Sex nesnese stereotyp a nudu

156 komentářů

BrouCZik
14. dubna • 11:43

Denda14: To ano, ale kde najdeš jistotu, že to padne :7:

AlessandroDP
28. října • 12:16

ahoj, smim se zeptat jestli by te nelakal sympaticky milenec z Pardubic? 25let, VS...ozvi se na Alessandrodp@seznam.cz dik,...

Denda14
18. dubna • 21:33

BrouCZik: Čauky takové prádélko aaaa k tomu různé doplňky seženeš v pohodě na netu.Rychlá a diskrétní dodávka až do domu.

jitkaskvrnka
4. listopadu • 16:47

Tak to

xcc
15. srpna • 19:37

Ja mam zas problem ze bych si to rad rozdal s boubelkou a je mi jedno kolik ji bude let,Ale bohuzel sem zenatej a proto mam malo casu k hledani takoveho protejsku.

BrouCZik
7. srpna • 10:03

Už několikrát mě napadlo udělat pro svého přítele striptýz. Jen nevim, kde se nějaké vhodné rajcovní prádélko pro takovou příležitost kupuje. Když bych se odvážila vstoupit do sexschopu, tak pochybuji, že by tam něco měli pro mě (jsem poměrně hodně vysoká). Navíc bych se musela přemoct do toho obchodu vůbec vkročit. A že bych si objednávala něco přes internet je pro mě jako kupovat zajíce v pytli...nevím, zda by mi to sedlo (věřím tomu, že spíš nesedlo). Ach jo...ale přitom tak ráda bych potěšila svého přítele:14: ...i sebe

Sazik
25. dubna • 8:20

Co takhle zpestřit si sex příjemnými masážemi? Mohli byste se něco přiučit možná na diskusi Žena a erotické masáže. Taková sexy masáž před milencem by mohla docela zpestřit sexuální zážitky?!

Kamilita
7. března • 19:28

Dik za tip zkusim to.Predtim taky rikal ze ho lechtaji moje vlasy ale uz sem prisla nato ze to tim neni.On se chechta uz kdyz vidi ze se knemu blyzim.A kdyz ho obejmu tak ho lechta i muj dech na krku.

BrouCZik
2. března • 17:19

By mě zajímalo, jak se může někomu líbit lízání zadečku...to se před tím naložíte do Sava nebo co? :-D

BrouCZik
2. března • 17:17

to Kamilita: Tak to já mám taky lehtivého přítele, takže ti moc neporadím. Jen...možná ho lehtají tvé vlasy, a tak si je zkus přehodit, aby se nedotýkaly jeho těla...nebo si je svaž. Nebo se ho zkus při mazlení dotýkat celou dlaní a ne jen prsty. Jinak ti neporadím. Já tedy vypozorovala, že toho mého přítele to takto lehtá méně. Za zkoušku nic nedáš:-)

Kamilita
22. února • 2:24

Halooo?je tady nekdo kdo mi muze poradit?muj milacek je hrozne lechtivy.vzdycky kdyz ho chci libat na krku,na brise nebo na bokach vzdycky se hrozne rozesmeje a nenecha me nic delat.pro me je to velka skoda.jak na nej???obcas me skoro prejde chut na mazleni a nechce se mi uz nic delat :o(

jirka
18. prosince • 6:32

jak se přihlašuje, pardon jsem začátečník

Radulka
1. února • 19:37

JUK: <:e47><:e47>

JUK
1. února • 11:10

POZOR HOLKY, I TADY PLATÍ, ŽE VŠEHO MOC ŠKODÍ

hammer
12. října • 22:23

Přemýšlela jste zde některá ženo o službách gigola?????

Kocicka
19. května • 18:15

Proč ses s ní tedy rozešel, ufone? <:e67>

ufon1
19. května • 15:50

je fakt ze sex je nádherný uplně uvolně a přenáší do jineho světa.nedávno jsem se rozešel s milenkou byla a je to ta nej.zena kterou jsem kdy poznal.je mi 34 a milovaní je pro me neco nej.asi to nikoho nezajimá ale jsem rád ze jsem to aspon někam napsal

barbie
19. května • 12:37

Milenec je také dobrá volba. Naučíš se zase něco nového, třeba se to pak bude líbit i manželovi.
A hlavně si užiješ, protože mu prostě třeba bude stát bez problémů, jenom proto, že jsi pěkná baba a že tě ještě neměl a nebudeš se muset zas tak přemáhat jako s manželem...

Mr.Rubens
18. května • 18:25

Autorka Helena
"Vhodnou inspirací je návštěva sexshopu a případný nákup drobného dárečku. "
- hele znalci říkají (sexuologové), že milenka zabírá lépe ...

Pepé
18. dubna • 3:14

Pítr: Ty budeš asi opravdu pěknej ko*ot! Mimochodem, kam zmizela ta Karolína z chatu: "Jak řešit nevěru", která střídala milence jak ponožky?

24. října • 19:06

Kamarade, ja jsem Sarka a to bez diskuse.!!!!!!!!!

Pítr
24. října • 11:45

To Šárka: Kamaráde, proč se podepisuješ nyní Šárka a před tím Erg.mz? Zkus zůstat u jedné přezdívky.

Šárka
18. října • 19:53

Me rozhodne NE.

Pítr
16. října • 10:54

To Erg.mz: Hele, ty kašpare, tady nejsi na ulici nebo v Anonci - takže nevotravuj a jdi si ho vyhonit. Tyhle zmrdi, co si dělají reklamu, či se snaží přiživit kde se dá, mě fakt serou. Neserou vás, kolegové, taky?

Patricie
9. října • 11:32

Bezva pokec. Můj přítel je unaveny jen do té doby, než ho pohladim po telicku, zulíbám ho a něžně se k němu přitulím. Zkuste to taky. Dělá to zázraky. Jestě lepší je holky, když na něj nenaléháte a naopak mu řeknete, že taky nechcete sex, ale stačí vám jen jeho teplé tělo, ke kterému se přitisknete a pak už to jde samo - to by jsste čučeli.

Erg.mz@seznam.cz
8. října • 16:52

No, prave jsem si precetl o sterilizaci muzu, nic proti, ale ja touzim po inteligentni a napadite partnerce. Me je 38/173/77 a jsem volny. NEMAM RAD NUDU! Verim, ze kvalitni sex dava tvurci pohled na cely svet. Je dulezite mit nejake hranice, ale nebat se novinek. Dulezita je duvera a laska k partnerovi. (Jste takova a volna, tak zavolejte. Moc se tesim. 0603/959336 Plzen). Kdo se boji najde HOUBY. Ahoj.

Mila
8. října • 14:38

No já jsem se svym přítelem taky dost dlouho,skoro 4 roky od 18.Připadá mi,že se milujeme čim dál víc,ikdyž taky už nejsme věčně tak nadržený.Spíš mám strach,že jsme byli svoji první a chlapi prej nedokážou být monogamní.Ikdyž mě miluje,poraďte pánové,vydrží to?Jinak lízání zadečku jsme nezkoušeli,ale často ho tam hladím prsty a je to pro něj snad víc vzrušující než na pinďovi:-)

Edita
6. října • 13:40

Vsem - nenavidim nudu a co vy? A nenavidim, kdyz na me muj pritel nema cas. Hlavne kdyz je 400 km ode me. Co s nim mam delat, s mizerou?

Karolínka
5. října • 12:04

Pro Karolínu Světlou:to jsi teda opravdu vyjímka ale moc Ti to přeju,kdyby to tak fungovalo všude tak je polovina problémů na světě,vydržte!

Karolínka
5. října • 12:02

Pro Jezdce:Nechápu proč jsi tak ironický.Nikomu svůj názor nevnucuji ani nikoho neurážím jako Ty.Zamysli se nad tím jestli sám nejsi takový,jakou nazýváš mě.Můj přítel je naprosto spokojený protože máme oba v životě jasno,nepodvádíme se,milujeme se a sem tam si užijeme tímto způsobem.Pořád lepší než se za zády podvádět.Ještě jsem nepoznala věrného muže,myslím tím hlavně mezi přáteli o kterých vím jak žijí a tak můžu sledovat jejich postoj k manželce či partnerce.Ty určitě nejsi vyjímka tak se zamysli nad sebou než budeš odsuzovat druhé.

