Ukamenují nevěrnou ženu

188 komentářů

Ali Alhity
4. dubna • 15:21

Pro JanoHloupa jsi ti tento akt ukamenovani je zly akt a provadi se jen v Iranu ktera neni arabska zeme a v par africkych koncinach a ikdyz sem velmi proti tento trest ale vetsi hloupost nez ukamenovani znasilnene zene sem neslysel, to ti rekl kdo?? na Nove byl zase dalsi film pro lidi ktery veri vsemu co jim USA rika??? za znasilneni zeny v vetsina arabskych zemi dostane chlap trest smrti nebo minimalne 25 let vezeni narozdil od Cesko kde dostanou nektery 2 roky za to.
a v Iranu kde zly trest ukamenovani provadi neni jen proti neverny zeny ale i neverny muzi a potrebuji na to 4 svedky truchu neco prectete a pak prijdte napsat neco.
Studuju tady uz 5 let na VS a mam spoustu kamaradek a kamarady a nikdy sem nemel problemy ale posledni dobou potkavam hodne lidi mimo VS a slysim takove nesmysli uz mi to nebavi...

Jana
9. září • 21:34

Oni nevraždí jen ženy, které byly nevěrné z vlastní vůle, ale i ty, které byly znásilněny, neboť podle jejich logiky k tomu musí dát žena nějaký podnět, aby se na ní chlap vrhnul..fuj, hlupáci!

guma
6. února • 19:10

Si spis myslim, ze kdybys byla narozena tam,tak by ti prislo divny,ze u nas behaji na svobode vrazi a slodeji a kazdej spi s kazdym

S.Amorek
6. února • 17:14

Prijdou mi uplne prasteny:((( Nevera je sice spatna vec...ale prece se za to nemuze zabijet!!!! Nebo kdyz nekdo neco ukradne at je to dite nebo dospelak tak uriznout ruku...:( Jsem stastna ze ziju kde ziju a ze nejsem narozena tam!!!

.
23. ledna • 15:55

Zdravim, pisu pod nickem sve sestry. Skoro kazda z vas tu rekla, ze cetla "Bez dcerky neodejdu". Ja taky. Ale cetla jsem i spoustu dalsich knih, ktere se zabyvaji tematem islamskeho sveta. Mezi nimi byla i knih,a bohuzel si nepamatuji nazev, ktera byla primo o smrti ukamenovanim. Take slo o mimomanzelsky styk. Nakonec se o tomto trestu dozvedel zbytek sveta a zenu zachranil pred krutou smrti. Mozna mi to prijde krute, ale nikdy, zduraznuji NIKDY jsem nerekla krive slovo proti islamu. U nas je zvykem, ze si jsou vsichni rovni,jak muz,tak zena(nebo by alespon meli) a tam je to proste jinak. To vite, ze se mi nelibi takovahle smrt, ale jestlize to ma nejaka zena z kmene vsugerovavano od malicka,je s tim smirena.

Rory23
9. prosince • 18:25

Myslím že jsou to magoři!!! To je stejná pitomina jak ženská obřízka

trinity_18
16. října • 16:02

Durga: Upalena zaziva sem cetla, sem u toho i chvilemi brecela...

Durga
5. října • 19:12

Mám teď zajímavou knihu Závoj a džíny. Je to trochu jiný pohled na tuhle problematiku. Mnoho věcí, které nám vadí, nevychází z koránu, ale ze zvykového práva. Podle koránu pokud muž nařkne z nevěry nějakou ženu a neprokáže to 4 svědky, dostane 80 ran holí. Ojojoj, to by bylo něco, ty hospodské řeči. To by bylo naklepaných zadků.

yvetta
8. srpna • 0:01

Promiňte ale někdy mi připadá,že Hitler cgtěl tyhle magory zlikvidovat jen to dělal blbě. Arabáči a podobní magoři umí jen válčit, znásilňovat, ničit,bořit a soudit. Ještě jsem neviděla,že by něco budovali-jen rozkazují. Jsou na nic tihle černí.

Durga
7. srpna • 22:07

Především - nebyla odsouzena za nevěru, to opravdu nešlo, ale za mimomanželský pohlavní styk. V žádném případě se nezastávám islámu, ale podívejte se, kolik mužů u nás je schopno zavraždit ženu jen proto, že si myslí, že byla nevěrná. Kdyby u nás zvítězila ve volbách určitá strana, netrvalo by to dlouho a mohlo by se stát, že bychom muslimkám záviděly. Jen tak mimochodem. Katolická církev dovolovala nejen bití žen, když neposlechly manžela v čemkoliv, ale také dávala manželo právo ubít /většinou hůl nebo bič/ nevěrnou ženu. A ještě v 19 století mohl v Anglii muž zbít manželku, pokud k tomu nepoužil klacek silnější než půl palce /tedy cca 1,25 cm/. Nevěrný muž se v islámu téměř nevyskytuje. Má povoleny 4 ženy a konkubín kolik uživí. Pokud by šel za cizí manželkou, ji potrestá její manžel a jej taky. Ji třeba utopí v domácím bazénu a jej ubijí k smrti nebo mu ublíží tak, aby vykrvácel. Korán nevyžaduje obřízku žen, bohužel se ale do islámu dostaly v některých zemích věci ze zvykového práva, které bývá mnohem krutější k ženám než sám islám. Doporučuji knihu Upálená zaživa. Celá rodina se domluví a odjede a jeden muž zůstane doma, polije těhotnou dívku benzinem a podpálí. Jejímu svůdci se nestane nic. Dívka se zachránila a do nemocnice ji vlastní matka přinesla jed.

Durga
7. srpna • 21:04

Sextrem: Když se tak ne ten tvůj pitomý příspěvek dívám, tak mám pocit, že bych to kamenování tak nezavrhovala. Ale dala bych kamnovat lidi, který lezou někam, kde už je nikdo nechce. Prostě starý ku.rvy.

yvetta
7. května • 15:21

Sextrem:Tady to je na diskuzi tak tu s tímhle neotravuj jako na jiných rubrikách. Pokud hledáš sex tak jdi na jiné stránky a nebo si zaplať inzerci ale jinde. Tady to je na pokec. <:e28>

Káťa
21. dubna • 18:21

JTina: V porovnání čech - arab , si to můžou myslet <:e65>

JTina
19. dubna • 22:02

Káťa: My jsme srdecny a uprimny narod?<:e73> To je dobre<:e73>

yvetta
18. dubna • 22:41

Mirek:Jo, tak ty by jsi trestal jo? Tak já bych nejdřív spráskala tebe. Chlapi můžou zahejbat vude a ženskou doma jen buzerujete, to je to co má špatný vliv na výchovu dětí-ta neúcta! Všichni arabáči a tihle přicmrdlí jen uměj ničit a to je vidět i v tv, jen ničí a zabíjejí. Žensá musí chodit zabalená a nejradši by jste ji zahrabali pod zem a jen si na ní občas ulevili. Tak to pěkně děkuju za takovéto zvyky a náboženství. Skoč si radši na diskotéku a nezáviď, je vidět, že jsi dlouho sám jinak bys takhle nemluvil. Na diskotéku by mohli jen chlapi viď? Vy zahýbáte, nosíte na ženskou pojlavní nemoce od jiných a pak ještě chcete kázat?! No co si to vůbec dovoluješ takhle psát?!Ani se nedivím, že nemáš ženskou. S takovýmhle názorem bych tě taky nakopala.

Káťa
18. dubna • 11:39

JTina: Ale ráda něco napíšu<:e73> Arabi se rádi přetvařují, usmívají se, že je vše ok, ale když se k nim dotyčná osoba otočí zády - pomluví ji.(dokonce i své známé..) Doma jich učí být za každou cenu příjemný a usměvavý, i když to je přetvářka. Ve vlastenectví jsou si podobní Američanům - nedají dopustit na jejich svět. Jdou si slepě za svou vírou a nejsou tolerantní k jiným menšinám - dokáží nahlas pokřikovat, že katolíci, židi, budhisté... jsou "stupid" a jen jejich víra má význam. Mí klienti byli většinou ze Saudské Arábie. Z druhé strany hodně o nás mluví, že jsme srdečný a upřímný národ...

JTina
18. dubna • 11:12


M. Said: Chat je tu od toho, abychom si o tom vsichni popovidali, vymenili si zkusenosti, poucili se, vzdelavali se....Mas pravdu, ze vetsina z nas nezna pozadi a hodnotime to, co vidime a slysime a to jak to vnimame. Obavam se, ze trestat neveru ukamenovanim ale neodsouhlasim at je pozadi jakekoliv.
Urcite tu ale uvitame, kdyz nam to pozadi osvetlis, kdyz das par prikladu, ze kterych to historicky vychazi, kdyz polozis argumenty pro diskusi.
Pak je tu cesta.
Bez diskuse neni.

JTina
18. dubna • 11:08

Káťa: Kato, nechces se o tom vice rozepsat? Uvest treba par prikladu, ktere si zazila, ktere Te prekvapily apod. Klady a zapory....
Diky <:e111>

Káťa
24. března • 14:35

Měla jsem tu příležitost pracovat jako pečovatelka - průvodkyně u arabské klientely. Jsou opravdu jiní, přetvařují se a nejsou tolerantní.

malenka
28. února • 17:00

alutram: Kromě filmu Bez dcerky neodejdu jsem četla i Upálená zaživa a nešla bych do toho. Ve filmu Bez dcerky neodejdu byl taky Ok doku žil v Americe, a pak se dostal mezi ty svý a konec

alutram
20. prosince • 14:11

vood: Já taky ne. Je to jinej svět.
(Nečetla jsem tady všechno,ale je to zajímavý téma)<:e82>

vood
19. prosince • 22:06

M. Said: mě stačilo přečíst si bez dcerky neodejdu a pár podobných skutečných zážitků, já bych do toho teda nešla

evelyn
18. prosince • 23:38

Pepé: chudaku!

M. Said
8. prosince • 15:57

Hana: Mám doma afghánce je to ten nejlepsí muz na svete a také pochazi s této (kamené )doby a ver ze vsichni tací nejsou.Neznas jejich mentalitu a kdybys tam zila vedela by si proc to tam je.Je to nabozenství,islám a pokud si neprectes Korán tak budes ze sebe vzdycky poustet tyto zvasty.Pred válkou která tam bohuzel trvala pres 25 let to tam bylo na mnohem lepsí urovni nez ted u nás.Zamysli se a neber to jako urazku vuci tvé osobe. S pozdravem Said M.

iveta.korandova@cent
8. prosince • 11:21

Mirek:co takhle navštívit psychologa? Možná by Vám pomohl zbavit se strachu z žen. Nejsme totiž žádné zrůdy, ale bytosti, které, (pokud je dobrá vůle na obou stranách a zapojí se selský rozum), jsou schopné být rovnocennými partnery mužů, tedy i Vás. Možná jste jen nenašel tu pravou, proto se Vám jevíme v tak špatném světle. Přeju Vám hodně úspěchů a otevřenou mysl.

