Komentáře k článku zpět na článek

Kamar 7. 1. 2018 | 01:24

Dostalo mě hned to pondělní ráno - 90 g chleba. To je kúra výkrmná, ne redukční! Při hubnutí jsou ideální krajíčky 40-60 g a lépe na ně víc té šunky (jejíž množství v jídelníčku vtipně zatajili, přitom 30g nebo 150g, to by byl tozdíl).

Mata69 5. 1. 2018 | 22:33
Mata69 5. 1. 2018 | 22:28
monada 5. 1. 2018 | 21:11

Holky to bych musela být milionář, abych se řídila tímto jídelníčkem. Prostě ubrat porce o 1/3 baž 1/2 přidat pohyb. Ale tělo je tak vychytralé když si zvykne přestane hubnout a je to .Jak začnete jíst zas tak se přibere prostě si udělat takový stravovací systém, aby vyhovoval a byl chutný.

šiška 5. 1. 2018 | 18:39

Hodně podobně jím ale k tomu i 2ks denně ovoce bez kterého nemohu být. Večeři mám zásadně bez přílohy a k tomu zeleninu. 3x týdně cvičím a váha se stejně nehne, mám cca 8 kg nadváhy oproti výšce. V mládí to šlo samo a snadno.

Barbina10 5. 1. 2018 | 15:32

Tak z toho bych spíše ztloustla a spoutu věcí nejím,žitné,špaldové chleby,pufované ,racio a takové blafy, stejně tak zrní a mysli tyčinky a ryby 3x týdně taky ne.Jinak pro mě moc jídla a moc asto,to bych do sebe nedostala.Chybí mi pořádná polévka- domácí každý den ,zelenina vařená k obědu a dobré ovoce.Toto není jídlo,ale jakési náhražky.

JanaRad 5. 1. 2018 | 09:33

Jak to mám udělat, když pracuji na směny - 12tky? Když mám denní, jím ráno v 4,30 hod. Pak máme pauzu na jídlo cca 11,30 hod. Další jídlo je doma večeře po 18 té hodině a to často "žeru jako kyselina"!!!! Při nočních začínáme 17,45, jím dříve, tak v 15 hodin. Pauza je 23,30 a další až ráno doma po 6 hodině, ale to jím jen maličko. Máme vždy 3 denní, 3 dny volno, 3 noční, 3 dny volno a pořád dokola....
Nelze mít pravidelný stravovací režim...

Přečtěte si také

Horoskopy

Nejenom v práci, ale i v osobním životě si dejte pozor na zákulisní intriky. Může se stát, že človíček,…

Nejčtenější články

Články odjinud