Největší české knižní nakladatelství společnost Euromedia hodlá zjistit, proč se lidé v České republice odklonili od četby knih k jiným aktivitám.
" A co čtete dnes večer Vy? "
Největší české knižní nakladatelství společnost Euromedia hodlá
zjistit, proč se lidé v České republice odklonili od četby knih k jiným
aktivitám. Ve spolupráci s výzkumnou společností Taylor Nelson Sofres
Factum připravuje Knižní klub rozsáhlý průzkum čtenářských zvyklostí
české populace. Ten by měl poskytnout nebývale podrobnou databázi informací
o vztahu českých čtenářů ke knihám a četbě obecně, zejména s ohledem
na plnohodnotné využívání volného času.
Návrat ke knihám se společnost Euromedia
rozhodla podpořit prostřednictvím
jí provozovaného Knižního klubu masivní reklamní kampaní. Ta je zaměřena
především na ty, kteří dali v posledních deseti letech přednost jiným
aktivitám než právě četbě knih. Kampaň má prostřednictvím inzerátů v
tisku a billboardů oslovit otázkou "A co čtete dnes večer Vy?" více
než pět milionů potenciálních čtenářů.
"Na českém trhu je přibližně jeden milion náruživých čtenářů,
kteří si koupí nebo přečtou alespoň pět knih ročně," tvrdí
Andreas Kaulfuss, generální ředitel společnosti Euromedia. "Čtenářský
potenciál je však podle mého názoru daleko větší. Naše kampaň má počet
těchto čtenářů zdvojnásobit, vrátit je od televizí zpět ke knihám,"
dodal Andreas Kaulfuss. Samotný Knižní klub předpokládá, že v rámci všeobecného
růstu zájmu o knihy získá do konce roku 40 tisíc nových členů.
Zdroj: Euromedia
include("info/nazor.php");=""?>