Svět podle Stelly

Svět podle Stelly

Ještě nedávno se zdálo, že Stella McCartney (39) zmizela z módního světa stejně tak rychle, jako se vyšplhala na jeho vrchol. Není tomu tak. Stella minulý týden porodila svého čtvrtého potomka, dceru Reily, a rozhodně se nechystá odejít z módní branže na mateřskou dovolenou.

Stella McCartney má za sebou náročný rok. Uvedla na trh zcela novou linii Stella McCartney Kids, v níž navrhla kompletní šatník pro děti od novorozenecké výbavičky až po módní oblečení pro školáky, představila vlastní kolekci šperků a navíc se stala kreativní ředitelkou značky Adidas, který bude oficiálním partnerem reprezentačního týmu Velké Británie na olympijských hrách roku 2012. Spolupráci s touto renomovanou sportovní značkou si Stella vyzkoušela už v roce 2005, kdy sklidila velký úspěch se svou řadou „Adidas by Stella McCartney.“

Dcera slavných rodičů

Stella McCartney, dcera Paula McCartneyho a zesnulé Lindy McCartney, vystudovala renomovanou módní univerzitu Central St. Martins. Už v první autorské kolekci, kterou představila širšímu publiku, bylo jasné, že se zrodila talentovaná hvězda. V roce 1997, pouhé dva roky po promoci, se stala uměleckou ředitelkou francouzského módního domu Chloé. V roce 2001 debutovala v Paříži se svou vlastní značkou a ihned sklidila obrovský úspěch. Své značkové butiky má strategicky rozmístěné po celém světě – od newyorského Manhattanu přes Paříž a Londýn až po Bejrút.

Stella McCartney je dlouhodobě angažovanou vegetariánkou. Ve svých kolekcích zásadně nepracuje s kůží a kožešinami a dokonce navrhla i vlastní kolekci biokosmetiky, samozřejmě netestované na zvířatech. Kromě toho se stala i tváří kampaně Meat Free Monday– Pondělí bez masa – která si klade za cíl zvýšit povědomí obyvatel o tom, jak produkce a konzumace masa negativně ovlivňuje životní prostředí.

ČTĚTE TAKÉ:Manželská krize přichází po deseti letech a jedenácti měsících


STAŇTE SE FANOUŠKEM DAMA.CZ NA FACEBOOKU

Doporučujeme

Články odjinud