Dietní jídelníček na týden: Dodržte ho a zhubnete až 5 kilo za měsíc

5. 1. 2018
Dietní jídelníček na týden: Dodržte ho a zhubnete až 5 kilo za měsíc
Opět jste se rozhodla, že s Novým rokem začínáte hubnout? Výborně. Ale hledáte cestu, jak na to? Zapomeňte na drastické diety, potřebujete jíst a svému tělu dodat dostatek bílkovin. Tady je vzorový jídelníček, se kterým nebudete mít hlad a přitom kila půjdou dolů.

Pondělí

Snídaně: celozrnný žitný chléb (90 g) s margarínem (7,5 g), kvalitní drůbeží šunkou (60 g – 90 % masa) a trochou zeleniny, asi 1300 kJ

Svačina: pufovaný špaldový chleba (50 g), lučina (40 g), blumy (100 g), asi 900 kJ

Oběd: bramborový salát s uzeným pstruhem, polníčkem a rajčaty, asi 1650 kJ

Ingredience na oběd: 200 g brambor 3 malá rajčata 1 menší červená cibule 70 g polníčku 150 g filetu z uzeného pstruha, bez kůže 1 lžička slunečnicového oleje 1 lžíce bílého vinného octa sůl pepř

Postup: Brambory omyjeme a uvaříme. Rajčata omyjeme a nakrájíme na osminky nebo čtvrtky. Cibuli oloupeme a pokrájíme na kolečka. Polníček omyjeme a osušíme. Filety z pstruha nakrájíme na menší obdélníčky. Olej smícháme s octem. Brambory oloupeme a nakrájíme na plátky. Polníček v míse opatrně promícháme s rajčaty a cibulí. Přidáme nakrájeného pstruha a plátky brambor. Nakonec pokapeme dresinkem z oleje, octa, soli a pepře.

Svačina: nepražené ovocné müsli (30 g) s plnotučným bílým jogurtem – asi 3 % tuku (150 g), asi 860 kJ

Večeře: hrubozrnný žitný chléb (60 g) s olomouckými tvarůžky (60 g) a salátem z míchané zeleniny (100 g), olivový olej (3 g), asi 1100 kJ

Témata článku:   

Komentáře Zobrazit celou diskuzi

Přečtěte si také

Horoskopy

Jestliže už máte vážný vztah, může pro vás společenský život obnášet určitá úskalí. Nevyhnete se žárlivým scénám. Faktem je, že v tomto čase vyžadujete víc svobody a na druhé straně…

Nejčtenější články

Články odjinud