Dietní jídelníček na týden: Dodržte ho a zhubnete až 5 kilo za měsíc

5. 1. 2018
Dietní jídelníček na týden: Dodržte ho a zhubnete až 5 kilo za měsíc
Opět jste se rozhodla, že s Novým rokem začínáte hubnout? Výborně. Ale hledáte cestu, jak na to? Zapomeňte na drastické diety, potřebujete jíst a svému tělu dodat dostatek bílkovin. Tady je vzorový jídelníček, se kterým nebudete mít hlad a přitom kila půjdou dolů.

Pondělí

Snídaně: celozrnný žitný chléb (90 g) s margarínem (7,5 g), kvalitní drůbeží šunkou (60 g – 90 % masa) a trochou zeleniny, asi 1300 kJ

Svačina: pufovaný špaldový chleba (50 g), lučina (40 g), blumy (100 g), asi 900 kJ

Oběd: bramborový salát s uzeným pstruhem, polníčkem a rajčaty, asi 1650 kJ

Ingredience na oběd: 200 g brambor 3 malá rajčata 1 menší červená cibule 70 g polníčku 150 g filetu z uzeného pstruha, bez kůže 1 lžička slunečnicového oleje 1 lžíce bílého vinného octa sůl pepř

Postup: Brambory omyjeme a uvaříme. Rajčata omyjeme a nakrájíme na osminky nebo čtvrtky. Cibuli oloupeme a pokrájíme na kolečka. Polníček omyjeme a osušíme. Filety z pstruha nakrájíme na menší obdélníčky. Olej smícháme s octem. Brambory oloupeme a nakrájíme na plátky. Polníček v míse opatrně promícháme s rajčaty a cibulí. Přidáme nakrájeného pstruha a plátky brambor. Nakonec pokapeme dresinkem z oleje, octa, soli a pepře.

Svačina: nepražené ovocné müsli (30 g) s plnotučným bílým jogurtem – asi 3 % tuku (150 g), asi 860 kJ

Večeře: hrubozrnný žitný chléb (60 g) s olomouckými tvarůžky (60 g) a salátem z míchané zeleniny (100 g), olivový olej (3 g), asi 1100 kJ

Témata článku:   

Komentáře Zobrazit celou diskuzi

Přečtěte si také

Horoskopy

Jestliže plánujete změnu práce nebo si zaměstnání teprve hledáte, neskákejte hned po první nabídce, která se nyní náhodnou naskytne. Je to riskantní zvláště tehdy, pokud si jí nebudete…

Nejčtenější články

Články odjinud