Míla (54): Zuřím, syn se chce oženit s těhotnou dívkou!

31 komentářů

farah.farah
25. listopadu • 13:48

No podle mne jde i o to že spolu chodí ani né půl roku a už se chtějí brát, což není zrovna dlouhá doba na to aby si byli jistí že to není jen krátkodobá zamilovanost, které až vyšumí nic po ní nezbude.

ivca001
25. listopadu • 8:15

Já nechápu, měla byste být hrdá, že jste vychovala pořádného muže, který se nezalekne povinností a postará se o svou lásku, by´t čeká cizí dítě. Možná je holčina ještě nezralá, ale to se dítětem spraví a co že nejí maso a chce jíst zdravě?! Na tom nic špatného nevidím, ba naopak.

farah.farah
24. listopadu • 14:54

Je to věc těch dvou maminka by se do toho neměla moc motat, protože to nepomůže jedině může zkusit syna přesvědčit že se nemusí brát že že spolu mohou žít na psí knížku klidně i po narození dítěte.zkrátka nasměrovat ho k tomu aby tomu dal víc času a nechal si otevřená zadní vrátka. Ale jestli je syn stejný jak slečna, jak paní naznačuje tak se zřejmě ti dva hledali, až se našli......Pokud jí vadí hlídat "cizí dítě" tak ať jim to rovnou řekne že ať s ní na hlídání nepočítají a ať to pak i dodržuje.

Zebruška
23. listopadu • 13:05

lebahu: myslím, že nejde o to, že by rozvedená žena s dítětem neměla právo na další "normální" život a nemohla si najít jinýho partnera, jde spíš o to, že tady to berou všechno strašně rychle, na první pohled neuváženě, a jsou k tomu navíc ještě oba dost mladí, nezkušení a spoustu věcí do budoucnosti si nejspíš neumí představit. Nemůžou se srovnávat nesrovnatelný situace. Představte si třeba jiný modelový případ - muž ve 30 letech, už s určitými životními zkušenostmi, se zajštěným zaměstnáním, se seznámí s rozvedenou ženou, která má dítě, sama ho vychovává, je tudíž už nějakou dobu sama, je jasné, že jenom nehledá rychle někoho, na koho přehodit odpovědnost za svůj život. Zamilují se, nějakou dobu spolu randí, muž si zvyká na dítě a po nějaké době, až se už docela dobře znají a sedí si vzájemně, tak začnou spolu bydlet. A když zjistí, že jim to klape, že si stále rozumí i ve společné domácnosti, tak se třeba vezmou a mají vlastní dítě a vše je pohoda a OK a nikoho by nenapadlo něco řešit. Jenže tady mluvíme o tom, že si kluk sotva po škole, ještě těžce nedospělý, chce vzít po dvou měsících (!) holku, co je těhotná s jiným, vůbec netuší, jestli jim to bude dohromady klapat, jestli zvládne vychovávat cizí dítě, jestli za něj opravdu bude chtít mít odpovědnost, dokud to dítě nedospěje atd. Proboha, přece nikdo nemůže po dvou měsících znát druhého člověka tak dobře, aby věděl, že si ho chce vzít, to je nezodpovědný v každým případě a tady je ještě ve hře péče o dítě.Takže by bylo na místě jim tu svatbu rozmlouvat. Ať spolu žijí, ať se mají rádi, ať si spolu začnou vychovávat partnerčino dítě a teprve pak, až uvidí, že to funguje a jsou spokojení, jdou do svatby. On si to dítě může osvojit až pak, když už bude vědět, že to je to, co opravdu chtějí. Jenže s tímhle spěchem to spíš vypadá tak, že slečna tlačí na pilu, aby měla "obětního beránka".

