Pro kosmetiku do lékárny? – díl II.

| Autor: Kamila Netolická | Rubrika: Trendy

Věděla jste, že značka Vichy pochází ze stejnojmenného lázeňského města ve Francii? Tam najdete také původ termální vody z Vichy, která je obsažená ve všech přípravcích této známé značky.

Vichy



Historie sahá do roku 1931 kdy podnikatel Georges Guerin podstupoval v lázních Vichy léčbu po bolestivém pádu. Během pravidelných koupelí ve vodě z termálního pramene, které mu předepsal doktor Haller, se přesvědčil o výjimečných zklidňujících vlastnostech termální vody.







Tito dva pánové začali okamžitě spolupracovat a zvolili zcela nový, v té době revoluční přístup k výrobě kosmetiky. Nejen že ve všech přípravcích byla základem termální voda z Vichy, ale jednotlivé péče byli vyvíjeny s ohledem na typ pleti žen a respektovaly jejich potřeby. Toto dělení se v průběhu času skutečně osvědčilo a Vichy a i ostatní kosmetické firmy z něho vycházejí dodnes.







V době, kdy kosmetika spočívala především v kouzelných lektvarech, vznikají Laboratoře Vichy, které se zaměřují na krásu, ale které ji zároveň kladou do vzájemné spojitosti se zdravím.



A s pokrokem. Můžeme říci, že se vznikem laboratoří Vichy se zrodila moderní kosmetologie.



V 50. letech se k nim přidává třetí, který značce přináší její hlavní identifikační rys: „příslušnost“ k lékárně. Tímto třetím vizionářem je společnost L’Oréal, zastoupená panem Francois Dallem. V roce 1955 Vichy vstupuje do lékárny, kde zakotvi výlučně a definitivně.



Byl to vskutku geniální nápad - nabízet lékárníkům nový způsob rozvoje, rozšířit jejich nabídku a péči o zdraví klienta o jiné perspektivy než pouhé vyřizování lékařských předpisů. Lékárníci se stávají skutečnými odborníky v oblasti krásy, jsou průběžně proškolováni, informováni o novinkách z kosmetického výzkumu, učí se poskytovat odborné poradenství a rozšiřují tak svoje znalosti.



Vichy se při vývoji přípravků řídí striktním etickým kodexem, který zaručuje jejich vysokou kvalitu a účinnost.



Od svého založení mají laboratoře Vichy hlavní cíl: porozumět pokožce a naučit také nás ženy dobře znát svou pleť a její potřeby. Proto značka spolupracuje s řadou odborníků z oboru dermatologie a pořádá celosvětové projekty – poradenská centra VichyConsult, která mají za úkol vzdělávat širokou veřejnost v péči o největší orgán našeho těla, kterým je pokožka. Věděla jste, že kůže je nejtěžším orgánem našeho těla a váží 2x více než mozek, tedy cca 3,5kg?







Určitě vám nemusím blíže představovat jednotlivé řady značky Vichy jako je Normaderm určený pro problematickou pleť, Aqualia Thermal pro hydrataci pleti, Liftactiv pro boj proti vráskám nebo sluneční řadu Capital Soleil, atd. Stačí jen navštívit lékárnu a vybrat si tu správnou péči.






ČTĚTE TAKÉ:
Chci aspoň pět dětí, šokuje nastávající matka Nosková












STAŇTE SE FANOUŠKEM DAMA.CZ NA FACEBOOKU


Další články z rubriky

Overaly jsou in: Na party, na doma i do postele

Overaly jsou in: Na party, na doma i do postele

Dnes | Módní outfit, který spojuje horní i dolní část oděvu, se může na první pohled zdát nepraktický,…

7 tipů, jak díky make-upu vypadat o 15 let mladší

7 tipů, jak díky make-upu vypadat o 15 let mladší

20. 2. | Vrásky, povislá pokožka a další kožní změny jsou známky stárnutí, kterým nemůžeme uniknout. Přesto…

Voňavý a lahodný kokosový olej: 7 tipů, jak být díky němu ještě krásnější

Voňavý a lahodný kokosový olej: 7 tipů, jak být díky němu ještě krásnější

18. 2. | Kokosový olej má širokou škálu kosmetických výhod, protože je antibakteriální, antiplísňový a…

Květy, výšivky, batohy: Bez toho se letos neobejdete!

Květy, výšivky, batohy: Bez toho se letos neobejdete!

15. 2. | Zima ještě chvíli bude vládnout, módní trendy pro jaro 2017 ale už pomalu vyplouvají na povrch. Bez…