Viagra způsobuje ztrátu sluchu

| Autor: Famous | Rubrika: Láska a vztahy

Tým britských vědců z britských nemocnic Charing Cross, Stoke Mandeville či Royal Marsden vydali varování, aby lékaři po celém světě při předepisování Viagry a generických léků na poruchu erekce nepodceňovali vedlejší účinky, protože stále přibývá případů ztráty sluchu vyvolaných užitím tohoto medikamentu.



„Experti v USA varují uživatele, že tento lék může poškodit sluch. Britští specialisté začali apelovat na svou zemi, aby také vydala podobné varování,“ cituje lékařský žurnál Laryngoscope.

Z nové studie pacientů z USA, Austrálie, Asie a Evropy vyplynulo, že jedním z vedlejších účinků užívání Viagry, Levitry či Cialis je skutečně ztráta sluchu na jedno či obě uši.

„Pokud se podobné potíže dostaví, pacient by měl lék okamžitě přestat užívat a vyhledat lékaře. Lékaři předepisující tyto léky by měli být velmi ostražití a tyto vedlejší účinky nijak nepodceňovat,“ varuje doktor Afroze Shah Khan z Londýna.






STAŇTE SE FANOUŠKEM DAMA.CZ NA FACEBOOKU

Komentáře

Komentářů celkem: 1
kvalitní viagra bez předpisu může být dostupná holub25 5. 10. 2012 | 13:05

Další články z rubriky

7 věcí, kterých si na vás muži při sexu vždy všimnou

7 věcí, kterých si na vás muži při sexu vždy všimnou

Dnes | Myslíte si, že muži jde při sexu především o uspokojení a drobností kolem si nevšímá? Omyl! Chlapi…

ROMANA (47): Můj milenec je manžel mojí šéfové

ROMANA (47): Můj milenec je manžel mojí šéfové

16. 11. | 14 | Romana po rozvodu netoužila po žádném vážném vztahu, tak si našla ženatého milence. Jaký to asi…

Potvory dostanou, co chtějí! Naučte se jejich fígle!

Potvory dostanou, co chtějí! Naučte se jejich fígle!

15. 11. | Také se vždycky divíte, že muži leží u nohou těm největším potvorám? Možná je nejvyšší čas se od…

SIMONA (45): Nechala jsem se vydržovat, teď už mě nikdo nechce

SIMONA (45): Nechala jsem se vydržovat, teď už mě nikdo nechce

14. 11. | 13 | Simona si na jednu stranu žila život jako v pohádce, na druhou ale nemyslela na budoucnost. Teď…