Najdu vysněného partnera?

108 komentářů

t.sašenka
22. ledna • 18:52

Já jsem svého vysněného prince na bílém koni našla.

Martinka a Lucinka
5. září • 14:07

snít o něm můžeme, ale nikdy ho mít nebudeme, jelikož se ještě nenarodil :-) snad jen v románech...

Kocicka
1. prosince • 21:36

Wenuse: Já myslela, že vysněný je vždycky lepší než reálný, proto existuje taky jenom ve snech... <:e96>Ovšem můj současný partner je lepší než cokoli, co bych si kdy dokázala vysnít <:e46><:e46><:e46>

Wenuse
17. listopadu • 8:48

Muj vysneny chlap je paradoxne o neco lepsi nez soucasny....proc se vzdy honime za necim lepsim, kvalitnejsim????....stejne pak zjistime, ze to, co mame doma je moc velky zlaticko,ale vetsinou to zjistime az kdyz je uz pozde:o(((

lea
2. října • 18:38

Re1, nedivím se, že si ceníš na svém muži právě tohoto. je pravděpodobnost, že nikdy neoblafne ani tebe<:e100>

Re1
2. října • 0:03

Ryngle : tak jich spoj 6 <:e47>

Re1
1. října • 23:16

Qlinda : já si svýho muže cením taky po zkušenostech, ale právě těch, co jsem udělala s ním
když jsem si ho brala, tak jsem si ho cenila pro některý vlastnosti, který mu zůstaly a mezitím jsem objevila řadu jiných, kdy jsem si hozačala cenit ještě víc.
Můj muž podnikal ještě před několika lety ve sdružení dalších starších mužskejch, jeden umřel a byly náznaky, že by tu ženu bylo jednoduchý oblafnout při vypořádání, a můj muž to zasekl.Řeknu ti, že jsem smekla, udělalo to na mě tehdy velkej dojem.

Ryngle
1. října • 14:53

Svýho vysněnýho chlapa si představuji tak, že spojím asi tak 5 různých chlapů, které znám, do jednoho. Ale stejně to nebudu ono.

Jasmina.
1. října • 10:37

Qlindo,to verim a postavit se takovymu neschopnymu,ktery vecne skuci a vycita jak vsichni kolem...to se chce opravdu postavit, zatnout zuby a neustoupit.
Re1 tu nekde psala-ze prave ti neschopni chteji po druhych zazraky a bohuzel je to tak.

Qlinda
1. října • 9:48

Jasmino, souhlasim s tebou,ale plati to i naopak. I ja si cenim vice muze,ktereho mam nyni po zkusenosti,kterou jsem udelala drive. Ve 30 bych si ho asi moc nevazila....
I muj muz si vybiral svou prvni zenu podle stylu,ktery popisuje Bull(10 v rade a los). Vybral si tak,jak o tom pisi na jine diskuzi (Proc se mu nechce byt otcem) a ani po x- letech neni schopen se vyporadat s nasledky sveho rozhodnuti.

Jasmina.
1. října • 9:48

Regi,rikat si o pomoc,jo.
Drive jsem si nerikala protoze jsem hledala reseni sama.hm,je fakt ze okoli si zvykne,ze Ty nic nepotrebujes a proto take nehne prstem.
Ale zase si myslim,a to uz je o povaze,ze je lepsi se zaridit tak,aby se opravdu nemuselo rikat o pomoc a ani se litostive divat na to,jak pro jine neschopne se ostatni mohou pretrhnout.
Ja to znam,svara ktery jeste v 35ti zije s rodici a teprve ted se konecne stehuje ale nez se odstehuje,musi vytapetovat,parkety polozit a tak taticek maka.Svagrova si poridila druhe dite a ackoliv ma matka tezkou cukrovku a z domu takrka nevychazi-dite je vecne u ni.
Samozrejme ze ja s muzem bychom si mohli o takove pomoci nechat jen zdat,uz jen vysledek toho,ze nase deti rikaji sousedum "dedo a babi".
A jasne ze nam to byvalo lito,dokonce se obcas projevily i zachvaty ukrivdenosti.
Ale na druhou stranu jsme si zvykli se starat o sebe a ted-no at si zkusi nam nekdo kafrat do chodu rodiny!
Ale jinak rici si o pomoc-takovou mensi a nezavaznou,tak aby treba soused Ti pomohl rad a nic si za to nezadal,tak aby manzel citil,ze ho zena potrebuje...tak v tom bych souhlasila taky.

