Fitness - 10 triků na úspěch

22. 10. 2003
Fitness - 10 triků na úspěch
Dodržovat dlouhodobě pravidelný cvičební program a dietu může být těžké (a taky je). Nenechejte se ale odradit a vydržte! Snaha a píle se v tomto případě rozhodně vyplatí. S našimi triky dojte k cíli rychleji a snáze.

1. Myslete na své tělo, jak vypadá na vysněné váze Když vás to svádí k přejídání nebo opětovného vynechání cvičení, zavřete oči a představte si, jak budete vypadat při správném dodržování fitness programu. Zhluboka se nadechněte. Už vidíte svou novou, pružnou a pevnou postavu?

2. Jezte pomalu Tělu trvá 20 minut než dá žaludek pokyn mozku, že vaše porce je pro tentokrát vyčerpaná. Proto si každé jídlo vychutnávejte v klidu a pomalu. Nejste na závodech!

3. Pozor na alkohol Oblíbené drinky jsou sice lahodné, ale také nabyté kaloriemi a obsažený narušuje hladký chod metabolismu. Když pijete alkohol, snadno se přejíte. Když už se bez něj neobejdete, vybírejte si – lehké pivo, sklenku vína nebo vinný střik.

4. Stanovte si rozumné cíle Ani přes noc jste nenabrala, tak nečekejte, že přebytečná kila shodíte raketovou rychlostí. Pro zdraví je rozhodně lepší zbavovat se váhy pomaleji. Výsledek je dlouhodobější.

5. Netrapte se hladem Bylo by hloupé nejíst celý den jen proto, že vás večer čeká party. Nastolte si lehký režim a 1-2 hodiny před akcí si dejte několik malých kousků ovoce. Vláknina a ovocné šťávy vás zasytí a večer odoláte lépe pokušení dát i ještě jednu porci té výtečné omáčky.

6. Odměňujte se Za každý úspěch se odměňte. Samozřejmě že ne jídlem, ale nové tričko, lístky na super koncert nebo nové CD také potěší.

7. Získejte partnera Navrhněte kamarádce nebo příteli, že budete cvičit společně. Sport utužuje společenské vztahy a také se budete cítit lépe motivovaná. I případnou krizi, když si myslíte, že to fakt nezvládnete, přežijete ve dvou lépe.

8. Čtěte Při nákupu si vedle cenovek podívejte také na obal výrobku. Hlídejte si kalorie, množství tuku a cukru.

9. Pijte vodu Dodržujte pitný režim, to znamená alespoň 8 sklenic vody denně. Pomůžete tak svému trávení, zůstáváte hydratovaná (což prospívá pokožce) a s pocitem plnosti.

10. Plánujte dopředu Stejně jako si zapisujete obchodní schůzky, zapisujte si do diáře i termín cvičení. Skloubit pracovní program, služební cesty a fitness je sice těžké, ale ne nemožné.

autor: Simona.cz

Témata článku:   

Komentáře Zobrazit celou diskuzi

Přečtěte si také

Horoskopy

Vzduch je přímo nabitý touhou po zajímavých zážitcích. Vašemu laškovnému šarmu dodává grády čilý Mars, kterému se velmi líbí pouť po vašem území. Jste dopováni nevyčerpatelnou energií,…

Nejčtenější články

Články odjinud