9 zaručených způsobů, jak zvládnout vztek dřív, než bouchnete jako papiňák

21. 1. 2020
9 zaručených způsobů, jak zvládnout vztek dřív, než bouchnete jako papiňák
Čekání v dlouhých frontách, nepříjemné poznámky kolegů, uvíznutí v dopravní zácpě – to vše může vyvolat váš hněv. A je to vlastně v pořádku, protože i negativní emoce k životu patří. Když však cítíte hněv, vztek či stres celý den, škodí to vašemu zdraví. Jak tedy množství vzteku a stresu dostat pod kontrolu?

Co potlačíte, vás bude ničit

Když se obyčejné negativní pocity neprožijí konstruktivním způsobem, ale potlačí se, změní se v destruktivní sílu, která poškozuje osobní i profesní vztahy, ovlivňuje vaši pohodu, a dokonce může vést až ke zdravotním problémům, jako jsou vysoký krevní tlak, dechová nedostatečnost, bolesti hlavy, bolesti zad a podobně. Kromě toho potlačené bublají pod povrchem a jednoho dne vyvřou na povrch ve velmi ošklivém výbuchu, který jako sopka může smést mnoho lidí a věcí kolem vás. Když se však naučíte pocity hněvu řídit a prožívat je konstruktivně, zdravotním následkům a dalším problémům se vyhnete. Jak tedy hněv a stres co nejlépe uvolnit? Tady je devět osvědčených praktik.

Témata článku:   

Komentáře

Přečtěte si také

Horoskopy

Krasojízda pracovního úspěchu vás neopustí ani v pátek. Jste plni energie a snažíte se ji rozdávat i svým kolegům. Jakmile však přijdete domů, karta se obrátí. Stále vám na všech něco…

Nejčtenější články

Doporučujeme