Jaké máte ranní návyky? Možná kvůli nim tloustnete!

14. 4. 2018
Jaké máte ranní návyky? Možná kvůli nim tloustnete!
Asi vás nepřekvapí, že mezi špatné ranní návyky patří například snídaně obsahující grilované párečky nebo smažené koblížky. Jsou ale i další věci, které možná děláte, a ovlivňujete tak vaše přibírání na váze. Které to jsou?

Spíte příliš mnoho

Tak jako nedostatek spánku může mít vliv na to, že přibíráte, může ničit vaše snahy o hubnutí i přemíra spánku. Tou se myslí deset a více hodin denně. Během spánku se produkuje hormon leptin, který nám dává najevo, že jsme syti. Je jasné, co nastane, když budeme spát moc nebo naopak nedostatečně.

Málo spánku totiž zvyšuje produkci ghrelinu, po kterém nás honí mlsná a chutě. Podle vědců ale může hormony totálně rozhodit i přemíra spánku, kdy hormony nebudou vědět, v jakou dobu se správně vyplavovat. Ideální je tedy denně zalézt pod deku na alespoň šest, maximálně pak devět hodin.

Témata článku:   

Komentáře

Přečtěte si také

Horoskopy

O víkendu si naplánujte všechno, co chcete ještě do konce prázdnin stihnout. Už dnes se pusťte do toho, co vás láká nejvíce. Právě srpen je dobrý čas jak pro hubnutí a s ním spojené…

Nejčtenější články