Dokonalý outfit na trénink - II. díl

Dokonalý outfit na trénink - II. díl
Máte postavu typu hruška a nevíte v čem vyrazit za sportem? V následujícím článku dostanete pár rad a tipů v čem vyrazit do tělocvičny.

POSTAVA TYPU HRUŠKA

Co si obléct na sportování (a čemu se vyhnout)?

Ano

– Upoutejte pozornost na horní část těla. Toho dosáhnete výběrem světlejších barev, popř. výrazných vzorů. Kalhoty by měly barevně korespondovat s dolní částí topu a být u kotníků mírně rozšířené. Špatně nebudete vypadat ani v úplně volných teplácích.

Ne

– Zapomeňte na podélné proužky u kalhot, vaše boky by se tak zbytečně rozšiřovaly. Slušet vám nebudou ani úplně krátké šortky.



Jak cvičit

VAŠE TRÉNINKOVÉ CÍLE

1.
Vypracovat silná a dobře vyznačená ramena – posílením a optickým rozšířením horní části těla uvedeme ramena a stehna do rovnováhy.

2.
Zdůraznit tvar horní části zad… Cvičením na zdokonalení svalů v této oblasti se zlepší i držení těla. Pevný a vzpřímený postoj vytvoří štíhlejší siluetu.

3.
Zmenšit množství tuků na bocích, hýždích a stehnech. Ženy s tímto typem postavy stráví příliš často celé hodiny cviky na dolní část těla, čímž pouze vytvoří hmotu na bocích a stehnech. Místo toho je třeba tuto oblast zeštíhlovat, abyste získaly nový, hezký tvar pozadí a vyznačily křivku mezi hýžděmi a stehny.



„Další zajímavé články najdete v aktuálním čísle časopisu Dieta.„



ČTĚTE TAKÉ:
Dokonalý outfit na trénink - díl I.

Témata článku:   

Komentáře Zobrazit celou diskuzi

Přečtěte si také

Horoskopy

Ranní probuzení nebude příjemné. Špatná zpráva se projeví na vaší náladě po celý den. Zkuste na chvíli zapomenout na své starosti při programu, který navrhne váš partner. Snaží se vás…

Nejčtenější články

Doporučujeme