10 triků, jak zhubnout nejen na stehnech a mít štíhlejší nohy

12. 1. 2020
10 triků, jak zhubnout nejen na stehnech a mít štíhlejší nohy
Je těžké donutit naše tělo, aby hublo jen v jedné konkrétní partii. Odkud tuk zmizí nejdříve, je mimo jiné otázka genetiky. Navíc u žen se většinou na zadku a na stehnech drží tukové zásoby nejdéle. To asi ale slyšet nechcete. Naštěstí existuje několik triků, kterými můžete hubnutí podpořit, a to i v konkrétní partii. Co tedy můžete pro štíhlejší stehna udělat?

Sledujte příjem soli

Sůl způsobuje, že vaše tělo zadržuje přebytečnou vodu. To se týká samozřejmě celého těla včetně boků a stehen. „Čím více jíte slané věci, tím více vody se ukládá místo toho, aby bylo odfiltrováno ledvinami,“ říká Lisa Moskovitzová, nutriční specialistka. Podle doporučení Americké asociace kardiologů potřebuje většina lidí 1500 miligramů sodíku denně (horní limit je 2 300 miligramů), ale mnoho z nás přijímá soli mnohem více. Omezte konzumaci zpracovaných potravin, jako jsou omáčky, zeleninové konzervy a polévky, které jsou často plné sodíku.

Témata článku:   

Komentáře Zobrazit celou diskuzi

Přečtěte si také

Horoskopy

Hurá! Už je tady poslední den v práci! Sice šlo všechno docela dobře, ale na druhou stranu jste rádi, že je tady víkendové volno. Máte mnoho plánů, které byste chtěli uskutečnit. Rozhodně…

Nejčtenější články

Doporučujeme