Český mobil, aneb jsi-li ignorant, kup si mě!

| Autor: Jakub Ludvík | Rubrika: Zábava

Český mobil, jako nový poskytovatel mobilní sítě GSM, mne zaujal svým jistým vstupem na scénu služeb mobilních sítí. Blesklo mi hlavou, že název ČESKÝ MOBIL je brilantním tahem public relations agentur a jistě zapůsobí na spousty tzv. hrdě národních Čechů. Jaké pak bylo mé nemilé zjištění po dalším sledování tohoto jevu?

Český mobil, aneb jsi-li ignorant, kup si mě!


Český mobil, jako nový poskytovatel mobilní sítě GSM, mne zaujal svým
jistým vstupem na scénu služeb mobilních sítí. Blesklo mi hlavou, že název
ČESKÝ MOBIL je brilantním tahem public relations agentur a jistě zapůsobí
na spousty tzv. hrdě národních Čechů. Jaké pak bylo mé nemilé zjištění
po dalším sledování tohoto jevu?

Český mobil se prezentoval tím, že své služby přizpůsobí obyčejnému uživateli
mobilního telefonu. Sama tato podstata u mne poněkud snížila množství
sympatií vkládaných v Český mobil, neboň si nedokáži představit nic obyčejného,
natož Čecha.

Na internetové stránce Českého mobilu jsem se dočetl, že Český mobil není
vůbec českým, jak má ve svém názvu a jediné co je na něm českého je název,
neboň většina vedení je složeno z cizinců, převážně z Američanů,
nevadilo by mi to, ale proč Český mobil? Nejsem nacionalista ani velký
vlastenec, ale se slovem český by se, dle mého názoru, mělo nakládat
opatrně a nevkládat ho v šanc obchodníkům, kteří ani ČESKY neumějí.

Dalším překvapením pro mne byla název sítě, OSKAR, promiňte mi, ale něco
tak blbého jsem ještě neslyšel. OSKAR, jako jméno pro mobilní síň mne
prostě nenadchlo. Možná ještě horším pro mne byly názvy tarifů. VOLÁM
MÁLO, VOLÁM HODNĚ, to je přece urážka všech lidí, kteří to mají v
hlavě v pořádku. Nevím, jestli investoři této firmy natolik podceňují
"obyčejného" českého občana. Mě tím doslova urážejí!

Vrcholem všeho byla televizní reklama. Jak průhledná je snaha Českého
mobilu vnutit se do přízně těm tzv. obyčejným občanům?

Viděl jsem, naštěstí, jen dvě reklamy. V jedné, jakýsi pán, dává dvěma
výrostkům peníze za to, že mu zlodějským způsobem otevřeli auto. Na mne
to působí dojmem, vidíš blbče, jsi neschopný se s něčím vypořádat,
tak musíš požádat ty chytráky, kteří za úplatu objedou zákon, aby ti
pomohli. Neslýchané. To přeci na člověka, který přemýšlí nemá účinnost,
pak zbývá jen možnost, že je směřována na ignoranty a "vyčúránky".

Druhá reklama se zase zaměřila na obyvatele hospod. V té jakýsi opilí lidé,
špinavý a na alkoholu závislý vzhlíželi ke své modle-pípě. Já mám rád
hospody, jsem jejich častým návštěvníkem, ale nevysedávám v nich každý
den od rána do večera. Tato reklama byla zaměřena právě na takové lidi, a
promiňte mi, ale s těmi bych nesdílel mobilní síň.

Proto jsi-li ignorant a alkoholik, kup si mě, budu ti sloužit, až do tvé zkázy.


Autor:Jakub Ludvík


Další články z rubriky

Nový trailer Padesáti odstínů: Víc sexu, romatiky i temnoty!

Nový trailer Padesáti odstínů: Víc sexu, romatiky i temnoty!

Včera | Už jen něco málo přes dva měsíce nás dělí ode dne svatého Valentýna a očekávané premiéry druhého…

47 žen se svléklo pro charitu. Vydělaly statisíce

47 žen se svléklo pro charitu. Vydělaly statisíce

Včera | Vystavit svoje tělo čočce fotoaparátu, zvlášť když nejste modelka a není vám sedmnáct, stojí dost…

Adventní kalendář do Vánoc: Co dělat den po dni

Adventní kalendář do Vánoc: Co dělat den po dni

1. 12. | 1 | Advent je tu! A Vánoce jsou tu od toho, abychom si je užily, takže no stres! Všechno nemusí být…

Jaký je milenec? Prozradí to tvar jeho zadku

Jaký je milenec? Prozradí to tvar jeho zadku

1. 12. | 1 | Chlap se vám buď líbí, nebo ne. A když nám zkříží cestu ten pravý, nevidíme napravo ani nalevo.…