Bull
30. září • 22:59

Livia 30.9. 20:03,
hádej, já budu zatloukat. To je druhá věc, kterou jsem se naučil. :-))

Re1
30. září • 21:28

lea : <:e47><:e47><:e47>

lea
30. září • 21:10

Re1, znám své hranice<:e1>

Re1
30. září • 20:34

Lívia : ymlouvat se bude i ten třetí <:e20>

Re1
30. září • 20:34

lea : ta teda tři, když jinak nedáš <:e47><:e47>

lea
30. září • 20:17

dva chlapy? "ošustit a opustit" jak se říká...<:e76>

Livia
30. září • 20:15

RE a keď budeš chcieť zatĺcť kliniec, tak sa bude jeden vyhovárať na druhého..<:e47>

Re1
30. září • 20:09

Regina :
"Věnuj se sobě, tak tě totiž budou postrádat."
myslím, že o to ani tak nejde, třeba člověk jen přijde na to, že chlap(i) nejsou smyslem života <:e96>

Re1
30. září • 20:08

Regina : když člověk uživí dva chlapy, proč by je nemohl mít ? <:e47><:e47>

Livia
30. září • 20:03

Bull 30.9. 16:01 28% - to je príklad toho, čo vydávaš za citát z pánskeho časopisu?? (reakcia Bull 30.9. 16:19- na jak řešit neveru)
<:e68>

Regina
30. září • 17:06

Jasmi, uhodilas hřebíček na hlavičku.Věnuj se sobě, tak tě totiž budou postrádat. Když se věnuješ ostatním, je to přeci samozřejmost, aspoň pro děti a manžela.
Já se teď učím říkat si o pomoc. Dřív mi to dělalo problémy.
Mít dva chlapy? Jak dlouho se dá sedět na dvou židlích? To je přímo paranoidní.

Livia
30. září • 16:10

Bull <:e47><:e47><:e47> dobrý!

Bull
30. září • 16:01

Re1 30.9. 15:45,
ta rada zněla:"Postavte do řady 10 žen ze svého okolí a potom si tu nejlepší vyberte losem".
To je vše.

Re1
30. září • 15:45

Bull : tak nás nenapínej... kdybsme chtěly partnerku (taky si vybrat) <:e96>

Bull
30. září • 14:19

Jasmina 30.9. 14:13,
v nějakém pánském časopisu jsem onehdy četl, kterak sobě vybrati ideální partnerku. Bylo to krátké, jasné, srozumitelné.

Jasmina.
30. září • 14:13

Jo,Bull? I to je mozna to,co Vas k nam pritahuje,cha chaaa.
Protoze kdyby chlap dostal jiz od zacatku idealni zenu-nudil by se,nevazil by si ji.
Chlap musi nejdrive poradne dostat na pr.del,aby mel konecne jasno,s jakou zenou je konecne pohadkovy zivot.
(a obracene,samozrejme)

Bull
30. září • 13:40

Re1 30.9. 13:01,
v tomhle jste holky nedostižné. Vždycky si dokážete najít nějakou výmluvu.
Cha cháááá

Re1
30. září • 13:01

Bull : ale to by už byly ženy a holky tak moc ideální, že by je snad ani žádnej chlap nechtěl <:e96><:e47>

Bull
30. září • 0:21

Jasmina 29.9. 20:50,
no konečně. Kdyby se holky věnovaly především sami sobě a pracovaly sami na sobě, přestaly by řešit problémy s ideály. To by bylo žrádlo.
Cha cháááá

Re1
29. září • 22:56

Jasmína : 20.50 <:e29><:e29>
jo, to je hodně rozumnej začátek spokojený cesty

Jasmina.
29. září • 20:50

No,ja uz ani radeji nesnim,tolikrat jsem si narazila cumak,ze se radeji konecne zacinam venovat sama sobe nez muzskejm.<:e16>

Qlinda
29. září • 10:57

Pochopila jsem sice rozdil mezi pretvarenim a vytvarenim, ale obavam se,ze u vetsiny mych pritelkyn,ktere uz stravily se svymi muzi nejaky ten patek, se jejich manzel velmi lisi od jejich idealu. Dokonce se snad s lety od neho vzdaluje....t.zn,ze ideal je to,co se lisi od manzela
co nejvic.
Ja jsem ale mezi nimi takova vyjimka,ktera se o vytvareni idealu podle doma existujiciho prototypu, pokousi. Zatim to jde,ale nejsme spolu zase az tak moc dlouho (jen 11 let).
Je to tedy asi mozne,ale neni to moc bezne.

Kýma
29. září • 9:03

Vysnění partner, nevim,zválštní pojem, připomíná mi to spíše mé myšlenkové pochody v 13 -16 letech. Pro mě je "vysněný" partner, muž který má relativně minimálně vlastností co mi vadí či jsou mi nepříjmené, žiju s nim ráda a s chutí<:e96>

Bull
29. září • 0:42

Livia 29.9. 0:38,
dobrou noc.

