Bernard nejen chutná, ale i vyhrává

Bernard nejen chutná, ale i vyhrává

Titul český Brand Manager roku 2000 v kategorii "David a Goliáš" získal počtem 71 hlasů Stanislav Bernard, spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard v Humpolci.

Bernard nejen chutná, ale i vyhrává

Titul český Brand Manager roku 2000 v kategorii "David a Goliáš" získal počtem 71 hlasů Stanislav Bernard, spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard v Humpolci. Na druhém místě se umístil Alfred Rieck, ředitel marketingu společnosti Škoda Auto s 33 hlasy. Pětici finalistů doplnili kromě Bernarda a Riecka ještě Robert Chvátal (RadioMobil), Alois Ooms (Ahold) a Martin Petrášek (Stock Plzeň). O výsledku ankety pořádané časopisem Strategie a společností EuroRSCG New Europe rozhodovalo sto padesát odborníků z oblasti marketingu na základě návrhu desetičlenné poroty. Finalisté své značky přestavili v osmiminutové prezentaci. Do marketingové síně slávy za rok 2000 byl uveden podnikatel a senátor Václav Fischer.

První ročník české soutěže o titul manažera značky roku připravilo vydavatelství Strategie spolu se společností Euro RSCG New Europe podle prestižní americké soutěže Manažer značky roku odborného časopisu Brandweek. Pražského finále se účastnil viceprezident společnosti Nokia Matt Wisk, který získal americký titul za loňský rok. Cílem soutěže je zdůraznit význam marketingu v rozvoji značek.

"Mezi Goliáši zvítězil David," uvedl Václav Fischer. "Je dobře, že se v konkurenci nadnárodních společností dokázal Bernard tak výrazně prosadit. Ukázal všem, že se české hlavy a ruce mohou rovnat i se zahraničními velikány," dodal.

"Tajemství naší Bernard story je prosté," řekl Stanislav Bernard. "Bernard reklamu nepotřebuje, prostě chutná a skoro všude. Jsme totiž jediný malý nezávislý pivovar s celostátní distribucí piva. Když se ptají, jak to dělám, řeknu, aň si dají každý den o jedno pivo Bernard navíc. Podnikatelský úspěch se pak dostaví sám."

Zdroj:Michal Donath

Doporučujeme

Články odjinud