Rambíša
23. listopadu • 10:15

Věcně vyložit,co by se mohlo stát a pak nechat hocha,ať se v tom plácá,jak umí.Konečně bude matka si moci dělat,co chce,synek je dospělý,tak co.Slečna je možná hloupější,než je obvyklé,ale mazaná,není - li tu ten,najde se jiný,hlavně,že nějaký vůbec.Možná by návštěva rodičů slečny ukázala na pozadí všeho konání,a bylo by jasno.

j66
22. listopadu • 21:44

Mata69: Tak pokud to někdo udělá s rozmyslem, tak není co řešit. Je to ale dobrovolné a není na to žádný nárok. Já jsem reagovala na Dasa52: "Sama je rozvedená, žije s někým, kdo jí ani nepomohl uživit syna na vysoké, takže musela mít dvě zaměstnání, a bude někomu kázat morálku a umění žít? " To je pro naprosto zvrácené, ta paní svoje dítě uživila a jinému chlapovi je na krk nehodila, Já bych také nechtěla aby někdo živil mé děti. A pak se divíte, že neplatí dost na své vlastní děti, když musí živit cizí děti. Proč by to měli ti muži proboha dělat? Moje děti, moje odpovědnost !!! Nebo at zůstanou po rozvodu s otcem, když to žena nezvládne bez pomoci cizího chlapa.

Mata69
22. listopadu • 21:10

j66: mě by docela zajímalo, jak to myslíš - když si tedy nějaký chlap vezme rozvedenou, a třeba mají spolu další dítě - jak rozlišuje na které to dítě platí, jak oddělí svoje od vyženěného, jestli na to vyženěné nedá ani korunu. Samozřejmě beru ten fakt, že ta matka dostává na to svoje dítě z prvního manželství výživné.
Jestliže totiž pak žijí ve společné domácnosti, prostě se na výchově a výživě toho dítěte podílí. Neumím si představit situaci, jakým způsobem to rozlišit. A asi to tak nějak dotyčný bere, že když si vzal rozvedenou s dítětem, že to bude prostě další dítě v domácnosti, ať si svých pak pořídí kdoví kolik.
Když to vezmu do důsledku, ten kdo má dítě v péči si ho klidně zajistí - ale je dost pravděpodobné, že se to stejně projeví ve společných příjmech (respektive výdajích) nové rodiny. Jestli je to srozumitelné jak to myslím.

j66
22. listopadu • 21:03

Dasa52: Naprosto nechápu, proč by muž,který žije s rozvedenou ženou měl živit její děti. Kdo má děti v péči, musí být schopen si je zajistit a ne je pověsit na krk jiné osobě!!!

Dasa63
22. listopadu • 20:43

Mě by zajímalo, kde ta megera bere tu jistotu, že si syn ničí život. Sama je rozvedená, žije s někým, kdo jí ani nepomohl uživit syna na vysoké, takže musela mít dvě zaměstnání, a bude někomu kázat morálku a umění žít? Tak to je teda dost přes čáru! Že je holka těhotná asi nebude jen její vina, obvykle na to bývají dva. Zřejmě to dítě chtěla, když si ho nechala, možná ho chtěl i on, když se nijak nechránil proti početí, a pak se na ní vybodnul a utekl od zodpovědnosti - takže opravdu debil. Kvůli tomu nemusí ještě holka zůstat do smrti sama. V dnešní době, kdy se každý 7. pár léčí z neplodnosti, možná ještě bude kluk rád, že má aspoň tohle dítě. A jestli je jeho nebo debila bude opravdu úplně jedno. Navíc nikdo neříkal, že holka nenechá debila platit alimenty. Peníze jsou podle mě v tomto případě podružný problém, pokud to dítě chtějí vychovávat jako vlastní. Btw: ten chlap, co s ní žije si taky ničí podle ní život? Protože ona měla taky dítě s jiným, když ho poznala. No prostě IQ tykve.

Mata69
22. listopadu • 20:38

Elynor: víš co, ber to tak, že těch informací tady máme prostě málo. Jen od té zděšené matky, nic víc. Takže ono to všechno může být docela trochu jinak. Taky nemusí, ale těžko z toho vyvozovat jakékoliv závěry.