Livia
29. září • 0:38

Bull, ja keď mám dojem, že niekto špatne pochopil, čo som povedala, tak na neho nevyletím, že nechce rozumieť a potrebuje slovník alebo, že z mojho pohľadu je to jasné a logické, tak nereagujem. Ale pokúsim sa to vysvetliť alebo povedať inými slovami , často aj "po lopate". Predídem tým zbytočným problémom. Aj o tomto je komunikácia. Tak prosím ťa, ak budeš mať nabudúce dojem, že došlo k nedorozumeniu, skús to riešiť najskôr vysvetlením ako obvinením, že ťa nechcem pochopiť.Prajem dobrú noc. Dnes som toho mala za sebou dosť..<:e7>

Bull
29. září • 0:34

Livia 29.9. 0:25,
vím, že se mnou souhlasíš. Vím, že předtím jsi se mnou nesouhlasila, protože jsi si mylně vysvětlila mou myšlenku. A to mě mrzelo.
Ideál mi nevadí, protože můj ideál smí mít i své chyby. :-))

Livia
29. září • 0:25

Bull, toto je zrozumiteľnejšie a súhlasím. Možno dodám, že tie ideály budú bližšie k realite.
Tak ako si to napísal prvýkrát to evokovalo ,a nie len u mňa, aj iný pohľad . To vytvorenie ideálu mi pripadalo vytvoriť si supermana a nasilu prispôsobovať potom dotyčného mojim víziám. Mne nejak všetko ideálne a dokonalé naháňa husiu kožu..

Bull
29. září • 0:10

P.S. Takhle se mi diskutuje mnohem snadněji.

Bull
29. září • 0:09

Livia 28.9. 23:59,
většina lidí má představu o svém ideálním partnerovi. Tento ideál si většinou vytváří v době, kdy žádného partnera nemá. Později nějakého partnera získají. Většinou se více či méně liší od představy ideálu. Pokud však i tak vyhovuje, vytvoříme si novou představu ideálu. Proč se dál trápit hledáním ideálu?

Livia
28. září • 23:59

Bull 28.9. 23:35 28% + -
Bull čo je to vytvárať ideál a ako si to predstavuješ?Chytré holky vedia, že ideálny partner neexistuje...<:e96>

Bull
28. září • 23:35

Livia 28.9. 23:17,
psal jsem o tom, že chytré holky ideál nehledají, ale že si ho vytvářejí. Na to jsi ty reagovala svým příspěvkem o přetváření. A tím jsme se trošku rozešli. Já mluvil o vytváření ideálu, ty jsi mluvila o přetváření partnera. Předpokládám, že uznáš, že to je rozdíl. Ty jsi pak pokračovala o tom, jak je snaha o přetváření ošidná. K tomu jsem neměl co dodat, leda snad to, že o tomto jsem nemluvil a ani se bavit nehodlám. Na což jsi ty reagovala svou poznámkou, že jsem vzteklý a indisponovaný.
Nechtěl jsem se zbytečně přít, když důvodem nebyl rozdílný názor, ale jenom nedorozumění.
Eto vsjo. :-))

Livia
28. září • 23:17

Ktorá konkrétna moja reakcia bola zvláštna?Bull nemusíš mi nič potvrdzovať ani vyvracať.
Mne tiež prišla zvláštna tvoja reakcia , len preto, že som v tvoje konštatovanie poňala v širokej platnosti. Z mojej ženskej logiky mi neprišla totiž moja odpoveď tak úplne od veci. A k tomu ideálu- myslím si že to vytváranie ( v tvojom poňatí) by malo ísť ruka v ruke s uvedomovaním si reality, hlavne v niektorých detailoch .

Bull
28. září • 22:51

Livia 28.9. 22:20,
tak teď nevím, jestli ti mám potvrdit, že jsem vzteklý a jsem indisponovaný nebo jestli ti to mám vyvracet. Co vím, je ža ať udělám cokoliv, bude to špatně. :-))
Samozřejmě jsem mohl psát, že v tom co říkáš máš pravdu, ale přišlo mi to z mé mužské logiky zbytečně, protože jsi psala něco o něčem jiném než já. Ne že bys nemohla psát o něčem jiném, ale jako reakce na mne mi to přišlo řekněme zvláštní.

Livia
28. září • 22:20

Bull 28.9. 22:09 28% + - Livia 28.9. 22:00,
Snažím se psát tak, aby bylo zřejmé co si myslím a proč si to myslím - fajn, tak teraz to zrejmé nebolo. keby si nebol vzteklý, tak by si v kľude napísal, že v tomto smeru mám pravdu, ale ty si to myslel tak alebo onak. A nemusel by si mať traumu o voze a koze. Povedal si mi, že chceš vzdelávať ľudí. Tí čo nepochopia tvoje slová na prvý šup odpíšeš?Netuším, která z vás tu dnes hraje jako hru, ale rozhodně dnes na nějakou hru nemám odvahu, ambice, náladu- súhlasím, že si dnes poriadne indisponovaný. BTW nik nič nehrá.

