Jak ušetřit čas při pořádání firemní akce? Poraďte se s odborníky

Jak ušetřit čas při pořádání firemní akce? Poraďte se s odborníky

Slýcháváte to určitě doma i v práci. Čas jsou peníze. Chcete věnovat čas své rodině, partnerovi, přátelům. Přitom pečujete o děti a domácnost. Potřebujete na to další čas, ale zároveň potřebujete vydělávat peníze do rodinného rozpočtu. Dnešní doba na ženy klade velké nároky. Není divu, že pak uvítáme každou radu, jak nějaký ten čas ušetřit. Doma i v práci.

Máme pro vás tipy, které vám čas rozhodně ušetří. Týkají se vaší práce. A pokud zrovna vy tyto tipy nevyužijete, vsaďte se, že je uvítá někdo z kolegů či přátel. A vy u nich budete za hvězdu. Určitě jste v práci někdy pořádali firemní akci. Ať už se jednalo o školení, teambuilding, konferenci nebo jen jednání mimo firmu, zabrala příprava takové akce velké množství času. Následující řádky jsme pro vás připravili s odborníky z portálu Konfi.cz, který pro pořádání podobných akcí nabízí skoro tisícovku prověřených místností.

Pokud se ve firmě rozhodnete pořádat akci, vaše plány začnou pravděpodobně pohledem do kalendáře. Nejvíce akcí firmy tradičně pořádají od října do května s malou přestávkou o vánočních svátcích, prázdniny jsou naopak časem zapovězeným. „Souvisí to s nabídkou prostor, které se často nachází v hotelových zařízeních. A ty jsou od června do září obsazeny turisty. Doporučujeme tento trend respektovat,“ uvádí Jan Balogh, manažer Konfi.cz.

Klepněte pro větší obrázek

Ideální je začít plánovat minimálně s tříměsíčním předstihem. Nejen kvůli rezervaci vhodných prostorů, ale také kvůli dostatku času pro propagaci - pokud se jedná o akci pro veřejnost. Pokud akci připravujete pouze pro kolegy, ti rovněž ocení možnost zarezervovat si termín v předstihu.

Dostala jste od svého šéfa málo času, hoří termíny a konání akce je za dveřmi? „Nezoufejte. Věnujte svou energii důležitějším věcem a hledání vhodných prostor nechte na nás. Stačí si vybrat z naší nabídky a poslat nám svou poptávku. My za vás vše dotáhneme do konce,“ dodává Balogh s tím, že s jejich službami odpadá zákazníkům zdlouhavé psaní mailů, telefonování a vyjednávání o podmínkách. Detailní nabídku zasílají zpravidla do druhého dne. Vám už jen stačí napsat OK.

Než si místnost vyberete, zaměřte se na několik zásadních bodů. Důležité je zkontrolovat vybavení a zázemí místnosti. Musí odpovídat charakteru akce. Prověřte, jaká je na místě dostupná technika. Plátno a projektor je v dnešní době základ. Vyplatí se zjistit kvalita ozvučení. Rovněž wi-fi je dnes běžným standardem. U větších akcí se ptejte na kvalitu signálu – pokud se na jednu wi-fi v sále připojí desítky telefonů, může to být problém. Na portálu Konfi.cz jsou informace o vybavení přehledně prezentovány společně s fotografiemi místností. Rovněž zde najdete informaci o kapacitě místnosti při různých formátech uspořádání.

A poslední rada na závěr. Říká se, že láska prochází žaludkem. Proto v žádném případě nepodceňujte občerstvení a jeho kvalitu. Mnohdy je to právě catering, který si účastníci akce zapamatují nejvíce. Ať už se jedná o veřejnost, vaše kolegy nebo nadřízené.

Doporučujeme

Články odjinud