Romeo je synem Victorie a Davida Beckhamových a není žádným tajemstvím, že všichni členové této prominentní britské rodiny mají pro vydělávání peněz neuvěřitelný talent.
I když na reklamních fotografiích pózuje s dalšími modelkami a modely, Romeo je jednoznačně nejzářivější hvězdou kampaně luxusní značky Burberry pro jaro a léto 2013.
Romea si vybral šéfdesignér značky Christopher Bailey a ze spolupráce je přímo nadšený. Romea označil za přirozený talent a předvídá mu velkou budoucnost. Práce by měl chlapec pravděpodobně dost, vždyť jeho matka Victoria vlastní velmi úspěšnou značku, jejíž výrobky prodává ve více než sto obchodech po celém světě a která získala v roce 2011 prestižní ocenění módních kritiků za nejlepší britskou módní značku.
Ozvaly se ovšem i kritické hlasy upozorňující na zneužívání dětí pro obchodní účely. Podle mínění některých odborníků je neetické, aby se v reklamách na oblečení pro dospělé objevovaly děti, přípustná je pro tyto účely hranice šestnácti let.
Děti jsou podle mínění těchto odborníků ukazovány jako "pracující" síla, oblečená podle posledních trendů, což vážně narušuje zdravé vnímání módy a navíc podněcuje k úvahám o propastných sociálních rozdílech ve společnosti.
ČTĚTE TAKÉ:
Soutěž: Vyhrajte balíček lahodných čajů Ahmad Tea