Vášeň pro kabelky

Vášeň pro kabelky

Nejedna žena zbožňuje kabelky, jejich vášeň často uvádí druhé v úžas. Nesmí jim chybět žádná z aktuálních módních novinek. Pokud takovou zálibu má slavná a bohatá slečna, může sama udávat trendy.

Lydia Hearst, modelka a jedna z dědiček mediálního impéria Hearst se spojila se značkou Puma, aby představila limitovanou edici dámské tašky zvanou Lydia Bag. Limitovaná edice oslavující Lydii jako současnou módní ikonu byla navržena jejími dlouholetými přáteli - módním návrhářským duem Richie Rich a Traver Rains - „zlobivými dětmi“ newyorské módy tvořícími pod značkou Heatherette.

„Každý, kdo mne zná, ví o mé posedlosti kabelkami. Zamilovala jsem se do kabelky od Pumy v první minutě, kdy jsem ji spatřila. Protože mít kvalitní kabelku je prostě nezbytnost, což jistě potvrdí každá žena,” říká Lydia Hearst. „Puma mi dala nejen možnost nahlédnout do zákulisí oděvního návrhářství, ale především jsem se mohla ve spolupráci s mými přáteli z Heatherette zapojit do vlastního procesu tvorby. Bylo to neuvěřitelně zábavné a poučné,” dodala Lydie.

Lydia Bag je luxusní verzí zavazadla z kolekce French 77, zvané Racket Bag, a svou premiéru si v rukou Lydie Hearst odbyla na módní přehlídce Heatherette, jež nesla poetický název „Za duhou” a uskutečnila se v rámci newyorského Fashion Weeku. Na přehlídce v Bryant Parku byly k vidění takové celebrity, jako například herec Cuba Gooding Jr., Kelly Rowland ze skupiny Destiny´s Child, zpěvačky v Americe velmi populární dívčí skupiny Danity Kane nebo JC Chasez, zpěvák a bývalý člen chlapecké skupiny N´Sync. Při takové příležitosti nemohla chybět ani „party girl“ a velká kamarádka Paris Hilton, Kim Kardashian, či dcera zpěváka Roda Stewarta, Kimberly. O duu Heatherette se říká, že dokáže stvořit pop star z kohokoliv, kdo si jejich bláznivé modely obleče. Možná právě proto se těší čím dál větší oblibě.

Puma Lydia Bag by Heatherette bude k dispozici ve třech barevných provedeních: „Delicate”, „Night” a „Wild” a bude jí vyrobeno limitované množství 100 kousků. Většina z nich bude věnována osobním přátelům Lydie Hearst. Od začátku května bude striktně limitované množství Lydia Bag by Heatherette exkluzivně k dostání v novém Black Store v New Yorku a rovněž v Concept Store v Tokyu. Jeden z modelů byl také součástí aukce zvané „Designéři na pomoc súdánskému Dárfúru“, pořádané v době konání newyorského týdne módy.

Lydia Hearst se již objevila na obálkách takových módních magazínů, jako jsou italský a německý Vogue, časopis Flaunt, Nylon nebo japonské vydání magazínu Marie Claire. Čtenáři New York Magazínu ji také označili za jednu z nejkrásnějších současných Newyorčanek.

autor: Simona foto: Puma

Doporučujeme

Články odjinud