Je pro spalování tuků účinnější cvičení nalačno, nebo po snídani? Čas hraje roli

30. 1. 2020
Je pro spalování tuků účinnější cvičení nalačno, nebo po snídani? Čas hraje roli
Někdo se nemůže po ránu na jídlo ani podívat, jiní lidé zase musí hned po probuzení něco zakousnout, aby byli schopní fungovat. Nicméně časování jídla vzhledem k rannímu tréninku ovlivňuje jeho efektivitu.

Ranní půst je užitečný

Cvičení je zdravé kdykoliv, ale když trénink zařadíte do programu ještě před snídaní, vyděláte na tom. Nedávná studie prokázala, že spálíte podstatně více tělesného tuku a navíc budete mít pod kontrolou hladinu krevního cukru. V průběhu šestitýdenní studie vědci sledovali desítky mužů s nadváhou nebo obezitou a zjistili, že ti, kteří cvičili ráno před snídaní, spálili dvakrát tolik tuku než ti, kteří cvičili až po ní. Prodloužení doby ranního půstu pak příznivě ovlivnilo právě hladinu inzulinu.

Témata článku:   

Komentáře

Přečtěte si také

Horoskopy

Milujete zábavu a prahnete po nových vědomostech. Většinou to není vaše cesta, ale nyní to tak cítíte. Chcete ochutnat nevšední věci a zažít dobrodružství. Na tom by nic nebylo, ale…

Nejčtenější články

Doporučujeme