Re1
19. května • 21:21

barbie : nebo mrtvý

barbie*
19. května • 13:10

To je dobrý nápad, přesuň se. <:e29>
Příjdeš na jiný myšlenky a možná budeš i slavný

Re1
19. května • 13:08

Mirku : nebylo by ti líp, kdyby ses přesunul do Afghánistánu a přidal se k Ládinovcům ? <:e96>

barbie*
19. května • 12:47

Možná by ho Ladin rád ztrestal i zadarmo, pro výstrahu ostatním, aby si ho nebrali do huby, kvůli svým unudlaným problémům

manolita
19. května • 12:28

Barbie <:e29>
to určitě:) Mirek si myslí, že jsme všechny mrchy. Jenže on si neuvědomil, že na všechno musí být dva, a on svou roli manžela prostě asi nezvládl...proto nás tady nabádá k nevěře, aby jenom on nebyl ten chudák podvedenej<:e20>

barbie
19. května • 12:24

manolito, máš recht holka.Ať je Ladin jakej chce, není to žádnej usmrkanec jako Mirek a určitě nemá takové chlapy rád.

barbie
19. května • 12:22

Jadys: já takové lidi i znám, ale udržuji je tam, kam patří a to pokud možno co nejdál ode mě

manolita
19. května • 10:56

Mirku,
Tak děvčata jen honem spěchejte na diskotéky, do klubů, na ladies párty a za milenci, kterých si ovšem už tak hojně užíváte v práci. Muž ať jen hraje statistu, druhé housle, dává vám vše co chcete, přestože nebudete nikdy spokojené a stejně budete zahýbat! Jen houšť! Pokud jde o krutosti, jediný rozdíl je ten, že tzv. západní a civilizované země krutost dovedou dobře skrývat a není tak na očích, ale je tam. Ví někdo bankovní účet Ladína? Pošlu mu příspěveček! Byl bych rád, kdyby nejdřív potrestal moji skorobývalo ženu - pro výstrahu ostatním, protože to je jediné co na ně platí.Nevím, proč seš takovej, tobě manželství nevyšlo. Proto snad nemusí být všechny ženy stejné<:e64> je mi líto, že jsi to takhle napsal!!! Nikdo nemůže za to, žes svý ženě nedokázal dát to, co jí dal ten její nový chlap!!! A kdyby šlo o Bin Ládina...ten by jí stejně jenom podpořil<:e61>

Jadys
19. května • 10:02

Mirku,
jestli to ,co jsi napsal,není nějaký nejapný vtip nebo hořkost z toho,že se ti vztah nepovedl,tak potom je to s tebou opravdu zlé.
Tak podle tebe jsou ženy jenom nástroj na plození dětí?
A muž,když je nevěrný a nerozbíjí přitom rodinu,to je v pořádku?
Jsem ráda,že mě život zatím ušetřil od setkání s člověkem podobných názorů.V případě,že platí to ,co jsem napsala nahoře,zkus zvolit něco jinýho,na tohle asi moc přátel nezískáš.<:e8>

Kocicka
19. května • 5:29

Bože Mirku, ty se ukazuješ jako čím dál větší duševní zrůdička. Manželce se nedivím. <:e28> <:e72>

maverick
18. května • 22:28

Moslimské drakonické zákony voči ženám nemajú nič spoločné s udržaním rodiny. Je to proste len poistka, aby im nezutekali všetky ženy, keď sa k nim tak správajú. Keď to obrátime, som zvedavý ktorý chlap by dobrovolne zostal so ženou ktorá by si domov priviedla ďalśích troch manželov a jediné čo by mal dovolené je vyšívať a vychovávať decká.

barbie*
18. května • 20:33

Mirečku, jsem přesvědčena, že by se Ládin vybodl na tebe, tvůj příspěvek (pro něj dost s největší pravděpodobností směšný), na tvou bývalku i na tvé sympatie. <:e64>

Jasmina.
18. května • 19:09

Mirku,Bin Ladin Tvuj skromny prispevecek zcela urcite nepotrebuje)))))))
mohl by jsi mi rici,kdyz drive i v Evrope byly zeny trestany za neveru smrti,co bylo na te civilizaci lepsi nez dnes?Myslis,ze kdyz skonci civilizace tak,jak ji zname,ze to bude skoda?

Mirek
18. května • 18:24

Domnívám se, že muslimské (ale i jiné zákony a přikázání - ostatně dřív platily všude) zákony se odvozují od toho, že když je nevěrný muž, v drtivé většině případů nerozbije rodinu. Žena témeř vždy rozbíjí rodinu, narušuje významně společenský řád a zdravý vývoj dětí. A ono je to také pravda. Proto takový bič na ženy. Myslím, že tohle ženské řádění, kterého jsme svědky poslední desetiletí postupně povede ke konci civilizace tak jak jí známe a rozhodně nic dobrého nepřinese! Tak děvčata jen honem spěchejte na diskotéky, do klubů, na ladies párty a za milenci, kterých si ovšem už tak hojně užíváte v práci. Muž ať jen hraje statistu, druhé housle, dává vám vše co chcete, přestože nebudete nikdy spokojené a stejně budete zahýbat! Jen houšť! Pokud jde o krutosti, jediný rozdíl je ten, že tzv. západní a civilizované země krutost dovedou dobře skrývat a není tak na očích, ale je tam. Ví někdo bankovní účet Ladína? Pošlu mu příspěveček! Byl bych rád, kdyby nejdřív potrestal moji skorobývalo ženu - pro výstrahu ostatním, protože to je jediné co na ně platí.

barbie*
23. dubna • 13:39

Pepé to že je Busch větší problém než Ládin,nic nemění na krutosti Muslimských zákonů.
To není nic pro evropany.

Denny01
23. dubna • 9:07

Takhle hloupé zákony snad nemůže žádný rozumný člověk.Nevěru ať si trestají,ale smrtí?To je snad přespříliš kruté.A za nevěru by měli trestat i muže! Ale jakápak nevěra,když jsou rozvedení?

saavedra
19. dubna • 21:35

Ten postmoderní mor co tu bují všude kolem,zabíjí moje děti a já na to musím koukat.Už aby byla šaría i u nás.Saavedra

Pepé
13. dubna • 17:56

Tenhle článek je Pítře obyčejná provokace. Islám je západem záměrně špiněn. Přitom se domnívám, že Bin Ladín představuje podstatně menší zlo než Busch. Ale to těmhle ženským nevysvětlíš ani kdybys jim do hlavy zavedl sondy. Možná by pomohla lobotomie!

Leloo
14. března • 11:53

Je to strašně kruté. Kdyby to platilo tady u nás tak plno žen je ukamenováno. Mezi nima by byla i moje švagrová

k.myska
29. února • 21:55

Kudla komu měla být věrná když byla rozvedená???? Připadáš mi jak z jiné planety

Kudla
29. února • 21:46

Dobre ji tak.Kdyz je to devka, tak ji ukamenovani jenom patri.Nevera by se nemela tolerovat u nikoho.

Ivana
28. ledna • 21:41

Je to hnusné,kruté a nemilosrdné.Manžel se s ní rozvedl.Proč nemá tedy tato žena právo žít svuj život??? Kdo má právo o tom aby ji odsoudili rozhodovat?Muži?? A kteří??Ti co jsou sami nevěrní??Škoda že toto ještě existuje.A na jeji dítě NIKDO nemyslí?Já bych soudila jejiho muže který se s ní rozvedl!!!

Kocicka
6. října • 22:51

Chce-li se nekdo opravdu te zene pokusit pomoci, muze tak ucinit podepsanim petice, ktera je k dispozici na http://www.PetitionOnline.com/amina1/. Je to lepsi, nez o problemu jen kecat.

Venuše
4. října • 17:21

Jak se některé části lidstva mohly dopracovat k takovým zrůdnostem?
Některé "civilizace" si prostě vůbec nezaslouží existovat.

Miriam
14. října • 20:23

Co je zac ta kamaradka od Bobiny? To je des.

pro bobinu
9. října • 6:44

Ahoj,
jsem rada,ze se mas dobre. Bohuzel, nechci si psat na mail.Nechci ,aby me ten muj podeziral s kym si pisu. Nechci tenhle vztah riskovat. Moc ho<:e40> .Jen me zajima jak zijes ,prohanis baby a takovy ty drby....S kym ted chodis??? Jestli to neni tajemnstvi<:e73> S tim EX jsi mel pravdu. Bohuzel,kdyz s nekym jsi tak dlouho ,jako ja byla s nim ,tak si myslis ,ze ho mas prokouklyho a ono neeeee<:e7> Moje chyba.Zatim pa a ozvi se.XYZ

Bobina
3. října • 13:19

No nazdaar...
To vis nekdo se ma jako princezna a nekdo musi makat jeliko zjeho matka je vykoristovatelka ;o)
No jinak se mam taky dobre ale to sem nebudu psat...Zarid si novej mail nebo ja nevim ale sem psat tyhle veci fakt nebudu...Ja t tenkrat rikal
ze je to debil a ze ten pocitac ma na vroubku on ale ty si mi o neverila...No nic co bys chtela.. :o( No o ty nevere bych radsi pomlcel :o) Tak mi napis na maila kde sis vtvorila noveho maila a je to...Tak zatim pa paa
jdu opet vydelavat love jelikoz pak nejni ani laska.... :o)
Ta pa paaa Bobina

bobino???
30. září • 0:27

To jsi me teda zklamal,myslela jsem,ze jsme zustali prateli. Nebo ti pritelkyne brani vztupu na net????? j.

Hana
29. září • 22:37

Tam vladne jeste doba kamena.Vzyt to jsou fanatici.Chudak zenska.

Dior
29. září • 19:04

Jeste jednnou redaktorovi
tohoto clanku.
Mate proste spatne informace. V lete 2002 byla jedna znasilnena zena pod vlivem mezinarodni reakce osvobozena.
Takze muzeme doufat, ze tohhle barbarstvi muzskych zbabelcu jednou zkonci. Jinak vlada v Nigerii tuto zenu podporuje

Dior
29. září • 19:00

Autorovi clanku
nevim jak je mozne napsat tak provokativni nazev. Ta zena s nejvetsi pravdepodobnosti nebyla neverna a tak by ji nikdo nemel spinit jmenem nevernice. Kdyz o tom pisete tady v cechach tak nesmite byt poplatni tamnejsim nazorum. Pise se rok 2002 a jakakoliv zena ktera ma po rozvodu dite, neni v zadnem pripade nejak spatna. To jsou patriarcharni zakony. A ten kdo napsal tento uvod by se mel stydet. Delate z toho povyrazeni.
Nejhorsi ale je ze podle Amnesty int. tato zena byla zapuzena manzelem, protoze krvacela a byla nemocna. Proste ji nemohl pouzivat k soulozi, tak se mu omrzela. Otcem ditete je manzeluv bratr. Podle normalne uvazujiciho se asi nebude jednat o lasku, ale o znasilneni.
Znasilnena zena podle jejich zakona musi mit CTYRI MUZSKE SVEDKY na svoji obhajobu. (logicky nesmysl muzske poloviny). Jinak je vinna. Takze takhle vypada osud zen v Nigerii a nekteri zbabelci to povazuji za narodni kolorit, ktery se ma nechat tak jak je. Zeny samy nemaji zadna prava a nikdy se samorzejme na tvoreni zakonu nepodilely. Jsou negramotne, ale verici. Musi se jim pomoci.
Ja jsem ale protestovala na vyslanectvi e-mailem.
vas clanek , mila redakce, vypada dost jako podporovani nenavisti k te zene.

kamaradka- kde ta Bo
28. září • 7:09

Cekam tu na Bobinu. Bobino,az se objevis,nech tu pro me vzkaz,prosim. Docela bych si s tebou pokecala. Taky me zajima jak se mas a co delas?? Ja si ziju jako princezna ve vezi. Mam vsechno ,co si muzu prat. Hodnyho milacka,ktery nevi cim by me potesil,miluje me.. zivot kdy delam ,jen to co me bavi. Nakupovani,dovolene ,sluzka,ochranka,ridic.Jsem ,
ale trochu opustena.Mit porad nekoho za zadkem je priserny. Mela jsem tu drive stene,ale protoze si oblibilo moji ochranku vic nez me,tak jsem jim ho dala. Porad si s nim hrali a kdyz jsem ho vencila v parku,tak na neho furt volali, az mi ho odloudili uplne.Tak jsem stene obrecela.
Uz bych chtela mimco,ale musim jeste pockat az se odstehujeme. Tady by me nejspis nekdo unesl a zavrazdil-pro prachy.Navic je tady smog ,tak by to bylo i o zdravi toho mrnete..Nekdy to tady nenavidim!!!! Jeste ,ze je milacek takovej jakej je.Kdybych ho nemilovala,asi bych uz utekla.Domu se podivam za par mesicu,tak se uz tesim.

