Beauty 2003

Beauty 2003

Řada veletrhů získala v povědomí Čechů pevné místo. Myslím tím zejména, že se na ně dlouho dopředu připravují, nenechají si je ujít včetně různých doprovodných akcí. Během té doby se naplní očekáváním, se kterým potom dané veletrhy navštíví.

Ovšem stále se stává, že právě při návštěvě samé jsou zklamaní a svá očekávání nedokáží uspokojit. Mě osobně se to stalo již několikrát, a nejinak tomu bylo v minulosti i v případě Beauty. Ovšem letošní ročník mě dopřál uspokojení dostatečné, v mnoha směrech velmi příjemné.

Návštěvnost letos byla veliká a tím pádem prostupnost mezi jednotlivými „stánky“ dosti náročná, také bylo nač se dívat a kým se nechat oslovit. Členění jednotlivých oblastí služeb, výrobků nebo prezentací specializovaných pracovišť, nebylo prakticky žádné. Na jednom místě jste tak potkávali produkty péče o pleť, o nohy, o vlasy spolu s kadeřnickými pomůckami, novými typy lehátek a solárií, bylinkami a dokonce i zdravou výživou, nebo zaručeně domácím alkoholem. Nejsem si zcela jistá, že právě taková pestrost všeho na jediném místě prospívá vystavovatelům i návštěvníkům. Chcete-li se totiž zastavit a lépe si danou věc prohlédnout, může se vám stát, že vás dav poodnese jinam, popřípadě někoho z vašeho doprovodu, takže se rázem proměníte v panikou ovládaného jedince, který se snaží pouze dovolat svého druha, který je kdesi pryč. Malé děti jsem častokrát samotné nepotkávala, ale o hledající rodiče nebyla nouze. Zvláštní paradox pak nastává, pokud zamíříte do prostranství kolem pódia, kde probíhají prezentace firem, a kde se snaživý moderátor pokouší zaujmout více kolemjdoucích a přimět je tak ke sledování děje na pódiu. Tam je volného místa dostatek. Občas takový veletrh budí atmosféru asijského tržiště, kde shánčlivější mají jednoznačně navrch, neboť nejen že odcházejí s bohatou kořistí výhodných nákupů, ale i proplouvají davem se sobě přirozenou dravostí a jistým potěšením z ní.

Jak potom asi působí klidný pohodový stáneček se zákoutím pro individuální péči vizážistického týmu? Těžko říci. Ale právě četnost návštěvníků a jejich zájem o nově rozšiřovanou značku kamuflážových produktů Coverderm, jasně dokazují, že okázalost není podmínkou úspěchu, a proto si dovolím vyhodnotit prezentaci týmu Pei-Vaše inspirace se značkou Coverderm jako úspěšnou. Pokaždé, když se profesionální tvůrci /a uznejme, že tvorba image je velmi tvůrčí/ spojí s nějakou kosmetickou značkou, nabízí se nám více otázek, než odpovědí. Proč právě tato z těch stovek dalších? Proč a v čem je jiná, zvláštní a přesvědčivá? Zeptej se těch, kteří na veletrhu Beauty se značkou Coverderm pracovali: Jany Zacharové, Michala Zachara, Lucky Růžičkové, Šárky Čmelíkové, Vendy Vaníčkové, Ivety Králikové a Simony Krausové. Najdete je na www.vizazista.cz, a nebo si počkejte napřesrok na Beauty 2004.

Já tam doufám budu, a co Vy? Pokud ano, nezapomeňte se dobře obrnit trpělivostí a snášenlivostí. Také raději nekonzumujte mnoho nápojů, neboť zjevně vývoj v zázemí toalet a občerstvení nechá na sebe ještě řadu let čekat. Škoda, ale světovému standardu budeme muset ještě dlouho hledět na záda… Ovšem kvalitní výrobky a produkty nadstandardních služeb máme k dispozici již nyní. Doporučuji jediné: pěstujte si svá očekávání, ale nepodléhejte zklamání, pokud se nenaplní. Chtějte maximum a buďte dostatečně silní při jeho obhajování.

Hodně štěstí, a zase příště nashledanou.

Venda Vaníčková styl@vizazista.cz schizopop@centrum.cz 2003 www.vizazista.cz

Doporučujeme

Články odjinud