Ačkoliv počet slevových portálů klesá, jejich tržby neustále rostou! Čím si slevové portály získaly takovou přízeň Čechů?
Obrovský boom slevových portálů dosáhl vrcholu v loňském roce, kdy zde fungovalo více než 200 takových portálů. Od té doby jejich počet klesl až na 140. Naopak tržby stále rostou – odhady mluví asi o 3 miliardách Kč za letošní rok! Co tedy na těch portálech je? Připravili jsme pro vás krátké shrnutí!
1. Cestování nikdy nebylo jednodušší
Díky slevovým portálům si užíváte báječné dovolené za skutečně nízké ceny! Jak vypadá takové levné ubytování?
Vůbec jej nepoznáte od toho, které koupíte za běžné ceny v cestovní kanceláři! Veškeré služby jsou vám k dispozici v nejvyšší kvalitě. Vždyť cílem je navnadit vás k další návštěvě!
2. Vaše hobby už nejsou finančně omezena
Milujete sport, ale nemůžete si dovolit tolik lekcí cvičení, kolik byste chtěla? Fitcentra, taneční kluby a další sportoviště nabízí na slevových portálech jednorázové vstupy i permanentky za výrazně snížené ceny. Stačí si vyfiltrovat údaje podle místa bydliště, například „ slevy pro Prahu“, a pak už si jen vybrat, jestli máte raději kalanetiku, nebo zumbu.
3. Na kosmetice není radno šetřit
Dbáte na to, jak vypadáte, ale využíváte spíš levnější výrobky a procedury? Starosti s financemi můžete hodit za hlavu a raději si na slevových portálech kupte špičkovou kosmetickou masáž, která vás zbaví vrásek. Šetříte, ale neslevujete z požadavků na kvalitu. To je přeci báječné!
4. Nakoupeno máte z pohodlí domova
Již jste si zvykli na pohodlí internetového nakupování a neradi běháme po obchodech. Navíc, kde jinde máte možnost vyhledat si recenze ostatních uživatelů?
Často využívanou službou je i možnost vytvoření dárkového voucheru, jaký nabízí například jeden z největších portálů v ČR – Zapakatel.
5. Služby jsou na vysoké úrovni
Hlavním důvodem, proč firmy nabízejí své služby ve slevách, je zájem o vás. Cílem je plně uspokojit vaše potřeby a nalákat vás k opětovné návštěvě. Proto je kvalita nabízených služeb skutečně vysoká. I samy portály si vybírají, čí slevy uveřejní, a společně vytváří tzv. černou listinu obchodníků, s nimiž nemají dlouhodobě dobré zkušenosti.