Móda: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

| Autor: PR | Rubrika: Trendy

12. května 2004, Praha - Společnost Hannah Czech a. s., uvádí na trh první část kolekce značkového oblečení National Geographic. Jedná se o oblečení pro sport a volný čas dělené do kolekcí Lifestyle a Adventure. Hannah Czech a. s. jako jediná společnost ve střední a východní Evropě získala exkluzivní licenci pro výrobu oblečení od této celosvětově uznávané autentické značky National Geographic.

První na trh se dostane řada triček z kolekce Lifestyle National Geographic 2004. Trička jsou určena pro všechny, kteří rádi poznávají svět a zároveň i sami sebe. Nabízí širokou kombinaci barev, střihů a velké množství tématických art-printů. Tématické potisky jsou velmi originální a nabízejí možnost odlišit se v davu a zároveň vyjádřit vlastní názor na životní styl a svět v němž žijeme. Tato sada triček je určena pro sezónu jaro až podzim a zahrnuje dámská i pánská trička vyrobená z přírodních materiálů ve velikostech od XS – XXXL.

Art-printy na tričkách jsou rozděleny do čtyř tématických kategorií:

Lidé, kteří nás obklopují mají různé osudy. Někteří se třeba marně snaží pod tlakem cizích kultur zachránit svůj rodný jazyk, skutečného nositele kultury, jiní v neobyčejně náročných přírodních podmínkách vykazují ohromnou lidskou vůli a naději v lepší život …

Příroda se dostává téměř do přímé opozice k lidské kultuře. Výsledkem je neobyčejně rozsáhlý seznam ohrožených druhů zvířat a rostlin. Mnohé z nich jsou na pokraji úplného vymizení …

Civilizace, v níž žijeme hýří neuvěřitelnou škálou nejrůznějších aktivit a faktorů. Člověk přesáhl hranice Země, suverénně se pohybuje v kosmu a přitom zároveň zjišťuje nová a nová tajemství vlastního života a dopadu svých činů …

Dobrodružství a vzrušení lze nalézt téměř kdekoliv. Adrenalin pocítíte budete-li sledovat přistání vědecké sondy na Mars, stejně jako při ponoru do neznámého podmořského světa …

Koupí produktů značky National Geographic navíc podpoříte výzkumné projekty a vzdělávací programy podporované National Geographic Society. Nová kolekce bude k dostání ve všech dobrých specializovaných sportovních a outdoorových prodejnách, jako je například síť obchodů Hervis a Sportisimo. Kompletní nabídku naleznete ve firemní a image prodejně společnosti Hannah Czech a.s. v Plzni na Americké třídě.


Další články z rubriky

Cukr, rýže, oves: 7 přírodních levných cest, jak omladit pleť

Cukr, rýže, oves: 7 přírodních levných cest, jak omladit pleť

Včera | Nechce se vám investovat do drahé kosmetiky, u které nemáte jistotu, že bude účinkovat na povadlou,…

Overaly jsou in: Na party, na doma i do postele

Overaly jsou in: Na party, na doma i do postele

22. 2. | 2 | Módní outfit, který spojuje horní i dolní část oděvu, se může na první pohled zdát nepraktický,…

7 tipů, jak díky make-upu vypadat o 15 let mladší

7 tipů, jak díky make-upu vypadat o 15 let mladší

20. 2. | Vrásky, povislá pokožka a další kožní změny jsou známky stárnutí, kterým nemůžeme uniknout. Přesto…

Voňavý a lahodný kokosový olej: 7 tipů, jak být díky němu ještě krásnější

Voňavý a lahodný kokosový olej: 7 tipů, jak být díky němu ještě krásnější

18. 2. | Kokosový olej má širokou škálu kosmetických výhod, protože je antibakteriální, antiplísňový a…