Re1
28. září • 22:14

Bull : neber to osobně, nemyslím totiž, že by to bylo skutečně osobní <:e68>

Livia
28. září • 22:11

Napísal si dosť všeobecný názor a dostal si odpoveď z určitého uhlu pohľadu a neoponoval si, že nemám pravdu. Vytvárať ideál má totiž fakt široký diapazon.
K propíraniu a hľadaniu riešenia - máš tam aj moje riešenie.

Bull
28. září • 22:10

Re1 28.9. 22:08,
není,ale to ty samozřejmě nemůžeš pochopit, protože ty jsi ta která trestá, zatímco já jsem ten trestaný.
Cha cháááá

Bull
28. září • 22:09

Livia 28.9. 22:00,
snažím se tu číst pozorně, co píší druzí. Snažím se přijít na to proč to píšou, proč si to myslí.
Snažím se psát tak, aby bylo zřejmé co si myslím a proč si to myslím. Proto mě nikdy nepřestane překvapovat, že na mou poznámku o tom, že někdo mi tu stále nechce porozumět ovjeví reakce jiného, který napíše, že dupu vzteky,že není po mém. Nejsem vzteklý, nedělám si patent na rozum. Akorát mě prostě mrzí, když já vo voze a druhý o koze a já mu to řeknu, tak on se mě klidně zaptá a co mi na té jeho koze vadí. Nevadí mi nic, akorát je to prostě jinde.
Když dovolíš, zbytek tvého příspěvku nechám stranou ležet. Alespoň pro dnešek.
Netuším, která z vás tu dnes hraje jako hru, ale rozhodně dnes na nějakou hru nemám odvahu, ambice, náladu. :-))

Re1
28. září • 22:08

Bull : 21.52
a není právě to to roztomilé ? <:e96>

Livia
28. září • 22:02

Bull 28.9. 21:33 - to je individuálne a trpia tym aj chlapi..

Livia
28. září • 22:00

Bull, ty sa rád číliš keď nie je po tvojom,že? Veľké holky to vedia a veľký chlapec dupe nožkou.
<:e20>
Jo Bull, jasne, jediný, kto to vie správne si ty a tiež nepremýšlaš nad tým, čo ti tu napíšu ostatní. Iste vieš, že podobne len vytváranie nestačí. Vziať si partnera, ktorý čo najviac spĺňa moje požiadavky je iste lepšie ako vziať si niekoho, kdo je mi nesympatický, nerozumieme si, ale budem dúfať, že jedného dňa sa stane z neho on mého srdce šampión..
Ale neriešme to, ono je to fakt na telenovelu.Samozrejme, že nepolemizujem o tom, že sa dvaja partneri , ktorí spolu žijú vzájomne zosynchroniziu, budú tolerovať a rešpektovať.
tolerujem a rešpektujem aj svojich kolegov s ktorými som v kancli min. 8 hodín..

Bull
28. září • 21:52

Re1 28.9. 21:50,
no právě, muž tě na to upozorní, pokud nehledá řešení. Žena tě za nalezení řešení ztrestá.:-))

Bull
28. září • 21:50

Re1 28.9. 21:46,
a nešlo by dopředu říct, jestli budem jenom probírat nebo jestli třeba zrovna fakt hledáme řešení? Občas se totiž tváříte, že opravdu hledáte řešení a když vám ho někdo nabídne, tak jste najednou rozčílené.

Re1
28. září • 21:50

Bull : spíš jen pro zajímavost, kontakt s muži mě docela vycvičil v tom smyslu, že v realitě při komunikaci s nimi přepnu hlavu "na hledání řešení", což nedělám v realitě při komunikaci se ženami
paradoxně (život je skutečně bezvadnej) se mi opakovaně stalo, že jsem byla upozorněná muži, že jim nejde o řešení věci ale o probrání možných aspketů <:e20>

Re1
28. září • 21:46

Bull : 21.33
vše má své výhody a nevýhody
někdy je dobré propírat téma bez ambice nalézt řešení (tedy s cílem zjistit jen názory druhých) někdy je třeba zacílit na řešení (tedy utvrdit se ve svém názoru anebo jej korigovat)
optimální je asi umění obojího <:e20>

Bull
28. září • 21:44

lea 28.9. 21:40,
otravuje, to jo, ale zatím neotrávilo.
Poslední dobou se stávám imunním - životní nutnost.
:-))

lea
28. září • 21:40

Bull, nemyslela jsem, že by tě měla naštvat Re1, myslela jsem, že tě otrávilo dlouhé "propírání přetváření a dotváření a tvoření"

Bull
28. září • 21:35

lea 28.9. 21:31,
ani náhodou jsem se nenaštval.
Re1 mě naštvat ani nechtěla.