Na mail si nechci psat ,protoze kdyby to milacek zjistil,asi by radil. I kdyz mezi nami nic neni,nechci ,aby se trapil. Nepochopil by to. Ja tenhle vztah nechci riskovat.Moc si ho vazim a miluju ho.Asi bych ti mela napsat jak to dopadlo s Tomasem.
Byl to gauner prvni kategorie. Uz roky me podvadel a ja to nevedela!!! Dokonce s vdanejma zenskejma i rozvedenejma s detma. Vsechno to prasklo loni dva dny pred Stedrym dnem. I kdyz v ty dobe jsme byli uz rozesli,desne me to vzalo. Rekla mi to kamaradka a on to priznal. Cely den jsem to v sobe drzela.Vecer jsme sli do baru,ja to nezvladla,opila jsem (normalne nepiju) se a udelala vytrznost. Prede vsemi v hospode jsme mu nafackovala,dvakrat mu na palici vylila sklenice s pivem...Komedie. Vztekla jsem utekla domu.Protoze jsem u sebe nemela klice ,abych se dostala do baraku-tak jsem rozbila okno v koupelne( zaskleni asi 6 tisic,protoze bylo dvojite a vakuove). Za chvili priletel domu, zmlatil me a dost hrube. Byla tam se mnou kamaradka,tak jsme volaly policajty. Ja jak jsem byla napita ,tak jsem na ne mluvila anglicky..no des. Nakonec prijeli a ja jsem je zase odvolala.(dodnes toho lituju!!!) Bala jsem se,ze mi ex neco udela. Potom mi volal mladej, co se deje a slysel v telefonu ,jak vriskam...bal se o me. Komedie hotova... Tak jsem teda za milackem odletela.V breznu jsme navstivili moje rodice. A co myslis bejvalej se rozvaloval v baraku,tvaril se na nas jako milius..Ziskal si milackovi sympatie a ten mu nabidl byznys. Kdyz ho vsak prokoukl,jaky on je ,tak mu uz pomoci nechtel .A co nasledovalo. Napisu to zkracene- ex vyboural nakladak v praci,protoze byl ozralej, z nehody utekl. Prodal MOJE auto,aby zaplatil skodu zamestnavateli.( ja blbec jsem to auto napsala kdysi na jeho jmeno a jeste doplatila leasing). Zproneveril 30 tisic,ktery mel ode me na fasadu u garaze( to jsem si uz nestihla zaridit). Musela jsem za neho zaplatit dluhy na elektrice,bance,leasingu. +30 tisic co si vypujcil u me mamy a babicky(ty hloupe mu verily,ze ja ho posilam a pujcily mu!!!)
Vubec jsem ho nemohla celych devet mesicu dostat z baraku!!!!! A inkaso jsem platila taky ja,protoze on do prace nechodil ,od te nehody co udelal.Vodil si tam desny zivly,devky a kamaradicky. Vsechno tam znicili.Skoro podpalili barak,kdyz zapomneli na maso v tlak.hrnci.DES,DES,DES !!!!!! Nakonec vypadnul z baraku asi pred 2 tydny. Odvezl si skoro vsechno. Novy mrazak,pracku,obyvak,periny,zrcadlo,nadobi,obrazy,sekacku na travu,varnou konvici,vysavac,stavebni nastroje a pristroje za nekolik tisic!!!! Zlodej zlodejska a to jeste pred mesicem, byl zase u mamy a vypravel ,ze nema ani na jidlo.Ze chodi chytat kapry,aby se uzivil!!!! No a moje mama,duse dobrotiva ,mu pujcila 2 tisice. Pritom sama ma Invalidni duchod asi kolem 5 tisic. No dodneska ty prachy nevidela....
A ten blbecek si chodi po meste jakoby nic . Kazdej mesic ma novou holku...pokazde tak sestnactku nabo sedmnactku...Ty vsechny veci si nastehoval ke svymu kamosovi,co je u nas vyhlasenej zlodej..takze cekam,ze on pri svy omezenosti,skonci taky brzo v lapaku....
Mela jsem od neho odejit drive,ne az po skoro 9 letech!!!Priste ti napisu jak me vypekla Milena.Doufam,ze se ozves ,co nejdrive. Mel se moc hezky.
Ty vis kdo ti pise.....
P.s. na hrubky nekoukej.Psala jsem jak das a uz nemam silu to po sobe kontrolovat.Jsem se zase nastvala..jak jsem byla blba...

Dany
25. září • 19:08

Další ukázka "rovnosti"
Tolerance vůči ženám nadevše.

Pítr
25. září • 13:58

Nora:
tvoje slova jsou ok. O tobě nemluvím.

Nora
25. září • 11:54

To Pitr: tak nevim, neumis cist nebo mas draka jak vidle? Podle Tebe jsou moje slova:
"Nabozenstvi, at uz islam nebo krestanstvi, muze mit mnoho podob. Zalezi na tom, nakolik ortodoxni ci fundamentalisticky je jeho vyklad a samozrejme i na tom, kdo je zrovna vyklada. Vite treba, ze ve Starem zakone je prisne zakazano zpodobnovat lidi i zvirata? Jenze krestane tenhle prikaz "obesli" a maji sve kostely klidne vyzdobene podobiznami lidi, svatych i samotneho Boha. Nebo prikaz, ze zena ma muze poslouchat a muz zenu milovat - dnesni krestanstvi jej vyklada tak, ze jsou si muz a zena rovni, ale pritom stovky let predtim totez nabozenstvi z tehoz vyroku odvozovalo poddannost zeny muzi. Stejne tak lze i koran vykladat tisicerymi zpusoby. Necetli jste nekdo Zidovku z Toleda? "Unce miru je cennejsi nez tuna vitezstvi" - i to je islam."
arogantni vuci islamu?

Daisy
23. září • 13:11

Obávám se, že kdyby v Česku kamenovali všechny nevěrníky, náš národ by vymřel - a zůstali by jenom impotenti - ale už by neměli koho kamenovat!<:e47>samozřejmě - berte to s nadsázkou, někdy tady opravdu schází smysl pro humor - i když při takovém tématu - <:e16>

Maju
23. září • 11:46

Každé náboženství je nástroj k ovládání
lidí a tamti muži musí jsou největší srabi na světě když se tak bojí ženy že ji musí utýrat,
bojí se sami sebe.

Really dead wife
23. září • 9:02

Je to zvěrstvo. Když už chtějí někoho kamenovat, tak oba. Nebo snad ta žena byla nevěrná smama se sebou!? Kdyby se začalo házet kamení i do nevěrných chlapů, myslím, že by tenhle zákon pánové vyznavači šaríi brzo zrušili... Měli by se inspirovat Ježíšem, to je i podle islámu posel boží: "kdož jsi bez viny..."

Slovenka
20. září • 15:04

este jedna poznamka..nie som si ista, ci je vyhoda mat dobru pamat...<:e7>..niekedy je to s pamatou ako slon dost neprijemne...pekny vikend..

Lucie
20. září • 14:24

Slovenko, máš skvělou paměň...<:e68> Navenek to je změna názorů, ale jinak je to spíš uvědomnění si, co jsem já a co jen obraz okolí - nebo-li co opravdu chci já a co mi do hlavy bylo lety natlačeno... ale to je fuk, podstatné je, že aň tak či tak - stejně to dopadne tak, že nikdy nemám většinový zázor...<:e74><:e73>

Slovenka
20. září • 9:17

Lucie:
aj to, ze menis svoj nazor o niecom svedci..snad len v dobrom...<:e68>..trochu matne si spominam na nejake spred xy mesiacov...ale to zas sem nepatri....takze venujte sa radsej teme..toto bola len kratka poznamka pre Lucii

Lucie
20. září • 8:33

Slovenko, moc dobře si pamatuju kde co píšu a i že postupně měním názor - to víš, raději budu za "nedospělé" trdlo než trvat "hrdě" na kdejaké ptákovině...<:e69> Ale nemyslím si, že by milenka nemohla být dáma, já dámu nedefinuju jako někoho, kdo nutně musí mít v každém okamžiku sebeúctu - což milenky nemají, sbírají zbytky ze stolu a nalhávají si, že jsou svobodné (vím o čem mluvím, taky jsem byla 2x v životě milenka ženatého muže - sice pokaždé jen na asi na měsíc, ale stačilo...<:e76>)Ještě k tématu: než mě zase někdo napadne, že si hraju na nejchytřejší - opakuju, že o Islámu moc nevím a proto, NE, kamenem neházet, tady není co dodat, ale otázka na konci je nesmyslná, jako kdyby tady někdo islámské zákony znal - a vadí mi to, co píše i Pítr:manipulace vedoucí ne ke sližování, ale rozdělování lidí... a na této diskusi se ukázal výsledek...

Glen
19. září • 23:27

Myslím si, že každý má nárok na svůj názor. Snažit se ale o jeho prosazení za každou cenu, je jiná věc. To někdy zašlo docela dost daleko. Navrhuji abychom diskutovali a poznávali vzájemně svoje stanoviska. Není třeba užívat urážek, to by znamenalo, že argumenty už definitivně došly! A konec konců kdo má zájem na tom, aby ty druhé přesvědčil? Já tedy ne! Všem vám přeji, abyste se měli hezky a aby vám nikdo neubližoval.

Pítr
19. září • 16:22

Lucy:
je žalostnej pohled na to hejkání zdejšího nic nechápajícího stáda a jeho nenávistná arogance vůči v tomhle případě islámu, potažmo arabům, kterou zde tak elementárně navodil ten idiotsky tendenční článek a diskusní otázka. Zdejší stádo je velmi lehce manipulovatelné a opět se to potvrdilo.<:e9>P.S. Doprdele redakce, proč živíte v prostém lidu tuhle interkulturální nenávist? Lid hejká jak ho nasměrujete, tak by bylo vhodnější, kdybyste kultury i filozofie sbližovali. Víte moc dobře, že článek není o házení šutrů, ale vystavěnej tak, aby podvědomě působil na vytvoření bloku vůči islámu. Jste idioti a lid vám to opět sežral.

Slovenka
19. září • 15:42

Lucie:
nepatri to do tejto diskusie, ale potom si uz nepamatas, co pises...pa

Lucie
19. září • 15:28

A Zuzana: nikomu jinde nepomůže, ale doma (v ČR) zaslepeně, netolerantně prudí a prudí...
Tak si taky vyber.....<:e68>P.S.: nějak nerozumím v této diskusi těm milenkám... vo co gou, Slovenko...? <:e68>To Pítr: pohoda, jen mě mrzí, že většině tady nedochází, že svým útočným postojem se k těm "arabským šovinistům" hodně přibližují...ale mě takové výpady přes počítač nijak nerozhodí, nechci podceňovat nikoho, ale ani jedné nevěřím, že ví o čem je řeč a o čem je otázka, na kterou se odvolávají...<:e68>

Zuzana
19. září • 15:10

Lucie a Slovenka:Milenka? Rozveselí několik chlapů, zklidní stopy agresivity, naštve jednu zamindrákovanou manželku.Arabský šovinista? Pár lidí pozabíjí a nadělá hromadu sirotků. Nevím, co je horší.

Daisy
19. září • 15:08

.. tož bych to krátce shrnula: <:e19>Kdos bez viny, hoď po mne kamenem........ahoooooj všem! a slunce v duši <:e73>

svině
19. září • 14:10

Pomóc!!! Někdo zde hází perlami! Právě mi spadly do korýtka a dostala jsem za ucho! Ale když rozrýpu hnůj, vidím nějakého chlapa a ženskou...

Daisy
19. září • 13:46

.. viz má angličtina! <:e68>

Daisy
19. září • 13:45

Glen - everybody not are perfection....

Slovenka
19. září • 13:03

Lucie:
..mas pravdu, dufam, ze raz vsetkym milenkam dojde, ze nie ony su tie damy...

Slovenka
19. září • 13:01

teda ludia, ze sa tu hadate...nikto z nas tam nezije a nikto z nas to nemoze ohodnotit...sme kazdy vychovany inak ( teda my=europania a moslimovia ), to co je pre nas normalne, je im protivne a nechapu to, tak isto aj opacne..
ja osobne som ateista a som ochotna na temu nabozenstvo reagovat, ale len v rovine porovnavania nie presviedcania...to znamena, ze ja mam svoj nazor, nevnucujem ho ostatnym, ale od odtatnych chcem to iste - nevnucujte mi, aky mam mat nazor
Pitr:
niekto tu tvrdil, ze si polavil - vidim, ze sa drzis <:e29>..pa

Lucie
19. září • 11:02

Evo, ani jednou jsem v této diskusi nezaútočila proti názoru jiným, jen jsem si dovolila mít jiný... a to se neodpouští, co...? Ještě že nemáte kameny, ty by jsi byla schopná za obranu svých anikamenných názorů hodit kamenem do mě... to je mi líto, asi si najdu slovo tolerance v nějakém naučném slovníku, očividně jsem do chvíle, než jsem poznala vás, nevěděla co znamená... díky za názornou ukázku tolerance...

