Humor, dobrodružství, dinosauři čekají na dětské čtenáře a navíc doprava zdarma

Dětství je nevinné období života, během kterého na světě poznáváme to krásné a vyhýbáme se, ačkoliv neúmyslně, veškerým nástrahám a strastím života. I z toho důvodu je třeba posilovat fantazii a vzdělanost našich dětí. Na knižním trhu se objevilo hned několik titulů pro děti, které jim poskytnou ponaučení a rozšíří jejich obzory. Jako bonus najdete na kniha.cz až do zítřka do 15.00 dopravu zdarma při nákupu nad 499,- Kč

O nevyřáděném dědečkovi – aneb co se stane, když své dědu přestěhujete do města

Kniha „O nevyřáděném dědečkovi“ od Aleny Kastnerovévypráví o docela obyčejném dědečkovi poklidně žijícím ve své chaloupce. Šťastný dědeček si popíjel turka s rumem a čůral na hnůj. Nic mu tak zde nescházelo. Tuhle přijela hodná snacha a přestěhovala ho k nim do městského paneláku. Prý pro jeho dobro. Stal se z něj neobyčejný dědeček, který si vzpomněl na své dávné dětství, kdy jako malý kluk dělal lumpárny. Vrátil se tak do svých dětských let, a začal sáňkovat na aktovce, pouštět vánoční kapry zpět do řeky, nebo chodit v noci na hřbitov. Jenže každou činnost doprovázel nečekaný spád událostí….

Tři banány – napínavé dobrodružství na Pohádkové planetě

V našem vesmíru se nachází Pohádková planeta. Na ní se však dostanou pouze ti, kteří nezapomínají na pohádky. Nepotřebují ani raketu, ale stačí jim obyčejný výtah, aby se na planetě ocitli. A co je sem vlastně láká? Bezpochyby to jsou neobvyklá, nečekaná a napínavá dobrodružství. Vše se jim snaží zkazit Černá paní. Bude výprava za třemi banány úspěšná?

Neznámí dinosauři – encyklopedie dinosaurů pro zvídavé

Po miliony let trvalo prehistorické období naší planety. Vystřídala se v něm nejpestřejší škála živočichů a rostlin v dějinách lidstva. Čas od času tak vědci objeví fosilní pozůstatky do té doby neznámých druhů. V knize „Neznámí dinosauři“ se tak dozvíte o 40 zástupcích dinosaurů nejrůznějších tvarů, velikostí i barev. Nechybí mezi nimi obří sauropodové, drobní opeřenci, dravci či býložravci. „Neznámí dinosauři“ je původní česká ilustrovaná encyklopedie s krátkými popisky a boxy se zajímavostmi. Nechte své děti proniknout do oboru kryptozoologie. Kdo ví, třeba se z nich stanou noví paleontologové.

Světoví Češi – pozoruhodné příběhy českých úspěchů

Komiksová kniha „Světoví Češi“ vám umožňuje nahlédnout do lidských osudů výjimečných osobností. Díky nim se otevřela nová cesta vývoje. Přečtěte si 27 příběhů pozoruhodných lidí v podobě umělců, vynálezců, vědců i podnikatelů. Jakým způsobem svého úspěchu dosáhli? S čím vším se museli potýkat a co jim osud přistavil do cesty? Byl jejich úspěch založen na dětském snu, nebo se k němu přichomýtli pouze náhodou? To vše se dozvíte v knize „Světoví Češi“.

Doporučujeme