Celebrity bohatnou na parfémech

Celebrity bohatnou na parfémech

Kosmetický průmysl je a zřejmě i nadále bude výnosný kšeft. Nelze se proto divit, že se v něm angažují prominenti ze všech odvětví společenského života.

Propagaci rozmanitých produktů buď propůjčují tvář nebo sami stojí u jejich zrodu a přivádějí je na trh pod vlastním jménem.

K veteránkám tohoto oboru bezesporu patří hollywoodská diva Liz Taylorová, jejíž parfém White Diamonds oslaví v srpnu patnácté narozeniny. Vedle Chanelu No.5 je jediným, který se v posledních deseti letech udržel na listině Top 10 nejprodávanějších vůní. Ani její první výrobek tohoto druhu Passion si stále nevede nijak špatně. Ostatně, příjmy, jež Liz zaručuje jejich prodej, dokonce převýšily i odměny, jež dostávala jako jedna z nejúspěšnějších hereček.

Topmodelka Christy Turlingtonová, jež svého času patřila do pětice nejžádanějších manekýnek, se nyní veřejnosti připomíná skutečně impozantním způsobem. Koncern Beauty jí za to, že se objeví v propagační kampani na novou make-upovou linii Instant Age Rewind Cream Foundation nabídl milion dolarů ročně. Pochopitelně přijala.

Takříkajíc jako vedlejšák se do lukrativního obchodu s kosmetikou pouštějí i další osobnosti známé z filmového plátna a televizních obrazovek. Nechybí mezi nimi ani Catherine Zeta-Jonesová, již si smluvně zajistila slavná firma Elizabeth Arden kvůli zviditelnění nové řady rtěnek Ceramide Plump Perfect. Zájemkyně si budou moci mezi nimi vybírat z dvanácti odstínů.

Zakázané ovoce chutná nejlépe Názvem Forbidden Fruit (Zakázané ovoce) hodlá obchodní dům Macys vzbudit zájem o parfém, k jehož reklamě se smluvně zavázaly protagonistky seriálu Zoufalé manželky (Desperate Housewives), jejž začne od září vysílat televize Prima. Hrdinka neméně úspěšného televizního projektu Sex ve městě Sarah Jessica Parkerová si vlastně pouze zopakuje předchozí zkušenost. O přízeň žen se bude ucházet už druhým parfémem, tentokrát s poetickým názvem Liquid Satin, jenž voní po mandarinkách, růžovém dřevu a levanduli.

Zahanbit se ovšem nechtějí dát ani manželé David a Victoria Beckhamovi, kteří nabízenými vůněmi vlastně nepřímo potvrzují i pevnost jejich soužití. Připravili totiž ve spolupráci s koncernem Coty hned dvojici parfémů, jež jsou určeny jak mužům, tak ženám. Nesou název Intimately Beckham for Him a Intimately Beckham for Her. (Plus)

Doporučujeme

Články odjinud