Bull
28. září • 21:33

Re1 28.9. 21:19,
pokud se ještě vrátím k propírání a probírání témat ženami, čímž řádně odbočím od daného tématu, tak ženy probírají aby probíraly. To, že nic nenajdou řešení je netrápí. Pokud mají nějaký problém, tak probíráním se potřebují utvrdit v tom, že to opravdu problém je, potřebují najít vyníka mimo sebe odpovědného za jejich problém a pokud se tohle podaří, víc nepotřebují. Ale to byla jenommalá odbočka.

lea
28. září • 21:31

no Bulle, neříkej, že jsi se naštval<:e14> i když já to dělení ženská chlap (jak píše Re1) nemám ráda...asi jsou to jen problémy tohoto typu komunikace, ne?

Bull
28. září • 21:30

Re1 28.9. 21:19,
na vědomí to beru, leč to je tak vše, co jsem s tím schopen dělat.
Navíc, pokud mě tímhle širším přístupem zaskočí někdo, u koho bych jej nečekal nebo aspoň s nějakým ohledem na mě. Beru to tu jako trénink, ale někdy mi přijde, že to s tím tréninkem až přeháním, přesněji, že ti/ty, kteří mě tu trénují to berou až moc vážně.
Cha cháááá

Re1
28. září • 21:19

Bull : propírání a probírání začasto u žen znamená rozvíjení tématu
zaznamenala jsem, že muži se více drží tématu a toho, co řekli, ber jen na vědomí, že tady mluvíš se ženami, u kterých komunikace funguje volněji
<:e96>

lea
28. září • 20:53

Bull, myslím, že není důležité, jestli jsi o "přetváření" partnera mluvil zrovna ty...důležité je, že to tady vůbec padlo, spousta lidí si (a já myslím, že naivně) myslí, že to funguje...a proto je dobré, že jste na to vůbec naraziliale já se ti omlouvám, blbě jsem si přečetla tvůj příspěvek, kde mluvíš o vytváření a ne přetváření, sorry

Bull
28. září • 20:47

Re1 28.9. 20:42,
škoda, že když vás ta moje úvaha zaujala, že probíráte něco, co jsem nikdy neřekl.
Škoda, ale chápu to. Možná ve vaší řeči to, co jsem řekl, znamená to, jak jste to pochopily vy. Jak říkám, nemám slovník a ani ho nechci.

Re1
28. září • 20:42

Bull : 18.36
take it easy <:e96>
hodils na plac úvahu, která zaujala a tak to my ženský propíráme a probíráme <:e68>

Re1
28. září • 20:06

ještě poznámka k tomu vysněnému partnerovi a k jeho hledání :
já myslím, že když to člověk bere z toho "vysněnýho" úhlu, tak se mu moc v hledání nedaří
všechno, co nějak vymezujeme, zužuje naše možnosti
já myslím, že je líp, když člověk moc nesní ale víc žije

lea
28. září • 18:46

pokud nekdo počítá od začátku vztahu na přetváření a upravování toho druhého je to od začátku špatné...po pominutí zamilovanosti a prvního okouzlení, kdy jsme si schopni slíbit kdeco , může přijít velké zklamání, ten druhý na přetváření jaksi nemusí chtít přistoupit. vše je jednodušší, čím jsou oba mladší a vlastně spolu "rostou", stačí když mají nějakou obecnou představu o tom,jak by chtěli žít, život si spolu vytváří... "dospělejší" lidé už jsou dání, mají nějakou situaci, ve které žijí, zvyky, minulost, těžko je přetvářet... nejhorší jsou ale velké rozdíly v např věkové, padesátiletý člověk už má jaksi odžito to, co pětadvacetiletého partnera teprve čeká... <:e53>

Bull
28. září • 18:36

Livia 28.9. 11:55,
nepsal jsem nic o přetváření, ale o vytváření.
Ale když někdo nechce porozumět, tak jsou i slovníky na draka.
Děvčata, je to tak, že vy víte jak je to správně a o ničem jiném nechcete ani chvilku přemýšlet.
I ty víš moc dobře, že vzít si vysněného partnera nestačí.
Při vytváření pracuješ dost často i na sobě samé. Ale neřešme to.
Bull tu zase mele nějaké nesmysly. A velké holky už dávno vědí jak to je.

Jasmina.
28. září • 12:43

Taky jsou taci,co pretvàreji a kdyz se jim podari dokonala transformace partnera-odhodi ho jak starej hadr a jdou hledat dalsiho partnera na transformaci.
Jo jo,mnoho uchylu se skryva pod pojmem-laska<:e7>

