VERONIKA (45): Můj partner přivedl moji dceru do jiného stavu

25 komentářů

farah.farah
12. února • 13:52

jinak docela mne zaujala spíš už jen pobecně myšlenka jestli o kolik je horší nevěra jako taková bez thotenství a nevěra při které vznikne dítě. Je to docela zajímavá úvaha že to že dcera spala s přítelem by jí možná ještě bylo odpuštěně ale to že si chce nechat jeho dít je mnohonásobně horší......trochu mi to připadá že je to postoj který bere potrat samozřejmě jako vrátit do 14 dnů něco objednaného na internet, tak že ta co to neudělá je automaticky špatná, pokud to dítě nemá pořízeno ideálním způsobem a lepší by byla kdyby na potrat šla.........nevím ale nepřipadá vám to obecně docela hrozný?

helza
10. února • 13:45

Elynor: Já bych to nebrala jako oběť. A vůbec už ne tak, že by měla všechny u sebe ubytovat a starat se o ně. Že by měla dát věci do pořádku myslím tak, že by neměla čekat, jestli a komu se zeťopřítel ozve, ale měla by mu zavolat, sejít se s ním i s dcerou a probrat, jak celou situaci vyřeší. Já osobně bych byla pro to, aby se mladí odstěhovali a zařídili po svém. Já nevím, ale ve věku dcery, tedy ve 24 letech je normální, že už dítě nebydlí s rodiči. I z holky může být mamánek. A pronajmout si byt, nebo si i koupit vlastní není v dnešní době problém.

Elynor
10. února • 13:01

helza: no to si teda rozhodně nemyslím, že by Veronika měla být ten, kdo se pomyslně obětuje a začne dávat "rodinu" dohromady. Ani náhodou. To by za chvíli pravděpodobně skončila tak, že by ji využívala dcera i ten otec a hodili by jí to dítě na krk. Naopak, co si ti dva navařili, měli by si taky rukou společnou a nerozdílnou pořešit. Ano, chovat se pragmaticky, ale to neznamená těm dvěma dělat hodného troubu, který všechno odpustí a bude za ně vymýšlet, jak z blátíčka do louže.

Elynor
10. února • 12:54

... a pak se nám z toho příběhu nějak vytratilo to budoucí dítě. To za nic nemůže, a přitom už od narození bude mít stigma nechtěného, kdo ví, jak to bude s jeho otcem, třeba se k němu odmítne znát, jeho matka je nezodpovědná koza a současně asi i vypočítavá mrcha, a jaký vztah k němu může mít babička, to je veliký otazník. To je teda výhra, takovej začátek života...

Elynor
10. února • 12:46

Mata69: a dcera taky už nebude mít jinou matku, že. To si možná měla uvědomit trošku dřív. Zejména pak mně přijde zase tak trošku kách, když ta dcera přišla matce oznámit, že bude mít dítě a chce si ho nechat, a přitom dobře věděla, kdo je otec, a na to měla pajšl... to už je pro mě právě přijatelnější ta trojka, než podraz tohohle typu :-(

Mata69
9. února • 22:41

Rambíša: nějak mi zmizel příspěvek koukám...chtěla jsem napsat, že "najít si někoho nového" jde pouze asi v případě přítele, dceru bude těžko hledat novou.

Mata69
9. února • 17:47

Rambíša:

Mata69
9. února • 17:47

Elynor: když víš co, na tohle taky každej nemá pajšl...notabene máma s dcerou...to už je trochu kách no...;-)

Rambíša
9. února • 14:58

Dceři bych řekla,ať si jde za tvůrcem dítěte a vyrazila bych ji z bytu.Lépe je žít bez takových podrazáckých osob,najít si někoho nového a být v klidu,bez zbytečných starostí.Nechápu,jak ta dcerunka se mohla za zády matky pelešit s otčímem,dnes chybí jakýkoliv cit pro řád a nepsaná pravidla,fuj.

farah.farah
9. února • 14:54

Elynor: nic proti trojkám, ale to je fakt něco jiného mít trojku s vlastním dítětem/rodičem....... pánč trojka není jen o tom, že dva spolu šustěj a ten třetí se jen kouká a čeká až na nj přijde řada......... mně to připadá teda dost ujetý a zvrácený

