Dokonalý outfit na trénink - II. díl

Dokonalý outfit na trénink - II. díl
Máte postavu typu hruška a nevíte v čem vyrazit za sportem? V následujícím článku dostanete pár rad a tipů v čem vyrazit do tělocvičny.

POSTAVA TYPU HRUŠKA

Co si obléct na sportování (a čemu se vyhnout)?

Ano

– Upoutejte pozornost na horní část těla. Toho dosáhnete výběrem světlejších barev, popř. výrazných vzorů. Kalhoty by měly barevně korespondovat s dolní částí topu a být u kotníků mírně rozšířené. Špatně nebudete vypadat ani v úplně volných teplácích.

Ne

– Zapomeňte na podélné proužky u kalhot, vaše boky by se tak zbytečně rozšiřovaly. Slušet vám nebudou ani úplně krátké šortky.



Jak cvičit

VAŠE TRÉNINKOVÉ CÍLE

1.
Vypracovat silná a dobře vyznačená ramena – posílením a optickým rozšířením horní části těla uvedeme ramena a stehna do rovnováhy.

2.
Zdůraznit tvar horní části zad… Cvičením na zdokonalení svalů v této oblasti se zlepší i držení těla. Pevný a vzpřímený postoj vytvoří štíhlejší siluetu.

3.
Zmenšit množství tuků na bocích, hýždích a stehnech. Ženy s tímto typem postavy stráví příliš často celé hodiny cviky na dolní část těla, čímž pouze vytvoří hmotu na bocích a stehnech. Místo toho je třeba tuto oblast zeštíhlovat, abyste získaly nový, hezký tvar pozadí a vyznačily křivku mezi hýžděmi a stehny.



„Další zajímavé články najdete v aktuálním čísle časopisu Dieta.„



ČTĚTE TAKÉ:
Dokonalý outfit na trénink - díl I.

Témata článku:   

Komentáře Zobrazit celou diskuzi

Přečtěte si také

Horoskopy

Jestli chcete začít už dnes s vánočními přípravami, je to sice poněkud předčasné, ale proti gustu žádný dišputát. Možná by ale stačilo, kdybyste si udělali seznam úkolů, které musíte…

Nejčtenější články

Doporučujeme