Pítr
19. září • 11:00

Lucie vím že se jen usmíváš nad tím nepochopením zdejšího lidu co zde sdělujeme. Vidím je, ty zdejší pseudoapoštoly tolerance a lásky, jak s nenávistí k nám v oku a se sevřenými pysky (pánové v oblasti obličejové, dámy též v oblasti poševní) nás ženou na hranici, s hráběmi, vidlemi, vrhajíce šutry, ječíce aň žije láska, tolerance a aň zhyne ten ošklivý islám...
P.S. Dokud nás 99% procent lidu nechápe, vím že jsme na správné cestě... <:e46>

Eva
19. září • 9:20

Lucie, Pitr: Vy dva jste se fakt hledali, az jste se nasli... Tak netolerantni osoby k jakemukoliv jinemu nazoru, nez je ten jejich, clovek opravdu potka malokdy... Ano, jste chudacci... nikdo vas nechape, nikdo vam nerozumi... boze, to musi byt utrpeni... ale vy jste statecni, oprete se jeden o druheho a vytrvate, vy ty vsechny ostatni lidi - hovadka bozi - obratite na svuj nazor!!! A beda jak ne, ze? Fuj, ona s nama nesouhlasi... no to je chudinka blba, primitivni, na nam proste nerozumi, ze?!? Tak jo... jenom vam trochu unika vyznam slova DISKUZE - to je o vyslechnuti si nazoru nekoho ciziho, zamysleni se nad nim a o reakci na nej, a ne jen o zesmesnovani, shazovani a povyseneckych kecech.
Jezisi, ja kdyz si vas dva predstavim, tak mne chyta chut hodit si po vas nejakym sutrem...<:e47>

Glen
19. září • 8:57

Zuzana: Děkuji za Tvůj pěkný příspěvek. Myslím si, že každý člověk musí cítit, co není správné (např. výrok Jana Husa: "Svatá boží prostoto!", když ta stařenka za poslední peníze koupila otýpku a přidala ji na hranici). Přiznávám, že mám rád jisté porušení zákona, když to nikomu neublíží, ale naopak pomůže. A v jistých situacích je velice dobře neudělat nic, než řídit se nějakým strohým obecným příkazem. Byla by opravdová katastrofa, kdyby se lidé, kteří s tvrdými zákony souhlasí a prosazují je, dostali k moci.

Zuzana
19. září • 0:50

Ahoj Glen, koukam, ze taky nespis.
Mam jeste jednu poznamku, ktera trochu souvisi s tim, co jsi napsal. Proc jsem tak radikalni a nepripoustim polehcujici okolnosti ani zpochybňujici stanoviska? V zivote byvaji situace, kdy clovek musi byt na jedne nebo na druhe strane. Za druhe svetove valky (nejenom)se pachaly ruzne valečné zlociny, ktere byly podle zakonu nacistickeho Nemecka uplne v poradku. Lucie ci Pitr by řekli "my je nemuzeme soudit, protože oni to tak citili a jednali v souladu se svymi zakony". To vi přece každé malé dítě, že člověk z jiné kultury vnímá věci jiným způsobem. OSN však válečné zločiny ODSOUDILA. Byly to vraždy a mučení stejně jako vražda a mučení této ženy. Rozdíl je pouze kvantitativní. Jsem velmi ráda, že podobné organizace existují a že mají nadnárodní charakter. Jsem ráda, že se před listopadem američané PLETLI do naší politiky a těsně před listopadem umožnili některými politickými kroky, aby se tato země vyhrabala z komunistické tyranie. ("Jsou to ale drzouni, vždyň mi jsme měli svou vlastní kulturu, kterou oni nechápali"). Když se podívám na hlasování na tomto webu, je mi z toho zima a v duchu se modlím, aby lidé, kteří tento web čtou proboha nedostali nikdy žádnou moc. Nehodlám nikoho poučovat o tom, jaké má mít náboženské cítění, ale tohle je nechutná vražda s nechutným průběhem. Cožpak neslyšíte v sobě ani tenoučký hlásek, který by vás varoval před tak lehkovážným názorem?

Glen
18. září • 23:52

Když čtu vaše příspěvky, mám dojem, že je píší dokonalí lidé, kteří nikdy nešlápli vedle (nemyslím všechny, jen ty, kterých se to týká! Oni vědí, o kom je řeč...). A žít s dokonalými bývá dost strašné, protože se časem ukáže, že tato dokonalost byla hlavně předstíraná, protože opravdu dokonalý člověk nemluví o tom, co je správné, prostě jedná a z jeho činů je dokonalost vidět na první pohled. Proto se ptám všech, kdo schvalují přísné zákony (já bych spíš řekl neúměrné a brutální), jestli nikdy neudělali chybu, byli vždy věrní partnerovi a jestli by byli ochotni sami tyto zákony bez výjimek dodržovat. Je jediná cesta, jak prosadit správnost svých idejí - uskutečnit je a být příkladem pro ostatní. Proto pokud potkám správného člověka, který bude na výši, automaticky ho budu následovat. Nevím, jestli nebudu označený jako ten, který nic nepochopil nebo jestli mě nezařadí mezi arogantní přívržence Západu, ale jsem přesvědčený o tom, že by nikdo z těch, kdo hovoří o našem neporozumění neměnil s tou ženou a jistě by se nenechal místo ní ukamenovat! Zkusme jen trošku přemýšlet...

Pítr
18. září • 17:22

Lucie:
Je to od nás jen házení perel zdejšímu lidu...

Lucie
18. září • 17:05

To Eva: no comment, nečetla jsi co jsem psala, nic jsi nepochopila... jen si dál myslete, že Pítr a Lucie jsou hovada, která by kamenovala kohokoliv byň i za křivý úsměv... únavné...

Eva
18. září • 15:40

Lucie, Pitr: O koranu a muslimstvi neco malo vim, znam prvoverne muslimy, se kterymi jsem o tomhle dost otevrene mluvila, ale i kdyz jsou to relativne moderni lidi, se kteryma nemam ja sama problem komunikovat, "nabozenskou" stranku jejich osobnosti odsuzuju a je mi odporna. I kdyz jsou ke mne jako k evropance slusni a prijemni, k stejne stare a intelilgentni muslimce jsou schopni chovat se jako hovada... a o tom to je. Koran rika spoustu krasnych, vznosnych myslenek, o tom, jak by se k sobe meli muz a zena chovat a kolik prav ma zena, ne, tam nenajdes nic o tom, ze zena je spina, ale jsou to jen pekna slova a realita je naprosto odlisna. I kdyz se muslim zamiluje a svou zenu ma opravdu rad, pri jakemkoliv konfliktu nevaha pouzit vsech spinavosti a pro zachranu sveho muzskeho ega (oni tomi rikaji cti) je schopny toho nejhorsiho. Sami muslimove mi napriklad potvrdili, ze je naprosto bezne, ze k vyse zminenemu kamenovani dochazi casto jen proto, ze zena pozada o rozvod a muz, aby zachranil sve image chlapaka, ktery ma zenusku pod palcem, tak ji narkne z cizolozstvi... a je to... zadne dukazy, zadna fakta, jen tvrzeni manzela, proti kteremu je zena kratka... a smrt. Myslite si, ze v tomhle maji zeny na vyber??? Ze tohle si preji, to je jejich volba? Asi tezko... Ano, matky vychovavaji dcery v duchu nabozenstvi a tradic, ale otazka je, maji ve spolecnosti 100%ne ovladane muzi jinou moznost? Pokud se matka vzepre, ceka ji velice smutny osud, a tak radeji mlci, ale zije... A co se tyka zenske obrizky, je to to same... Lucie, asi by jsi nebyla radosti bez sebe, ze ti nekdo ureze postevak a cast pysku a sex pro tebe bude uz nadosmrti znamenat nic nez povinnost, ze? Myslis, ze si matky preji, aby jejich male dcery trpely, at uz fyzickou bolesti, tak pozdeji psychicky? Ale nemaji na vyber, a o to jde. Kazdy ma pravo volby, a pokud ne, melo by se s tim neco delat. A muze to byt jakkoli stara tradice a nabozenstvi a ja nevim co jeste - je to zhovadilost a vymyka se to lidskosti... a myslim, ze tenhle nazor maji ty zeny, i kdyz uz si mozna "zvykly" a je to v jejich zemi bezny obrazek, ony s tim nesouhlasi. Jasne, jsou mezi nimi fanaticky, ktere s tradici souhlasi, at uz se bavime o islamu nebo te obrizce, ale to jsou vyjimky, ktere jsou proste smirene s osudem... Nechci, aby to tu vypadalo, ze nesouhlasim s nejakym nabozenstvim nebo nerespektiju cizi kultury, tak to vubec neni... Jak rikam, koran je sam o sobe jako bible psan s temi nejlepsimi umysly, mne jen vadi ta interpretace a ty nasledky...

Pítr
18. září • 14:00

Jenny C:
...s islámem? Jsi mimo jako nikdo.Pampeliška:
"...a všechen lid ho hnal, hráběma a motykama....pane ten vám utíkal...".
Ještě že nemáš hrábě a motyku, viď, ty naše prosňačko? ačkoliv...

Nora
18. září • 10:35

to Jenny C: to je prave docela zajimava otazka. Cca pred 500 lety bylo v nasich zemepisnych sirkach - krestanskych, samozrejme - uplne normalni zenu, ktera podstoupila potrat, zahrabat zaziva celou do zeme a potom do te zeme pichnout zaostreny kul. (Samozrejme tenhle trest se pouzival jenom proti chudakum znasilnenym nebo svedenym venkovskym holkam, vlivnou a bohatou slechticnu, ktera si to dite uhnala nejlepe mimomanzelskymi hratkami na kralovskem dvore, by nikoho pronasledovat ani nenapadlo.) Nabozenstvi, at uz islam nebo krestanstvi, muze mit mnoho podob. Zalezi na tom, nakolik ortodoxni ci fundamentalisticky je jeho vyklad a samozrejme i na tom, kdo je zrovna vyklada. Vite treba, ze ve Starem zakone je prisne zakazano zpodobnovat lidi i zvirata? Jenze krestane tenhle prikaz "obesli" a maji sve kostely klidne vyzdobene podobiznami lidi, svatych i samotneho Boha. Nebo prikaz, ze zena ma muze poslouchat a muz zenu milovat - dnesni krestanstvi jej vyklada tak, ze jsou si muz a zena rovni, ale pritom stovky let predtim totez nabozenstvi z tehoz vyroku odvozovalo poddannost zeny muzi. Stejne tak lze i koran vykladat tisicerymi zpusoby. Necetli jste nekdo Zidovku z Toleda? "Unce miru je cennejsi nez tuna vitezstvi" - i to je islam. Nestesi nigerijskych zen je v tom, ze Nigerie zvolila tu cestu vykladu, kterou zvolila.

Jenny C.
18. září • 9:46

Noro, ten problem souvisi s islamem a jak!!! Daisy, nemusis se omlouvat, tvuj prispevek nebyl "mimo".

Pampeliška
18. září • 8:40

Pítr je pěkné hovado. Neustále někoho usměrňuje a svůj názor nadřazuje nad ostatní jiné <:e78> Jdi se vycpat, maličký !!! <:e28>

Magdalena
18. září • 6:49

Co k tomu clanku napsat? Je to hruza a odpor k tomu co se jeste ve svete deje. Asi bych se na miste te zeny rozhodla vzit si zivot sama, ale to je dalsi hrich. Ach zeny, zeny, co vsechno musite zakusit pro spetku lasky. Magdalena

Sissi
17. září • 16:18

Jak tady čtu ty různé diskuze, ten Pítr je zajímavá postavička. Vždycky, když mu někdo něco napíše, odpoví něco ve smyslu: Nepochopil(a) jsi, co jsem měl na mysli. Milý Pítře, když tě skutečně nikdo nechápe, neměl bys chybu hledat v sobě a ve stylu svého psaní?

Pítr
17. září • 15:37

Nora:
Tvoje eskapáda pouze budí úsměv na mých rtech. Nic, co jsem pravil, jsi nepochopila, jako většina prostého lidu. Už si s tím nelam hlavu.

