Vůně ženy

| Autor: Cindy Kerberová | Rubrika: Trendy

Kdo dokáže lépe porozumět přání a tužbám ženy než jiná žena? Není proto divu, že se významné dámy současnosti pouští do intimních projektů, jakým je beze sporu výroba parfémů. Luxusní a přitom elegantní vůně dneška vznikají právě díky jedinečnému vkusu žen.

Vůně jako umění

Osoba více než povolaná, která se těší velkému zájmu díky svému osobitému elegantnímu stylu a vystupování, se rozhodla aktivně se podílet na chodu rodinné společnosti. Tu sice vede několik úspěšných let na pozici víceprezidentky a kreativní ředitelky, ale nyní se zapojila přímo do výroby produktů nesoucí jméno slavné babičky. Řeč je o Aerin Lauder, vnučce Estée Lauder, jejíž jméno zdobí luxusní kosmetiku a vůně.

Vůni, kterou si Aerin tak dlouho střežila a sdílela pouze se svými nejbližšími příteli, budou moci nyní nosit náročné ženy po celém světě. Tuberoze Gardenia je vůně inspirovaná šperky a uměleckými díly, které se v rodině dědí z generace na generaci.

Tuberoze Gardenia kombinuje ty nejjemnější složky z přírody s moderní technologií a dodává smělý, sebevědomý zážitek z vůně. Její srdce ukrývá smyslné střední tóny vzácné tuberózy a exotické gardénie, dvou okouzlujících bílých květin, jejichž esence byly získány s použitím těch nejšetrnějších známých metod, aby byla zaručena nepřekonatelná úroveň čistoty a síly – srovnatelná s vůní, jež je možné cítit ve vzduchu tam, kde tyto květiny rostou.

Vyváženost této přepychově květinové vůně má původ v horních tónech neroli kombinovaných s okouzlující jasností šeříku a bohatým růžovým dřevem; ve středních tónech svěžího květu pomeranče, benevolentního jasmínu a fascinující bílé lilie; a v lehké vůni karafiátu s náznaky nejjemnějšího vanilkového burbonu, jež uzavírá spodní tóny.

Výjimečný charakter vůně Tuberose Gardenia je odvozen od její klasické kompozice, avšak má zcela moderní ráz, jež zanechává ohromě skutečný dojem. Technologie pro šetrné extrahování přírodních složek použitá pro vytvoření této vůně je tím nejlepším způsobem v moderní parfumérii, jak co nejvěrněji zachytit skutečnou vůni květiny v lahvičce.

Flakón, jež je kombinací moderního tvarovaného skla, které je vyvážené zlatým vrškem, symbolizuje sílu moderní ženy dneška. Vršek parfému ve spreji je posázený rozmanitými polodrahokamy v jemným tónech modré, zelené a žluté a byl inspirován broží Josefa Hoffmanna vystavenou v Neue Gallerie na Manhattanu. Vršek parfémové vody je vytepaný ze zlatého kovu a připomíná náramek a náhrdelník, jež Aerin dostala jako dárek od své babičky. I provedení vnějšího papírového obalu s bílým pozadím překrytý zlatou fólií se nese v duchu této zdrženlivé luxusní estetiky.

Minulost a současnost

Další vůně, za kterou stojí mladá a kreativní žena, představuje Gucci by Gucci. Jak již sám název napovídá, jedná se ryzí esenci této veleúspěšné módní značky z Itálie. Tu po pádu impéria jej v 90. letech vzkřísil z popela zapomnění Tom Ford, jehož žezlo nyní pevně ve svých rukou třímá Frida Giannini. Ta se z postu vedoucí návrhářky kabelek postupně vypracovala na kreativní ředitelku a v současnosti stojí za vším, co nese jméno Gucci – oblečení dámské i pánské, boty, kabelky, šperky, hodinky, brýle, zavazadel atd. Se stejnou vášní, s jakou se sezónu za sezónu vrhá na kolekce oděvů a módních doplňků, se pustila do nejnovější vůně Gucci by Gucci.

Gucci by Gucci je moderní ikonou mezi vůněmi – silná a smyslná, pozorně sestavená z nejušlechtilejších ingrediencí a nepostrádající nezaměnitelnou ženskou auru. První moderní chyprová kompozice od Fridy Giannini je kombinací klasické vůně s novými a možná i trochu překvapivými akcenty. Hlavu tvoří šťáva z hrušek s něžným dotekem heřmánku, kterým na neobyčejnosti dodávají plody guave s jemným kouřovým podtónem. Výsledkem je hluboký dojem, který – stejně jako žena Gucci – ve vás její nová vůně zanechává.

Srdcem vůně prostupuje bohatý akord tahitských posvátných květů tiaré doplněných něhou konvalinek a sladce osvěžujícími květy pomerančovníků, jenž symbolizují svůdnost celé kompozice. Následuje sám základ vůně tvořený luxusním pižmem a pačuli s jemným medovým nádechem, který korunuje celkový hřejivě smyslný charakter parfému.

Ani flakón nezastírá inspiraci bohatou historií značky, aniž by se bránil novým prvkům, které mu propůjčují elegantně moderního ducha s dotekem svůdnosti a elegance. Symboly zrodu značky se nyní přetavují ve skutečnou ikonu luxusu. Masivní hnědě tónované sklo odlehčují jednoduché linie. Luxusním detailem je přívěsek ve tvaru zlatého koňského udidla symbolizujícího ženskost a eleganci.

Hladkou plochu zdobí impozantní autogram zakladatele značky Guccia Gucciho provedený zlatou barvou na dolním okraji lícové strany flakónu. To vše – spolu s masivním zlatým uzávěrem ve stylu art deco – tvoří nadčasový a přece moderní solitér, který se stane ozdobou toaletního stolku či kabelky ženy Gucci.

Bez zajímavosti nezůstává ani fakt, že reklamu na tento parfém natočil vynikající režisér David Lynch.

Gucci By Gucci

Další články z rubriky

Jaké oblečení muži nesnášejí? Vyhoďte ho z šatníku!

Jaké oblečení muži nesnášejí? Vyhoďte ho z šatníku!

Dnes | Která z nás by se nechtěla líbit mužům? Ačkoliv to vypadá, že muži našim svrškům nevěnují pozornost…

Chcete krásný dekolt? Dopřejte mu správnou péči i podprsenku

Chcete krásný dekolt? Dopřejte mu správnou péči i podprsenku

22. 5. | Začněte svůj dekolt vnímat stejně jako svůj obličej. Ten také odličujete, používáte na něj…

Může sprchování škodit? Čím si ve sprše nevědomky ubližujete

Může sprchování škodit? Čím si ve sprše nevědomky ubližujete

19. 5. | Pravidelné sprchování je základem každodenní hygieny. I pobyt ve sprše má ale svoje pravidla, která…

Podprsenka slaví 100 let: Jaké se nosily v minulosti?

Podprsenka slaví 100 let: Jaké se nosily v minulosti?

17. 5. | I podprsenka se dá považovat za módní doplněk. A stejně tak, jako se měnil styl oblečení od…