Titul český Brand Manager roku 2000 v kategorii "David a Goliáš" získal počtem 71 hlasů Stanislav Bernard, spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard v Humpolci.
Bernard nejen chutná, ale i vyhrává
Titul český Brand Manager roku 2000 v kategorii "David a Goliáš" získal
počtem 71 hlasů Stanislav Bernard, spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard v
Humpolci. Na druhém místě se umístil Alfred Rieck, ředitel marketingu společnosti Škoda
Auto s 33 hlasy. Pětici finalistů doplnili kromě Bernarda a Riecka ještě Robert Chvátal
(RadioMobil), Alois Ooms (Ahold) a Martin Petrášek (Stock Plzeň). O výsledku ankety pořádané
časopisem Strategie a společností EuroRSCG New Europe rozhodovalo sto padesát odborníků
z oblasti marketingu na základě návrhu desetičlenné poroty. Finalisté své značky přestavili
v osmiminutové prezentaci. Do marketingové síně slávy za rok 2000 byl uveden
podnikatel a senátor Václav Fischer.
První ročník české soutěže o titul manažera značky roku připravilo
vydavatelství Strategie spolu se společností Euro RSCG New Europe podle prestižní
americké soutěže Manažer značky roku odborného časopisu Brandweek. Pražského finále
se účastnil viceprezident společnosti Nokia Matt Wisk, který získal americký titul
za loňský rok. Cílem soutěže je zdůraznit význam marketingu v rozvoji značek.
"Mezi Goliáši zvítězil David," uvedl Václav Fischer. "Je dobře, že
se v konkurenci nadnárodních společností dokázal Bernard tak výrazně prosadit. Ukázal
všem, že se české hlavy a ruce mohou rovnat i se zahraničními velikány,"
dodal.
"Tajemství naší Bernard story je prosté," řekl Stanislav Bernard.
"Bernard reklamu nepotřebuje, prostě chutná a skoro všude. Jsme totiž jediný
malý nezávislý pivovar s celostátní distribucí piva. Když se ptají, jak to dělám,
řeknu, aň si dají každý den o jedno pivo Bernard navíc. Podnikatelský úspěch se
pak dostaví sám."
Zdroj:Michal Donath