Japonci, kteří mají obavu z rostoucího břicha, již nemusejí omezovat pití piva. Stačí, aby si pořídili stahovací boxerky nebo triko se zeštíhlujícími regulačními vložkami. Takové spodní prádlo nabízí například japonská firma Fukuske Corporation či Triumph International Japan.
Dospělých s nadváhou je v Japonsku stále mnohem méně než například v USA, ale pro jejich profesní kariéru je postava bez tukových polštářů na břiše velmi důležitá.
Nový módní trend směřující k vypasovaným oblekům s přiléhavými kalhotami je zvlášť nebezpečný pro muže středního věku, kteří stále chtějí vypadat mladistvě.
Pánské spodky značky Completely Nude (v překladu "Dočista nahý") od Wacoal Holding, které stahují břicho, jsou z nabídky nejpopulárnější. Přesto jejich nošení není nejpohodlnější a mluvčí firmy přiznává, že řada mužů si prádlo přijde do obchodu jen okouknout či vyzkoušet, ale soustavně trpět pro krásu ochotni nejsou. Na rozdíl od jejich něžnějších poloviček.