Livia
28. září • 11:55

Bull , možno som praktická ale môj čas a energia sa dajú minúť lepšie, prerobením nejakého chlapa na obraz svoj. Ja som si hneď vybrala takého, čo mi svojimi vlastnosťami vyhovoval.
Trúfalcov, čo sa podujali na tento experiment a pokúšali sa z alkoholikov, hulvátov, žiarlivcov, lemplov ap. urobiť toho svojho ideála je húfne. Akurát skutek utek a z experimentátorov sú psychycké trosky.
Z iného uhlu pohľadu: asi je pre pánov výzva vytvoriť zo sebavedomej dámy puťku domácu. Opačne, dosť chlapov bola pretvorená na podpantofelníka domáceho. Lenže toto mi zaváňa manipuláciou.
Jo, súhlasím, pre dotyčného( manipulátora) -je to fakt ideálna partner/ka a čo je na tom k litováni- že prestali byť sami sebou . A takto "vytvorení" ideálni partneri bývajú často časovanou bombou.

agent006
28. září • 11:40

Mám podobný pocit jako někteří zde. Ty aspoň trochu schopné, jak se říká - použitelné na vztah - jako by vymřely. Aspoň ty nezadané:( Zato zájem jeví spíš ty ještě pubertální typy...
Asi něco dělám blbě... Navíc jsem už ve věku, kdy je už divné, být sám.

Bull
28. září • 9:59

kachnička 27.9. 15:18
"Chudák ten kdo je "vytvořený", zřejmě přestane být sám sebou.....<:e28>"
Tohle mi přijde jako moudrá věta. Ale někomu jinému to může připadat jako úžasný blábol. Každý si ze všeho vybíráme to, co se nám líbí, to, čemu rozumíme.
Někdo tvoří tak, že plácá z hlíny, jiný plácá jenom slovy, jiný vytváří soužitím, neustálým ovlivňováním jenom svou vlastní přítomností. Ten, kdo si na něco podobného netroufne, ten to samozřejmě zesměšní.
Víš Kachni, já nevím, jestli je ten "vytvořený" chudák. Spíš bych si troufl tvrdit, že ne. Protože on je ideálním partnerem tomu druhému a naopak. Co je na tom k litování?

Jasmina.
28. září • 0:06

U Livie!<:e64><:e47>

Re1
27. září • 23:06

Kočička : a že ji chytl na záchodě (odekupážovaným) <:e47>

Kocicka
27. září • 23:01

Re: No, pokud ho odekupážuje například ubrouskama s motivem mužných svalů, nedá se nic namítat <:e96> Něžné kvítečky by byly horší, ještě by si lidi mysleli, že má nějakou nemoc <:e47>

Re1
27. září • 22:35

a odekupážuje ? <:e47>

Livia
27. září • 18:34

Nemyslel náhodou Bull, že si ho uplácajú z hliny vrámci kreatívneho hobby?<:e1>

Re1
27. září • 18:27

Bull : jo,jo, to je ten správný úkol pro chytrou horákyni, nějaký napůl svlečená a napůl oblečená je proti tomu prdlačka <:e20><:e20>
udělat z tuctovýho chlapa
"sen dívčích srdcí",
to je ten správný úkol pro ženy (21 století) <:e47><:e47>
to by bylo na dobrou telenovelu <:e29>

Livia
27. září • 16:16

Kachni - posledná veta<:e29>

kachnička
27. září • 15:18

"Ty netuctové nehledají, ale vysněného partnera si vytvářejí." To mi přijde jako pěkný blábol.....
<:e55>Bulle co je tuctové pro jednoho, není tuctové pro jiného(a naopak). Chudák ten kdo je "vytvořený", zřejmě přestane být sám sebou.....<:e28>

Jana-Janinka
27. září • 14:50

BTW, já si žádnýho partnera nevysnívám a už vůbec nemám v úmyslu někoho vytvářet.. Záleží na tom, jak si dva sednou. Pak je to o.k. a nikdo nemusí nikoho vytvářet nebo si vysnívat. Jak říká kamarád - najdi si někoho, kdo tě nejmíň se*re <:e68> Pak to bude dobrý.
p.s. Mezi tuctovky se nepočítám <:e96>

Regina
27. září • 13:55

Bulle, z předešlých příspěvků vím, že máš svou paní rád, a že jsi taky hledal, ale přesto, doba a požadavky se mění:Kdo je pro tebe ideální partner? Samozřejmě kromě tvé paní.
Já osobně bych brala víc tolerantního, veselejšího a společenského, jinak jsem spokojená<:e38><:e55><:e29>

Bull
27. září • 13:31

A naopak. Samozřejmě. <:e96>

Bull
27. září • 13:31

Kdo hledá vysvěného partnera?
Naprosto tuctová baba? Jakou má asi šanci, že ho najde? Malou, ale ještě menší šanci na to si houdržet nebo ho udržet ve vysvěné podobě. Proč taky, když je tuctová?
Ty netuctové nehledají, ale vysněného partnera si vytvářejí.

Regina
27. září • 12:49

Holky, když ho najdem, tak je to ten pravej a správnej jen do chvíle, kdy se pohádáme, nebo začne chlastat, nebo se z něj vyklube sadista.A pak znova hledat...Nebo už nehledat? Děkuji, nechci. Bojím se chlapů.