Karolínka
5. října • 11:57

Pro Bellu - máme jeden pár se kterým si takto občas zpestřujeme sexuální život a známe se dlouho,takže mám jistotu,bezhlavě si neužívám,nefandím lidem kteří takto shání třeba partnery na internetu to určitě ne.

karlolína světlá
4. října • 21:02

..jak to tady čtu, pomalu objevuji samu sebe, je to ohromující zjištění!!! SEM UFON. Vdávala jsem se ve dvacíti po romantickym čtyřletym chození, o svatební noci sme to dělali po prvý(ukrutná sranda). Teď se známe deset let,jezdíme na vodu, lezem po horách, milujem se, čteme vedle sebe celej večer noviny, chodíme spolu nakupovat, prokecáme spolu celou noc, hádáme se,čumíme do vohně, kouříme doutníky a pijem pivo..... je nám spolu(nebo vedle sebe fajn).

Jezdec
3. října • 15:49

Fascinuje mě názor Karolínky: "je příjemné vidět partnera jak si užívá s jinou." Až mě mrazí při představě mít takovou partnerku. Přemýšlím, zda-li se v jejím případě jedná a hloupost či naprostou apatii. Upřímně lituji jejího přítele. I když, říká se, vrána k vráně ...

ellen
28. září • 16:52

Zdravím všechny, já myslím, že ve čtyřech už to zkoušelo hodně lidí a je to super zážitek. Samozřejmě se chráníme proti nemocem a máme stálý pár. Důležité je překonat první ostych a vědět, že to s manželem chceme oba. Super zážitek! Stejně tak lízání na zadečku máme oba moc rádi a vzrušuje nás to. Doporučuju všem -odvažte se v sexu.

Oups
23. září • 22:16

Da mi , kdyz chci a kdyz ne , najde se jina. Stejnak se to po tejdnu neda s tou samou porad delat. Nejlepsi je poslat pritele na par dni nekam ven a potom to zase jde.

Bella
22. září • 20:32

Karolínko, zamysli se trochu nad tím, co jsi ze svého sexu udělala. Neodsuzuji Tvé vášně, ani Tě nehodlám opravovat. To co činíš je svobodné, a pro Tebe zřejmě i vzrušující. Pokud tím neomezuješ druhého, proč ne. Ale pokud to Tvoji přátelé mohou dělat s Tebou či s Vámi, mohou to dělat i s jinýma - kde máš potom jistotu? Nebo si každý své dobrodružství vzájemně přiznáváte?

Karolínka
19. září • 10:57

Po dlouhé době jsem zabrousila na tyto stránky a chtěla bych se přidat k Pavlíkovi, myslím že lízání zadečku je super a považuju to za běžnou sexuální praktiku,nic zvláštního.Ale každopádně je to moc příjemné mně i partnerovi.A prohazování partnerů?Pokud se jedná o přátele a vím že nehrozí zdravotní riziko a oba partneři ví že na to mají vidět druhého jak si užívá s jiným,berou to jen jako zpestření tak proč ne, myslím že je to super!

Katka
14. září • 17:12

Milé Dámy, zajímalo by mě jestli některá z Vás zkoušela sado-maso. četla jsem o tom hodně na internetu a být ovládána mým partnerem mě velmi vzrušuje. Pokud byste snad některá chtěla získat více informací, zkuste www.bdsm.cz . A jinak musím říct, že je to tu super.

juraj
12. září • 14:01

Už se mim to s mojí ženou taky nedařilo, tak jsem dal na vaše rady a změnil partnerku. a opravdu, po naší koze Líze mi sex s manželkou připadal nádherný.

Bella
10. září • 20:46

Šárko nevím, ale jedno je jisté. Riskovat přenos nějaké nemoci je podle mě to nejhorší, co by se v partnerském vztahu mohlo stát. AIDS přichází tiše a je to zlá choroba. Tak pozor! Ve vztahu musí fungovat 100% důvěra právě z tohoto hlediska. Aspoň takový je můj názor.

Šárka
10. září • 19:09

Myslim, ze sex s vymenou partneru pak ve vztahu neco zabije . Co si o tom myslite vy ???

Pavlík
10. září • 13:52

Chci říct,že souhlasím s BERUŠKOU. CHodím s mojí přítelkiní už dost dlouho a vúbec se mi nezdá nechutná praktika olizování pytlíku a zadečku, ba naopak musím potvrdit z vlastní skušenosti, že je to velmi příjemné. provádíme tuto praktiku oboustraňe a nepovažuji naše milování za něco perverzního. Myslím si, že by si měli partneři říkat bez ostychu co je jim příjemné.

Beruška
10. září • 5:41

Muzu vam poradit jednuvec a ta se bude zdát možná někomu nechutná, ale mého přítele hodně vzrušuje, když mu jazykem přejíždím pod "pytlíkem" a na zadečku. Myslím, že je to velmi citlivé místo u mužů, ale samozřejmě, že musí být naprosto čistý. A Asi ne každý to dovede, ale co je na tom? Nedá se to dělat při každém sexu, ale musí být atmosféra a nesmí to zevšednět.

Andulka
10. září • 5:12

Jsem s přítelem už od svých 14 dnes už 8 let. Oba jsme sex zažili spolu poprvé. A Aby jsme poznali i někoho jiného, tak jsme vyzkoušeli sex ve čtyřech. Je to super zážitek a doporučuji to, ale pozor mezi partnery musí být 100% důvěra.

Bian
30. srpna • 13:25

Problém může taky vzniknout, když jeden z partnerů má pocit, že musí, že se to od něj očekává. Pak už má třeba strach že když se mu zrovna nebude chtít, vznikne nepříjemnost a to už je pak cesta do průšvihu. Musí to být spontánní a chuň musí mít oba. A taky si myslím, že když jeden partner pořád chce a druhého se snaží nalákat různými způsoby, může to časem i odradit. Co když si ten druhý s úlekem pomyslí - už zas budu muset, už zase to chce. Co by partner udělal kdyby zjistil že najednou se nic neděje, nikdo po něm nechce sex? Třeba by se o hodně víc snažil. A to lákání a vymýšlení různých obměn je fajn, ale taky to nefunguje vždycky. Naučila jsem se vycítit co je zrovna potřeba a můj partner taky a je to prostě nejlepší a nejkrásnější.Bian

Sluníčko
30. srpna • 12:33

Ahoj chtela bych potvrdit jen to, že stereotyp je velmi nudný. Jsem s přítelem 7 let (od 16) a musím říci, že si nemohu ztěžovat ikdyž se to nemusí někomu zdát. Je velmi hravý a někdy přispěje něčím on a někdy já. Nemám potřebu sex hledat jinde ikdyž už jsem to zkoušela. Vždy jsem ale přišla na to že je prostě skvělý. A mé zážitky - co třeba zkusit sex s kamerou... Musím říci, že je to skvělé. Navíc když si to pak člověk pustí, tak se i ledačemu zasměje. Hezký den.

Pavla
28. srpna • 14:51

Pro Sarku : meli jsme s manzelem podobny problem. Pomohlo nam na sex jakoby zapomenout. Ja si na odpoledne a vecer nasla plno konicku a kdyz prisel z prace byla jsem stejne unavena jako on a nemela uz na milovani silu (chut jo ;-)) Po nejake dobe, kdy jsem vecer touzila jen se k nemu pritulit a konecne usnout, se v nem znovu probudili muzske pudy svudce a milujeme se skoro tak casto jako drive. A ja mam navic nove konicky :-))

zelinka
24. srpna • 7:50

Milý Fideli, pokud Ti tyto praktiky vyhovují a provozuješ je v souladu se zákonem, nevím, proč bys měl být úchylný. Lehčí bondage (zavázání očí, svázání rukou, přivázání k něčemu) občas provozujeme a je nám to oběma příjemné. Pokud to vyhovuje oběma partnerům, nic špatného na tom nevidím.

