Český mobil, aneb jsi-li ignorant, kup si mě!

Český mobil, jako nový poskytovatel mobilní sítě GSM, mne zaujal svým jistým vstupem na scénu služeb mobilních sítí. Blesklo mi hlavou, že název ČESKÝ MOBIL je brilantním tahem public relations agentur a jistě zapůsobí na spousty tzv. hrdě národních Čechů. Jaké pak bylo mé nemilé zjištění po dalším sledování tohoto jevu?

Český mobil, aneb jsi-li ignorant, kup si mě!

Český mobil, jako nový poskytovatel mobilní sítě GSM, mne zaujal svým jistým vstupem na scénu služeb mobilních sítí. Blesklo mi hlavou, že název ČESKÝ MOBIL je brilantním tahem public relations agentur a jistě zapůsobí na spousty tzv. hrdě národních Čechů. Jaké pak bylo mé nemilé zjištění po dalším sledování tohoto jevu?
Český mobil se prezentoval tím, že své služby přizpůsobí obyčejnému uživateli mobilního telefonu. Sama tato podstata u mne poněkud snížila množství sympatií vkládaných v Český mobil, neboň si nedokáži představit nic obyčejného, natož Čecha.
Na internetové stránce Českého mobilu jsem se dočetl, že Český mobil není vůbec českým, jak má ve svém názvu a jediné co je na něm českého je název, neboň většina vedení je složeno z cizinců, převážně z Američanů, nevadilo by mi to, ale proč Český mobil? Nejsem nacionalista ani velký vlastenec, ale se slovem český by se, dle mého názoru, mělo nakládat opatrně a nevkládat ho v šanc obchodníkům, kteří ani ČESKY neumějí.
Dalším překvapením pro mne byla název sítě, OSKAR, promiňte mi, ale něco tak blbého jsem ještě neslyšel. OSKAR, jako jméno pro mobilní síň mne prostě nenadchlo. Možná ještě horším pro mne byly názvy tarifů. VOLÁM MÁLO, VOLÁM HODNĚ, to je přece urážka všech lidí, kteří to mají v hlavě v pořádku. Nevím, jestli investoři této firmy natolik podceňují "obyčejného" českého občana. Mě tím doslova urážejí!
Vrcholem všeho byla televizní reklama. Jak průhledná je snaha Českého mobilu vnutit se do přízně těm tzv. obyčejným občanům?
Viděl jsem, naštěstí, jen dvě reklamy. V jedné, jakýsi pán, dává dvěma výrostkům peníze za to, že mu zlodějským způsobem otevřeli auto. Na mne to působí dojmem, vidíš blbče, jsi neschopný se s něčím vypořádat, tak musíš požádat ty chytráky, kteří za úplatu objedou zákon, aby ti pomohli. Neslýchané. To přeci na člověka, který přemýšlí nemá účinnost, pak zbývá jen možnost, že je směřována na ignoranty a "vyčúránky".
Druhá reklama se zase zaměřila na obyvatele hospod. V té jakýsi opilí lidé, špinavý a na alkoholu závislý vzhlíželi ke své modle-pípě. Já mám rád hospody, jsem jejich častým návštěvníkem, ale nevysedávám v nich každý den od rána do večera. Tato reklama byla zaměřena právě na takové lidi, a promiňte mi, ale s těmi bych nesdílel mobilní síň.
Proto jsi-li ignorant a alkoholik, kup si mě, budu ti sloužit, až do tvé zkázy.

Autor:Jakub Ludvík

Doporučujeme

Články odjinud