Stylové tašky nejen na sport

Stylové tašky nejen na sport

Vedle vyhlášených a super luxusních domů, které mimo přepychového oblečení lákají na stejně exklusivní kabelky, se také značky specializované na sportovní garderóbu stále častěji věnují módním doplňkům nepostrádající nápad a styl.

Luxusní model(k)a

Modelka a dědička tiskového impéria Lydia Hearst se opět vrhla na navrhování kabelek ve spolupráci se sportovní značkou Puma. Pro zimní sezónu 2007 představila novou verzi žádané tašky nesoucí její jméno, tentokráte pod jménem Puma Lydia Holiday Bag. Kabelka vychází ze stylové tašky French 77 Racket Bag, ovšem zaujme novým atraktivním designem a jedinečnými rysy. Lydia Holiday Bag je ideální dárek pro letošní zimní svátky. Mezi zábavné doplňky této tašky patří stříbrná kovová karabina na klíče, prozrazující luxusní, ovšem současně i hravý styl Lydie Hearst. „Móda je živá forma umění. Miluji módu a miluji umění a zde se mi naskytla jedinečná příležitost, jak své vizi vdechnout život,“ uvedla kreativní mladá dáma.

Kabelka se dodává ve dvou barevných provedeních: v asfaltově šedé s chromovanými stříbrnými detaily a v černé s úchvatně modrými detaily. Limitovaná série této jedinečné tašky se bude prodávat v obchodech Puma Concept Store po celém světě od 30. listopadu do 15. února 2008.

Do rušných ulic

Většina lidí se po městě pohybuje buď pěšky nebo hromadnou dopravou. Pokud nejedeme autem, musíme všechno nosit v ruce – notebook, nákupy, oblečení a boty do fitcentra Důsledkem je, že hledíme nejen na to, v čem věci nosíme, ale především jak se při tom cítíme. Zavazadlo by mělo být samozřejmě stylové, módně progresivní, ale také zároveň funkční a pohodlné. Vedle stylové kabelky určené především pro ženy sledující nejnovější trendy přináší Puma novou kolekci doplňků Urban Mobility. Tato linie byla navržena především s ohledem na potřeby obyvatele města a na nevyhnutelné stránky městského života, který se snaží ulehčit stylovými návrhy a promyšlenými detaily. Díky nim jsou jednotlivé modely vysoce funkční a zároveň hluboce módní.

Kolekce se dělí do tří kategorií: Out of Town, Out and About a Out of Office. Na všech produktech z řady UM je patrný cit pro důmyslné detaily, jako jsou například jemně kroucené jasanové dřevo, funkční textilní materiál chránící proti počasí, jednoduše nastavitelné popruhy a velmi praktické a vnitřní kapsy, s nimiž lze snadno manipulovat i jednou rukou. Cílem konceptu Urban Mobility je co nejvíce zpříjemnit pohyb prostředím města a zároveň nabídnout způsob, jak stylově a s přehledem přežít každodenní zmatek a drama městského života.

Zadáno pro ženy

Osobitý styl, komfort a pohodlí - hlavní přednosti nové kolekce pro podzim a zimu 2007, kterou nabízí USA Pro. Velkou pozornost vzbudila limitovaná růžová linie podporující boj proti rakovině prsu. Ta však není jedinou, která značka připravila pro sportovně založenou klientelu. Podzimní kolekce vedle oblečení obsahuje širokou nabídku doplňků, mezi kterými nemohou chybět ani tašky nejrůznějších velikostí.

Přestože mnoho žen dává přednost sportu v soukromí domova, existuje mnoho sportů a pohybových aktivit, za kterými musíte vyrazit ven, na hřiště či do veřejné tělocvičny a fitness centra. Právě pro tyto účely tu jsou multifunkční sportovní tašky a zavazadla. Ať již si sbalíte pouze pár drobností, cvičební soupravu či celou sportovní výbavu, u této kolekci si snadno vyberete. Některé modely se hodí i na pochůzky městem díky elegantním tvarům a ženskému oku lahodícím odstínům červené, růžové či kombinace černé a bílé.

Foto: archiv firem

Doporučujeme

Články odjinud