Fidel Castro
23. srpna • 16:22

Nevím, milé dámy, zabrousil jsem tu víceméně omylem, ale VAŠE diskuse mě zaujala, tak doufám, že mě nebudete považovat za uchyla, ale vracím se právě z jiné stránky, kde se probírá něco velmi speciálního. A to jistý způsob sexu, či lépe řečeno sexuálních hrátek, které mohou sexu předcházet. Jmenuje se to odborně bondage a tickling. Slyšel o tom někdo něco z VÁS? A má s tím zkušenosti? Já se totiž přiznám, že mě to moc vzrušuje, proto se chci jen ujistit, zda nejsem nějakej divnej.

zelinka
23. srpna • 7:36

Šárko, moc Ti přeji, aby Ti to vyšlo a příležitostně dej vědět :o)

Šárka
22. srpna • 20:06

Zelinko dekuji. Az bude prilezitost tak to urcite skusim.

zelinka
22. srpna • 10:14

Když to tak čtu zjišňuji, jaké jsem asi měla ve svém životě štěstí. Našla jsem partnera, se kterým máme stejnou potřebu milování, stejný názor na sex a plně si vyhovujeme. Je mi líto těch, kteří takové štěstí neměli.Šárko, Ty máš výhodu v tom,že Tvůj partner si ten problém uvědomuje a má snahu jej řešit alespoň tím, že Tě uspokojuje orálně. Poradím Ti malinký fíglík .... zkusila jsi někdy, když je moc unavený a nemá náladu na milování, o autoerotiku? Zkus to, někteří muži to mají rádi a třeba nakonec zapomene na to, že je unavený... :o) Držím Ti palečky, aň Ti to vyjde.

Šárka
21. srpna • 19:11

Se svym pritelem se milujeme asi jednou tydne .Sam partnar dost dobre vi , ze je to pro me malo a klidne me oralne uspokoji,kdyz si reknu ,ale to mi proste nestaci . Problem v nasem milovani oba vidime v tom , ze ma velice psychicky narocnou praci, diky ktere straci na sex pomysleni . Proto se snazim marne prijit na nejaky trik ktery by nam pomohl.

EiLLen
21. srpna • 17:24

Souhlasím s tebou martine, iniciativa musí vzejít z druhé strany, jinak to prostě není ono...člověk chce zažít aspoň nějakou změnu a nucením se nic nedocílí. Takže hledat cestičky, jak vzbudit zájem i na druhé straně je na nás. Určitě bude líp:o) aspoň doufám.

Martin
21. srpna • 16:29

Dobývání, mazlení, laskání, vonné olejíčky, ovoce, překvapení, svíčky... nic moc odezva.. hlavně iniciativa musí vzejít pouze ode mě jinak mám smůlu

Martin
21. srpna • 16:27

Ahoj EiLLen, Sarko a ostatni.. ac muz mam naprosto stejne problemy jako Vy. Je to zajimave ale ja bych popsal nas zivot presne jako Vy.. a ne ze bych se nesnazil.. ale obcas uz mam pocit ze se doprošuju a určitě znáte ten pocit.. rozhodně bych se mohl a chtěl milovat častěji.. a k tomu ten stereotyp.. Jsem ale optimista.. bude líp

EiLLen
21. srpna • 11:28

Chtěla bych, aby zase jednou dobýval on mě a ne abych začínala pokaždé já. Chce to přece změnu. Mám ho ráda, ale v tomhle se asi jen tak změnit nedokáže. Já jsem z toho pak smutná a navíc rozmrzelá a na věčné otázky, co je ti nemám chuň ani odpovídat, protože je to debata pořád dokola o tom samém.

EiLLen
21. srpna • 11:25

Tak koukam, že se to tu pěkně rozjelo. Za rady děkuji, ale v mém případě nevím, zda je to pouze partnerovou únavou. Například teď o víknedu, byl teplý večer, oba jsme se pohybovali po bytě nazí, protože se jinak prostě vydržet nedalo...začali jsme se v obýváku na sedačce mazlit, na stole bylo něco z ovoce a já se pokusila zapojit ho do erotické hry....všechno bylo ok, příjemná nálada a pak zase rána, nechci se milovat, nemám na to chuň. probírali jsme to mockrát, po rozhovoru je to pak nějakou dobu ok, ale pak to zase sklouzne do starých kolejí. No a já pak nemám vlastně ani chuň to zkoušet příště znovu.To věčné odmítání člověka prstě přestane bavit.

zelinka
21. srpna • 9:26

Bessy, ale já jsem taky nepsala o tomhle, narážela jsem spíš na ta místa....

Bessy
21. srpna • 9:10

Zelinko, nemám pocit, že bych zpochibnila to, že by si Šarka neměla se svým partnerem promluvit. Dokonce ani to, že sex 2x denně nemůže být kvalitní.

zelinka
21. srpna • 7:40

Milá Bessy, v něčem s Tebou lze jistě souhlasit. Máš pravdu v tom, že smyslná masáž s použitím vonných olejů a emulzí je velice erotická a jistě přispěje ke kvalitnímu milování. Ale nesouhlasím s Tebou, že jen milování v útrobách bytu (nebo třeba hotelu) je to pravé, ořechové. Nemyslím žádné souložení na veřejnosti, ale občasná a hlavně nenápadná změna jistě milostné hrátky oživí. A takových možností je poměrně dost, jen je třeba rozvážit, jestli je skutečně zachována intimita ....
Ale v každém případě trvám na tom, že pokud má Šárka problém, měla by si o něm hlavně se svým partnerem promluvit.
A ještě maličkost - i milování 2x za den může být velice kvalitní, ale to nikomu nevnucuji ... je to skutečně velice individuální.

Bessy
20. srpna • 18:43

Milé dámy. Nedovedu si představit, že bych se měla milovat jinde, než tam, kde mám zajištěné soukromí. Na druhou stranu, proč bych měla nedobrovolně být svědkem dvou souložníků.
Přílišná otevřenost v sexu může také uškodit. Zbožňuji smyslnost a tajemství. Kvalita je pro mě mnohem důležitější než kvantita. Šárko, ne všichni mužský jsou tak naruživý, aby museli souložit 2xdenně. Doporučuji ti, aby ses zaměřila na kvalitu a z aktu si odnesla co nejvíce. Pokud je přítel unaven, jistě bude příjemná masáž. Nevím, jaké je fyzické konstrukce, ale masáž celým tělem je přinejmenším příjmená pro oba. Stejně jako jednotlivých detailů. Zaměřuj se na svaly, na klouby, na kosti. Všeho se jemně a impulsivně dotýkej. Nezapomeň jemně líbat a kousat či nehty přejíždět po kůži. Nic agresivního. Vytvoř relaxační atmosféru.

pleasure05
20. srpna • 14:58

Kristýno:ahojky, jsem moc rád, že si se též odvážila přispět svým dílem. Je skvělé býti ve společnosti takových dam! Tvůj přítel si taky určitě nemá stěžovat:-))). Co se týká mě, dávám přednost erotice na veřejných místech, ale to budeš mít určitě v malíku vzhledem k Tvému zážitku z kabinky:-)).
Měj se nádherně a spoustu dalších krásných ero zážitků......

pleasure05
20. srpna • 14:47

Šárko: nechci se nijak vnucovat se svým názorem, ale rád bych se připojil k zelince a přidal bych pár řádků navíc. S únavou (aspoň u mě) to je těžké. Musím se přiznat, že když jsem unavený, tak bohužel nemám na TO ani pomyšlení (ale jeden můj kamarád říká, že když je unavený, tak podává nejlepší výkony:-)). Kdybych navíc v takto unaveném stavu viděl, že partnerka si úmyslně nevzala kalhotky, byl bych ještě smutnější. Vědět, že se partnerka snaží obohatit erotický život, vědět, že bych měl být vzrušený....ale přesto nemoci partnerce vyjít vstříc neb mé tělo na to nedokáže reagovat......z toho bych byl opravdu smutnej. Ale co bych udělal je to, že bych si lépe rozvrhnul své činnosti během dne, aby taky zbyla nějaká energie pro mou partnerku. Přeci když se chce, tak lze skoro vše... stačí chtít si vyhovět.....
Snad to nezní nějak blbě. Hezký den a aň se to co nejdřív vyřeší k vaší oboustranné spokojenosti.

zelinka
20. srpna • 9:38

Tak jsem se vrátila z nádherné dovolené, kterou jsme trávili pobytem na chaloupce a koukám, že tu rozhovor plyne v nádherném stylu.
Karolínko, děkuji zakompliment :o)))))
Ještě jednou se vrátím k tomu, co jsem psala níž - pokud mají na sex chuň oba a mají snahu, vždycky to lze nějak zařídit. Šárko, něvěš hlavu a zkoušej dál. Jestli Tě má přítel rád, určitě se Vám podaří nějak dostat Váš sex do těch správných kolejí. Možná by neuškodilo, kdyby sis s ním pěkně sedla a zcela otevřeně si s ním promluvila o Tvých touhách a představách. třeba ani neví, že Tě to trápí a tak se nesnaží ......

