Cvičení v těhotenství - hlavně se nepřehřát

12. 11. 2004
Cvičení v těhotenství - hlavně se nepřehřát
Udržovat si fyzičku a duševní svěžest v posledních měsících těhotenství je moudrá myšlenka, ale pozor na přehřátí - vaše dítě se mu nemůže bránit.

V žádném případě to neznamená, že těhotné by neměly cvičit. Pokud to gynekolog schválil, potom cvičit až 30 minut denně se vyloženě doporučuje. Nezbytné je však udržovat tělesnou teplotu na zdraví nezávadném stupni, dostatečně během a před cvičením pít, nepřetěžovat se.

K přehřátí může v těhotenství dojít mnohem snadněji, protože i když necvičíte, vaše tělesná teplota je o něco vyšší zřejmě vlivem změny metabolismu vašeho těla.

Oblékejte se proto pohodlně a především do volných bavlněných oděvů. Snažte se vyhýbat kávě, sladkostem a kořeněným jídlům, mohou zvyšovat váš pocit tělesné horkosti. Dostatečný přísun ovoce a chladných nápojů má ochlazující efekt. Dostatečná relaxace vás uvolní. Když se cítíte psychicky odpočinutí, pozná to i vaše tělo.

zdroj: www.cviceni.org

Témata článku:   

Komentáře Zobrazit celou diskuzi

Přečtěte si také

Horoskopy

Když dnes vezmete za své tvrzení, že kdo nehraje, ten taky nevyhrává, tak se můžete dostat do pořádného maléru. Nebude to nic příjemného, ale dá se to zvládnout, když hodíte zpátečku bez…

Nejčtenější články