Má žena je lakomá špindíra

27 komentářů

Dasa63
10. září • 20:30

Podle mě je to fakt na psychiatra. Jak tady někteří psali - paní potřebuje pomoc. Pánovi by se třeba v práci neposmívali, kdyby jim intimnosti ze svého života nevykládal. Taky je fajn, že když byla krásná a mladá, tak mu nesmrděla. Když utírala jeho dětem pusu stejným hadrem, jako záchod, to mu taky nevadilo? Proč to už dávno neřeší, když mu to vadí, to nechápu. Hlavně když je studený pivo a klídek, co?

Dasa63
10. září • 20:25

lebahu: A tak zas pokud má člověk možnost sprchnout se v práci, proč ne, jako za rok ta teplá voda může hodit pěknejch pár stovek.
---------Problém je, že po té sprše v práci musí většina lidí ještě jít na ulici, do hromadné dopravy atd. Nějak si neumím představit, že bych se před skokem do peřin znovu neumyla. Za to mi ty prachy fakt nestojí. Ale jinak - lepší v práci, než v lavóru spolu s nádobím. Brrr...

Elynor
6. září • 20:15

Na tom příběhu je smutné, že dokud byla paní mladá a krásná lakomá špindíra, nevadilo mu to. Což samo o sobě je povážlivé. Pak čas oponou trhnul, paní už není mladá a krásná, ale lakomou špindírou zůstala. Mezitím ale pána dokopala do značně submisivní pozice. Kdyby to bylo obráceně, a nějaká žena by tady psala, že manžel jí nedovolí se sprchovat, nedovolí uklízet, a ona musí žít ve špíně a kolegyně se jí smějí - to by bylo komentářů o domácím násilí a týrání, a jak si to nemá dotyčná nechat líbit... pro chlapa to neplatí, nebo co? Ten si to musí nechat líbit? Protože paní na něj spustí jako fúrie, to je dostačující argument? On by měl mlčet a nechat ji, aby bylo po jejím, protože ona ho dokáže "uřvat"? Krása, tohleto. Dávno to měl řešit, jenže to by nesměl být uťápnutý ňouma. Co je to za chlapa, když dovolí, aby se kolegové v práci otírali svými vtipy a poznámkami o jeho ženu - jemu je trapně, ale směje se s nima? A to jim to napřed ale musel sám vyprávět, jak jinak by to věděli. Ten člověk je sám zralý na psychiatra, podle mého názoru, a nechtěla bych ho mít doma ani ozdobně zabalenýho.

lebahu
6. září • 19:18

Pán má několik možností: ignorovat blbý kecy a chopit se úklidu sám, vyrazit se ženou dveře, sbalit si sám kufry, pohrozit rozvodem a dokopat ji tak k psychiatrovi... Ale pán evidentně volí nejpohodlnější možnost, sedět ve špíně a stěžovat si.

dragondra
6. září • 18:16

lebahu: Trochu mysli.když začne uklízet nebo umývat tak se do něj pustí jak fúrie,že nešetří vodou, houbičkami na mytí a jiným.Když si to půjde koupit ze svého,tak bude vřískat,že rozhazuje peníze. Tak mu poraď co má dělat. Tvůj názor by mne zajímal.

lebahu
5. září • 15:49

Elynor: Taky mě to napadlo, když se mu nelíbí její styl uklízení, proč neuklidí sám. Pod sprchu ji asi násilím nedostane, ale proč by musel žít ve špíně? Prostě je pro něho jednodušší nehádat se, mít doma klid, hlavně nic nedělat a jenom ze sebe dělat chudáka.

Barbina10
5. září • 14:56

Jít od ní,tohle je horší než co jiného,se smradlenou bych nebyla.Je to srab.

Elynor
5. září • 0:43

Dodatek - kdyby pán nebyl tak zoufale pod pantoflem, o ničem by se nedohadoval, a bez ohledu na paní by se normálně myl, a nejen sebe, ale umyl by i tu domácnost, aby se teda nemusel stydět před vlastními dětmi a vnoučaty Jestliže s ním ani to nehne, a jediné, na co se zmůže, je anonymní stížnost, měl by se sám nad sebou zamyslet.

Elynor
5. září • 0:37

Pán je teda tragéd. Mnoho let její divnosti přehlížel, tak čemu se teď diví? S věkem se obecně vlastnosti zvýrazňují a víc vyhraňují, u všech, ty dobré i ty horší. Buď mu to vadilo, tak se měl ozvat dávno, nebo si ji ani nebrat. Má, co chtěl, a že proto, aby měl klid, mlčí a trpí, a dokonce i dělá totéž, co manželka, to je jeho problém, to mu tady nikdo nevyřeší. Je to smutné, ta paní zjevně patří do ruky lékařům, ale tam měla být už před X lety. Pán zvolil cestu nejmenšího odporu, tak holt teď vidí ty výsledky. Ale hlavně že má ten klid.

liza65
4. září • 12:57

Jak ta dáma pere?

farah.farah
4. září • 11:49

jde zřejmě o psychickou poruchu, ale pokud si paní nepřizná že má problém tak s tím asi nic neudělají, nedostane ji ani k psychologovi....

lebahu
4. září • 11:43

Mata69: To uhlí mi připomnělo tchána, několikrát měsíčně v topnou sezónu slanil do sklepa a sprdnul nás, buď se mu zdálo uhlí málo a nešetříme a určitě před koncem zimy umrznem a nebo se mu ho zdálo moc a určitě hodně topíme plynem (máme topení na plyn i tuhá paliva) protože jsme líní chodit přikládat.
Množství uhlí (a 1000 jiných takových věcí) byla jeho mánie kontrolovat a pak nadávat "jak ti mladí dnes..."