Kristýna
20. srpna • 8:10

pleasure05: Ahoj,když už jsem oslovila dvě dámy, lákáš mě i ty,protože jak vidím, seš tu jediný rodu mužského. Jsem ráda, že i muž se dovede o tomhle bavit. Samozřejmě by mě zajímalo něco v duchu tohoto článku. Od tebe bych chtěla vědět, co tě nejvíc láká, zkusím použít pro přítele. Ale abych jen nevyzvídala, podělím se s poslední zkušeností vám všem.
Stalo se mi to před týdnem. Byli jsme s přítelem v marketu kupovat něco dobrého na zub. Když to moc zkrátím,prošli jsme oddělením spodního prádla, já tam uviděla sympatické boxerky a poprosila přítele, že si ho chci přeměřit,protože ho chci něčím překvapit,nevěděl oč jde. Skončilo to přeměřování pusenkou v kabince,příteli se to moc líbilo a následovalo přeměřování mých koziček,skončilo to nákupem rajcovní noční košilky.Večer si pokračování umíte představit.Mějte se všichni fajn a užívejte si co to dá.

Kristýna
20. srpna • 7:57

Karolinka: Ahoj,vidím,že jsi pěkné číslo, čímž jsi mi sympatická,myslím,že s tebou se partner v žádném případě nenudí. Vybrala jsem si tě pro to, abych od tebe získala třeba inspiraci, jaké erotické pomůcky, a nemusí být jen drahé a z obchodu používáš se svým partnerem. Můj přítel je sice náruživý, ale s vynalézavostí je to většinou na mě, ale nestěžuju si, tuto činnost mám víc než ráda.Ale jak jistě víš, nápadů není nikdy dost. Těším se na odpověď.

Kristýna
20. srpna • 7:48

Šárko:jestli se můžu taky přidat do této debaty a hlavně vyjádřit k tvým dopisům, zeptám se tě, jak málo si s přítelem užíváte. Jednou dvakrát do týdne? Chtěla bych to vědět, a taky to, jestli je možnost milování jen doma,nebo na sebe máte čas i přes den?Pokud mi tohle trošku přiblížíš, zkusím taky přispět k lákadlům, kterými bys mohla svého přítele a hrátky s ním občerstvit. Měj se hezky a těším se

Veti
19. srpna • 18:52

Milackovi se proste nedostava energie:( Zvlada hodne, ale snesla bych vic ;)

Šárka
19. srpna • 16:48

EiLLen, to jsem rada, ze v tom nejsem sama,kdyz se chci milovat vic nez partner .

EiLLen
17. srpna • 22:03

Tak tohle mi nedá, po dlouhé době jsem zavítala na tuhle stránku a musím říct, že mě velmi zaujala. Sex je pro mě jedno velké potěšení, ale trápí mě obdobný problém jako Šárka.Chci se milovat častěji než má drahá polovička...Jsou lepší doby, kdy se milujeme i několikrát po sobě a pak zas období, kdy prostě nemá vůbec chuň...je moc unavený a tak. Ale snažím se na něho netlačit a pomalu ho "učit", že sex je přece moc fajn. Uvidíme, jak to bude dál.

Šárka
17. srpna • 19:26

Karolinko, uz nekolikrat jsem sla bez kalhotek ven, ale tohle meho pritele opravdu nebere. Stale vymyslim neco noveho, ale vse je pristarem. Dokonce jsem se dole i vyholila. Co se sexu jinak tyce, tak jsem jinak super milenka. Muj pritel tvrdi, ze se s tak vasnivou zenou jeste nesetkal,ale i presto se milujeme na muj vkus moc malo . Co se vzhledu tyka, tak vim, ze se mu stale jeste libim. Zatim ahoj.

pleasure05
17. srpna • 15:18

Krásný a pokud možno slunečný den přeji všem. Na úvod musím říct, že od svého posledního příspěvku jsem se sem nepodíval - až teď. A nestačím valit očíčka:-). Jednak tady začínají přibývat osůbky eroticky založené, za což jsem moc rád. A jednak jsem se opravdu nechtěně stal terčíkem:-). Ale chci Vás ubezpečit, že jsem opravdu nezkušený a navíc i nezajímavý (toho šibala jsi nejsem vůbec vědom). Takže to Karolínka odhadla dobře:-). Bambulka, sisulenka, Karolínka, zelinka - je skvělý, že takový ženy jako Vy existujou.....

Karolínka
17. srpna • 13:04

Když jsme u těch neobvyklých míst, zkoušeli jste sex v letadle a nebo třeba na Karlově mostě? Sisuleno, s tou saunou jsi dobrá když to nikdo neviděl!

Karolínka
17. srpna • 12:50

Šárka:Časem ten počáteční skvělý sex,pokud se neudržuje fantazie a vášeň opadne.Nevím jak dalece jste eroticky založení,ale pokud víš že to v něm je z toho jak jej znáš,udělej něco co víš že v žádném případě od Tebe nečeká.Třeba jdi někam s přítelem bez kalhotek a nenápadně mu to ukaž.Neznám chlapa kterého by to nevzrušilo.Nebo mu posílej erotické SMS.Jednu za druhou. Pokud jsi to vyzkoušela,napiš,budeme zkoušet dál,určitě to půjde,uvidíš!

Karolínka
17. srpna • 12:46

Padající zelíčko:Teda vidím že jsem ho dobře odhadla no tak mluv, nenech se pobízet!Jsem moc zvědavá.

sisulena
16. srpna • 14:49

pro padající zelíčko: Jak ho donutíme promluvit?

Padající zelíčko
16. srpna • 14:48

ahoj všichni! pozor na pleasure05, je to pěknej šibal,neprozradí na sebe nic,ale kdybyste ho znali!!!! Prostě potmělouch :-)

Bambulka
16. srpna • 12:32

Tak jsem tady tak nakoukla, co zajímavého tu řešíte. Líbí se mi Zelinčiny názory, neboň mi dost mluví z duše.A chodí to u ní taky podobně jako u nás. Jen s malým rozdílem, že u nás už 14 let. A stereotyp? Někdy je a někdy vůbec. Zkoušíme pořád něco nového a nic nám v podstatě není cizí.
Někdy se možná chováme dost nezodpovědně-např. když jsme minulý týden jeli sami autem, tak jsem dostala takovou chuň mu "ho" opusinkovat, že jsem mu za jízdy rozepla kalhoty a trošku ho obšňastňovala. Byla to klidná okresní cesta s malým provozem, ale stejně to asi nebylo moc chytré. Ovšem manžel byl docela hotový. Nakonec jsme radši odbočili na lesní cestu....
Nebo je moc příjemné, postříkat miláčka šlehačkou na intimních místech a tu mu pak olízat. Mńam.
Nebo se nechat dámy od něj hezky oholit úplně dohladka...Muži jsou kouzelní "kadeřníci". Dá se vymýšlet spousta věcí i po tolika letech. Ne vždy se povedou, ale stojí za to, pořád zkoušet. A s tím oknem Pleasure... to je bezva, to můj muž dělá rád, jen s tím rozdílem, že my bydlíme v přízemí...hihi

pleasure05
16. srpna • 9:38

Šárko:jsem sice úúplně nezkušenej, ale řeknu alespoň svůj názor. Myslím, že jakmile je člověk psychicky vyčerpaný, tak s ním v drtivé většině nic není. Osobně na Tvém místě bych se snažil využít každou chvilku, kdy není v tomto směru vyčerpaný nebo bych snažil nějak partnera upozornit na tzv. osobní management času... Život přece není jen práce....
Krásný den přeju všem

Šárka
15. srpna • 19:47

Ahoj Karolinko . Jsme spolu sest let. Me je uz skoro 23 a memu priteli 26 let . Pokud znas nejekou super radu tak mi ji urcite napis . Zatim ahoj.

pleasure05
14. srpna • 10:06

Karolínko.Děkuji Ti za Tvou odpověď, ale musím říct, že se mi zdá, že pleteš jablka a hrušky. Nepíšu sem, abych se vytahoval, ale spíše inspiroval a jestli se mi to aspoň u jednoho človíčka podařilo, tak by mě to moc potěšilo (to samé se ale nedá říct o Tobě..., když se sama sebe považuješ za zkušenou, proč nás nezkušené neinspiruješ?). Jsem rád, že máš tak skvělý vztah, ale není každá žena stejně založená jako Ty. Přeju Ti ty nejkrásnější erotický a i jiný zážitky....