Jana-Janinka
27. září • 9:47

Hm, tak tohle je téma jak vyšitý. Taky se zuby nehty bráním takovýmu pocitu beznaděje, že zůstanu navždy sama a zběsilému lovení. Myslím si totiž jako většina, že toho pravýho najdu až budu v pohodě, a v pohodě budu, až nikoho hledat nebudu. Ale ty večery o samotě jsou někdy drsnýý.. Připadám si jak Bridget - otevřu si víno a bulím <:e55> <:e49>. Těžko si člověk zvyká na samotu po dvou letech, kdy už plánoval rodinu, všechno sdílel a najednou začíná odznovu.. a už mu není dvacet..
Každopádně přeji všem, ať najdou toho pravýho, hodnýho a čestnýho partnera, se kterým budou šťastní a spokojení. Na světě jsou miliony lidí, někde přece být musí <:e96>

Livia
27. září • 9:06

lea<:e47>

lea
26. září • 19:16

jestli ono to nebude tím, že jsi nejenom Matálková, ale i blbá

Jasmina.
26. září • 19:14

Vlado,co my vime,nekouris,nepijes a mozna ze taky ne.sukas,tak to uz bychom nechtely<:e7>

Kocicka
26. září • 18:56

No, milá slečno Matálková, když jsi tak hubená a krásná, tak jistě nebudeš mít žádný problém toho pravého najít. Určitě už stojí ve frontě před tvým domem. Přestaň psát na internet a jdi si je tam přebrat.<:e24>

Katarina Matálková
26. září • 18:15

Ahoj mám dobrý problém chci to ho právého a jsem hubená a krásná né jako tyhle tlustý já je moc dobře znám.

Vláďa
13. prosince • 16:09

Holky,já jsem stále svobodnej,tak proč si o tom stále jen píšete?tady mě máte!!! :-) 36/180/80 štíhlý,nekouřím,nepiju,tak co víc chcete ?

k.myska
23. listopadu • 0:44

holky jsem na tom stejně - mám pocit že o normálního chlapa snad už nezavadím. Okolo mě je to samej ženáč nebo svobodnéj ale opravdu pro život nepoužitelnej ( a to opravdu nepřeháním) - např která z Vás by uměla žít za 5 kč denně - drsný co??? To pro život opravdu nelze

Kateřina
8. července • 9:45

Stále nemůžu pochopit, jak některé můžou mít rovnou 2 muže a více najednou, co já bych dala za jednoho. Většina lidí mi říkají, že jsem vyloženě super holka do nepohody a pohledná, že jsou semnou rádi a že vždy ožijí. Tak jak je možné, že jsem sama. Nemám přehnané požadavky, nikdo není dokonalý ani já ne, ale zase vím co chci, ale i z toho dokážu slevit. Jestli jsem na špatných místech ve špatný čas, fakt nevim.Buď mě chtěji muži jen do postele, nebo nejsou vyzrálý na vztah a ja bych už tak ráda, s někým žila, trávila volné chvíle. Nejhorší je samota a když na vas padne deprese.

Zulu
19. května • 20:42

Petra: otázkou je, jestli nejsi až příliš zahleděná do svých prefabrikovaných představ vysněného muže? Proč by nemohl být krasavec nebo intelektuál? Máš pocit že nejsi dostatečně hezká nebo chytrá na takové? (zbytečně!)
A jaké jsou ty charakterové vlastnosti, které požaduješ? Mně připadá, že tvé okolí bude v pořádku, ale ty máš nějaký blok.

Marie
19. května • 10:52

Výběr míst k seznámení je velký....?Musím se takovému optimismu usmát.Jsem 11 let sama,střední škola,žena po padesátce,vlastní byt,auto, dle cizých úsudků pohledná a z vlastní zkušenosti Vám řeknum,že je to docela problém a to opravdu nemám nějaké zvláštní nároky,mám také dojem, že chodím po zcela jiných cestách. Také přestávám věřit na náhodu.Když se s někým seznámím, tak zjistím, že je to nedoceněný ŽENÁČ...Přeji všem více štěstí...

Marie
19. května • 10:51

Výběr míst k seznámení je velký....?Musím se takovému optimismu usmát.Jsem 11 let sama,střední škola,žena po padesátce,vlastní byt,auto, dle cizých úsudků pohledná a z vlastní zkušenosti Vám řeknum,že je to docela problém a to opravdu nemám nějaké zvláštní nároky,mám také dojem, že chodím po zcela jiných cestách. Také přestávám věřit na náhodu.Když se s někým seznámím, tak zjistím, že je to nedoceněný ŽENÁČ...Přeji všem více štěstí...