Mata69
4. září • 11:15

Tchyně mi jednou vyprávěla o příbuzných, kteří sice měli deputátní uhlí, ale chlap byl tak neskutečně spořivej, že doma prakticky netopili, "uhlím šetřili" a nutil děti a ženu cestou domů sbírat různé klacíky na otop. Doma seděli všichni v zimákách a to uspořené uhlí se jim pomalu ve sklepě rozpadalo na prach.
Takoví lidé jsou už fakt nemocní a když takhle terorizují své okolí, měli by ti blízcí s tím něco dělat. Když už nic jiného, vzít roha.

Mata69
4. září • 11:13

lebahu: hele tak splachování už použitou vodou, to beru - to je v podstatě ekologické chování (i když je to opruz - kýbl...lejt to do toho hajzlíku z kbelíku, nacáká se kolem...) Jo, že se nesplachuje když jdeš na malou, ale až "pak najednou" - to znám i od své babičky...A další "spořivé" typy. To beru, to jsou lidé co zažili válku, co zažili nouzi, jsou tak vychovaní, mají to pod kůží. Ale paní z příběhu je evidentně nemocná.

lebahu
4. září • 9:46

Yasmin.Hayatt: A tak zas pokud má člověk možnost sprchnout se v práci, proč ne, jako za rok ta teplá voda může hodit pěknejch pár stovek. Neříkám, že se ze spořivosti nemýt doma vůbec, ale zas když ta možnost je, proč jí nevyužít.

Yasmin.Hayatt
4. září • 8:40

Tak už je mi konečně jasné, jak je možné, že mají sousedi tak ohromné přeplatky za vodu :-D :-D :-D
Se divím paní, že se nekoupe v práci jako její manžel :-D

lebahu
4. září • 8:29

To je pozůstatek z dob socíku, to se kradlo v práci (ze státního, tedy socialistickýho vlastnictví) všechno. Ostuda byla spíš to neukrást když to není přivázaný. Bylo to "ničí", tak proč to nevzít domů. Sprchovat se v práci, těžko říct jestli to jde, tady mají pečovatelky třeba jenom kancelář, WC s umyvadlem a kumbál na věci. Musely by se sprchovat u klienta a to by se klientovi (většinou taktéž spořivý důchodce) nelíbilo. Kolikrát mě bábiny sprdnou, když si u nich skočím na záchod, že spláchnu, že to stačilo až ona půjde na velkou, že se musí šetřit. Leda že by se rochnila v lavoru na tom záchodku u kanclu.

snoopy1
4. září • 8:09

Pokud paní pracuje v domě s pečovatelskou službou, tak se může umýt tam, když už je tak spořivá. Tohle je nemoc. Ale fascinuje mě, že jí není blbé krást drogerii - znala jsem jednu paní, co v práci kradla toaletní papír, aby ušetřila - nechápu, kdyby ji chytili, ta ostuda!

lebahu
3. září • 21:36

Mata69: Že lidi fakt vodou šetří a splachujou záchod vodou z vany po koupání, vodou z nádobí a tak, to vidím často (dělám se starejma lidma, ti jsou spořiví). Ono mezi náma, chovaj se i ekologicky, půl planety nemá co pít a my pitnou vodou splachujem záchod.
Ale to nádobí mýt vodou ve které se umyla sama je teda síla. A šetřit tak, že se prakticky neumývá taky. To bude nějaká porucha, někdo vidí všude bacily a desinfikuje, někdo má nutkavou potřebu uklízet, tahle zběsile šetří vodou. Možná pohrůžka rozvodem pokud se nezačne léčit by ji k psychiatrovi dostala.

Mata69
3. září • 21:19

Teda trochu mi otočilo kufr prohlášení, že vodu, kterou použije na svoje umytí, pak použije na mytí nádobí. :-/
Tam bych si nedala ani kafe.

j66
3. září • 20:34

Už vidím, jsk svou ženu přesvědčuje, aby šla k psychiatrovi, protože se málo myje a smrdí. Čím jí má přesvědčit ? Jí to určitě přijde v pořádku, naopak ta si určitě myslí že manžel to s mytím přehání a k psychiatrovi by měl jít on.

helza
3. září • 20:11

PERNIKARKA: Souhlasim s Matou. Jde o psychickou poruchu, pomoc psychiatra je nutná. A opravdu, pán píše, že se o tom problému se ženou přel a hádal, ale marně, ona naopak nutí jeho, aby s vodou zacházel stejně jako ona

druidka
3. září • 20:04

Mata69: souhlasím. Bez psychiatra to nezvládnou .

Babaloo55
3. září • 19:42

Mata69: Souhlasím.

Mata69
3. září • 18:30

PERNIKARKA: pán ale píše, že na debaty a dohadování už rezignoval.

PERNIKARKA
3. září • 18:05

Já bych se spíš ptala. jestli jste jí to někdy řekl, že Vám ta nesmírná šetrnost vadí a že Vám vadí i ten její způsob. Že vnoučatna nemohou u Vás být z tohohoto důvodu. A že v práci o tom vědí odkudpak asi?
Možní by bylo lepší než to dávat na tyto stránky tak si sednout a vyříkat si co mi vadí. Pokud by byl ten problém neřešitelný, tak zvažovat co dál, enbo vyhledat pomoc psychologa. Ono všechno se hezky čte, ale možná to není tak přesně jak je to napsáno.

Mata69
3. září • 17:09

Já bych řekla, že je to už psychická porucha...

Doporučujeme

Články odjinud