Móda plná hudby

| Autor: Cindy Kerberová | Rubrika: Trendy

Velkým trendem ve sportovní módě jsou právě nyní jména. Jména známých muzikantů, kteří se vedle hudby s elánem vrhli na oblečení. Kolekce určené nejen pro velmi mladé publikum stojí za pozornost. Proč si neoživit šatník o pár „hudebních“ kousků?

Sexy podpatky

V hudebním světě platí za módní ikony. Jejich vystoupení jsou perfektně sladěné kombinace zpěvu a tance, svým vzhledem udávají trendy pro oblečení. Pussycat Dolls však udávají nové směry i v módě pro obuv – a to pro největšího evropského prodejce obuvi Deichmann. Novou zimní „Star“ kolekci charakterizuje rozdílnost a rozmanitá. Stejně jako jsou členky kapely jiné, tak rozdílné jsou i boty této linie.

Exotický a nápadný styl upřednostňuje přední zpěvačka Nicole Scherzinger, v sexy kozačkách vyniknou její perfektní dlouhé nohy. Společně s kotníčkovou obuví jsou pro ni pro tuto sezónu osobní nezbytností. Carmit sází na extravaganci – černou kotníčkovou obuv nosí ke kalhotám, džínsům i k sukním. Nejvíce se jí ale líbí červené lodičky, které podtrhují její nádherné rudé vlasy. Melody je pro lesk, třpytivé aplikace a stříbrné výšivky, proto si vybrala lakovky, lodičky s vyvýšeným nártem a tenisky v tomto duchu. Kimberly, která má na starosti kostýmy na vystoupení, se zalíbily prvky futuristického designu.

V soukromí však dává přednost pohodlným, nízkým botám bez podpatků, jako jsou např. tenisky z nové kolekce s pirátským motivem. Také Ashley nosí nejraději tenisky. Má ráda tetování a airbrush, které budou v této sezóně velmi populární. Na jevišti nosí však vždy výrazné kotníčkové boty na vysokém podpatku. Jessica má v botníku hit letošního podzimu a zimy – bílé a červené lodičky, které nosí jak do města, tak i na party. Někdy kombinuje módní kotníčkovou obuv s úzkými džínsy nebo sukněmi.





Oblečené turné

V polovině října pokřtila hudební skupina Chinaski v prodejně adidas Originals Store svou novou limitovanou kolekci oblečení adidas v designu Chinaski. V kolekci se objevují především barevné kombinaci vyladěné do barev Chinaski tour. Dámskou a pánskou řadu doplňují i unisexové taštičky a čepice, prostě vše, co věrný fanoušek kapely potřebuje.

Decentní barevné kombinace klasicky sportovního oblečení zaujmou výraznými grafickými motivy v duchu celého turné. Zatímco dámská linie se drží bílé a červené, pánská se přece jen pestřejší ve výběru. Černá doplněná zlatou na bundách a doplňcích působí originálně svěže, zatímco bílo-modrá bunda se skvěle doplňuje s dámskou bílo-červenou.

Pavel Grohman, bubeník kapely na otázku, či se tímto vrhla kapela na návrhářskou kariéru, s úsměvem řekl: „Kdepak, je to vlastně limitovaná kolekce k našemu turné, proto nám hodně záleželo na tom, aby grafika desky a turné byla s touto kolekcí spojena.“





Nejen boty od DJ

DJ Tiësto představuje největší osobnost současné elektronické hudby. Slávu a úspěchy získal především jako představitel trance music, ale v jeho stylu se spojují i žánry house a techno. Jeho skladby nabízejí to nejlepší ze světové taneční produkce a pravidelně útočí na přední příčky světových hitparád. Tiëstovu kariéru doprovází řada historických mezníků – je prvním DJ na světě, který dvakrát po sobě vyprodal stadion pro 25 000 lidí, při zahajovacím ceremoniálu olympijských her v Aténách hrál před miliardou diváků, jeho singl Traffic se stal absolutním hitem a jeho remix Delerium se stal mezinárodní taneční hymnou.

Není proto divu, že po takové osobnosti sáhla značka Reebok a společně vytvořili originální linii RBK DJ Tiësto. Charakteristickým prvkem této kolekce je speciální podrážka určená pro taneční parket, vyšité logo kolekce na jazyku a logo sluchátek na podešvi obuvi. Zajímavým designovým prvkem kolekce je potisk jména DJ Tiësta na přezce, jazyku a na stranách obuvi. Modely, které si už nyní můžete zakoupit ve vybraných prodejnách, se nabízejí v černo-stříbrném nebo bílo-zlatém provedení. V listopadu řadu doplní model, v bílo-hnědém provedení, opatřený asijskými znaky. K obuvi je ve stejných barvách navržena čepice s kšiltem. Kolekce nabízí čepice i v jiných barevných variantách. Pro konzervativnější zákazníky jsou v nabídce čepice v bílém a černém provedení, nesoucí jméno slavného DJe a logo sluchátek. Ti odvážnější nepohrdnou čepicí s jemným proužkovým vzorem v šedé nebo černé barvě a logem kolekce na čele kšiltovky.

Zdá se, že DJ Tiësto má před sebou skvělou budoucnost nejen na dráze skladatelské a DJ, ale také designérské. O čemž se můžete sami přesvědčit na pražském koncertě 24. listopadu 2007 v T-Mobile Aréně.





Kolekce v pohybu
Pussycat Dolls

Další články z rubriky

Jaké oblečení muži nesnášejí? Vyhoďte ho z šatníku!

Jaké oblečení muži nesnášejí? Vyhoďte ho z šatníku!

Dnes | Která z nás by se nechtěla líbit mužům? Ačkoliv to vypadá, že muži našim svrškům nevěnují pozornost…

Chcete krásný dekolt? Dopřejte mu správnou péči i podprsenku

Chcete krásný dekolt? Dopřejte mu správnou péči i podprsenku

22. 5. | Začněte svůj dekolt vnímat stejně jako svůj obličej. Ten také odličujete, používáte na něj…

Může sprchování škodit? Čím si ve sprše nevědomky ubližujete

Může sprchování škodit? Čím si ve sprše nevědomky ubližujete

19. 5. | Pravidelné sprchování je základem každodenní hygieny. I pobyt ve sprše má ale svoje pravidla, která…

Podprsenka slaví 100 let: Jaké se nosily v minulosti?

Podprsenka slaví 100 let: Jaké se nosily v minulosti?

17. 5. | I podprsenka se dá považovat za módní doplněk. A stejně tak, jako se měnil styl oblečení od…