Proč jsme se rozhodli jít cestou vytvoření webové stránky?

| Autor: redakce | Rubrika: Trendy

Přestože internet je dosud pro české občany nákladným médiem a vzhledem k telekomunikační infrastruktuře stále ještě trpí pomalou rychlostí připojení, jeho obliba a používanost neustále roste. Dle posledního výzkumu, zpracovaného v květnu letošního roku poradenskou firmou Deloitte & Touche, se k internetu připojuje každý šestý občan České republiky.

Proč jsme se rozhodli jít cestou vytvoření
webové stránky?


Přestože internet je dosud pro české občany nákladným médiem a
vzhledem k telekomunikační infrastruktuře stále ještě trpí pomalou
rychlostí připojení, jeho obliba a používanost neustále roste. Dle posledního
výzkumu, zpracovaného v květnu letošního roku poradenskou firmou Deloitte
& Touche, se k internetu připojuje každý šestý občan České
republiky.

Dále z výzkumu vyplývá, že převážná většina se k němu připojuje ze
zaměstnání (52 %) a ze školy (16 %), pouze domácnosti v nejvyšší příjmové
kategorii, tedy s celkovým příjmem nad 50 000 Kč měsíčně se připojují
z domova.


Co ženy zajímá na internetu!

Přes skutečnost, že typickým uživatelem internetu v České republice je muž,

podíl žen
na využívání tohoto média zřetelně narůstá a letos byl již
36 %
(před pouhým rokem tento podíl činil pouze 29 %).

Ženy si na internetu vyhledávají kulturních akcí, informace pro běžný život
a informace o cestování. Předpokládá se, že vývoj v České republice
bude postupně kopírovat celosvětové trendy a do popředí zájmu žen se
postupně dostanou specializované ženské portály, věnované zdraví,
kosmetice a životnímu stylu, které se v České republice teprve začínají
rozbíhat. Server voníme.cz je tak první
vlašňovkou
nejen v edukativní oblasti o problémech pocení a boje s ním,
ale i ve sféře zpopularizování internetu u ženské populace.


Neméně zajímavá je i další část statistiky. Z celkového počtu žen,
které se pravidelně připojují k internetu, se 58 % zaměřuje na
zpravodajství a novinky, a 56 % na informace o podnicích. Propojení webové
stránky voníme.cz s domácí stránkou společnosti Henkel se tak musí výrazně
odrazit na povědomí o firmě a jejich produktech.


Co nám řekly výzkumy na téma prostředky proti pocení


Společnost Henkel zkoumala na jaře tohoto roku v České republice, Maďarsku,
Polsku, Rumunsku a Slovinsku, jak, kdy a proč používají obyvatelé jednotlivých
států prostředky proti pocení. V každé zemi se průzkumu zúčastnilo 200
žen a 100 mužů.


Nejvíce používají prostředky proti pocení lidé v Maďarsku a Polsku -
kolem 90% dotázaných žen je v těchto zemích používá denně. Následuje
Slovinsko a Rakousko s 85%. Na posledním místě je Česká republika se
70%
.

Podobné rozvrstvení je i u mužů, ale zde jsou čísla nižší.


Češi se rovněž umístili na posledním místě, když se tazatelé ptali,
zda ví, jestli používají deodoranty nebo antiperspiranty a jaký je mezi
nimi rozdíl.


Zajímavé bylo, že skoro ve všech zemích kupuje přibližně jedna čtvrtina
nebo jedna pětina žen prostředky proti pocení i pro své partnery. Ovšem s
výjimkou ČR, kde jde do obchodu koupit tyto výrobky pro své mužské protějšky
celých 41% .


Ženy ve všech zemích shodně tvrdily, že prostředky proti pocení musí
mít dlouhotrvající účinek, musí být jemné k pokožce, dávat jim pocit
svěžesti a musí jim příjemně vonět. Není pro ně důležitá moderní
značka.


Jaké jsou nejoblíbenější značky?

Ženy ve všech zemích nejčastěji používají značky Fa, Rexona a Nivea.

U mužů je to jinak a situace se liší země od země.


Jak vnímají Češky značku Fa


Tentokráte se společnost Schwarzkopf & Henkel Cosmetics dotazovala na
jaře tohoto roku 500 českých žen, aby zjistila, jaké sprchové gely používají
a co si o nich myslí. Výsledky průzkumů vyšly pro značku Fa více než dobře.


Obecně z výzkumu vyplynulo, že sprchový gel používá denně 46% českých
žen. 15% Češek pak používá sprchový gel více než jednou denně. Každé
dva dny pak 11 % dotázaných. 5% žen jej nepoužívá vůbec.


Fa jsou nejznámější

Když se tazatelé ptali žen, které značky sprchových gelů znají, spontánně
si dotazované ženy nejčastěji vzpomněly na značku Fa (ve 24%), což je
velmi cenné. Stejně tak si nejčastěji pamatují reklamu na Fa sprchové
gely.


České ženy oceňují, že:

Fa sprchové gely jsou k dostání ve více variantách a dodávají jim pocit
svěžesti. Hodnotí je jako dobrou značku, kterou vyrábí dobrá firma. Tvrdí
o nich, že se dají koupit téměř všude.

Další články z rubriky

Do boje s celulitidou: Proč je ideální začít teď na podzim?

Do boje s celulitidou: Proč je ideální začít teď na podzim?

Včera | V zimě se více zahalujeme a máme tendenci odkládat práci na "novém těle" až na nový rok, až na jaro…

Přituhuje: Jaký si koupit zimní kabát? Frčí jednoduché a barevné

Přituhuje: Jaký si koupit zimní kabát? Frčí jednoduché a barevné

15. 11. | Venku přituhuje víc a víc, a tak jistě oceníte kabát, který vás zahřeje za každého počasí. Jaký…

Zima versus rty: Co zabírá na rozpraskanou kůži a opary?

Zima versus rty: Co zabírá na rozpraskanou kůži a opary?

13. 11. | Jak snáší blížící se zimu vaše rty? Jsou rozpraskané, suché, loupou se a pálí? Pak byste jim měla…

Jak být krásná, když je vám přes 40: Důležité jsou oči a zářivá pleť

Jak být krásná, když je vám přes 40: Důležité jsou oči a zářivá pleť

10. 11. | Být krásná ve vyšším věku není jen tak. Krása ale není jen o vzhledu, ale i o duševním rozpoložení…