Móda: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

| Autor: PR | Rubrika: Trendy

12. května 2004, Praha - Společnost Hannah Czech a. s., uvádí na trh první část kolekce značkového oblečení National Geographic. Jedná se o oblečení pro sport a volný čas dělené do kolekcí Lifestyle a Adventure. Hannah Czech a. s. jako jediná společnost ve střední a východní Evropě získala exkluzivní licenci pro výrobu oblečení od této celosvětově uznávané autentické značky National Geographic.

První na trh se dostane řada triček z kolekce Lifestyle National Geographic 2004. Trička jsou určena pro všechny, kteří rádi poznávají svět a zároveň i sami sebe. Nabízí širokou kombinaci barev, střihů a velké množství tématických art-printů. Tématické potisky jsou velmi originální a nabízejí možnost odlišit se v davu a zároveň vyjádřit vlastní názor na životní styl a svět v němž žijeme. Tato sada triček je určena pro sezónu jaro až podzim a zahrnuje dámská i pánská trička vyrobená z přírodních materiálů ve velikostech od XS – XXXL.

Art-printy na tričkách jsou rozděleny do čtyř tématických kategorií:

Lidé, kteří nás obklopují mají různé osudy. Někteří se třeba marně snaží pod tlakem cizích kultur zachránit svůj rodný jazyk, skutečného nositele kultury, jiní v neobyčejně náročných přírodních podmínkách vykazují ohromnou lidskou vůli a naději v lepší život …

Příroda se dostává téměř do přímé opozice k lidské kultuře. Výsledkem je neobyčejně rozsáhlý seznam ohrožených druhů zvířat a rostlin. Mnohé z nich jsou na pokraji úplného vymizení …

Civilizace, v níž žijeme hýří neuvěřitelnou škálou nejrůznějších aktivit a faktorů. Člověk přesáhl hranice Země, suverénně se pohybuje v kosmu a přitom zároveň zjišťuje nová a nová tajemství vlastního života a dopadu svých činů …

Dobrodružství a vzrušení lze nalézt téměř kdekoliv. Adrenalin pocítíte budete-li sledovat přistání vědecké sondy na Mars, stejně jako při ponoru do neznámého podmořského světa …

Koupí produktů značky National Geographic navíc podpoříte výzkumné projekty a vzdělávací programy podporované National Geographic Society. Nová kolekce bude k dostání ve všech dobrých specializovaných sportovních a outdoorových prodejnách, jako je například síť obchodů Hervis a Sportisimo. Kompletní nabídku naleznete ve firemní a image prodejně společnosti Hannah Czech a.s. v Plzni na Americké třídě.


Další články z rubriky

Zahalte se do hřejivých svetrů, roláků a kardiganů: Vybírejte z více než 50 kousků!

Zahalte se do hřejivých svetrů, roláků a kardiganů: Vybírejte z více než 50…

19. 9. | Léto je nenávratně pryč a chladná rána i večery nám vtíravě zalézají pod oblečení. Je na čase…

Chcete si zachovat letní opálení i na podzim? Zkuste tyto triky

Chcete si zachovat letní opálení i na podzim? Zkuste tyto triky

17. 9. | 1 | Období letních dovolených se neomylně chýlí ke konci. Právě jste se vrátila od moře nebo se k němu…

Barvíte si vlasy? Pozor na chyby, které vám přidají roky!

Barvíte si vlasy? Pozor na chyby, které vám přidají roky!

15. 9. | Málokterá žena má radost z šedin a dokáže se s nimi smířit. Většina z nás si vlasy barví, ne vždy…

Tři módní tipy, které tento podzim musíte mít

Tři módní tipy, které tento podzim musíte mít

13. 9. | Podzim se nemilosrdně přiblížil a venku začíná přituhovat. Je třeba proto obměnit šatník a doplnit…