Petra
17. května • 22:34

Mám podobný problém jako Lucie. Je mi 26 let, mám VŠ vzdělání, nehledám ani krasavce, ani intelektuála, ale mám jasnou představu např. o jeho charakterových vlastnostech. A v těch jsem naprosto reálná! Jen jsem nikdy nemohla chodit s člověkem, o kterém jsem prostě věděla, že by to nesplňoval. A opak se zatím nevyskytl. Tak nevím, možná už opravdu po tomto světě slušní chlapi nechodí. A nebo naprosto jinudy než já.:-)

Lucie
15. května • 18:32

Mé kamarádky každou chvíli mají partnera a nikdy nejsou samy déle než pár měsíců. Mám pocit, že jsem divná, protože ač vypadám docela normálně a mnoho lidí mi říká, že jsem moc pěkná. Přesto jsem ve svých 32 letech ještě neměla ani jediného přítele. Dokonce jsem nikdy s žádným ani nechodila. Myslím, že muži snad na tom světě ani nežijí.

alena
27. dubna • 16:39

Možná, že je to taky ve špatném odhadu. Většina lidí hledá někoho, kdo vypadá jako hrdinové ze seriálů a neuvědomuje si, že to jsou hrdinové filmoví, dlouho a s jistým záměrem vybíraní atd...a zapomene přitom na realitu. Normální lidi prostě vypadají jinak, než se ukazuje ve filmech, zvlášť v těch s odpuštěním blbých seriálech. Takže pak je každá rada těžká.

Tonda
27. dubna • 14:38

Nikol a Oliver mají naprostou pravdu. Je to vidět všude kolem, že je to nejlepší cesta (i přes to,že znám několik dobrých partnerských vztahů třeba přes inzerát). Sám to znám *v malém*, např. když mi skončil vztah a já se rozhodl být chvíli sám, dát se dopořádku a *odpočinout si*, v *ten moment* jsem se s někým *srazil*.
Ovšem dokázat to - nesedět v koutě a přitom nehledat - to není pro každého jednoduché. Podvědomí a přirozenou touhu *někoho mít* se těžko *vypíná*. A taky pozor, když už to někdo dokáže, je nutné pak včas opět *zapnout*, nebo přehlédnete to, o co vám vlasně jde...:-)
Dnešní doba do nás hustí *...všechno si musíš vydobýt sám...*,ovšem moje zkušenost je, že ve věcech lásky tohle neplatí.Takže pokud můžu radit - *vykašlete* se na usilovné hledání, on vám to ten *Franta s Lojzou* nějak zařídí...:-).
Jsem taky víceméně sám a myslím že právě proto, že jsem se toho hledání jestě nedokázal vzdát. Ale ono to přijde, už mě to pomalu přestává bavit :-)))

Harry
26. dubna • 16:57

No super! Každý příspěvek je realističtější a užitečnější než původní článek. Jen tak dál, příroda je moudřejší než člověk...

OLIVER
25. dubna • 23:21

Nikol má úplně pravdu. Pokud usilovně sháníte toho "pravého", je v tom vždy nějaká "křeč" a proto to nemůže vyjít. Na druhé straně je zcela zcestné, držet se toho starého "Sedávej panenko v koutě, najdou tě." Prostě nejlepší je nezabývat se tím a žít si po svém.

Nikol
25. dubna • 15:13

Já jsem svého vysněného partnera našla až tehdy, když jsem ho přestala usilovně hledat..

kenaya
25. dubna • 15:04

Hm, Dno, sem na tom podobne. Ale tenhle clanek...no nevim, me to pripada opravdu zoufaly, delat vsechny mozny aktivity jen proto,abych si tam nasla partnera :-) to se pak pri jakekoli zabave mam zabyvat, jestli ho DNESKA ptkam...a ak byt zlomena, kdyz prijdu domu a neulovila sem nic ?! zkratka a dobre, ten clanek mi pripada ujetej.

Dana
25. dubna • 13:01

AHoj! Tak jsem si četla tyhle řádečky a tak nějak mám pocit, že tohle se stává opravdu jen v knížkách. Je mi 25 let, nikdy jsem neměla štěstí na partnera. Vždycky to byl člověk po čase velice žárlivý a jeho žárlivost byla pro mne nesnesitelná, nebo člověk, který mě bral jako věc, majetnickost. Byla jsem 2 roky ve Velké Británii a vůbec pořád něco podnikám, nemyslím si, že sedím na zadku a nenapomáhám osudu, ale jaksi ten můj vyvolený chodi stále po jiných cestičkách než já. Teď jsem 2 roky sama a i když to chci změnit, tak to nejde. Chodím pravidelně jezdit na kole, zaměstnání, které dělám je také mezi lidmi...lidí potkávám spousty, jen ne JEHO. Přitahují mne muži starší než jsem já, proto je možná problém najít takového, který by byl nezadaný a byl by "normální". Tak už pomalu, ale jistě přestávám věřit na náhody.....přesto sama být nechci....

Doporučujeme

Články odjinud