Elynor
22. listopadu • 20:24

lebahu: neexistuje žádné "právo na normální život". Každý máme takový život, jak jsme si to zařídili. Někdo holt blbě. Slečna popsaná výše si to zařídila tak, že se pověsila na krk prvnímu, kdo vypadal jenom trošku slibně, a projevil ochotu se starat. Nikde se tam nepíše, že by se snad nějak - jakkoliv - snažila sama situaci řešit. Přitom to dítě má jistě nějakého otce, a ten, byť údajný debil, má jako první mít povinnost se starat, platit výživné atd. Protože slečna neumí nebo nechce svému dítěti zajistit toto jeho právo, měl by to za ni udělat někdo třetí? Proč? Protože je naivní a zamilovaný? No... jak už jsem psala, to by byl tvrdý trest pro toho kluka. Jo, kdyby to bylo jeho dítě, je to jiná věc. Za blbost se platí. Ale tady by měl mládenec platit za cizí blbost.

lebahu
22. listopadu • 19:55

Elynor: Dobře, tak mu nedá zaracha a na 14 dní nezakáže televizi, ale bude se do nich tak dlouho srát, až je rozeštve a jeden nebo druhej to nevydrží a vzdá. Jakej je v tom rozdíl? Je dospělý a nikdo (ani matka, která ho porodila a dřela jak mezek aby dostudoval...) se nemá právo míchat do života.
Takže podle tebe všechny svobodné matky, rozvedené s děckem... už nemají nikdy právo na normální život? Aby to náhodou nějaký "chudák muž" neodnesl? Já myslím, že chudák muž do toho má taky co mluvit a pokud se svobodnou matkou nebo rozvedenou chce být a chce se starat o cizí dítě, je to jeho volba. A může jim být spolu po zbytek života moc fajn (a nebo taky ne). Proč vzdávat život ze strachu, že něco nemusí vyjít?
Jinak souhlasím s tím, že svatba až po narození dítěte z důvodu automatického otcovství u dětí v manželství narozených, to je možná jediná věc, která by se synkovi mohla vysvětlit, pokud to třeba neví.

Elynor
22. listopadu • 19:40

lebahu: ale já jsem nikde nenapsala, že by měla matka něco řešit za syna. To dost dobře nemůže, je dospělý (předpokládám, že VŠ dokončil později než v 18 letech), takže mu matka nemůže zabránit v jeho neuváženém konání. Ale to neznamená, že nemůže vůbec nic dělat a jenom bezmocně přihlížet. No a že slečna není první ani poslední těhotná s debilem? To jistě ne, bohužel. Mnohé ženy i starší a zkušenější si dost dobře nerozmyslí, s kým mít dítě. A pak na to skutečně zbytek života doplácí - hlavně ale na to doplácí většinou to dítě. Což je sice smutné, ale je to problém především těch žen. Proč by to měl za ně řešit nějaký muž, potažmo jako v tomto případě sotva dospělý kluk, který k tomu přišel jako slepý k houslím?

Mata69
22. listopadu • 19:34

j66: hmmm jasně, dítě pak bude automaticky "jeho". Jsem nějaká zabržděná, došlo mi to.

j66
22. listopadu • 19:08

Mata69: A proč by asi plánovali svatbu před narozením dítěte ?

Mata69
22. listopadu • 19:04

j66: a ona tam někde píše, že to dítě chce vzít za své?

j66
22. listopadu • 19:02

šiška: Já si myslím, že nejde ani tak o tu svatbu, ale o to zda těhotná dívka přesvědčí syna , aby dítě uznal za své. To mě přijde mnohem podstatnější. Když se ožení může se rozvést , ale na to dítě bude platit až do jeho samostatnosti a to je teda závazek na minimálně na 20 let.

šiška
22. listopadu • 17:45

Jediné co se dá v té situaci dělat, nedělat svatbu ale žít spolu na psí knížku alespoň nějakou dobu! Čas ukáže co v kom je a není!!! Jiné řešení snad ani není. Stejně si myslím, že každý pár by se měl první spolu sestěhovat a žít spolu se vším všudy jako manželé nějaký čas než se nechají oddat.