Daisy
17. září • 14:39

... já jsem nepostřehla základní věc, že je to v Nigerii - nu, jsem pitomá!
Pořád jsem měla pocit, že je to severní Afrika. Ale ono to je jedno, kde. Prostě ve světě je ještě mnoho tmy a zla a problémů a všeho, a v měřítku toho se mně opravdu někdy zdá, že si děláme hlavu z úplných prkotin...Jenže - na druhou stranou, největší problém je vždycky ten náš

Nora
17. září • 14:34

Postaveni zen v Nigerii az tak moc nesouvisi s islamem. Byly doby, kdy byly islamske zeme na mnohem vyssi urovni nez krestanske, dneska je tomu, minimalne pokud jde o ochranu lidskych prav, obvykle naopak. Jde spise o vyspelost civilizace, nez o nabozenstvi a viru - jakkoliv jsou tyhle dve veci uzce spjaty. Moc nechapu Pitra a Lucii, co vlastne Zuzane vycitaji. Ano, Lucie ma pravdu v tom, ze muzi nejsou sami, kdo je vinen. Polovina kazde populace je tvorena zenami a jsou to opravdu zeny, ktere v naproste vetsine kultur vychovavaji deti. Jsou to dokonce VELMI CASTO prave zeny, ktere se pokroku zuby nehty brani. Jenze to nic nemeni na tom, ze stavajici (v tomto pripade nigerijska) pravidla funguji ve prospech muzu, davaji jim vetsi moc a pokud je nezmeni (nebudou prinuceni ke zmene) oni, zeny to samy nedokazou. Pitrovy vyjesplechty jsou jako obvykle smesici trapnosti bez obsahu. Proc by Zuzana musela protestovat Horakove, aby se mohla pohorsovat proti tomuto nigerijskemu pripadu? To jako pokud clovek nezvladne zkritizovat veskere zlo sveta, nema radeji kritizovat vubec nic? A navic, Pitre - zadna sila nemuze Nigerii pohnout, aby zmenila sve zakony, pokud nechce. Svetova verejnost ji muze jenom zvenku domlouvat a apelovat na ni. A to je prave to, co dela. Nechapu, co je na tom povyseneho a co se Ti prici. Nejedna se o prece zadnou "kulturni drobnost", ale o byti ci nebyti cloveka, ktery - podle nasich meritek - vubec nic nespachal. Samozrejme, ze nakonec rozhodnou nigerijske soudy. Ale lide v zahranici maji svate pravo dat najevo, co si o nigerijskych zakonech mysli.

Zuzana
16. září • 14:09

To Daisy: Jsem ráda, že jsi snad srozumitelněji než já naznačila, že fanatismus se do náboženství rád převléká, rád si vypůjčuje náboženská hesla k tomu, aby mohl páchat zločiny, které s náboženstvím nemusí mít vůbec nic společného.
Svět není tak dramaticky rozdělen na svět islámský a křesňanský, ale na svět zločinců a civilizovaných lidí. Zločinci mohou při dobré konstelaci hvězd předsedat třeba i nejvyššímu soudu. A když občas nenápadně přizastraší obyvatelstvo nějakou tou kruňárnou pod nálepkou náboženství, tak se na tom výsluní budou ještě dlouho vyhřívat. To Lucka2: Volím hrubá slova pro označení hrubé reality

Daisy
16. září • 13:20

Mám kamarádku, která žije už velmi dlouho v Alžíru.... má dva syny, a jezdí tady každý rok na měsíc, dva. Hodně nocí jsme spolu prokecali na toto téma. Ona sama je křesňanka - a tedy nic moc teď - vanoční stromeček má třeba zavřený ve skříni, a tu otvírá jen večer, když má zataženy závěsy.... ale ze všech těch debat jsem si vzala to nejdůležitejší:
žádné náboženství není víra! Nikde, ani v bibli, ani v koránu, ani budhismus nezná věci, kdy se něco zakazuje, přikazuje, trestá!!! a ještě k tomu tak krutě! To si vymysleli lidé - později - když tvořili tzv. náboženství.
Každý fanatismus je šílený, a tedy i islámský, i křesňanský, i jiný - snad jen budhismus neznám fanaticky poznamenaný, ale možná se mýlím....Tolik práv a ochrany, co mají původně ženy v islámu - o tom se NÁM Evropankám ani nesnilo!Jenže - o tom už se nic neví... někdy to vypadá, jako by žili přesně v opačném duchu, než hovoří korán....

Pítr
16. září • 11:01

Lucie, Lucka2:
lid vezdejší, celý svůj život masírován zdejšími médii a učen nemyslet, nepochopil co se snažíme říct. Škoda, ale přiznám že jsem nic jinýho nečekal - jako obvykle.
P.S. Arogance a expanzivnost nás, "západní" společnosti, je nekonečná a zloplodící...<:e58>

Lucie
16. září • 8:22

To Liza: neznám Islám... a píšu to už poněkolikáté, proto taky nesoudím... taky tuto diskusi končím, škoda slov... jak se mají domluvit různá etnika či náboženství když někteří dokáží překroutit i mateřštinu... hezký den...<:e68>

Lucka2
16. září • 6:48

Musím souhlasit s Pítrem i Lucií. I když tento projev víry a náboženství je špatný a jistě s pravým islámem nemá nic společného, je pro nás stejně nepochopitelný, jako pro ně by byly nepochopitelné naše některé "zákony". Samozřejmě nelze podporovat takové činy a ani já je v žádném případě neschvaluji, ale říkám jedno jediné. Ono žádné náboženství ve své podstatě není špatné a neříká nám abychom zabíjeli, mučili a jiné špatnosti. Ale, stejně jako v křesňaství, islámu a jiných a jiných náb. jsou jen lidé a ti si aň už korán, nebo bibli vykládají po svém. O tom to všechno je. Společnost ze které tady my všichni pocházíme, také nebyla příliš svatá. A nevidím rozdíl mezi upálením zaživa a ukamenováním. Kruté je oboje a nemůžeme říkat, že to bylo něco jiného apod. Je to stejné, ale možná proto, že to bylo tady, je to pro nás přijatelnější ...?! Včera jsem zhlédla další film z řady Mladý Indiana ... a velmi se mi libila myšlenka onoho náčelníka jednoho Afrického kmene. Šlo o to, že došla řeč na válku a on se zajímal, zda v Evropě zemřelo hodně lidí. Ptal se, zda více než jeden, ptal se zda více než tři... Bylo pro něj nepochopitelné, že Evropa má na to, aby zemřelo ve válce více než deset lidí. Kolik jich zemřelo v první svět. válce? A proč to bylo pro něj nepochopitelné? Protože oni měli takovou tradici, že když jeden kmen bojoval s druhým, museli si zaplatit odškodné za mrtvé muže. Barbarské, že? Ano, snad, ale jak správně řekl, " Evropané musí být bohatí, když si mohou dovolit zabít deset mužů. " Jak mu tedy vysvětlit 30 tis. mrtvých po jedné jediné bitvě??? A to je celý problém. Děláme, že se snažíme pochopit druhé, ale vlastně jen převádíme jejich konání do našeho měřítka. Prostě sčítáme hrušky a jablka. Z toho může být jen kompot, ale nikdy ne to, co by mělo být. S pochopením islámu je to stejné jako s jinými náboženstvími. Pokud neznáme něco do hloubky, nenáleží nám to soudit.
PS: Znovu zdůrazňuji, že kamenování, ani znásilňování kohokoliv, neschvaluji a je mi z toho smutno. Ale když tu čtu příspěvky, kde dotyčný sice brojí proti kamenování oné ženy, ale klidně by ukamenoval kohokoliv jiné, kopal by někoho někam apod., to také o něčem svědčí.

Glen
16. září • 0:22

Dnes jsem si prohlédl výsledky: 6% pro (schvaluje tyto zákony), 21% by je zavedlo i u nás a 6% v některých případech ano. Z toho pro mne plyne jediné - přátelé tím, že jste to převedli na frašku! Bráním se tomu, být naštvaný, ale jedno si neodpustím: jistě máte sestry, matky, někteří taky dcery. Některé jsou rozvedené a většina nežije jako jeptišky. Házeli byste na ně kameny za pokřiku: "Aláh je mocný?" Zkuste povolit uzdu své fantazii a celou scénu si představte: Přichází dav lidí, nadávají jí, plivají na ni, tlučou ji, až tuto vaši příbuznou dovlečou na místo k tomu určené a tam ji zasypou kameny, které dopadají různě a zraňují. Pár minut to potrvá a pak se dav rozchází... V televizi stejně nic nebylo, takže další "prima zábava" dodala nudnému dni břink. Já nevěřím tomu, že by kdokoli z vás měl pocit dobře vykonané práce, velebil Boha a jásal nad tím, jak se zařadil mezi spravedlivé a dobré věřící! Vlastně proč ne? Ve Zprávách se o podobných "spravedlivých" mluví skoro každý den. Mně je z toho jen smutno.<:e63>

Liza
15. září • 15:00

lucie: nechapu proc ses pasovala do role te jedine, ktera presne rozumi islamu a smysleni lidi vyznavajicich islam...vetsina lidi - islamskych tzv. vericich vubec nezna koran a je jim uplne fuk, co a proc je tam napsano...

Zuzana
15. září • 11:41

To Glen: dobra uvaha, roztomily zaverPítrovi, Lucii a jim podobným si dovoluji připomenout, ze ta zena nemela manzela, nebot se s ni davno rozvedl. KOMU BYLA VUBEC SAKRA NEVERNA?Co to tady melete o Islamu? Vzdyt ji prilepili cin, ktery nespachala a vymerili trest, ze ktereho by se pozvracel i stredoveky katolicky inkvizitor. Je to vsechno absurdni - koncim tuto diskusi.

Kvíčala
15. září • 8:36

Nikdo nemá právo brát druhému život, bojůvky jsou specialitou mužů, kteří mají přemíru testosteronu, ostatně jako už od pravěku, ...

Glen
14. září • 10:34

Ortodoxní výklad jakékoli víry a její fanatické prosazování jsou vždy nebezpečné, jak jsme se pžesvědčili před několika stoletími (Husitské války, upalování čarodějnic...). <:e15> velice dobrý návod do života vidím ono: "Co nechceš, aby druzí dělali tobě, nedělej ani ty jim", no a já bych nechtěl být kamenovaný, nevím, jak jiní. Myslím si, že lidé by chtěli být svobodní, uznávaní, že by nechtěli žít ve stálém strachu. A ruku na srdce, kdo nešlápl vedle? Kdo je tak dokonalý, že neudělal chybu? Tahle žena se rozvedla (ale já taky), má 3 děti a jediné její provinění je, že žije na nesprávném místě v nesprávnou dobu! Napadá mě - a je to velice morbidní představa - že v ČR by asi moc lidí nezůstalo.

Zuzana
13. září • 18:27

To Peter: dovolila jsem si ve své prostoduchosti nahradit slovo esence slovem podstata, slovo symptomatická slovem typická, abych se pokorně prokousala všemi historickými události, které jsi s takovým přehledem nadhodil. V této chvíli jsou mi úplně lhostejné. Chtěla jsem jenom naznačit, že se mi nelíbí svět, ve kterém se oficiálně podporuje krutý sadistický trest za čin, jehož průběh je nejasný a který žádnému člověku nezpůsobil újmu – ta ženská dobře poslouží úřadům a náboženským fanatikům, k tomu, aby rozněcovali v obyvatelstvu nesmyslnou davovou nenávist, upevňovali svojí moc, neboň jejich moc je tím silnější, čím více se obyvatelstvo bojí. Je to oficiálně podporovaný zločin proti lidskosti (myslím tím ten rozsudek). Taky jsem chtěla říct, že existují některé muslimské země, ve kterých by se něco takového nemohlo stát (Libanon např.). Ano, některé muslimské země jsou prostě civilizovanější. A o to se jedná. To Lucie: ženy vodí své dcery na obřízku, vychovávají své dcery v tomto náboženství. Co když mají strach? Myslíš si, že ta provinilá radostně a dobrovolně souhlasí s tím, že po ní budou nějaký nevybouřený sadisti několik dnů házet šutry? Že si bude v duchu říkat, jak spravedlivý je její úděl? Nebo bude myslet na svoje nejmenší dítě?

Pítr
13. září • 16:30

Market:
trochu něco vím o islámu, znám pravověrné muslimy. A teď znám i jednoho pravověrného vola. vítej<:e15>

Market
13. září • 16:25

To Pitr:
Co vis o islamu ty? Mluvil jsi vubec nekdy s nejakym pravovernym muslimem? Asi ne. To Lucie:
Mozna, ze koran sam nerika doslova, ze zena je spina, ale vsichni muslimove si to tak vylozili. Proto se tak podle toho chovaji. Jejich nejvetsi argument proti Jezisovi je, ze kdyby to byl opravdu Syn Boha, tak by se prece nenarodil ze spinave zenske (Marie)!! Toto je doslovna citace muslimu!!

Pítr
13. září • 15:49

Eva:
tobě platí to samé co pro Zuzanu. Víš o islámu velké kulové a děláš chytrou horákyni, malá.

