše, že pán nemluví, nejí, odchází do ateliéru a nebaví se. Což já celkem chápu, když se stane, že se na někoho naštvu, tak ho nechci ani vidět, natož abych se s ním vybavovala, eventuálně dokonce pomýšlela na sex :-) druhá věc je, jestli ten důvod k naštvání se je přiměřený a jestli k tomu nedochází kvůli každé hlouposti. Popsané případy zas takové prkotiny nejsou, zničený skleník by mě asi namíchnul taky, zvlášť kdyby v tom byly hodiny mé práce, a to nenatankování, pokud se opakuje pokaždé, když si paní vezme auto, a pán to pak musí pokaždé řešit, tak to bych taky měla pochopení, že dojde trpělivost...

Willa
16. července • 8:00

A nebo má milenku a tudíž Ho to doma už nebaví.

Mata69
15. července • 22:51

Mě to tedy dětinské nepřipadá, mě to přijde jako utčitý stupeň psychického týrání. Jakési trestání za něco, co ona opoměla udělat. On jí odpírá sex jako formu trestu, ale klidnė by to mohlo být cokoliv jiného. Kdo on je, že si bere právo jí za cokoliv trestat? On je bez chyby? Natankovat nemůže on, nebo nemohou společně? Pumpy jsou na každém rohu. Zavřít skleník také nemůže on? A i kdyby, kde vzal to právo za to manželku trestat? Copak je mu nėjak podřízená?

mina0405
15. července • 22:16

Mě by tohle chování taky dost vadilo.Hraní si na kočku a myš je bude oba akorát psychicky vyčerpávat.Mám obavy,že to bude potřeba řešit razantně - promluvit si,že hádky se dají řešit i jinak,než trapným uražením a odpíráním sexu..Nebo zvážit možnost rozvodu..Ale nedivím se,že se paní rozvést nechce - už s manželem něco prožila a navíc mají spolu děti.. Akorát mě zajímá,jestli se takhle chová odjakživa - jestli tohle dělal i před svatbou.. Nebo až v posledních letech.. Pokud to začal dělat až teď,tak to bude asi nějaký problém v přechodu.Chlapi na prahu 40 často blbnou..

Zebruška
15. července • 20:45

Já jenom z článku nechápu, jestli to s mužem probírala - jestli mu normálně řekla, že ji tohle štve a nepovažuje to za normální, že by opravdu bylo lepší si to vyříkat, když se někdo z nich na toho druhýho naštve, a nechovat se jak malé uražené, nafouklé dítě. A jestli o tomto už mluvili a přesto to dělá dál, pak bych si asi rozmyslela, jestli s ním vůbec chci žít. A pokud naznám, že ano, tak bych se asi vydala dvěma směry - buď bych to ignorovala a řekla si, no tak co, tak bude tejden napučenej, já bez muchlování pár dnů neumřu a zařídila bych si večery podle sebe (jak tu zaznělo - otevřít si klidně sama to vínko a pustit si film pro sebe nebo vyrazit sama někam za zábavou, když je vhodná příležitost. A třeba když byli sami doma, tak jí nic nebránilo, aby si zašla někam s kámoškou nebo sama do kina, cokoliv, jenom nesedět doma a nedumat nad uraženým chlapem). Nebo na něm začít zkoušet "vlastní medecínu". takže žádný nadšení vrhání se do postele, když se pán uráčí "odrazit", ale naopak si najít nějakou záminku, proč bych se teď zas já naštvala na něj a začala ho odmítat, zavřela se někam sama na celý večer a pěkně mu dala najevo (radši dost srozumitelně, chlapi náznaky většinou nechápou), že teď mě naštval, nezachoval se podle mých představ, takže sex nee - to, až mě naštvání přejde, třeba za týden, jestli ale bude celý ten týden dostatečně hodný, aby si sex zasloužil! Třeba by mu to po pár týdnech začalo vadit a přehodnotil by svůj přístup :-) Mně osobně by ale tak dětinské chování strašně vadilo a nevím, nevím, jestli bych takový chlapa snesla jako životního partnera.

perli
15. července • 19:57

Syda1949: No , protože dělat , že mi to nevadí a při tom mít na něj chuť, je trochu psychicky náročné. Čekat, kdo to déle vydrží, když mě to štve, je taky náročné,
nejlehčí je otevřít si to víno, no ale pak spíše hrozí ta hádka, protože pod vlivem se neudržím...to vím jistě, a budu vyčítat.
Je to těžké, člověk, kterému v manželství něco chybí , nebo ho štve, tak, že má potřebu o tom mluvit, už vlastně v boji je, ale jak z toho ven?

Syda1949
15. července • 19:30

perli: Proč boj? Třeba by vážně pomohlo dělat, že jí to nevadí. Proč si to víno neotevřela sama pro sebe? A je to vážně trest nebo má on nějaký jiný problém? Buď se s tím naučí žít nebo může odejít.

perli
15. července • 19:17

Syda1949: Jak dlouho to jde vydržet, to není manželství, to je boj.
Jediné, co by za ten boj stálo, jsou děti.

Syda1949
15. července • 19:15

Dva týdny ve čtyřiceti bez sexu, to je vážně tragédie. Co takhle autoerotika nebo milenec? Hlavně by měla dělat, že jí to vůbec nevadí a ne ho k něčemu nutit. Oni oba přece věděli jací jsou. Nechceš jíst - nejez, nemluvíš- nemluv, nechceš sex -nevadí.

perli
15. července • 19:12

No, je to hnusné, ale pokud také netrestá sám sebe, když ti muži jsou na ten sex více, pak se zeptám...Má v tom ateliéru možnost připojení na net?
Nevyhovují mu tyto situace a nezneužívá toho účelově, aby mohl třeba v klidu serfovat na pornu a pod. ?
Někteří miláčkové to tak mají.... mohla bych vyprávět... vlastní zkušenost.
Opravdu pak takový život nestojí na nic a to hlavní, vázne jakákoli komunikace, i ta nesexuální...nejde se pak domluvit na ničem.

zblabunka
15. července • 18:32

K psychologovi by měl jít ten namyšlenej manipulátorskej kretén. Paní si nechá moc líbit, u mě by s tímhle chováním dost tvrdě narazil.

druidka
15. července • 17:58

Čím dál větší % mužů přebírá fígle žen . . . Jsou učenliví . Chichichi

Betyyna
15. července • 17:35

No tak pán je manipulátor jak vyšitej. Určitě bych celá šťastná nehupsla do postele hned, jak by se "odrazil" když se urazil. Taky bych ho nechala pěkně vydusit. A on nemá za povinnost natankovat a zabezepečit skleník, případně uhlídat psa?
Ani nejedl... to je bezva ne? To bych se hned radši zeptala: "Míníš jíst nebo ne? Protože jestli ne, tak nevařím a jdu si někam na kafe (víno...), zaplavat do bazénu, ke kámošce..." přece nebudu sedět sama doma s nafrněným chlapem v atelíéru, navíc když děcka nejsou doma.

Doporučujeme

Články odjinud