Mata69
22. listopadu • 17:12

j66: stát se může ledacos - mám tři syny, kdo ví co mě čeká. Ale prostě jsou věci, kterým člověk nezabrání, něčím si ty děti prostě projít musí. Jinak nedospějí nikdy.
Určitě bych nebyla odvaz kdyby mi syn přivedl těhotnou holčinu, navíc těhotnou s jiným "debilem". Asi bych se jim po dvouměsíční známosti snažila rozmluvit svatbu, ať spolu jsou, žijí, ale svatbu ať zatím odloží. Dva měsíce známosti jsou fakt málo času.
Já spíš chtěla říci, že maminka pro svého jedináčka, kterého sama vypiplala a celou dobu mu umetala cestičku, že pro něj čeká asi něco "lepšího" a asi sotva se najde dívka, která jí bude zcela vyhovovat a bude se jí zamlouvat. Každá bude ta, co jí syna odvede a do dokonalosti (v očích matky) bude mít daleko.
A my tu máme skutečně jen popis té rozzuřené matinky.

suru
22. listopadu • 17:06

Bylo by dobré,aby si synek svatbu oddálil.Ať žije se svou přítelkyní,ale aby se zatím neženil.Po době,až zjistí že opravdu je to správné se vezmou..Třeba po pár letech..Může to být od těhotné dívky vychytralý tah..

Petr30
22. listopadu • 14:23

No, kdo si nějakým úletem neprošel. Já jsem také začal s holkama pozdě (24), do jedné se zamiloval, a chtěl hodit Vš a rozjíždějící se kariéru na hřebík....pak se slečna vybarvila. Typuju, že byla první, co mu dala.
Na místě paní bych zvolil zdržovací taktiku, aby si neudělal nějaký závazek, ze kterého už se pak nedostane. Prostě zdržovat a počkat, až se slečna vybarví. Ono mu to dojde a pak se akorát bude chytat za hlavu. Takže - nejdřív svatbu odsouvat po těhotenství, pak až bude dít větší. Na racionalitu teď neuslyší.

Novrol
22. listopadu • 11:28

No tak, ve kterém žijete století?

lebahu
22. listopadu • 11:03

Elynor: Malinko rozpor ne? Synka rozmazlovala a nenechala dospět... a teď by se do toho měla vložit a vyřešit to za něho. Jak jinak se dítě nechává dospět, než že se vystrčí do světa a nechá se ho, ať si namlátí čumák a řeší své problémy samo?
Máme informace pouze od "zuřící" matky. Slečna není ani první ani poslední, která je v 18-ti těhotná s "debilem" (ještě cca 30 let zpátky se v 18-ti vdávala každá druhá, protože musela, povětšinou se tedy vdala za "debila" co ji zbouchnul). To už jako do smrti musí holka trpět a kát se ze svého hříchu, bez šance najít si slušnýho chlapa a mít normální rodinu? Krapet středověk, ne?

Elynor
22. listopadu • 10:45

No, je to průšvih. Částečně za to asi může i ta matka, protože synka trošku moc rozmazlovala, a on pod jejími křídly nestihl dospět. Ovšem tohle je příliš velký "trest", to si mládenec nezaslouží. Ani na minutu bych nepředpokládala, že ze slečny bude "prima matka a manželka" - to zcela jistě nebude. Leda by se zázrak stal, a to se teda běžně neděje. A taky není pravda, že jako matka nic dělat nemůže. Každopádně tuhle situaci nezávidím, sama jsem si prošla něčím podobným, naštěstí v případě mého synka slečna nebyla těhotná s debilem, ale i tak to byl rok bezesných nocí, nicméně jsem to nenechala osudu, a slečna posléze pochopila, že jí pšenka nepokvete a se synem se rozešla. Je to dávno, a on to dneska hodnotí slovy "byl jsem blbej".

patrikchrz
22. listopadu • 7:25

Co na to říct, slečna si to prostě uměla zařídit.
Matka může pouze syna upozornit na rizika, zejména, že když si holku vezme a/nebo dítě osvojí, bude mít už "neodpáratelně" povinnost platit výživné i když si holka třeba najde jiného partnera (pokud si ten dítě úředně neosvojí) a pokud si holku vezme, tak v případě rozvodu bude nejspíše platit výživné i jí (protože ona asi moc pracovat nebude....).Ale říct to jednou a pak držet jazyk za zuby, jestli se nechce stát "stíhací tchýní" a přijít tak o syna a výhledově i o možnost nějakého normálního styku s dětmi (ať už tím cizím, nebo vlastními).