Pítr
13. září • 15:47

Zuzana:
snažíš se ale jsi stále vedle malá. Nechápeš že už samotná esence otázky jestli schvaluju to nebo ono v islámským či jiným světě je úchylně arogantní a symptomatická pro arogantní židovskokřesňanskou komunitu. Doufám že tak jak plamenně halekáš že někdo hází někde šutrem jsi halekala když US soldáti masově vraždili svými arogantními nálety malé děti v Iráku, Jugoslávii, Vietnamu atd. jen proto že ty země nepasovaly do jejich politickejch strategií a ambicí (ještě že nedělali nálety na nás když tu byly bolševický zrůdy u moci-máme štěstí). Či halekalas když např. čeští bolševici vraždili nevinný lidi, počínaje Horákovou? Nebo co děláš proti zde legálním projevům a existenci skinheadskejch hnutí? Takže nesuď a nebudeš souzena (jakožto představitel křesňanskýho světa). Resume: víš-li o islámu hovno-nekomentuj a nesuď.pa

Lucie
13. září • 15:42

Evo... to říkej těm ženám v Africe, které vodí SAMY své dcery na obřízku a muslimkám, které SAMY vychovávají své dcery v tomto náboženství... Já taky viděla různé reportáže, a co jsem viděla bylo, že muslimkám vadí lidé jako jsi ty nebo Zuzana, které ví hovno o jejich mentalitě, ale napadají ve své bohorovnosti a přesvědčení o své pravdě jejich svět a snaží se jim ukázat, jak by měly vidět, smýšlet, žít a uráží jejich důstojnost tím, že shazují jejich přesvědčení a náboženství, ve kterém žijí a se kterým souhlasí... ne díky nezaslepenosti lidí jako jsem já, ale díky zaslepenosti a vášním lidí jako jste vy, kteří si myslí, že jejich kultura je nejlepší, to na světě vypadá jak to vypadá... oni se do nás nestarají, my do nich ano a pak se nemá válčit, že...
Ale už mě to nebaví dál rozepisovat - ani jedna z vás dvou mě nepochopila... ale pro pomalejší znovu - NESCHVALUJI KAMENOVANI AT VERNYCH CI NEVERNYCH MUZU CI ZEN!!!
Ale to je tak asi vše, dámy... <:e68>P.S.: Korán není o tom, že žena je špína - než se do mě znova pustíte, zkuste si o něm přečíst víc než jen v časopisech jako Žena a život (bez urážky k tomuto časopisu, podoba s existujícím časopisem čistě náhodná:-) ... tohle je selhání lidského faktoru a nejen mužského... já neschvaluju kamenování, já ale i neschvaluju souzení a komentáře náboženství, o kterém víte prd... <:e42>

Eva
13. září • 15:15

Nejak mi nesedi nazor Lucie - to jak "nemuzeme soudit" kulturu jine zeme, jinou mentalitu a nemuzeme je odsuzovat... No to teda pardon, pokud nekdo zabije zenu jen proto, ze je neverna (a to ve vetsine pripadu ani nemusi byt prokazano), tak je to zhovadilost a muze to byt tradice stara treba 1000 let, ale z lidskeho hlediska (a lidi jsme vsichni stejni) je to spatne a krute. A to, ze islam zeny bere je jako podradnou spinu a ne jako lidske bytosti by se meli snazit zmenit lidi na celem svete, a ne si jen rict "no jo, ona je to jejich tradice a jejich vec a my tomu vlastne nerozumime, tak je nechame".... Stejne jako treba zenska obrizka v Africe - mate dojem, ze jen proto, ze je to "tradicni" je to spravne? A co ty zeny samotne, tech se taky nikdo nepta? Kvuli lidem s nazory, jako ma Lucie, se nikdy nic nezmeni. Vzdyt ona to vlastne neni nase vec, ze...

Jenny C.
13. září • 15:07

Vzhledem k tomu, ze pravda neni jen jedna, ji mate obe... <:e62>

Lucie
13. září • 14:50

Zuzano, mám dojem, že jsi mě nepochopila... nejde o přihlížení zabíjení, sakra kdo myslíš že jsme...? Že tady sedíme a odpočítáváme dny, jen už aby tu mrchu co to do ní strčil jinej pěkně ukamenovali a ještě si kopli, kdyby to náhodou přežila, protože ženská je bezcennej tvor která má poslouchat svého Pána, tzn. svého Muže...? Prober se... ale myslím, že každá mluvíme o něčem jiném... ty o tom, že všichni mám v sobě morální kodexy, jisté kolektivní nevědomí o tom, co je dobro a co zlo - a já chápu a souhlasím... na druhou stranu existuje nevím čím vším daný kulturní, historický, náboženský rozdíl mezi VNÍMÁNÍM toho, Co je dobro a CO zlo... ale to asi nechápeš ty...P.S.: ... a co říkáš psychopatické evropské židovskokřesňanské kultuře (ze které pocházíš, dámo!!!), která nechá běhat na svobodě vraha tří malých dětí, ve které spí každý z každým a kde monogamie má nádech nenormality, kde si milenka hraje na dámu a svobodnou nezávislou ženu, přitom je MÉNĚ než čtvrtá manželka islámského psychopata (a tak to je, už aby to všem milenkám došlo:-))), která distibuuje pornografii malých dětí, ve které polibek na veřejnosti vyvolá pohoršení a střílení jen kapku hořkosti... z tohohle by zvracel jiný svět jako my zvracíme z pohledu na muslimy... a teď suď... <:e43>

Zuzana
13. září • 14:33

Milá Lucie, na tomto webu 21 procent lidí souhlasí s tímto rozsudkem. Nejsem sice matematik, ale mám dojem, že 21% není rovno 0%. To jsem ani nezapočítala těch 6%, co si myslí, že v některých případech chtějí přísné islámské zákony. Opravdu by mě zajímalo, jaké případy to mají na mysli.
Otázka této diskuse zní: „Schvalujete přísné islámské zákony?“ Tvoje odpověď zní: „Nemohu to soudit, protože nejsem muslim“. Odpovídáš sice na jinou otázku, ale je to taky postoj.
Připomínáš mi mou kamarádku, jejíž odpověď by byla snad úplně identická. Kdybych nevěděla, že momentálně pobývá na Blízkém Východě, myslela bych si, že to napsala ona. Je to chytrá ženská. Za svůj názor bys v diplomatické škole jistě dostala jedničku. Já sice nejsem diplomat, ale to mi nebrání v tom, abych si dělala soukromý názor na různé věci. Jeden významný anglický středověký filozof (křesňan) mluvil něco o tom, že kromě jednotlivých náboženských učení existují otázky obecně etické. Je to jakýsi kousek univerzálního boha, který v sobě nosí lidé nezávisle na tom, jaké mají náboženství. Toto etické vědomí, které je lidem dáno aniž by jim ho někdo vtloukal do hlavy, umožňuje zaujímat jakési vnitřní hodnocení tam, kde se dějí například zločiny proti lidskosti. Domnívám se, že jenom POŠAHANÝ ŤCHYLNÝ PSYCHOPAT MťŽE PŘIHLÍŽET TOMU, JAK BEZDťVODNĚ KAMENUJÍ MÁMU OD TŘÍ MALÝCH DĚTÍ.

Mezulánie
13. září • 14:03

Zuzano, chci Ti jenom jednu větu, jenom jednu prostou větu vyjevit... jsi vedle. V životě se Ti stane nejedna situace, kdy budeš potřebovat aspoň jednoho nerozkopaného pro sebe, třebas i "nechuňáka", když jinak nedáš.

Lucie
13. září • 12:34

Zuzano, Pítr to sice napsal trefně, ale já bych to maličko rozvedla... NIKDO tady nechce ženy kamenovat a NIKDO to neschvaluje... z jistého pohledu není CO schvalovat, nerozumíš islámu ani koránu ani mentalitě muslimů vůbec... aby to bylo ještě pochopitelnější - kdyby tady chlap na mě jenom zvedl prstík a udělal tytyty, půjde do kytek - ale já žiju v EVROPĚ, mám EVROPSKÉ myšlení a mentalitu a reagovala bych na EVROPSKÉ porušení morálky, práv a povinností... já a věřím že nikdo v této diskusi nesouhlasím s kamenováním a neuctíváním žen (na druhou stranu, buďme spravedlní, kolik z nás uctívá svého muže, jak by si zasloužil a získala úctu od něj jakou si zalouží...), neříkám: dívejme se jak se tam vraždí a mlčme... já říkám že nejsem součástí tisícileté historie a mentality (pro dějepisce - nejsem historik, třeba jsem se o pár let sekla:-), proto mi nic nedává právo soudit...
Mám právo a povinnost žít co nejlépe svůj život a někomu "za sklem Evropy" by se nemusel líbit... má mi snad do něj zasahovat a soudit ho? Tak to nedělejme taky...<:e68>P.S.: už jsem to jednou psala... i z mého pohledu je chlap házící kámen na nevěrnou ženu odpad, ale tohohle chlapa porodila a dala souhlas k výchově žena - na to nezapomínej... a budou to z 1/2 ženy, kdo si hodí, tím si buď jistá... pokud chceš, aby se tam něco změnilo, tak rozkopat koule mužům nic nevyřeší - možná jen to, že pak neoplodní ženy, pro které je korán snad důležitější než pro jejich muže...To s tím asi nesouvísí, ale jen poznámka na závěr: feministky prudí a nemají moc podpory - proč asi? Myslíš že feminismu brání muži? Odpověď vydedukuješ sama... <:e68>

Pítr
13. září • 10:01

Zuzana:
vidím že tím žes na webu nediskutovala jsme nebyli o nic ochuzeni. Co slovo to perla. Ušetři nás perel...a začni aspoň trochu myslet malá

Glen
12. září • 22:47

Blade: Chtěl bych říct, že vytrvalost se vyplatí vždy, jen někdy se výsledek neprojeví hned. Pokud by Tě bavilo povídat si, budu rád, když se ozveš na adresu: 10P@centrum.cz, aň nediskutujeme uprostřed jiné diskuse. Držím Ti palce, aň se Ti všechno podaří!

Blade
12. září • 21:49

Glen: Já jsem to nakopnutí taky myslela obrazně. Jenže u mě je to těžký. Střídá se u mně zlost s lítostí a momentálně převládá lítost. Ne nad sebou, ale vůbec. Já myslim, že dovedu dát najevo, když se mi něco nelíbí. Jenomže v tomhle případě mi to nebylo nic platný. Bohužel. Ale taky doufám, že se to ještě změní. Že se mi má vytrvalost vyplatí.

Zuzana
12. září • 21:37

Diskutuji na webu snad potreti v zivote, ale nyni jsem v soku, ze kazda pata ctenarka DAMY by si prala, aby ji ukamenovali, kdyz by se nekde trochu spustila (- nebo dokonce byla znasilnena !?!) Nedivila bych se, kdyby to vsechno bylo jinak. Ve svete Islamu nema zivot cloveka valnou cenu (viz teroristi sebevrazi) a zena? Ta prece ani clovekem neni. Je mi ji strasne lito, kdyby ji OSN nebo nekdo vysvobodil, vzala bych si ji domu. Nedavno jsem ucila dve arabske deti anglicky - kluka a holku. Devce bylo na vozicku, ale nesmelo vyhrat ani kuzelky - jinak se tatinek zlobil. Vyhravat musi chlapec. ZAJIMALO BY ME, JESTLI BY TAKY NEVERNYHO CHLAPA NEKDO UKAMENOVAL !!! JSOU TO PRIMITIVNI PRASATA A NECHUŇACI, ROZKOPALA BYCH JIM KOULE !!!!!!!!!!!

Glen
12. září • 0:08

Blade: Já jsem nechtěl vybízet k agresi, jen jsem chtěl říct, že není dobře dusit v sobě negativní pocity a užírat se tím, co udělal někdo jiný nepěkného. Protože sám o sobě vím, že někdy jednám unáhleně, myslím si, že to nejlepší, co můžu, je nesnažit se o jakoukoli radu (nakonec nikdo takovou radu nechtěl). Patřím k lidem, na kterých dlouho není vidět nesouhlas, pak ale číše přeteče, bouchne to a dotyčný se velice diví, jak je to možné. Proto jsem si řekl, že už nenechám věci dojít do takových konců a včas dám najevo, pokud se mi něco nebude líbit. Držím palce, aň je všechno v pohodě a aň se všechno k dobrému obrátí!<:e19>

Blade
11. září • 21:38

Glen: Když ono je to trochu složitější, a abych se přiznala, nevim, jak to udělat, abych ten zadek správně nakopla. A nevim, jestli jsem přesvědčená, že ho nakopat chci, ačkoliv bych měla. Asi si nerozumim. Ale určitě o tom budu přemejšlet a třeba na něco přijdu.

Jenny C.
11. září • 17:06

Dobry prispevek Lucie. Kulturni odlisnost je prirodnim jevem, logickym nasledkem velkych vzdalenosti. Chtela bych jen pripomenout, ze v Evrope se jeste "nedavno" lide upalovali na hranici pred ocima vsech, na namestich a byly to velke "slavnosti". Nemyslim, ze by si to tenkrat cirkev rozmyslela kdyby se jim to nejake UFO snazilo vymluvit.... Tech 21% procent lidi, kteri hlasovali pro zavedeni sarie i u nas, to udelali z recese nebo je tu pitomcu jak nastlano???