Karolínka
14. srpna • 7:26

pleasure05:Víš z příhodu kterou jsi popisoval jako nějaký zvláštní zážitek (přítelkyně, okno..) mi připadá zcela běžná ve zdravém,eroticky založeném vztahu.Víš,možná že
zážitek,který je pro někoho nezkušeného zajímavý,je pro mne naprosto běžný.Je to asi tím že mám vysoké nároky,ale to stejné mohu nabídnout.Hezký den!

Karolínka
14. srpna • 7:15

Šárka:Milá Šárko,rad je hodně,ale nevím kolik Vám je let,jak dlouho jste spolu.Potom by se určitě dalo něco vymyslet,hlavu vzhůru a napiš!

Šárka
13. srpna • 23:04

Ahoj. Myslim, ze sex patri k tem nejkrasnejsim vecim na svete. Rozhodne to vsak neni, ale vec nejdulezitejsi. Muj pritel ma praci ktera ho dost psychicky vycerpava a tak se nemilujeme az zas tak casto jak ja bych chtela. A tak skousim ruzne rady co pisi v casopisech, ale bohuzel na meho partnera nezabiraji. A tak prosim pomoc. Pokud mate nejakou super radu jak rozhavit meho partnera tak mi ji urcite napiste . Diky moc.

pleasure05
13. srpna • 13:00

Karolínko:Přeju krásný den. Musím na tvou hezkou poznámečku reagovat. zelinka je opravdu skvělá. Já jsem opravdu momentálně bez přítelkyně. Za zkušeného se nepovažuju. Ale nevyzvídám ani nezávidím. Jen jsem chtěl trošku diskusi nasměrovat do příjemnější roviny... A moc by mě zajímalo, z čeho si odsoudila, že jsem zelenáč. Jak poznáš zkušenýho? Škoda, že jsi nepřihodila něco inspirativního.... Jinak přeju hodně štěstí a aň Tě Tvá rozpoznávací schopnost nikdy nezklame....

sisulena
13. srpna • 12:27

Ahoj všichni, souhlasím s názorem, že sex je tím krásnější, čím víc si troufneme experimentovat. Můj poslední zdařený pokus o zpestření proběhl ve společné sauně, a zdařilý ho nazývám proto,že o tom nikdo ani nevěděl....

Karolínka
13. srpna • 12:19

Sledovala jsem rozhovor pleasure05 a zelinky a musím říct že se mi zdá že zelinka je fakt třída, ale do pleasure05 bych tak tipla že je bez přítelkyně a jen vyzvídá a závidí sexuální zážitky, zkušený chlap se pozná. Ale jinak přeju hodně štěstí.

zelinka
10. srpna • 12:37

Honzo - ale pokud byla zapnutá a ždílmala - pak to bylo to správný potěšeníčko ;o)))))))))

Honza
10. srpna • 12:32

Zelinko stou Tatramatkou mas pravdu, ona byla velmi idealne nizko, a uzili jsme si aniz bysme ji zapinali:))

pleasure05
9. srpna • 17:18

Mimochodem rád bych se svěřil s jedním "svým" zážitkem.Doufám, že tím nikoho nepobouřím. Bylo to u mě doma (bydlím v posledním patře paneláku). Rád experimentju a zkouším zajímavé věci. Byla příjemná atmosféra, navíc odpolední teplo, lidi chodily z práce domů... Otevřely jsme okno a přítelkyně se vyklonila z okna pozorujíc vracející se spoluobčany... To však už jsme oba tušily, co se stane..:-). Přistoupil jsem k ní zezadu a začal jí něžně líbat. Pak jsem jí sundal spodní část oblečení a lehce dal její nožky od sebe... Byla už pěkně vzrušená, ale snažila se nedát nic najevo. Skrčil jsem se pod úroveň okna a můj jazýček se začal intenzivně zajímat o její mušličku. Udělal jsem jí, přičemž celou dobu byla z kamenou tváří v okně. Nikdo z kolemjdoucích si dosud nestěžoval:-).

zelinka
9. srpna • 16:35

pleasure05 - ;o) šibale ... já se vyskytuji na fudge serveru, lampárna, chat - tam mě najdeš vždycky (když nemám dovolenou)

zelinka
9. srpna • 16:33

pleasure05 :o))))) to čísílko musíš poupravit - to 2x za den není pravidlem (i když opak je spíš výjimkou). Ale někdy na to skutečně není nálada a tak to nelámeme přez koleno. I když je pravda, že někdy to k TOMU nespěje... ale nakonec, když se dá pac a pusa na dobrou noc a to vedlejší tělíčko je tak teplounké a heboučké a nakonec se to hlazení před usnutím pomění ve vášnivé milování .....

pleasure05
9. srpna • 16:31

zelinko souhlasím s Tebou. Zrovinka jsem se Tě chtěl zeptat na mejl...:-)))

pleasure05
9. srpna • 16:27

zelinko:já Ti věřím. Vím, že takový lidi existujou:-). Ale i tak obdivuju, když někdo po 4 380 tý (6*365*2:-))) řekne, že mu to nezevšednělo:-))). To již považuji malinko za umění. Přeju Ti aby se dalších 4 380 neslo přinejmenším ve stejném duchu...:-))))).

zelinka
9. srpna • 16:24

pleasure05 - aby nám někdo nevynadal, že místo příspěvků spolu tlacháme :o) jsem tu úplně nová a nevím, jak to tady chodí.......

zelinka
9. srpna • 16:21

pleasure05 vaření patří k mým koníčkům (a taky je to znát na postavičce - nejsem obéza, ale žádný hubeňour taky nejsem) a jídlíčko je pro mě obřadem. A co se týká koupelny - občas lituji, že jsme si koupili novou pračku a starou dobrou českou tatramatku, která tak krásně skáče při ždímání ;o) vyměnili..... a ještě maličkost, týkající se četnosti - spousta lidí by tomu vevěřila a považovala to za vytahování - já to nikomu nevnucuji a vím svý ;o))))))))) Milování zkrátka k mému životu patří a mám ho moc ráda.

pleasure05
9. srpna • 16:12

zelinko: osobní dotaz. Vaříš ráda? Spojuješ ráda erotiku s jídlem? Předpokládám zvláště na tu druhou otázku kladné odpovědi:-). A co se týká Tvé dnešní večeře, určitě by potěšila Tvého miláčka (a doufám, že nejenjeho) rychlovka v koupelně jako předzvěst noční bouře:-). Al nerad bych, aby to působilo jako rada neboň co se týká Tvých 6 let a dvakrát denně..... musím akorát před Tebou smeknout:-)

zelinka
9. srpna • 15:55

pleasure05 - dneska k nám příjde na večeři bráška, takže na vymýšlení mnoho prostoru mít nebudu, ale vzhledem ke včerejšímu půstu si myslím, že mnoho taktiky nebude potřeba ;o)))))))

pleasure05
9. srpna • 15:46

zelinko: za nick se omlouvám, ale stejný používám na xchatu a tak jsem si dovolil :-) ho použít. S tím budoucím časem to není rozhodně složitý... A mezi náma, vymyslela jsi dneska něco na svého partnera? Krásně si to dneska užij...:-)

zelinka
9. srpna • 15:41

pleasure05 - máš strašně složitý a neosobní nick (vždycky 3x kontroluji, jestli to mám v pořádku) ... ten budoucí čas se dá vysvětlit dvěma způsoby ?! ;o) Já ještě do 17ti v práci a pak se móóóóc těším domů ;o)
a i Tobě přeji krásný zbytek dne

pleasure05
9. srpna • 15:22

Pro zelinku:Děkuji, to potěší zvláště od neobuté..:-))). Ale momentálně je na místě ten budoucí čas...:-))). Krásnej zbyteček dne...