Elynor
8. února • 22:05

Hlavně si lidi zcela zbytečně komplikují život kvůlivá sexu. Vždyť je to taková přirozená a lidská věc. Dělají to všichni. A ti, co říkají, že ne, tak většinou lžou :-)
Jak by jim všem bylo spolu krásně, kdyby pán vzal matku i dceru do trojky. A kdyby na to nestačil, tak by přivedl kamaráda, nebo radši dva. No a uspokojené ženy obvykle neřeší prkotiny a mají nadhled. Ovšemže je třeba dbát trošku na prevenci a antikoncepci, ale to vždycky. Ale to ne. To je každej majetnickej, nechce se dělit, nechápe, že rozkoš počtem zúčastněných neubývá, ale násobí se a zábava nabývá nových netušených dimenzí. Osobně to přičítám dvoutisíciletému působení křesťanství a tvrdému prosazování výhradně párového soužití pod hrozbou brachiálních sankcí. A teď na to doplácíme všichni, protože lidská přirozenost je jiná, člověk se vyvinul z předků žijících v tlupě, v kteréžto se vzájemně sdílelo, ne syslilo každej zvlášť, to by dlouho nepřežili.

Zaz
8. února • 20:24

druidka: otec přebral partnerku synovi...tak to musela chtít i ta partnerka, ne?

Zaz
8. února • 20:20

Zkouším se vžít do role Veroniky, nic příjemného. Asi bych byla i sama na sebe naštvaná, co za "kvalitu" jsem si vybrala a nastěhovala do své domácnosti ke společnému soužití, že jsem si nedokázala něčeho podivného všimnout. No co už, na světě jsou mnohem horší věci, nechat dceru, ať se sama rozhodne. Nezbývá než se s takovou situací smířit.

Zaz
8. února • 20:19

Zkouším se vžít do role Veroniky, nic příjemného. Asi bych byla i sama na sebe naštvaná, co za "kvalitu" jsem si vybrala a nastěhovala do své domácnosti ke společnému soužití, že jsem si nedokázala něčeho podivného všimnout. No co už, na světě jsou mnohem horší věci, nechat dceru, ať se sama rozhodne. Nezbývá než se s takovou situací smířit.

helza
8. února • 19:46

Nnicméně i když je reakce Veroniky pochopitelná, jediná rada je, vzít rozum do hrsti a chovat se pragmaticky, s odstupem a s rozumem. Přítele (společného) přes prosby dcery vyhodila ona. Pokud chce něco vyřešit a dát rodinu dohromady, musí to nějak skousnout, odpustit dceři i příteli a protože to ona udělala "kravál", musí také ona dát věci do pořádku. Myslím si, že jestliže byl přítel vyhozen, možná velice ostře, tak se sám nepřiplazí. Tím nechci řít, že pokud bude Veronika dál nepřátelská k příteli, dceři i budoucímu vnukovi, bude od ní špatné. Naopak, bude to přirozené a pochopitelné. Ale nic to nevyřeší a nenapraví. Stalo se a vzít zpět to nejde. A litovat ji, či s ní společně odsuzovat ty dva, co ji zradili, jí teprve nepomůže.

Mata69
8. února • 18:26

druidka: já nepíši, že by se to nemohlo stát, jen predikuji další články, které by mohly vyjít. .-)

druidka
8. února • 17:57

Mata69: je mi líto , ale to , že otec přebral partnerku svému synovi jsem v okruhu svých přátel zažila .

helza
8. února • 13:34

Elynor: Pravděpodobně by dostudovat stihla. Pokud maturovala v 19. , což by na gymlu měla, pak většina bakalářských programů má trvat 3 roky, magisterských 4 - 5 let (existují i programy trvající 6 let) Nicméně bakaláře by ukončila ve 22., magistra ve 23, nebo 24 letech, jen vyjímečně ve 25. ♦ Jinak souhlasím. Myslím si, že ve 24 letech je dcera dospělá a je na ni, co dál se svým životem a životem svého dítěte udělá, myslím si, že v tom věku už by měla být samostatná a její problémy a starosti by měly být pouze její.

Elynor
8. února • 12:06

farah.farah: ale já jsem přece nic o potratu nenapsala, pouze o tom, že na místě té matky bych taky nepřekypovala nadšením nad dítětem. Samozřejmě že dcera má právo si dítě nechat, ovšem nemá právo očekávat od matky, že ji bude i s tím dítětem živit.

farah.farah
8. února • 11:38

Elynor: tak obecně být ve 24 letech matka není nic nenormálního zvládly to jiné zvládne to taky........i když souhlasím že pokud zůstane na škole bude ji matka muset podporovat.ze zákona je to myslím do 26 let pro studující...... což může být problém, pokud matka k tomu dítěti nedokáže mít vztah vzhledem k tomu, za jakých okolností bylo zplozeno. AMyslím že by si matka měla rozmyslelt jakou míru podpory je jí ochotná dát a jasně jí to říct. A mladá ať se pak rozhodne. Ono jít na potrat jako univerzální řešení nefunguje pro každého, hodně žen si to pak celý život vyčítá není to prostě jako jít do obchodu vrátit kabelku.

