V pražském klubu Radost FX představila 7. ledna 2011 značka profesionální vlasové kosmetiky Redken kalendář On the Edge 2011. Jeho křtu se ujala zpěvačka a patronka Světlušky Aneta Langerová a celou akcí provázel charismatický herec Jan Budař.
Kalendář je výsledkem unikátního vzdělávacího projektu, který v naší zemi těžko snese srovnání. Podíleli se na něm mladí talentovaní kadeřníci z České republiky a Slovenska pod vedením kadeřnických hvězd a špičkových fotografů, vizážistů a stylistů. Cílem vzdělávacího projektu On the Edge bylo umožnit mladým kadeřníkům proniknout do světa módní fotografie.
Zároveň navazuje značka Redken na svou podzimní velmi úspěšnou charitativní akci Redken Střihaton („maraton ve střihu“, kdy věnovala Dětskému rozštěpovému centru na Královských Vinohradech 111 700 Kč) a daruje výtěžek z prodeje kalendáře projektu Světluška Nadačního fondu Českého rozhlasu. Kalendář bude možné zakoupit v patnácti vybraných kadeřnictvích Redken v České republice a na Slovensku za 500 Kč během prvního čtvrtletí roku 2011.
O vzniku kalendáře:
V České republice existuje jen hrstka těch, kteří jsou skutečnými mistry jak v módní, tak v umělecké fotografii. Redken tyto mistry oslovil a nabídl jim účast na vzdělávacím projektu nevídaných rozměrů. Cílem bylo během čtyř dnů předat co nejvíce zkušeností mladým kadeřnickým talentům, z nichž většina neměla nikdy v minulosti možnost fotografovat. Připravit je tak, aby poslední, čtvrtý den sami vytvořili módní uměleckou fotografii v takové kvalitě, aby se pod ní mistři neváhali hrdě podepsat jako supervizoři. Jinými slovy - Redken nabídl vybraným talentům možnost učit se od těch nejpovolanějších na naší scéně.
Vzhledem ke vzdělávacímu, nesoutěžnímu charakteru celého projektu se profesionální značce vlasové kosmetiky Redken podařilo oslovit hvězdy napříč česko-slovenskou kadeřnickou a fotografickou scénou, které by se jinak nikdy nemohly na jednom společném projektu setkat. Školitelé šli do této akce s ohromným nadšením a nabídli mladým kadeřníkům své zkušenosti, které pracně získávali během řady let své práce.
Výsledné vizuály dokazují, jak moc se kadeřníci během čtyř dnů s mistry naučili. Pro většinu z nich to bylo vůbec první focení v životě. Vzniklé vizuály snesou ta nejpřísnější soutěžní kritéria a jsou skutečnými mistrovskými díly.
„Jde o projekt, který posouvá schopnosti a zkušenosti lidí dál, a který může pomoci otevírat cesty a budoucnost novým hvězdám. Kadeřnické špičky (Nina Krajčo, Jana Burdová, Marek Kopanica, Robert Starý) se zde staly průvodci mladých a talentovaných a dovedly je výsledku, ke kterému se samy rády hrdě přihlásí,“ říká Petra Vondráková z teamu Redken.
Kalendáře je možné od ledna 2011 zakoupit v kadeřnických salonech značky Redken. Kromě nádherného kalendáře si klient odnese domů rovněž dobrý pocit z pomoci potřebným – celý výtěžek z prodeje půjde ve prospěch projektu Světluška Nadačního fondu Českého rozhlasu pod patronací Anety Langerové, která kalendář rovněž slavnostně pokřtila.
ČTĚTE TAKÉ:
Horké zprávy z Paříže
STAŇTE SE FANOUŠKEM DAMA.CZ NA FACEBOOKU