zelinka
9. srpna • 12:29

Pleasure05 :o) myslím si, že nemá důvod si stěžovat.... ale když jsem četla některé Tvé příspěvky na této stránce, dospěla jsem k závěru, že Tvoje partnerka/y/ také moc důvodů ke stížnostem mít nebude/ou/ :o))))))

pleasure05
9. srpna • 12:08

Zelinko:mám pocit, že Tvůj partner se má s Tebou královsky... i bez té boty:-)))))

zelinka
8. srpna • 16:47

....vyzutá noha - samozřejmě :o)

zelinka
8. srpna • 16:22

PleasureO5 :o) a co teprve vyzutá bota putující do klína při objednávání večeře :o))))))))

8. srpna • 15:26

Honzo: Dík za krásný průkopnický příspěvek:-)
Zelinko: Souhlasím s Tebou, zvláště s tvrzením, že oba partneři se musí snažit a chtít. Jak se říká, když se chce, všechno jde:-))
Malinkaty tip:jednou jsem se svou přítelkyní byl v restauraci a byla příjemná atmosféra. Protože si rád hraju, řekl jsem jí, že bych rád, aby se do pěti minut v mé kapse u kalhot objevily její kalhotky... Musím říct, že úkol splnila v kratším časovém intervalu...:-))) Takže hrajte si a ničeho se nebojte. Mějte se báječně a přeji krásné erotické zážitky.....

zelinka
8. srpna • 12:12

Ťplně náhodou jsem narazila na Vaši diskuzi a zdá se mi být velice zajímavou. Přispěji taky se svou troškou do mlýna .... každý z níže uvedených příspěvků má něco do sebe a nutno podotknout, že každý by měl se sexem zacházet tak, jak mu vyhovuje. Není na to přeci nějaký recept jestli 2x týdně je v pořádku a to ostatní je špatné (a podobně). Já se s partnerem miluji každý den, většinou 2x - a to už 6 let a nemám pocit, že by nám sex zevšedněl (i když je pravda, že erotické prádélko, časopisy a filmy k našemu milováno občas patří). Neodsuzuji nikoho, kdo sex potřebuje méně často /nebo častěji :o)/ (i když by si měl uvědomit, jak je na tom s potřebou jeho partner).
A co říci k tématu - pokud se budou partneři skutečně snažit a hlavně chtít - tak jim sex určitě nezevšední. Vždyň nám je nabízeno tolik možností - a někdy i dobré jídlo, zapálená svíčka a svůdný pohled v restauraci zaviní, že cestou domů, v jedné zapadlé uličce .... :o))))))))

Jirka
8. srpna • 8:48

Já se miluji s manželkou každý den,někdy i dvakrát denne,neni vyjímka ani 4x denně.Stereotyp ale neznáme.Vždyň je tolik možností a není nutné se milovat jen v ložnici.Jsou tu i jiné místnosti,příroda, atd....

MATěJ
7. srpna • 17:32

Ja jsem to zkousel v posteli. Nic moc.

Honza
7. srpna • 12:33

Ktomu spestreni: zkusili jsme se sex v kabince v prodejne v pradle, nebyl to docela pohlavni styk. Jenom jsem ho tam zasunul, ale pritelkyne i ja jsme byly uplne maximalne vzruseni, zkouseli jsme to i ve skole. A dneska na pocitacove ucebne(sedeli jsme samozrejme vzadu)mi ho opusinkovala, minule jsem ji ocucal bradavku. Doporucil bych netradicni mista, je to takove zvlastni a vzrusive. Napiste i jina zajimava mista, kde jste to zkusili, nemusi se jednat primo o sex se vsim vsudy.

pleasure05
7. srpna • 11:55

Pro JAJu:Tak pojď začít, jestli se teda nestydíš. Ale předem bych rozšířil prostor z milování na cokoliv, co se týká erotiky...:-))

Jaja
7. srpna • 9:48

Taky bych uvitala, kdyby se tato debata vyvijela smerem, jak si zpestrit milovani, aby nezevsednelo.

BUBLLER
6. srpna • 16:54

Zse nemam moc casu na reagovani, jelikoz transformuji energii. :o)
Dekuji za nazor a brzy napisu.

pleasure05
5. srpna • 21:44

Ahojky všem,
se zájmem jsem si přečetl vaše příspěvky.Musím říct, že mi je trošku líto, že tento článek nevyprovokoval příjemnou diskusi (nebo spíš výměnnu příjemných zkušeností:-) ), jejíž příspěvky by byly typu :.....chtěl/a jsem oživit náš erotický život, tak jsem........oběma se nám to moc a moc líbilo......od té dob.... . Nuž, co se dá dělat :o).
Připojím se tedy na stranu většiny a budu reagovat na Bubllera :-). Patřím mezi muže, kteří zbožňujou ženy jako bytosti a pro který je erotika ve vztahu dost důležitá. Chápu ji (erotiku) jako hrátky nejrůznějších podob (tvůrčí myšlení vítáno:o) ) a zároveň jako jeden ze způsobů, jak dát najevo svůj vztah (obdiv) k partnerovi. Navíc nemám ani potřebu tuto energii, co vkládám do naší erotiky, transformovat do jiných, a myslím, že by si to nepřála ani má partnerka:-))). Prostě mě a mé partnerce přináší erotika takové potěšení, které nám jiná činnost dát nemůže. To však nevylučuje tu možnost, že jsou lidé, kterým taková transformace dá víc. Plně to respektuju.
Plně se připojuji názoru Impactu, že důležité je, aby v páru byly oba spokojení a navíc každý sám ze sebou.
Co se týká Bubllera, myslím si, že žije v malinko zkresleném (jiném) světě, alespoň co se týká chápání mužů a žen. Neříkám, že neexistují lidé, kteří by dost (co to je?) nemyslely na sex, ale je to přece jejich věc. Každý jsme nějaký (a proč ho hned odsuzovat) a nevím, co je zvláštního na tom, že někdo daleko intenzivněji vnímá vše okolo sexíku nebo nemá nejcitlivější jednání(ale jsou i holky, kterým se moc líbí, když se k nim kluk chová hruběji). Navíc je fajn slyšet, že mu to s partnerkou skvěle klape a že má recept, který v jeho případě funguje. Ale na druhou stranu nevím, proč si myslet, že by ten jeho recept měl fungovat i jiným párům....
No nic, to bylo jen takové moje malé zamyšlení. Všem přeji krásný den, Bubllerovi příjemnou dovču a budu se těšit na další výměnu názorů...Martin

BUBLLER
4. srpna • 14:29

Lucinecko co se da delat. Ale ja jsem i tak verny moji Mysicce. Tu bych nemenil ani za milion jen podobnych.

Lucinečka
3. srpna • 13:21

Tak to jsi na mne moc mladý mě je 24 let. Škoda

Alex
3. srpna • 10:48

Hello does somebody speaks english
Hola habla alguien español

BUBLLER
2. srpna • 13:27

Nemam ted cas na psani, tak jen chci abyste vedeli ze jsem si to cetl. Pro BOBA dari se mi to na 101 procent. A tu energii bych nemenil za nic na svete. Ona ta energie se da i vyuzit i jinak ve vztahu k partnerce. K upevneni a k lepsimu vztahu.

Honza
2. srpna • 13:00

Bubler: Me je jasne ocem pises, ale tezko muzu transformovat svoji energii na neco jineho, kdyz neustale na to myslim. Napriklad ve zkouskovym bych se nic nenaucil, kdybych se neodreagoval. Treba u tebe je mene hormonu, tak na to nemyslis. ( ted si to neber osobne, ale i kastrovane kocky zijou klidny zivot a muzou se venovat rozvijeni sveho duchovna)
Jen si proste nedovedu predstavit zivot bez sexu(samozrejme, ze na stari stim mozna budou psychologicke potize, kdovi :) Nezda se mi ze bych vypotrebovaval svoji energii zbytecne(pri mojem klidnem zivote studenta ji mam stale dost:). Asi jsem Sexuholik, a zatim mi to po dvou letech s pritelkyni nezevsednelo.

