Přestože příslušnice něžnějšího pohlaví surfují podle statistik podstatně méně než jejich mužské protějšky, pokud jde o nakupování prostřednictvím internetu, odsunuly je až na druhé místo. Alespoň o tom svědčí studie eCommerce 2004, již si nechala vypracovat německá Poštovní banka.
Ženy oceňují na internetovém nakupování zejména okamžitou dodávku objednaného zboží, stejně jako rychlost, s níž si je mohou vybrat, lepší a snadnější porovnávání nabízených druhů, nemluvě o úspoře času.
Možnosti virtuálního nakupování přitom nejvíce využívají ženy, které mají dobře placené zaměstnání a jejichž čistý měsíční příjem se pohybuje kolem 3000 euro. Zajímají je především nabídky cestovních kanceláří, hodinky, šperky a móda.
Na rozdíl od mužů nevyhledávají ženy příznivější ceny, ale kladou důraz zejména na kvalitu a perfektní zákaznické služby. Pánové, kteří si měsíčně přijdou na stejné peníze, častěji utrácejí prostřednictvím internetu na rozmanitých aukcích a obracejí se hlavně na zahraniční obchody. (Plus)
Zajímá nás, zda na internetu také nakupujete a jak jste s nákupy spokojeny? Co byste chtěly na internetových obchodech vylepšit a změnit?