Legendární módní návrhář Karl Lagerfeld překračuje hranice módy a zkouší štěstí ve světě spotřebitelského designu. Pro americkou značku Coca-Cola Light navrhl tři designové láhve a zároveň nafotil a režíroval celou kampaň.
Módní návrhář Karl Lagerfeld (77) není jen úspěšným módním guru, uměleckým šéfem značky Chanel, ale i fotografem a designerem. Před rokem spatřila světlo světa první láhev Coca-Cola Light v designu Karla Lagerfelda.
Byla oděná do luxusní bílé barvy a na obalu byla vyobrazena nezaměnitelná černá silueta samotného módního císaře Karla Lagerfelda. Po velkém ohlasu (limitovaná edice zmizela okamžitě z prodeje) se The Coca-Cola Company rozhodla na spolupráci navázat a uvést na trh i letos designovou edici se šarmantním rukopisem Karla Lagerfelda.
Tvářemi nové kampaně, která byla nedávno slavnostně představena v Paříži, se staly modelky Coco Rocha, Heidi Mount a Jeneil Williams. Kmenoví fanoušci designu Karla Lagerfelda si budou moci pořídit i speciální box na tři lahve coca-coly.
Coca-Cola Light by Karl Lagerfeld má v zahraničí stát necelá čtyři eura, tedy asi 90 Kč. Jisté také je, že aluminiová láhev bude k dostání v jedenácti vybraných evropských zemích. Česká republika mezi nimi bohužel není, nejblíže bude možné elegantní colu light zakoupit v Rakousku, Itálii, či Švýcarsku.
KAŽDÝ DEN NOVÉ SLEVY NA JEDNOM MÍSTĚ!
ČTĚTE TAKÉ:
Bučková chce zase zhubnout, cvičí s Noidem a zkrátila si vlasy!