BOBO
2. srpna • 8:35

Musim priznat, ze tuto diskuzi jsem si dnes precetl z velkym zajmem, protoze zde nastineny problem je neco o cem jsem take premyslel. Nevim jak se Bubllerovi dari pretransformovavat energii sexu do jine cinosti, protoze ja mam takovou zkusenost, ze pokud se mi chce, tak se to nijak neda obejit a milovani je v tu chvili ta nejuzasnejsi vec na svete a vubec si nedokazu predstavit jak jinak bych tuto energii ze sebe dostal. Kazdopadne mam opravdu pocit, ze z milovani se po case ve vztahu vytraci neznost a tim padem se to meni jen pouhy sex, ktery me ale citove vubec neuspokojuje. Zakladem pro me proto je vazit si sveho partnera a i milovanim mu ukazat co pro me znamena, pokud toto ve vztahu zmizi, partneri se zacnou odcizovat.

Pájík
1. srpna • 22:46

Musim rict ze Bubbler uhodil hrebik na hlavicku. Pro vetsinu lidi je to tak, ze je sex ovlada. Podstatne mene je tech kteri dokazou sexualni energii at uz vedome nebo nevedome transformovat. Je to tema ne celou knizku. Faktem je, ze bez znalosti zakonitosti sexualni energie pri sexu dochazi k "mrhani" energii a po urcite dobe je tento deficit v partnerskem vztahu znat. Takze vnejsi pomucky jako eroticke pradlo nebo sex v koupelne nejsou trvalym resenim problemu kvalitniho sexu. V rozporu s kvalitnim sexem samozrejme nejsou.

BUBLLER
1. srpna • 21:02

Lucinecko je mi 20 a muzes me napsat na muj e-mail. bubller@centrum.cz

akroj
1. srpna • 11:54

Pro Tulene: Ne. Proč myslíš?

Tulen
31. července • 22:34

Sorry, ale tenhle clanek je o necem jinem, nez o propagaci "lidstvi".
Diskuze by mela byt o tom, jak zpestrit vztah, aby vydrzel dlouho.
Bubbler uz svuj nazor rekl. Misto toho tady propaguje svuj "idealni zpusob, jak byt in",
to znamena ignorovat zvireci pudy. Kazdej clovek je jinej a meli by to respektovat
jak nadrzenci tak i Bubblerove. Ja bych k tematu asi rek to, ze kdyz clovek nesoulozi
kazdej den, se stereotypem problem neni :) Ale bohuzel, je to nekdy tezke, ze ?

Lucinečka
31. července • 19:11

hELE BUBLLIKU-proč radši o dovolené neodpočíváš? Hele mě příjde že ty jakožto muž(-kolik ti je) už vymřel. Nechceš si dát spěcha?

akroj
31. července • 17:52

Trochu extrémistická diskuse, nezdá se vám? Copak není nic mezi nechutným pořváváním na ulici za ženskou a vztahem bez sexu Bubllere? Jinak hezkou dovolenou!

Bubller
30. července • 16:45

Tobe Lee DEkuji.

Bubller
30. července • 16:44

Honzo mel bys si precist poradne o cem pisu. Jinak jsem ted na dovolene a zajimalo me jak se to rozvinulo. Tak sem zaskocil do kavarny.

Bubller
30. července • 16:41

WAU: tak se nam to pekne rozjelo. Ja nemam cas na vsechno odpovidat, ale najsem mnich a pod. Pro Honzu. Priznivcum dekuji.

Honza
30. července • 16:01

Jarka: Nemyslim, ze kucharky jsou jenom pro zeny. Zkus se nekdy kouknout do nejakeho zenskeho casopisu, me to prijde ponizujici.
Muzu te taky urazit, ale je mi jasne o cem pise Bubler, vztah se zenou bez sexu. Kazda zena by chtela vedet jestli je jeji muz sni byl kdyby snim nespala.

Jarka
30. července • 14:49

Honzo, nezlob se ale podle toho co tady od tebe ctu, jses peknej vul. Jednak myslim ze ti trochu uniklo o cem to tady Bubller povida a za druhe kde je psano ze kucharky jsou jenom pro zeny?

Honza
30. července • 12:47

Lee:Jak muzes spojovat inteligenci s nechuti k sexu. Podle toho co pise se da usoudit, ze ma nejake problemy. Psychologicky zazitek souvisejici se sexem, mozna mu to moc nejde( kdyz vam neco nejde tak se tomu taky vyhybate). Mozna je krestansky vychovany, nebo ho ma maleho nebo moc velkeho, kriveho, je tlusty. Nebo spis ma nedostatek hormonu (kdyby je mel a kolem prosla nejaka kozata baba, tak se musi instinktivne otocit, nemusi se vsak hned automaticku chovat jako nejaky zednik na stavbe a porvavat a pronase nejake kasanovske kecy). Mozna se ukaji jinak, mnisi maji taky pust a pekne si ho protrpi. Eventualne ma jeho pritelkyne milence a ten ji utaha,nebo proste nema to rada (nebo ji to proste snim nebavi), takze on sam vlastne to vzdal. A jestli si mysli, ze on to nedela a ostatni to delaji trikrat tydne, tak mi pripomina ty puritanky s nohoma do X nebo do O, ktere byly proti minisuknim. Pokud bere sex jen k plozeni potomku tak se hodne ochuzuje, neni nic krasnejsiho udelat pritelkyni, a kdyz pak spolu u vedle sebe lezite nebo v sobe zarazeni a vychutnavate pocity. Ja taky rad hladim pritelkymi po vlasech a nezustavam jenom u vlasu, dovedu ji hladit hodinu po vsech moznych zakoutich( nejradeji ma hlazeni po prsou). A odbyt to jenom pohlazenim po hlave, promin. Samozrejme ze ji nepodvadim, nekdo to dela a nekdo zas ne. Nekteri kradou, tuneluji, vrazdi, znasilnuji a jine, ale to at si kazdy zvoli sam svou cestu. Jenom jsem chtel rict ze je mi te lito, pravdepodobne si nedovedes predstavi o co prichazis. Nu coz my te nechame hladit pritelkyni, a ty se nepoburuj nad tim ze mi delame neco jineho. Jeste neco:Ze se ti nelibi Esquire, me se nelibi casopis o vareni a pleteni( zda se mi ze degraduje zenu na nejakou posluhovacku, domaci putku. Nemam rad casopisy o zbranich a nesnasim bulvar, tak si je proste nekupuju

Lee
29. července • 13:56

Bubller je dosti inteligentní bytost.Sdílím s ním stejné názory (a to nejen o Esquiru).LIDI!!!Asi to chce trochu inteligence.Stačí o tom pár minut denně přemejšlet.

Robert
27. července • 14:39

aha

Bubller
27. července • 14:30

Nebudu tady az do 20.8. 2001 takze nebudu odpovidat.

BUBLLER
27. července • 14:22

Muj e-mail je bubller@centrum.cz

BUBLLER
27. července • 14:19

Nesnasim Ty borce co chodi poulicich nebo koukaji na televizi a rikaji. Ty blaho to je kocka do nio bych se udelal dvakrat za minutu. Jen se podivejte na stranky esquiru.cz tam tech vet najdete na milion. Idiotskej casopis. Vytvari iluze o tom jak by se clovek mel chovat jake obleceni by mel nosit, co by mel rikat ... jen aby byl IN. Misto toho aby podporoval vlastni tvurci mysleni kazdeho jednotlivce a neoklestoval a nedrzel v predstavach ze kdyz nebude mit to co pisou bude nula.

Bubller
27. července • 14:14

Dost jste me nepochopili, aspon nekteri ... souze podle toho co nekteri pisou. Ja SEX vubec neodsuzuji, ale nechapu nektery lidi co uz nemaji v hlave ínic jineho nez ten sex. Co slovo nebo co veta tak to prevedou na tema sex. Ja nerikam ze ziju bez sexu, ja se snazim vetsinou tu obrovksou energii ktera je spusobena sexe prevadem jinym tvurcim zpusobem. MIsto toho abych mel v hlave jen sex a misto toho abych porad chodil po ulici a koukal na kazdou holku kterou uvidim tak se snazim perevest tu energii na jinou cinnost. Je mi dost spatne z clanku podobnym jako je tento. Je to laciny trik jak nalakat ctenare .. na co jineheo ... na sex prece. Jeeeeeee sex to je super vec. Co je to za sex kdyz v tom neni uvedena harmonije trouhelniku ...LAska, romatika a sex. To podle me malo kdo zaziva. Snazim se pri sexu vlozit do toho 101 procent svych pocitu ke sve partnerce. A ne jen se do ni "udelat" , jeste pred tim se zeptat trapne " beres neco ?" pak se odvalit na postel vedle ni a vzdychat jek to bylo nadherne. To je ubohe. Jinak pro vsechny jsem kluk.

