Móda: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

| Autor: PR | Rubrika: Trendy

12. května 2004, Praha - Společnost Hannah Czech a. s., uvádí na trh první část kolekce značkového oblečení National Geographic. Jedná se o oblečení pro sport a volný čas dělené do kolekcí Lifestyle a Adventure. Hannah Czech a. s. jako jediná společnost ve střední a východní Evropě získala exkluzivní licenci pro výrobu oblečení od této celosvětově uznávané autentické značky National Geographic.

První na trh se dostane řada triček z kolekce Lifestyle National Geographic 2004. Trička jsou určena pro všechny, kteří rádi poznávají svět a zároveň i sami sebe. Nabízí širokou kombinaci barev, střihů a velké množství tématických art-printů. Tématické potisky jsou velmi originální a nabízejí možnost odlišit se v davu a zároveň vyjádřit vlastní názor na životní styl a svět v němž žijeme. Tato sada triček je určena pro sezónu jaro až podzim a zahrnuje dámská i pánská trička vyrobená z přírodních materiálů ve velikostech od XS – XXXL.

Art-printy na tričkách jsou rozděleny do čtyř tématických kategorií:

Lidé, kteří nás obklopují mají různé osudy. Někteří se třeba marně snaží pod tlakem cizích kultur zachránit svůj rodný jazyk, skutečného nositele kultury, jiní v neobyčejně náročných přírodních podmínkách vykazují ohromnou lidskou vůli a naději v lepší život …

Příroda se dostává téměř do přímé opozice k lidské kultuře. Výsledkem je neobyčejně rozsáhlý seznam ohrožených druhů zvířat a rostlin. Mnohé z nich jsou na pokraji úplného vymizení …

Civilizace, v níž žijeme hýří neuvěřitelnou škálou nejrůznějších aktivit a faktorů. Člověk přesáhl hranice Země, suverénně se pohybuje v kosmu a přitom zároveň zjišťuje nová a nová tajemství vlastního života a dopadu svých činů …

Dobrodružství a vzrušení lze nalézt téměř kdekoliv. Adrenalin pocítíte budete-li sledovat přistání vědecké sondy na Mars, stejně jako při ponoru do neznámého podmořského světa …

Koupí produktů značky National Geographic navíc podpoříte výzkumné projekty a vzdělávací programy podporované National Geographic Society. Nová kolekce bude k dostání ve všech dobrých specializovaných sportovních a outdoorových prodejnách, jako je například síť obchodů Hervis a Sportisimo. Kompletní nabídku naleznete ve firemní a image prodejně společnosti Hannah Czech a.s. v Plzni na Americké třídě.


Další články z rubriky

Rozmazaný make-up či kruhy pod očima? Jak se zbavit beauty chyb

Rozmazaný make-up či kruhy pod očima? Jak se zbavit beauty chyb

Včera | Každá z nás jistě zná situaci, kdy pospícháte na večírek, nestíháte a jako na potvoru se vám…

Čeká vás vánoční večírek? Takhle byste se měla obléct

Čeká vás vánoční večírek? Takhle byste se měla obléct

13. 12. | Čím dál častěji se stává, že na pozvánkách na večírky je uvedeno, v jakém stylu byste se měla…

Časté chyby, které v zimě děláme v péči o pleť

Časté chyby, které v zimě děláme v péči o pleť

11. 12. | Jak už bylo řečeno spoustukrát, v zimě vyžaduje pleť speciální péči. I když slunce nesvítí tak…

Vánoce 2017 jsou za rohem: Jak si užít advent den po dni

Vánoce 2017 jsou za rohem: Jak si užít advent den po dni

10. 12. | Předvánoční shon je pro většinu lidí velmi hektickým obdobím, na druhou stranu už ve vzduchu vládne…