Glen
10. září • 23:06

Blade: Tak se s tím jen tak přece nesmíříš! Nedej se! Ukaž tomu někomu, že se jen tak nedáš a něžně mu nakopej zadek, uvidíš, jak Ti to udělá dobře. Možná to přímo nepomůže, ale jistě se uleví.

Blade
10. září • 19:59

Glen: Jenže za mě ty kostky vrhnul někdo jinej, aniž se mě ptal. Ale stejně dík.

Slovenka
9. září • 12:09

Pitr:
...odborny nazov = zastydla puberta....

Pítr
9. září • 11:25

Lucie:
<:e47> tak to moment - Lucy, já nejsem důchodce...jsem v pubertálním věku (který se ale již nějaký čas se mnou táhne...).

Lucie
9. září • 10:34

To Veronika: ano, žít bych tam nechtěla...a? Na věci to nic nemění... je to jako když sedíš před akvárkem a říkáš si: sakra, já neumím dýchat pod vodou... tak začneš zachraňovat rybičky před utopením... chci tím říct, že nevíme NIC o světě za tím naším "kapitalistickým sklem"... a hlavně nesmíme zapomenout na jedno: ty muže, kteří kamenují ženu, porodila a vychovala žena... to není schvalování, já odsuzuju kamenování jako vy, ale v podmínkách mého světa...nerozumím koránu, nerozumím muslimům - proto nemůžu soudit... <:e65>
To John: můj svět a život taky stojí na hodnotách, které se moc nenosí... no a? Je to můj život a moje pravda, já s tím žiju... takže pohoda, stůj si za svým...<:e68>
To Pítr? kde jsem byla když jsi se ženil...? Počkej...vzpomínám... ha! musím si vážne promluvit s maminkou, že mě do toho povijanu zašněrovala tak pevně, já se z toho kočárku nemohla dostat...<:e50>

Glen
9. září • 9:07

Blade: Život je pěkný, i když se to někdy nezdá. Tak si to říkám, když mám mizerné pocity<:e73>. Ono se to všechno nějak srovná... Člověk si dobře pamatuje, když mu něco nejde, zatímco všechno dobré bere často jako samozřejmost. Ale to nechci nijak filosofovat, to si říkám vždycky, když je mi nějak nefajn. Třeba teď mě bolí hlava a do ničeho se mi nechce. Když už nic, tak vím, že kostky byly vrženy a život je tady i se svými podmínkami, které jsem dopředu neplánoval. Buď v pohodě! Ahoj.

Blade
8. září • 21:31

Glen: Já ti ani nevim, prostě je mi tak nějak divně. A občas si myslim, že nejsem úplně normální a to mi na náladě nepřidá. Ale tak jo, já budu věřit, že to bude lepší.

Glen
8. září • 19:28

Blade, nač ten smutek? Bude to prima, jen potřebujeme čas a jistě se dost věcí zlepší. Bude líp!

vnadna s pevnejma
8. září • 1:33

Tak si myslim ,ze cikani uz nikdo neprevychova.Maji to v krvi.Oni neumeji zit s nama a my s nima.Pracovat nebudou,jen cekaji na penize od statu.A jeste je jim to malo a chteji emigrovat do Anglie.Pochybuji,ze cikani by darovane ucebnice vyuzili k uceni.Nejspis by je prodali,nebo hodili do kamen.To uz jine nebude.A tem ,co se jich porad zastavaji ,bych prala bydlet hned vedle nich,aby si to vychutnali.<:e55>

Blade
6. září • 22:37

Glen: Souhlasím, taky si myslim , že hodně (vlastně všechno) závisí na lidech. A že lidi jsou parchanti. A že mě to na tomhle světě štve. A že je mi kolikrát ze všeho zle. A že bych někdy radši nebyla. Že mám někdy pocit, že je všechno zbytečný. Včetně mě. A že nevim co s tim.

mira
6. září • 15:37

Barbar :
To se týče cikánů - dávat jim zadarmo učebnice a dostat je do školy je snad jediným řešením jejich i našeho problému, aby dostali vzdělání a naučili se starat sami o sebe a chodili do práce. Když se to nenaučí, budou stejně jako jejich rodiče už v několikáté generaci jen pobírat dávky a ve volném čase dělat další pobírače. Jinudy, i když pomalu, z toho cesta nevede.

Glen
5. září • 21:51

Blade, buď ráda, jsou to docela sadistický obrázky, dávají je tam snad úchylové. Ale tím se netrap, na světě je docela dost ošklivých věcí. Já vím, že je docela mizerná představa, že někde je kamenování ještě legální, ale asi s tím těžko něco uděláme. Přesvědčování nepomůže a myslet si, že by to vyřešilo ještě větší zlo, to je ještě víc úchylné, nemyslíš? Podle mě pomůže jediné: nebýt sám takový (taková), prostě nepřijímat všechno kolem a omlouvat to tím, že svět už je takový. Svět bude přece takový, jaký si ho lidé = my sami, udělají.

Blade
5. září • 20:09

Glen: K tomu, abych odsoudila ukamenování, nepotřebuju někoho, kdo by mi řekl, že je to správný. Myslíš, že bych na to sama nepřišla? Že potřebuju nakopnout, než mi dojde, že některý věci jsou svinstvo?
P.S. Nevím, co je to ogrish.

Jarek
5. září • 17:53

Jarko M., vidím, že máš dobrý úmysl, ale kolem nás je tolik špatných věcí a stejně s tím nemůžeme nic udělat, anebo jen velice málo. Tak třeba když na přechodu pro chodce opilý řidič zabil otce se synem a pan prezident jej ještě před soudem amnestoval. Co na to říct? A jiné případy, které nemá cenu vypisovat. A policie u nás? To by bylo na celou knížku! Začnou vyšetřovat, až dojde k zabití nebo jinému trestnému činu - to je celkem běžný postup. Když je jedno, co se děje u nás, co teprve v Ghaně? To už vůbec nemá cenu se rozčilovat. Té paní to nepřeju, rád bych pomohl, ale jak? Snad se jen za ni modlit, víc asi nemůžu udělat!

Jarka M.
5. září • 15:15

<:e5>hrůza pokud by to šlo pomohla bych ,ale jak, jsou to barbaři

Daisy
5. září • 7:26

Zeli - o nic jsi nepřišla! Pítr dostal panickou hrůzu, a prostě nevylez ven! Marně jsem číhala!<:e71>
Jak to, že trpíš až do 18 hod? to je feudalismus! To už není lidské! Ja v úřední dny do 17 - a považuju to za velkou újmu mého soukromého života!

Zelinka♥
4. září • 17:18

Daisy - já musím být až do 18ti <:e44> zase slízneš smetánku....

Daisy
4. září • 16:40

pítře, no vo to de! Káže vodu, a pije víno!Hele, já tu musím být do pěti, tak tě sbalím až tak v 17.05.... vydrž, broučku!<:e48>

Pítr
4. září • 15:54

Daisy:
No jasně. To že dá smrádka do francouzský školy je v pohodě - má škváru tak aň si zaplatí třeba šlechtickou školu. Průser je v tom, že si říká levičák, neboli tím že je u vlády hází klacky pod nohy prosperitě vás všech díky který byste na takový školy mohli mít i vy - moji drazí spoluobčani. Nebudu se ale kvůli těm zasranejm bolševikům teď rozčilovat. (radši se jdu na ulici nechat sbalit nějakou dlouhonohou samicí). <:e9>

Daisy
4. září • 15:38

Pítře, co říkáš na rovnostářku Buzkovou a její dceru ve francouzské škole?
Já jsem se bavila!
Tak to máš..... hlavně se melou hesla a žvaní se, však on ten národ je tak blbej, že to všechno sežere!

Pítr
4. září • 15:01

Barbar:
pozor - musíš analyzovat skutečnou příčinu průseru. Průser nejsou jiný rasy (když už - tak průser je arogantní bílá rasa) - průser je levičáctví a s ním spojený rovnostářství a přerozdělování. Takže až zas někdo z tvých přátel bude do urny házet lístek s ČSSD (KDUČSL či podobnou levičáckou sebrankou), namiř svůj vášnivý projev k němu.

Daisy
4. září • 14:05

barbare - diskuze nezmění nic, máš pravdu, ale tříbíš si názor!<:e47><:e47><:e47>

Barbar
4. září • 13:46

Já se vám teda divím... vy menti, jak to prožíváte... myslíte si, že tyhle diskuse něco změní??? Jsou k hovnu! Jako je k hovnu bavit se o tom, co se děje v jinde než v ČR (a někdy i to...). Tak třeba dneska, jsem se dozvěděl, že na jedné nejmenované škole (SOU Lutín) budou mít cigáni zadarmo učebnice, budou dostávat příspěvky, zlevněné jízdenky atd. zatímco ostatní si to budou muset plně hradit!! No tomu teda říkám pořádnej bordel!!!

Pítr
4. září • 13:29

Daisy:
<:e47>

Daisy
4. září • 12:58

Pítr - a já chcu být u tebe v harému!<:e47>
Vykašlem se na kapitalismus, stejně z nás ssaje<:e47>, a hurá do Orientu!
Břišní tance ovládám, a nějaké to kuskus bych také svedla... a tebe taky svedu!<:e47>

Michal
4. září • 12:26

<:e68> k tomu přesvědčování ván řeknu jeden vtípek: Potkají se dva kamarádi a jeden říká druhému: "Teda jak to děláš, že tak dobře vypadáš?" Druhý odpoví: "To je jednoduché, nikdy nikomu neodporuji." Na to ten první: "To není možné!" a druhý na to: "Máš pravdu!"

Pítr
4. září • 12:06

Lenka:
omyl, kdepak, tady v tom židokřesňanským zamerikanizovaným regionu kaviárovýho porna, mamonu, úchylnýho vraždění a obecný dekadence žádným kamenem nedostanu! Zde budu hrdina !<:e15>

Lenka
4. září • 12:05

Lucy chtěla říct, že právě to, že se někteří snaží vnutit druhým svou pravdu, je prvopočátkem takhle smutných konců jako má příspěvek, na který reagujeme...<:e61>

John
4. září • 11:05

Lucie, zdá se, že jsem se už dávno probral díky přístupu jiných lidí. Ale tohle je jen povídání, sdělování názorů, o nic nejde, takže proč bych si nemohl dovolit říkat pravdu, i když se to zrovna nenosí? Tak mi to promiň.

Veronika
4. září • 10:50

Pardon, Lucie.

Veronika
4. září • 10:49

Lucy: Ale žít bys tam nechtěla, že?

Lenka
4. září • 10:46

No tak Pítře, copak je to na překážku? Nevzlykej nám tady...přinejhorším dostaneš šutrem <:e47>

Pítr
4. září • 10:05

Lucie:
...kde jsi byla Lucy když jsem se ženil...?<:e13><:e13><:e46>

Lucie
4. září • 9:30

Johne, trošku soudnosti prosím...<:e68>
Je mi to jasné - TY jsi pravdomluvný, ale ti OSTATNÍ ne, ti jen neumějí přijímat názory druhých, když zareagují... prober se... <:e68>Souhlasím s Pítrem, o světě "tam daleko, za naším dvorkem" toho víme sakra málo abychom mohli soudit... s bohorovností nám vlastní poměřujeme jiné světy s tím naším, s přesvědčením, že ten náš je lepší, že tohle je ta dokonalá šablona, do který musíme vše zapasovat a kdo se nám nehodí, komu by ten náš kabát zkostnatělosti našich názorů byl náhodou malej, tak ten je divnej a zavrhneme ho, dáme mu nálepku nenormální... proberme se...<:e25>

John
4. září • 0:12

Ještě jednou zdravím toho skvělého človíčka, kterého jsem se docela dotkl. Kterým článkem nejvíc? Snad zmínkou o nejvyšší představitelce školství? Snad o tom, jak některé ženy zneužívají svoje děti jako zbraň? Nebo snad tím, že se mi zdá milost prezidenta příliš častá? Tato osoba každopádně neumí přijímat názory jiných lidí, ráda se prosazuje a má za každou cenu pravdu. Pokud už jsem se v něčem vyjádřil tak, že to dotyčnou osobu uráží, promiňte, ale já rád říkám pravdu a nerad zavírám oči před tím, co vadí mně i jiným lidem. Pokud se stejným zaujetím dokážete bojovat za dobrou věc a prosadit pro jiné jakékoli dobro, pak Vám fandím a smekám před Vámi!