Robert
27. července • 13:53

Vypadá to, že už to tu není o sexu ale o Bubllerovi. Všechny holky chtěj Bubllera. Já myslim, že stačí, když si ti lidé věří. A nějaké překvapení v krizi od manželky v sexu...tak z toho bych moh´ mít tak akorát infarkt. Jenom mi připadá, že většinou ty manželky se stydí říct: Udělej mi to! Měly byste nám to říkat pořád, ikdyž nemáte náladu (minimálně každou hodinu). Člověk si aspoň nepřipadá doma tak zbytečný.

jaruna
27. července • 12:43

Já plně souhlasím s Bubllerem.

Marcello
26. července • 23:12

Všechno je to dotycích

blazinek
26. července • 15:45

holky nemáte nějakou prima radu na zpestření?? něco čím jste partnera překvapily? fantazii si myslím mám velkou, ale rozhodně né nekonečnou :o) Kačka

Petra
25. července • 18:44

Myslím si že je velký rozdíl mezi sexem a milováním.Sex vidím trochu jako něco co píše Bubller.Milování je ale dle mého názoru o tom že myslím na toho druhého jak mu udělat dobře a ne jen o vlastním uspokojení. Přeji Vám všem aby Vaše intimní vztahy byly vždy MILOVANI

marta
25. července • 9:41

Ale Bubllere, sex je lidský. Nekteří potřebují sex jako chleba a někteří se bez sexu můžou klidně obejít. Ale dělají to všichni. My s manželem taky nejsme bůhví jaký sexuální přeborníci a naše manželství je celkem spokojené. Vždyň tento článek je určený, jako jedna z rad pro páry, které se dostavají do nějaké krize.

Impact
24. července • 18:59

Nevim, jestli je Bubbler holka nebo kluk, to neni az tak podstatne. Ja ziju s manzelem taky skoro bez sexu. Pisu skoro, protoze se milujeme tak 1 za dva mesice? tak nejak a necitim se, ze bych o neco prisla nebo byla divna.Milovani s mym manzelem je opravdu nadherne. Akorat neni tak caste. Ja proste na sex taky nejsem (mela jsem velmi bourlivou sex. pubertu), uz me to preslo a manzel se ke me chova podobne, jak napsal vyse zminovany Bubller-ka. A to je mi damy a panove 27. Ono to bude spise o tom, kdo ma jaky zebricek hodnot a co je pro koho dulezitejsi. Ja se nad nikym tady nepohorsuju a pokud se milujete 2x denne s partnerem nebo 2x tydne,ci jednou za pul roku, je vase vec.Proc urcovat a skatulkovat lidi a rozhodovat co je spravne a co uz ne? Hlavni je, ze jste spokojeni se svym zivotem a sami se sebou. No ne? :-)

Tina
24. července • 16:15

Ja bych Bubblera neodsuzovala, je jaky je a je to jeho vec a sem si muze napsat taky co chce. Od toho je prece diskuze. Osobne si myslim, ze vztah bez sexu byt sice muze, ale postrada napeti, jiskreni, vasen. Ale pokud ani jeden z tech lidi na sex nejsou tak proc ne ? Pro me ale zustava sex jednim ze zakladnich kamenu zdrave fungujiciho vztahu. A myslim, ze Malinka nema tak uplne pravdu, ze pro chlapy znamena zmena jinou zenskou. Ja si myslim, ze zensky jsou v tomhle stejny, jen se s tim tolik nechlubi. Osobne jsem pro vernost a pro to, aby se na vztahu a na sexu porad pracovalo. To ale musi clovek prekonat lenost a snazit se neco pro toho druheho udelat. Jak v sexu, tak ve vztahu vubec. Samozrejme, ze nejjednodussi je zahnout, ale dle meho nazoru to uz potom neni ono.

Kíjanka
24. července • 14:44

Hele Bubllere co takhle si koupit ty rozkošný slipečky co má ten kluk na obrázku viz. výše.

BedriCh
24. července • 13:50

BUBLLERe, ty jsi ale kus vola!!! :-)

lady
24. července • 13:47

Hele Bubllere, kdyz se ti sex nelibi, tak aspon nekritizuj ostatni. Musis si holt priznat, ze jsi jinej a muj nazor je, ze dost divnej. Chudak holka, ta tvoje pritelkyne. Ja povazuje sex ve vztahu za dost dulezity a kazda zmena je samozrejme vitána.

Malinka
24. července • 13:43

Buď jsi Bubllere pobožný,puritán, či dosti ošklivý a nemáš přítelkyni nebo jsi žena převlečená v písmu za muže. Ani jedno neodsuzuji a vůbec ne to co jsi tam napsal. Je to přeci diskuze a od toho sem připisujeme zkušenosti rady a informace pro druhé. Po pravdě, když čtu tvůj příspěvěk, chtěla bych takového partnera, který by mi byl věrný a tak pozorný jako ty (viz.pohlazení vlásků). Ale asi v tom bude nějaký háček. Myslím, že vztah bez sexu neexistuje a myslíte ženy že chlapům se dá láska projevit jinak než sexem? Aspoň oni nám takto ve většině případů lásku projevují. Chodím 2 roky s přítelem a musím přiznat že ta zamilovanost a touha po sexu se pomalu vytrácí-zatím nevzala nohy na ramena,ale "nic není jako dřív, nic není jak bejvávalo...." Je hezké, že nám v tom článku radí jak si sex ochutit-ale pro chlapy je to ochucení - jiné maso. Né kuch.linka-příroda---ale jiná ženská.

BUBLLER
24. července • 13:02

Sally. Dost dobre vim o cem mluvim. Nekdy se chovate jako zver posedly po sexu. Uz ani nevite o cem mluvite ... ale ano vite ... jen o tom jak jste si vecer vcera uzily. S kamaradkama mluvite jen o tom s koleginemi apod. Porad jen sex, sex, sex. Dost trapny nE ?

Sally
24. července • 12:29

Hele Bubllere, tak mi připadá, že ani nechápeš, o čem mluvíš. Buď si děláš legraci, nebo prostě vážně nejsi jako my lidé ... nemám slov.

BUBLLER
24. července • 11:45

Ja si osobne myslim ze Vy lide delate ... provozujete SEX a ani vlastne vubec nevite co by Vam to melo prinest, nevite jestli Vas to vzrusuje, jestli to mate radi takto nebo takto. Jen si to priznejte ze to delate kolikrat jen pro to aby se o Vas nerikalo ze to "nedelate" . Nebudete prece ostudy. Abych pravdu rekl me sex moc nebavi. Ziji se s svoji pritelkyni bez sexu uz pekne dlouho a bezvadne nam to funguje. Pro nas je mnohem lepsi a mnohem pritazlivejsi kdyz prijdu domu a pohladim ji po vlasech a zeptam se jak stravila dnesni den. A ne honem, honem sex. Kolikrat to ani nedelate z lasky a to je chyba, protoze pak se podivejte jak jsou ty vztahy rozvraceny. A to je dost mozne ze prave kvuli sexu. Nechapal jsem jednoho cloveka kterty se mi chlubil ze prave si poradne "zadovadel" s jinou zenou nez s tou co ma doma. Ja se ho zeptal proc to udelal vzdyt ma doma zenu a on mi rekl ze uz ho to nebavi porad to stejny. Co dodat. Premyslejte o tom.

Míra
24. července • 9:01

Plně souhlasím s článkem, každá změna je vítána. Ono rozdat si to třeba na kuchyňské lince při přípravě salátu není vůbec marné, víte jak pak ten salát partnerovi chutná, ani Vám nenechá.

Doporučujeme

Články odjinud