Móda: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

| Autor: PR | Rubrika: Trendy

12. května 2004, Praha - Společnost Hannah Czech a. s., uvádí na trh první část kolekce značkového oblečení National Geographic. Jedná se o oblečení pro sport a volný čas dělené do kolekcí Lifestyle a Adventure. Hannah Czech a. s. jako jediná společnost ve střední a východní Evropě získala exkluzivní licenci pro výrobu oblečení od této celosvětově uznávané autentické značky National Geographic.

První na trh se dostane řada triček z kolekce Lifestyle National Geographic 2004. Trička jsou určena pro všechny, kteří rádi poznávají svět a zároveň i sami sebe. Nabízí širokou kombinaci barev, střihů a velké množství tématických art-printů. Tématické potisky jsou velmi originální a nabízejí možnost odlišit se v davu a zároveň vyjádřit vlastní názor na životní styl a svět v němž žijeme. Tato sada triček je určena pro sezónu jaro až podzim a zahrnuje dámská i pánská trička vyrobená z přírodních materiálů ve velikostech od XS – XXXL.

Art-printy na tričkách jsou rozděleny do čtyř tématických kategorií:

Lidé, kteří nás obklopují mají různé osudy. Někteří se třeba marně snaží pod tlakem cizích kultur zachránit svůj rodný jazyk, skutečného nositele kultury, jiní v neobyčejně náročných přírodních podmínkách vykazují ohromnou lidskou vůli a naději v lepší život …

Příroda se dostává téměř do přímé opozice k lidské kultuře. Výsledkem je neobyčejně rozsáhlý seznam ohrožených druhů zvířat a rostlin. Mnohé z nich jsou na pokraji úplného vymizení …

Civilizace, v níž žijeme hýří neuvěřitelnou škálou nejrůznějších aktivit a faktorů. Člověk přesáhl hranice Země, suverénně se pohybuje v kosmu a přitom zároveň zjišťuje nová a nová tajemství vlastního života a dopadu svých činů …

Dobrodružství a vzrušení lze nalézt téměř kdekoliv. Adrenalin pocítíte budete-li sledovat přistání vědecké sondy na Mars, stejně jako při ponoru do neznámého podmořského světa …

Koupí produktů značky National Geographic navíc podpoříte výzkumné projekty a vzdělávací programy podporované National Geographic Society. Nová kolekce bude k dostání ve všech dobrých specializovaných sportovních a outdoorových prodejnách, jako je například síť obchodů Hervis a Sportisimo. Kompletní nabídku naleznete ve firemní a image prodejně společnosti Hannah Czech a.s. v Plzni na Americké třídě.


Další články z rubriky

Vada na kráse, nebo ozdoba? Nestyďte se za své pihy!

Vada na kráse, nebo ozdoba? Nestyďte se za své pihy!

26. 5. | 2 | S prvním vykouknutím sluníčka vykouknou i ony drobné tmavé skvrnky, které někteří milují a mnozí…

Jaké oblečení muži nesnášejí? Vyhoďte ho z šatníku!

Jaké oblečení muži nesnášejí? Vyhoďte ho z šatníku!

24. 5. | Která z nás by se nechtěla líbit mužům? Ačkoliv to vypadá, že muži našim svrškům nevěnují pozornost…

Chcete krásný dekolt? Dopřejte mu správnou péči i podprsenku

Chcete krásný dekolt? Dopřejte mu správnou péči i podprsenku

22. 5. | Začněte svůj dekolt vnímat stejně jako svůj obličej. Ten také odličujete, používáte na něj…

Může sprchování škodit? Čím si ve sprše nevědomky ubližujete

Může sprchování škodit? Čím si ve sprše nevědomky ubližujete

19. 5. | Pravidelné sprchování je základem každodenní hygieny. I pobyt ve sprše má ale svoje pravidla, která…