Glen
3. září • 22:12

Blade, ujišňuji Tě, že Barbar má smysl pro nadsázku, prase není. Jeho humor bývá někdy podivný, snaží se provokovat, ale to snad není špatné. Věřím, že se mu podařilo probudit hodně lidí svým příspěvkem právě proto, že většinou všichni tvrdí, jak je to nelidské, ale vzápětí na všechno zapomenou, zvlášň když si sednou k PC, televizi, videu nebo dobré kávě. Každý člověk přece rád oponuje, takže když se řekne, že ukamenování je správné, automaticky to lidé popřou a snad se zamyslí i nad tím, jak ubohé to všechno je. A možná bychom se divili, kolik tzv. slušných lidí by se šlo podívat, dokonce i u nás, kdyby to dávali přímým přenosem v televizi. Stejně jako na netu sledují různé úchylnosti (Ogrish, animal porno, atd...). Někdy je prostě třeba jít až ke kořeni každé věci, aby si lidé uvědomili celou tu hrůzu, ubohost a zbytečnost. No schválně, co Barbar v Tobě vyvolal? Asi plno negativních pocitů a odsouzení toho kamenování, a to je přeci ono, ne? Nakonec mnohdy slýcháme NE, ale běda, kdyby to pro nás znamenalo "ne". Očekává se, že budeme vyvíjet snahu, přesvědčovat, naléhat a dokazovat, jak je to pro nás důležité. Začneme být aktivní, a to je ono. Neumím si představit, že by na rande kluk řekl, že se chce vyspat s holkou a ona na to odpověděla, že jasně. Šlo by to, ale nebývá to úplně běžné. Tak Barbara nesuď tak tvrdě, já mu fandím, boduje.

Blade
3. září • 21:29

Barbar je prase.

Nora
3. září • 20:13

Nejak jsem to nepochopila. Kdyz bylo dite pocato az po rozvodu, tak evidentne manzelovi neverna nebyla, ne? Vzdyz uz to v te dobe nebyl jeji manzel. Tak jake cizolozstvi?

Barbar
3. září • 18:45

Rozhodně popravit! No když tuhle sviňuchu nevěrnou popraví, tak už si to po ní jen málokterá dovolí... Stejně jako souhlasím se sekáním roukou zlodějům, popravování vrahů atd. A taky odpovědnost ne od 15, jak je to u nás, ale od narození!!! No když třeba někdo už v 13ti způsobí někomu těžké ublížení na zdarví, neměl by být tak nízký věk spíš přitěžující okolnost? Nebo si s nad někdo myslí, že když ve 13 udělá něco takového, že z něj ve 30 bude anděl? To je prostě stracený... - takže taky pod nůž...
Co se týče té nevěrnosti, tak v podstatě (všímám si toho právě v této době i v naší krajině) je každá žena děvka. Komu se zdá že ne, tak si o tom můžem za 20 soužití s ní let pokecat...<:e14>

John
3. září • 18:23

Milá neznámá (nebo neznámý), pokud nějaké chyby jsou, pak snad jen pravopisné, ale nepodepsat se,je chyba zásadní, nemyslíte? Tak už to, bohužel, ale chodí a říká se: "Zameň si nejprve před vlastním prahem!". Reakce tohoto typu se vyskytnou vždy, když lidé nesouhlasí a kritizují, když prostě řeknou svůj názor. To, že se kritika snesla i na moji hlavu, svědčí o jediném, že mám pravdu a že je to někomu nepříjemné. Patříte k těm, co svoje děti používají jako nástroj jisté msty? Jestli ano, počítejte s tím, že ztratíte jak děti, pak i ty lidi, kteří s Vámi dosud sympatizovali. Pokud se týká mého písemného projevu, pak bych jen upozornil na to, že na televizní obrazovce je možné slyšet z úst moderátorů skutečné "perličky". Asi budete učitelka, podle Vaší reakce (nebo máte tendence vychovávat kohokoli a za každou cenu). Nechtěl jsem se ale dotknout učitelů, sám jsem studoval UP). Sice jen matematiku a fyziku. Potkal jsem tam jak lidi skvělé, tak i ty druhé. Mějte pěkný den a rozhodně si svoje nálady nevylévejte na dětech - na svých především ne! Ony za nic nemohou. Navrhuji prima sex, to člověk zapomene na špatné pocity - mně to alespoň pomáhá vždy! Já vím, že doba je zlá, že peníze scházejí, ale nenechejte se tím deptat, protože lidé jsou ve své podstatě hodní!

Veronika
3. září • 15:30

Ne, omyl, největší inteligent jsi tu opět ty, Pítře, jak jinak. Jen jestli bys tím kamenem nezasloužil spíše ty, aby se ti trochu rozsvítilo, víš?

Chanel
3. září • 15:30

Je vidět, že chlapi nemají co napráci - hlavně tady v těch zemích. Chtělo by to vzít kulomet a ne kámen.

Pítr
3. září • 14:42

když už sem někdo píšete, podepište se alespoň přátelé

Daisy
3. září • 14:40

ale no tak!<:e67>

3. září • 13:42

Johne, máš tam plno chyb, ty jsi asi na francouzskou školu nechodil co? Možná, že ani na českou.

Pítr
3. září • 12:29

Veronika:
říkáš "posraní muslimáni"? Co ty víš o islámu holčičko? Jsi jen stupidní ovce - produkt to židovskokřesňanský kampaně. Radši mlč než plácneš něco podobnýho malá.

John
3. září • 12:00

Víš, Veroniko, děti v Ghaně jsou daleko, ale můj mladší syn je s bývalou manželkou a já ani jeho starší bratr, ani dědeček a obě babičky ho nevidíme. Někdo navrhuje soud, ale odnese to stejně jen to dítě (je mu 14, takže dítě dlouho nebude). Já vím, že nikdo tu nikoho nekamenuje, ale proč se to děje, to ví jen asi jeho matka. Skvělá věc: "No dobře, vy všichni ho už neuvidíte!", tedy pomsta na kom? Přestože přímuzné má, otce i další, stejně nás nevidí. Jak je vidět, kdyby se dalo i nás postupovat jako v Ghaně, možná bych dostal taky kamenem...

Veronika
3. září • 10:07

No perfektní. A že to odnesou ty děti, to jako nikoho nezajímá! Opravdu inteligenti! Jsou příšerně pokrytečtí. Že si ty chlapi sami vrznou, to je jako v pořádku, ale že rozvedená ženská čeká dítě, z toho se můžou po.... Opravdu veliká inteligence. Ale jak říkám, odnesou to jen a jen ty děti, ale to jaksi pos...ní muslimáni neřeší, že?

Really Dead Wife
3. září • 9:46

A co tenhle: "Kdes dneska byla, miláčku?" - "Co je ti do toho, ty paroháči!?!"

John
3. září • 9:35

Ahoj, Intoško! Po přečtení Tvého příspěvku se mi vybavila anegdota. Pokusím se vzpomenout si přesně. Když manžel zjistí, že je mu žena nevěrná a přistihne ji, řekne jejímu milenci: "Pane, před deseti lety bych vás zabil, před pěti lety zmlátil, ale teď vás jen lituji!" Bohužel, na mne by to sedělo a po takovém výroku bych asi začal hledat tu správnou větev...

Intoška
3. září • 9:11

A proč nezavedou stejný trest pro muže, který souložil s vdanou ženou? Nebo u nich to prohřešek není? Je to svinstvo.

Judy
3. září • 8:07

Copak John, ale vlastní manžel by mohl zvednout kamínek.<:e73>

Daisy
3. září • 7:35

Bubli, neblbni! John te pak ukamenuje!<:e47>

John
3. září • 7:19

Bublinko, ty musíš být skvělá! Krátké a výstižné! Fakt se mi Tvůj příspěvek líbí. Docela rád bych si s tebou zachatoval třeba na www.seznamit.cz, chtěla bys? J.

John
3. září • 7:13

<:e51> Představil jsem si, jak by podobná věc nohla probíhat třeba u nás, navíc s troškou humoru. Moje bývalá žena před rozvodem byla také těhorná (ne se mnou) a já nevím, jestli by mě v té době nadchlo "kamenování" třeba shnilými rajčaty nebo vajíčky. Mně se při přečtení slova kamenování vybaví ten známý výrok. "Kdo jsi sám bez viny, hoď první kamenem" a asi bych nezvedl ani to rajče. Ale to je spíš na odlehčení, v Africe se dějí dost hrozné věci, např. obřízka. No a v Indii zase rodina manžela upálí jeho manželku, pokud nedostanou peníze (někdy sám ten manžel), proto když se narodí holčička, čas od času ji sama matka zabije a mrtvolku hodí na ulici - nikdo to nevyšetřuje. Otřesných věcí je na světě dost, takže mi připadá, že v množství podobných událostí jsou problémy kolem nás jaksi míň patrné - i když ve zprávách je celkem dost hrůzy v ČR, vraždy i útoky pedofolů, usmrcení při dopravních nehodách, přepadení. Podle mne není třeba dívat se na Nigerii, stačí sledovat dění kolem sebe - a to se možná někomu nelíbí. Možná by ti, kteří budou kamenovat, dostali amnestii ještě před procesem, který by tak ani nebyl - a to jsme v Evropě. Rozdává se vrahům i pedofilům až je to zarážející! A dcera ministrině školství chodí na školu francouzkou. No není to Kocourkov? Spíš výsměch národu! ("Vy, plebejci, máte jiné podmínky a my jsme si rovnější!") To jsem se rozepsal, ale je opravdu dost věcí kolem, které by bylo třeba vyřešit a nic se neděje. Jenže co s tím můžu udělat třeba já? Asi nic moc...

Bublinka
3. září • 6:55

Děkuji, že jsem se narodila v Čechách a kameny se tu používají na něco jinýho.Dangeril má pravdu-bylo by po přelidnění, jak řekl Werich-to by bylo bytů volnejch...
Jinak myslím, že tyhle ,,zákony" a tresty jsou hlavně o ukojení nejprimitivnějších pudů těch, kteří ,,trest" vykonávají, nebo mu přihlíží.Je to hnus.
<:e33><:e33>
Ale zase na druhou stranu, když pomyslím na milenku mýho manžela .....možná....aspoň malinkej kamínek.....<:e15><:e20><:e15><:e20><:e15><:e20>

Katka
3. září • 5:57

Ženy na tom jsou hůř. Ony mohou otěhotně. Muži mohou nevěru tajit hodně dloho.Kdyby tam aspoň měly ženy antikoncepci.

Michaela
2. září • 14:01

Přelidnění u nás nehrozí, spíš naopak, jak to vypadá podle posledních statistik. Zřejmě si nedělaji problémy s výchovou dětí, pravděpodobně je to pro ně "podružný" problém.

Gina
2. září • 13:55

A kdo se bude vychovavat deti, do slavny Islam neresi?

Dangeril
2. září • 13:47

<:e72>
kdyby u nás něco takového zavedli, to by nylo mrtvých:-/
...to bychom asi nemuseli řešit přelidnění:-/

Emanuel
2. září • 11:02

Já si myslím, že ano, jsou to cvoci. I když by to měli zvážit, protože včera bylo v televizi, že 6 mužů, kteří se podíleli na veřejném znásilnění jedné ženy v Pakistánu, bylo odsouzeno k smrti (ti 4, kteří to provedli a 2 soudci). Na světě se, bohužel, dějí věci...

Pítr
2. září • 9:47

Jarka:
to víš že vše dobře dopadne (pokud si američtí židokřížáci přestanou myslet, že si můžou kdekoliv na světě dělat co se jim zlíbí).<:e15>

Jarka
2. září • 6:53

<:e38> Jsou to zákony, které si lidé vymysleli před titíci lety a já si myslím, že jsou jistě pro každého civilizovaného člověka nepřijatelné, pro Evropany, Američany i jiné lidi. Bohužel, ne pro ty, kterým se z nějakého důvodu hodí. Jak to ale vypadá, všechno směřuje ke konfrontaci islámských zemí a USA, takže brzy budou takové ortodoxní islámské země řešit mnohem podstatnější záležitosti, než je uplatnění Šarji. Nepřeju jim to, protože utrpení se bude týkat především žen a dětí, ale copak se dá rozumně mluvit s fanatiky? A taky mám obavu z toho, co to bude znamenat pro ČR a Evropu vůbec. Ale snad všechno dobře dopadne!

Doporučujeme

Články odjinud