farah.farah
8. února • 11:34

Přijde mi trochu divný že dceru nutí k potratu protože to není "normální" to jestli dítě bude nebo nebue mít je její věc, je dospělá a jelikož nejsou s otcem příbuzní tak v tom nic zas tak nenormálního není, to je podle mne jen matčina snaha zbavit se dítěte, které by jí připomínalo to co se stalo nic víc........ Jinak k mladé.pokud ten chlap po tom co byl vyhozen ani s jednou nekomunikuje tak to asi nebude zrovna partner do nepohody co jí miluje a chce s ní mít rodinu. Zamilovanost je jedna věc a realita toho jaký je její partner je jiná...... stojí za to uvědomit si že ten koho miluje naprosto bez problému podváděl svou přítelkyni s její dcerou a že něco podobného tím pádem může udlat i jí.kdyby to byla taková láska jako trám tak se s mámouuž rozešel a neobšournil by s oběma. Tak že ano dítě si klidně nech, pokud si ochotná nést za něj odpovědnost se vším všudy, ale být tebou jsem hodně opatrná v tom chtít mít tohodle čověka jako svého partnera. A co se týká matky...situace je to napytel co si budem říkat. Nevěra sama o sobě není nic moc příjemného ale to že chlap zahýbá s vaší vlastní dcerou to už je hodně jinej level. Chlap je pryč ale dceru už jinou mít nebudete tak myslím že stojí za to s ní ten vztah nějak narovnat, každopádně pokud vám ta představa toho dítěte vadí a víte že ho nedokážete mít ráda, dceři to na rovinu řekněte aby chápala že mu nedokážete být babičkou a nebudete ho chtít hlídat nebo s nimi bydlet v jedné domácnosti (t už je ten postoj jakýkoliv) aby holka věděla jak moc se na vás bude moci spolehnout s případnou pomocí až dítě bude na světě. Je fér si to říct, ať už to vnímáte jakkoliv. Ale rozodnutí na tom zda si dít nechá nebo ne nechte na ní.

Elynor
8. února • 9:33

Jestli dobře počítám, tak té dceři je maximálně 24 let. Tu vysokou asi nestihla ještě dokončit, takže bude závislá na matce finančně a s bydlením a tak. No to je radost, teda. Nijak zvlášť bych se dcerunce nehrnula pomáhat a "být pro ni", ani kdyby byl otcem potomka neznámý vojín. Slečna by si měla uvědomit, že chtít si dítě nechat je vážné rozhodnutí, které bude mít následky pro celý zbytek jejího života, a že nikdo jí není povinen pomáhat a starat se, kromě otce toho dítěte. Prvně bych podala žalobu na určení otcovství a protože to se neudělá před narozením dítěte, tak bych zatím podala žádost o předběžné opatření, aby předpokládaný otec robátka začal budoucí matce přispívat na těhotenskou výživu, a dětskou výbavičku. Slečně bych oznámila, že dítě je především její, a že se tedy laskavě bude o něj starat, a nezajímá mě, jak to udělá, když nedostudovala, a nejspíš nikdy nepracovala, takže nemá nárok na mateřskou. Holt půjde rovnou na rodičovskou a začne hledat jesle a práci. A že nepadá na váhu, že by hrdě nic od otce svého potomka nechtěla nebo ho dokonce neuvedla. Když se uměla s ním vyspat, zajisté více než jednou, musí umět i unést důsledky. Že pán nekomunikuje, tím akorát ukazuje, že za mnoho asi nestál, ale nemělo by mu to jen tak projít, jednou bude otec, tak se musí starat. No a že to té paní nikdo nevěří? Pročpak? Vždyť lidi jsou dneska zvyklí na zápletky ze seriálů, které jsou zřejmě mnohdy daleko větší a údernější.

Mata69
8. února • 9:13

I jinak je to pecka, včera se nám nelíbil recyklovaný článek jak matka přebrala chlapa své dceři, tak to dneska vylepšili a zápletku nahonem otočili. A co zítra? Přebere otec babu svemu synovi, nebo obráceně a nebo postupně obojí? Jen doporučuji u psaní trochu přemýšlet a vyvarovat se nesmyslů, viz můj předchozí příspěvek.

Mata69
8. února • 9:09

Tohle je dobrý: "Bohužel nám nebylo dopřáno strávit spolu šťastný život až do smrti." Já bych řekla, že to autorka trochu pomotala ne? Vždyť spolu byli šťastní až do smrti, píše, že manžel zemřel....

lebahu
8. února • 8:30

Předevčírem to tu bylo naopak, matka spala s přítelem dcery... to už je fakt telenovela. Ještě don Alonzo a ta slepá zelená tu chybí.

Doporučujeme

Články odjinud