Buďte vidět … i při sportu

Buďte vidět … i při sportu

Být vidět je především v málo slunných dnech velmi důležité pro vaši bezpečnost, a to nejen při provozování venkovních sportů. Na druhou stranu to ale nemusí nutně znamenat, že se prostě navléknete do nevzhledných a neforemných reflexních oděvů. Jde to totiž i jinak.

Anglická návrhářka Stella McCartney posunula svou kolekci sportovního oblečení a doplňků pod hlavičkou adidasu zase o velký kus dopředu. Pro sezónu podzim-zima 2010/2011 přichází s tématem „světelkování“, které našlo široké uplatnění v populární běžecké linii Running.



„Běh je jednou z našich nejoblíbenějších kategorií,“ říká McCartney, „Pro mě je opravdu důležité dodat jednotlivým modelům kolekce vlastní výraz. Tuto sezónu jsme to provedli přími, a to s pomocí světélkování.



Při běhu v městském prostředí se člověk potřebuje cítit bezpečně, aby jej ostatní viděli a aby byl výrazný, a to zejména v zimě, kdy se brzo stmívá. Zároveň jsme ale tento motiv použili na leopardím potisku, takže není nijak zvlášť maskulinní a doslovný, ale přesto je jasně přiznaný.“



Řada Running vychází v pop artu 80. let a kombinuje matné a lesklé textilní materiály, výrazné a nápadné potisky s grafickými liniemi a proužky, a pro podzimní sezónu vytváří moderní výraz. Hlavním motivem je zmiňované světélkování, které prostupuje celou kompletní nabídkou nejprodávanějšího běžeckého oblečení, obuvi a doplňků.



Kompletní oblečení se světélkující bundou, krátkými kalhotami a botami Marialith Runner se drží zásady bezpečnosti a viditelnosti na ulici. Bezpečnost a viditelnost byla pojatá zcela nečekaně a hravě s využitím efektních leopardích potisků. „Máme také světélkující kroužky na klíče,“ dodává Stella McCartney, „z těch vyzařuje smysl pro humor, který můžete mít, když jste žena, muž či dítě.“



foto: Vivane Sassen




ČTĚTE TAKÉ: Kam zmizel náš sex?!







STAŇTE SE FANOUŠKEM DAMA.CZ NA FACEBOOKU

Doporučujeme

Články odjinud