Zebruška
22. listopadu • 2:40

Tý jo, tak já bych jako matka z toho teda taky byla přešlá... Ze slečny se sice může vyklubat fajn holka, ale upřímně - slečna, která krátce po maturitě otěhotní s nějakým "debilem", se kterým si jen tak užila, a sotva zjistí, že je těhotná, tak si nabrnkne kluka, kterýho si chce po dvouměsíční známosti vzít, na mě taky moc jako správná holka do života nepůsobí (v 18 letech sice nikdo není úplně dospělý a zodpovědný, ale těch holek, co v 18 letech otěhotní s "totálním úletem" zas taky tak moc není, to je zase druhý extrém). Taky bych spíš od toho svazku čekala hlavně problémy, než vyhlídky na spokojený a pohodový život. A taky bych jako matka měla obavy, že holka bude mírně řečeno "do větru", že na mýho syna přehodí starost o dítě, který on bude živit, a sama bude dělat bůhvíco (zahýbat mu někde apod.). No jo no, ale nic víc bohužel matka nemůže dělat, jenom mít z toho těžkou hlavu. Syn je už dospělý a svůj život si bude žít sám, je jen na něm,s kým ho chce spojit. Matka mu jistě může říct svůj názor, ale pak se rozhodnout - buď bude proti dívce při každé příležitosti brojit a pak se stoprocentně se synem rozloučí a ještě ve zlém, protože on si to jistě nenechá líbit a nebude mít žádný důvod matku navštěvovat a poslouchat její rýpání, nebo si nechá svoje obavy pro sebe a aspoň nepřijde o syna. A když jim to vyjde, tak třeba získá dobrou snachu a vnouče, byť nevlastní. No a když jim to nevyjde, tak jí zůstane aspoň nezničený vztah se synem.

j66
21. listopadu • 21:54

Mata69: To by mě zajímalo, kdyby se to stalo ve Vaší rodíně a Váš syn třeba až po lhůtě kdy může otcovství odmítnout, slečna si našla jinou osudovou lásku a on platil alimenty dalších 26let. Někteří lidé jsou ovlivnitelní docela dost, pro mě je ta slečna pěkná manipulátorka, přinejmenším.

j66
21. listopadu • 21:44

.Prominte, jak vůbec ta dívka k těm vztahům přistupuje? dyn s ní chodí dva měsíce, ona je v pátém měsíci. Zaš*ká si s dle jejích slov s debilem , je těhotná a ani se neoklepe a š*ká s s dalším debilem Jak jinak toho syna nezvat to teda nevím. Já bych to viděla, že v některých věcech je vyzrálá dost, třeba jak si obratem sehnat troubu na placení alimentů, prostě šmejdka.

brian
21. listopadu • 21:39

Nesouhlasim s komenty, syn si absolutne neuvedomuje ve sve naivite a zamilovanosti realitu! Pani uprime lituji, jen nechapu, proc by se o to dite mela starat ona??? Slecna nema vlastni rodice? A ze se syn chce chovat zodpovedne? Preskocili jste popis slecny???

Mata69
21. listopadu • 20:17

No jo, matinka asi chtěla pro synáčka přinejmenším paní "inžinýrku" a on si najde mladou holku a ke všemu těhotnou s jiným! Pořád by za něj nejraději rozhodovala, žehlila jeho potíže a umetala mu cestičku. Milá matko - zuřit můžete jak chcete, ale doporučuji vám nechat syna žít svůj život. I s chybami, protože jinak těžko dospěje a zmoudří. Možná dělá chybu, dost možná vůbec ne. Je i dost pravděpodobné, že z toho "telátka" se vyklube prima matka a partnerka pro vašeho syna. Vy jste asi byla zrovna po svých osmnáctinách dospělá, zodpovědná a vše znající žena že? ;-)

lebahu
21. listopadu • 20:08

Chtěla jste, aby syn dospěl a choval se jako zodpovědný muž. To on momentálně dělá, stará se o svou těhotnou ženu (to že dítě není jeho je vedlejší). Takže ho nechte žít. Myslet si o tom můžete co chcete, ale to je tak asi všechno co můžete. Je to jeho život, jeho volba a jeho odpovědnost.

Doporučujeme

Články odjinud