Britské úřady zakázaly reklamu na nový parfém Marka Jacobse, jehož propaguje Dakota Fanningová. Je prý totiž příliš sexuální a spojuje děti s vyloženě erotickým kontextem. Sedmnáctiletá herečka na snímku sedí v růžových šatech, dívá se vyzývavě a přímo na genitáliích si drží obří flakon s parfémem Oh Lola! By Marc Jacobs.
Dakotu si pro reklamu vyžádal sám Marc, podle něhož je herečka novodobou Lolitkou. Reklamu v Británii zakázal Úřad pro reklamní standardy (ASA).
„Upozornili jsme na to, že modelka drží vzpřímeně parfém, který spočívá v jejím klíně mezi nohama a uvážili jsme, že taková pozice je sexuálně provokativní. Také jsme se dozvěděli, že modelce je sedmnáct let, ale vypadá, jako by měla méně než šestnáct let.
Uvážili jsme, že délka šatů, její nohy a pozice parfému přitahují pozornost k její sexualitě. Kvůli tomu a kvůli její vizáži jsme uvážili, že tato reklama by mohla sexualizovat dítě. Proto jsme usoudili, že je tato reklama nezodpovědná a mohla by vést k porušení zákona,“ oznámil úřad v oficiálním prohlášení.
POJĎTE NAKUPOVAT DO BUTIKU NA DÁMA.CZ!
ČTĚTE TAKÉ:
Orbion: Portál pro cestovatele