10 ranních návyků, které vám pomohou zhubnout

9. 1. 2022
Máte pocit, že nedokážete zhubnout? Že to nejde, že byste musela přestat jíst a musela jenom sportovat? Shodit pár kilo nemusí znamenat, že kompletně změníte vaše současné stravovací návyky a životní styl. Ve skutečnosti stačí několik málo změn v ranní rutině, které vám pomohou zhubnout.

Delší spánek

Ano, je to tak jednoduché. Když budete déle spát, uděláte pro hubnutí více, než kdybyste se stresovala, že musíte ráno ještě rychle jít běhat. Jít spát o něco dříve nebo si nastavit budík o trochu později, může pomoci při hubnutí. Naopak nedostatek spánku bývá spojen se zvýšenou chutí k jídlu, protože vaše tělo produkuje jinou kombinaci hormonů, než když je vyspané. Další studie zjistila, že hůře a méně spíme po konzumaci hodně kalorických potravin s vysokým podílem sacharidů. Podle odborníků lidé, kteří spí méně než pět hodin, přijmou následující den v průměru o 559 kalorií více než ti, kteří spali osm hodin.

Co vyvolává chuť na sladké a čím ji zahnat? Podívejte se na video: 

Témata článku:   

Komentáře

Přečtěte si také

Katalog zboží na Dámě Další zajímavé věci

Horoskopy

Cesta za profesním úspěchem se může zkomplikovat a bude to jen vaše vina. Je pravda, že odvádíte excelentní výkony, ale ještě jste pyšní. Ke kolegům se chováte nadřazeně, což je…